Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μια γνώμη για μεταχειρισμένο ibiza FR
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μια γνώμη για μεταχειρισμένο ibiza FR
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    14
    18
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pavleouras last edited by

      Καλημέρα. Θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για ένα μεταχειρισμένο ibiza FR που πουλάει ένας φίλος. Πρόκειται για τρίπορτο, αρχές 2005 με 50.000 χιλιόμετρα. Όλα τα χιλιόμετρα έχουν γίνει σε εθνική καθώς ο άνθρωπος είναι γιατρός και έκανε το αγροτικό του, για αυτό και είναι τόσο πολλά. Το θέμα είαι το εξής. Επειδή ψάχνομαι για μεταχειρισμένο γρήγορο αμάξι πιστεύω ότι δεν θα βρω άλλο τέτοιο. Επειδή τον ξέρω τον άνθρωπο (δεν είναι φίλος κολλητός αλλά βγαίνουμε με κοινές παρέες πολλά χρόνια) ξέρω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να βρω άλλο σε τέτοια κατάσταση (όντως όταν το είδα ήταν τελιο). Είναι εντελώς ατρακάριστο και όλα τα χιλιόμετρα έχουν γίνει με super αμόλυβδη. Όπως μου είπε επάνω στο αμάξι δεν έχει αλλάξει ούτε τακάκια.

      Και τώρα στο ζητούμενο. Το δίνει 12.000. Το αμάξι έχει λάστιχα 15.000 χλμ αλλα το ένα μπροστά του το σκίσανε και το άλλαξε μονο του (οπότε ίσως πρέπει να άλλάξω άλλο ένα μπροστά - 205/45/16). Βασικά αυτό που σκέφτομαι είναι το εξής. Καινούριο αυτη τη στιγμή κάνει 18.000. Μήπως μετά πρέπει να άλλαξω κανένα ιμάντα χρονισμού και μου έρθει κανένα κουστούμι καλό (αλήθεια πότε αλλάζει ο ιμάντας στο 1.8Τ και γενικά ποια σερβις είναι τα ακριβά) ? Μήπως ένα μέρος των 6.000 ευρώ που κερδίζω από καινούριο το πληρώσω σε σέρβις? Επίσης πόσο οικονικό είναι ένα τέτοιο αμάξι? Στην καθημερινή χρήση είναι πρόβλημα. Αυτή τη στιγμη με το corolla 1.4 που έχω καίω περίπου 10-10.5 μέσα στην πόλη (όχι απαραίτητα κέντρο). Με αυτό τί θά κάνω? Και επίσης, σκέφτομαι μήπως μετά μπω στο τριπάκι να του περάσω ανάρτηση και να του βάλω πρόγραμμα, οπότε μήπως το cupra που κάνει 21.000 περίπου μου βγει μακροπρόθεσμα πιο οικονομικό (το πήγα μακριά τώρα ε) ? Ακούω γνώμες γιατί είμαι σε δίλλημα!!!! Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pavleouras last edited by

        Καλημέρα. Θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για ένα μεταχειρισμένο ibiza FR που πουλάει ένας φίλος. Πρόκειται για τρίπορτο, αρχές 2005 με 50.000 χιλιόμετρα. Όλα τα χιλιόμετρα έχουν γίνει σε εθνική καθώς ο άνθρωπος είναι γιατρός και έκανε το αγροτικό του, για αυτό και είναι τόσο πολλά. Το θέμα είαι το εξής. Επειδή ψάχνομαι για μεταχειρισμένο γρήγορο αμάξι πιστεύω ότι δεν θα βρω άλλο τέτοιο. Επειδή τον ξέρω τον άνθρωπο (δεν είναι φίλος κολλητός αλλά βγαίνουμε με κοινές παρέες πολλά χρόνια) ξέρω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να βρω άλλο σε τέτοια κατάσταση (όντως όταν το είδα ήταν τελιο). Είναι εντελώς ατρακάριστο και όλα τα χιλιόμετρα έχουν γίνει με super αμόλυβδη. Όπως μου είπε επάνω στο αμάξι δεν έχει αλλάξει ούτε τακάκια.

        Και τώρα στο ζητούμενο. Το δίνει 12.000. Το αμάξι έχει λάστιχα 15.000 χλμ αλλα το ένα μπροστά του το σκίσανε και το άλλαξε μονο του (οπότε ίσως πρέπει να άλλάξω άλλο ένα μπροστά - 205/45/16). Βασικά αυτό που σκέφτομαι είναι το εξής. Καινούριο αυτη τη στιγμή κάνει 18.000. Μήπως μετά πρέπει να άλλαξω κανένα ιμάντα χρονισμού και μου έρθει κανένα κουστούμι καλό (αλήθεια πότε αλλάζει ο ιμάντας στο 1.8Τ και γενικά ποια σερβις είναι τα ακριβά) ? Μήπως ένα μέρος των 6.000 ευρώ που κερδίζω από καινούριο το πληρώσω σε σέρβις? Επίσης πόσο οικονικό είναι ένα τέτοιο αμάξι? Στην καθημερινή χρήση είναι πρόβλημα. Αυτή τη στιγμη με το corolla 1.4 που έχω καίω περίπου 10-10.5 μέσα στην πόλη (όχι απαραίτητα κέντρο). Με αυτό τί θά κάνω? Και επίσης, σκέφτομαι μήπως μετά μπω στο τριπάκι να του περάσω ανάρτηση και να του βάλω πρόγραμμα, οπότε μήπως το cupra που κάνει 21.000 περίπου μου βγει μακροπρόθεσμα πιο οικονομικό (το πήγα μακριά τώρα ε) ? Ακούω γνώμες γιατί είμαι σε δίλλημα!!!! Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pavleouras last edited by

          Καλημέρα. Θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για ένα μεταχειρισμένο ibiza FR που πουλάει ένας φίλος. Πρόκειται για τρίπορτο, αρχές 2005 με 50.000 χιλιόμετρα. Όλα τα χιλιόμετρα έχουν γίνει σε εθνική καθώς ο άνθρωπος είναι γιατρός και έκανε το αγροτικό του, για αυτό και είναι τόσο πολλά. Το θέμα είαι το εξής. Επειδή ψάχνομαι για μεταχειρισμένο γρήγορο αμάξι πιστεύω ότι δεν θα βρω άλλο τέτοιο. Επειδή τον ξέρω τον άνθρωπο (δεν είναι φίλος κολλητός αλλά βγαίνουμε με κοινές παρέες πολλά χρόνια) ξέρω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να βρω άλλο σε τέτοια κατάσταση (όντως όταν το είδα ήταν τελιο). Είναι εντελώς ατρακάριστο και όλα τα χιλιόμετρα έχουν γίνει με super αμόλυβδη. Όπως μου είπε επάνω στο αμάξι δεν έχει αλλάξει ούτε τακάκια.

          Και τώρα στο ζητούμενο. Το δίνει 12.000. Το αμάξι έχει λάστιχα 15.000 χλμ αλλα το ένα μπροστά του το σκίσανε και το άλλαξε μονο του (οπότε ίσως πρέπει να άλλάξω άλλο ένα μπροστά - 205/45/16). Βασικά αυτό που σκέφτομαι είναι το εξής. Καινούριο αυτη τη στιγμή κάνει 18.000. Μήπως μετά πρέπει να άλλαξω κανένα ιμάντα χρονισμού και μου έρθει κανένα κουστούμι καλό (αλήθεια πότε αλλάζει ο ιμάντας στο 1.8Τ και γενικά ποια σερβις είναι τα ακριβά) ? Μήπως ένα μέρος των 6.000 ευρώ που κερδίζω από καινούριο το πληρώσω σε σέρβις? Επίσης πόσο οικονικό είναι ένα τέτοιο αμάξι? Στην καθημερινή χρήση είναι πρόβλημα. Αυτή τη στιγμη με το corolla 1.4 που έχω καίω περίπου 10-10.5 μέσα στην πόλη (όχι απαραίτητα κέντρο). Με αυτό τί θά κάνω? Και επίσης, σκέφτομαι μήπως μετά μπω στο τριπάκι να του περάσω ανάρτηση και να του βάλω πρόγραμμα, οπότε μήπως το cupra που κάνει 21.000 περίπου μου βγει μακροπρόθεσμα πιο οικονομικό (το πήγα μακριά τώρα ε) ? Ακούω γνώμες γιατί είμαι σε δίλλημα!!!! Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tiger last edited by

            Η τιμη ειναι ευκαιρία.Αν το θες παρτο τώρα,γιατι αν το δινει και σε αλλους με αυτη την τιμη δεν θα το εχει για πολυ.
            Ολα αυτα με δεδομενο οτι οπως εγραψες ειναι απο φίλο, ατρακαριστο,σε καλη κατασταση κτλ.Ρωτα τον μονο εαν ειχε ποτε πρόβλημα με τις βιδες της τουρμπινας και τι εκανε γι αυτο, γιατι σε πολλα ξεβιδώνονταν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spyros-s last edited by

              Η τιμη ειναι ευκαιρια αλλα και τα 50000χλμ ειναι αρκετα. Η γνωμη μου ειναι αν πραγματικα θελεις το συγκεκριμενο μοντελο να το παρεις καινουριο. Περα απο τα οσα σου βγαλει ενα μεταχειρισμενο σκεψου και την απαξιωση του στην μεταπωληση σε τριτο ιδιοκτητη ειδικα αν αυτο ειναι τουρμπο και οι πρωην ιδιοκτητες νεαροι. Φυσικα ο γιατρος που το πηρε το εσκιζε αλλιως θα επελεγε ενα πιο ανετο αυτοκινητο για τις μετακινησεις του...Αραγε για ποιο λογω το πουλαει και χανει τοσα σε εναμιση χρονο;
              Επομενως χιλιες φορες 5000

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tiger last edited by

                Η απαξιωση ειναι παντα μεγαλυτερη σε ενα καινουριο αυτοκινητο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manosk last edited by

                  O 1.8T δεν νομίζω ότι είναι οικονομικός, ειδικά στην πόλη.
                  Υποθέτω ότι σε κανένα χρόνο θα χρειαστεί ιμάντα με τόσα χλμ που έχει ήδη, άρα να ετοιμαστείς για κουστουμάκι αρκετά ακριβό.
                  Τουλάχιστον είναι ακόμα στην εγγύηση, άρα εφόσον το πάρεις τώρα θα έχεις 2-3 μήνες να το δοκιμάσεις καλά μήπως βγάλει κάποιο πρόβλημα (προσοχή στα λάδια). Επίσης η τουρμπίνα θέλει ειδική μεταχείριση που δεν ξέρουμε αν την έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (όχι σβήσιμο μηχανής για μισό λεπτό μετά τη στάθμευση).
                  Τέλος, ο ιδιοκτήτης λέει ότι είναι ατρακάριστο, αλλά για ρώτα στον ασφαλιστή σου να το ψάξει με τον αριθμό κυκλοφορίας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pskarm last edited by

                    Ο 1.8Τ EINAI OIKONOMIKOTATOS an δε το πλακωνεις...
                    μανα κολλητου στο γκολφ του εγραψε 8 γλυφαδα-πειραια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                    και απο μενα παρτο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      funkyreverend last edited by

                      Σου έχω στείλει και πμ, αλλά να πω και τη γνώμη μου πάνω σε μερικά πράγματα...

                      Ο χρήστης manosk έγραψε:
                      O 1.8T δεν νομίζω ότι είναι οικονομικός, ειδικά στην πόλη.

                      Ναι, είναι αλήθεια αυτό. Αν είσαι πολύ μέσα σε βρωμόστενα και έχεις μια ροπή προς το μποτιλιάρισμα, και το αυτοκίνητο νιώθεις ότι βασανίζεται και το ρεζερβουάρ πέφτει εύκολα! Σε ημιαστικές (λίγο έξω από το κέντρο της πόλης) και εκτός πόλης, η κατανάλωση είναι ευχάριστη έκπληξη. Γνωρίζεις φυσικά ότι όταν θα το λιώνεις, θα είσαι στο 11αρι εύκολα. Αλλά τουλάχιστον εκεί αξίζει!

                      Υποθέτω ότι σε κανένα χρόνο θα χρειαστεί ιμάντα με τόσα χλμ που έχει ήδη, άρα να ετοιμαστείς για κουστουμάκι αρκετά ακριβό.

                      Σωστός, και νομίζω ότι ούτε χρόνο θα αντέξει.

                      Τουλάχιστον είναι ακόμα στην εγγύηση, άρα εφόσον το πάρεις τώρα θα έχεις 2-3 μήνες να το δοκιμάσεις καλά μήπως βγάλει κάποιο πρόβλημα (προσοχή στα λάδια). Επίσης η τουρμπίνα θέλει ειδική μεταχείριση που δεν ξέρουμε αν την έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (όχι σβήσιμο μηχανής για μισό λεπτό μετά τη στάθμευση).

                      Σωστό για την εγγύηση, για αυτό με την ειδική μεταχείριση της τουρμπίνας δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα. Οι ρυθμοί όταν τελειώνει η βόλτα ούτως ή άλλως είναι πεσμένοι και η τουρμπίνα ξεκουράζεται από μόνη της.

                      Τέλος, ο ιδιοκτήτης λέει ότι είναι ατρακάριστο, αλλά για ρώτα στον ασφαλιστή σου να το ψάξει με τον αριθμό κυκλοφορίας.

                      Eπίσης σωστό!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mousatos last edited by

                        -33% της τιμής σε δύο χρόνια δεν είν κακό...
                        Βέβαια η νοοτροπία στην Ελλάδα είναι οτι κατά 90% αλλάζουμε κάτι νωρίς μόνο στην περίπτωση που έχει πρόβλημα. Μάλλον άρχισε να του καίει λαδάκια ιδιαίτερα αν έβαζε τίποτε ημισυνθετικά της αντιπροσωπείας κάθε 10.000 χλμ.
                        Δες το service book και ρώτα τον τι έβαζε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • P
                          pavleouras last edited by

                          Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Εχετέ δίκαιο για την καχυποψία σας σχετικά με το αν είναι ατρακάριστο ή αν το έσκιζε όμως τον άνθρωπο τον ξέρω όπως και ξέρω τον λόγο που το πουλάει. Τα χιλιόμετρα τα έκανε στο αγροτικό του για αυτο και είναι τόσα πολλά. Μου λεεί ότι δεν το έσκιζε, ότι πάντα άφηνε την τουρμπίνα να κρυώσει και πάντα 100αρα βενζίνη. Τώρα θα μου πείτε γιατί τα πιστεύω? Ειναι σχετικά φιλός και επίσης ο χαρακτήρας του είναι τέτοιος. Το αμάξι το πουλάει γιατί θα λείψει εξωτερικό 1 χρόνο (προφανώς όταν γυρίσει θέλει να πάρει άλλο).

                          Τώρα να πω την αλήθεια τα 12.000 που το πουλάει εγώ ήδη τα βλέπω 13.000 γιατί αν είναι να αλλάξω ιμάντες σε ένα χρόνο και να κάνω και κανένα καλό σέρβις θα φύγει κανάνα χιλιάρικο. Καινούριο κάνει 18000 και με διαπραγμάτευση σου δίνουν και 4 χρόνια εγγύηση. Ακόμη το σκέφτομαι (δεν ξέρω μπορεί να έχει πουληθεί κιόλας)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            adis4gr last edited by

                            αν μπορεις να το παρεις καινουριο παρτο..

                            αν δεν μπορεις δες και για κανα λεον τουρμπο..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              Ο χρήστης pavleouras έγραψε:
                              Καινούριο κάνει 18000 και με διαπραγμάτευση σου δίνουν και 4 χρόνια εγγύηση.

                              ??????

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                manosk last edited by

                                Το δηλώνουν για polo.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  pavleouras last edited by

                                  Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                  Καινούριο κάνει 18000 και με διαπραγμάτευση σου δίνουν και 4 χρόνια εγγύηση.

                                  ??????

                                  Σε 2 αντιπροσωπίες που πήγα μου είπαν οτι επεκτείνουν την εγγύηση για άλλα 2 χρόνια. Κόστος γύρω στα 250 ευρώ (δεν θυμάμαι αν ήταν και για τα 2 επιπλέον ή για το καθένα). Μάλιστα στη μία αντιπροσωπία μου είπε ότι μπορούσε σαν δώρο για την αγορά να μου δώσει το ενα από τα 2 επιπλέον ετη δωρεάν. Φυσικά τα 2 επιπλέον χρόνια ισχύουν στην συγκεκριμένη αντιπροσωπία στην οποία και φυσικά πρέπει να κάνεις όλα τα σέρβις.

                                  Επιπλέον παροχή που μου είπαν, επειδή είχα πάει με έναν φίλο που ενδιαφερόταν και αυτός, ηταν ότι στην περίπτωση που αγοράσουμε και οι 2 αυτοκίνητο από εκεί θα μας κάνει τα σερβις για την 2ετία ή την 4ετια (δεν θυμάμαι ποιο από τα δύο είπε) δωρεάν. Ότι μου λένε σας λέω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr