Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 373
    • 374
    • 375
    • 376
    • 377
    • 1094
    • 1095
    • 375 / 1095
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    90
    21885
    269482
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tazio last edited by

      Βρε ξεκόλα. Κάποτε η σιτροέν ήταν σχεδιαστική σχολή. Έφιαχνε σχήματα και οχήματα που ξεχώριζαν και είχαν πάντα κάτι να δείξουν πρωτοποριακό και σε σχήμα και σε μηχανικές λύσεις.

      Κάνε σύγκριση της gs/gsa, 2cv, d super, με τα αντίστοιχα του σήμερα και θα δεις τι εννοώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sirgus last edited by

        Ο χρήστης tazio έγραψε:
        Βρε ξεκόλα. Κάποτε η σιτροέν ήταν σχεδιαστική σχολή. Έφιαχνε σχήματα και οχήματα που ξεχώριζαν και είχαν πάντα κάτι να δείξουν πρωτοποριακό και σε σχήμα και σε μηχανικές λύσεις.

        Κάνε σύγκριση της gs/gsa, 2cv, d super, με τα αντίστοιχα του σήμερα και θα δεις τι εννοώ.

        για σένα πιο απλό είναι να ξεχωρίσεις το 60 ή το 2006?
        πιο πολλά μυαλά υπήρχαν τότε ή τώρα?

        Τώρα γενικά ποιος ξεχωρίζει? ΚΑΝΕΙΣ.

        Τότε υπήρχε κάποιος να ξεχωρίζει...και ποιος ήταν το ανέφερες εσύ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          n_olympios last edited by

          Ο θείος έχει ένα δίκιο, μερικώς (φτου σου ρε ξεφτίλα). Τότε, κάθε - μα κάθε - νέο μοντέλο που παρουσίαζε η Citroen είχε ένα σωρό καινοτομίες και ιδιαιτερότητες. Τώρα δεν υπάρχει αυτή η φιλοσοφία. Αν και γίνονται φιλότιμες στην εντελώς νέα γενιά των C (C4, C6) να επιστρέψουν σε αυτή.

          Θυμάμαι πριν από αρκετά χρόνια ακόμα, που ο τότε πρόεδρος του PSA group (ο ΛεΚεμάν) έλεγε ότι έχουν βάλει στόχο να 'επαναφέρουν' τη θέση της κάθε εταιρείας στα παλιά δεδομένα, ήτοι η Citroen θα βγάζει τα πρωτοποριακά και σπορ αμάξια ενώ η Peugeot θα κρατήσει το πιο συντηρητικό κομμάτι της αγοράς. Αιντε να δούμε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sirgus last edited by

            ναι αλλά εγώ λέω ότι όσο περνάνε τα χρόνια οι ιδέες λιγοστεύουν.
            λογικό δεν είναι αυτό?

            Προφανώς κάποτε η Citroen ήταν σε άλλο επίπεδο.

            αλλά τώρα τι καινούργιο να βγάλεις?

            Τα αυτοκίνητα το 1950 ήταν στο μηδέν. άρα το να ξεχωρίσεις ήταν πιο εύκολο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              n_olympios last edited by

              Πάντα υπάρχει περιθώριο για νέες ιδέες. Αν πας σε μια μεγάλη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου και ρίξεις μια ματιά στα πρωτότυπα των εταιρειών θα το καταλάβεις.

              2 πράγματα φταίνε για το ότι πολλές από αυτές τις ιδέες μένουν μόνο στα πρωτότυπα... Το ένα είναι το marketing, το οποίο δυστυχώς (ή ευτυχώς) πλέον επιβάλλει στην παραγωγή τις δικές του κατευθύνσεις, και το άλλο είναι ο ίδιος ο καταναλωτής, που τις περισσότερες φορές δεν είναι έτοιμος για καινοτομίες και δείχνει μεγάλο συντηρητισμό.

              Βέβαια πολλές φορές δεν ξέρουμε και τι θέλουμε. Βγαίνει το πρώτο Focus, είναι πολύ ριζοσπαστικό. Βγαίνει το δεύτερο, είναι πολύ συντηρητικό. Ε τι να κάνουν κι αυτοί οι άνθρωποι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                crazywolf last edited by

                Ο χρήστης tazio έγραψε:
                mirage Κάποτε η Citroen ήταν σχεδιαστική 'σχολή'. Τώρα 'δεν'. Αυτό εννοώ.

                +1

                Τελικα το πειραμα με την αναρτιση γιατι να μην το κανω, δεν σε επιασα?
                Ή να μην το κανω στην ψηλη σκαλα? Και εκει γιατι οχι? Το βιντεο ειναι τραβιγμενο στην ψηλη, στανταρ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sirgus last edited by

                  http://www.korridor.se/aryan/acadiane/aca_swim.html

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sergeant last edited by

                    Ο χρήστης crazywolf έγραψε:

                    mirage Κάποτε η Citroen ήταν σχεδιαστική 'σχολή'. Τώρα 'δεν'. Αυτό εννοώ.

                    +1

                    Τελικα το πειραμα με την αναρτιση γιατι να μην το κανω, δεν σε επιασα?
                    Ή να μην το κανω στην ψηλη σκαλα? Και εκει γιατι οχι? Το βιντεο ειναι τραβιγμενο στην ψηλη, στανταρ...

                    Σαφεστατα πρέπει να είναι στην υψηλώτερη θέση, αλλά...
                    πολύ αμφιβάλλω ότι θα μπορεί να το κάνει...
                    Πάντως αν το δοκιμάσεις, θα έχουν ενδιαφέρον τα αποτελέσματα!...

                    (εγώ φοβάμαι να δοκιμάσω... )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sergeant last edited by

                      Ο χρήστης crazywolf έγραψε:

                      mirage Κάποτε η Citroen ήταν σχεδιαστική 'σχολή'. Τώρα 'δεν'. Αυτό εννοώ.

                      +1

                      Τελικα το πειραμα με την αναρτιση γιατι να μην το κανω, δεν σε επιασα?
                      Ή να μην το κανω στην ψηλη σκαλα? Και εκει γιατι οχι? Το βιντεο ειναι τραβιγμενο στην ψηλη, στανταρ...

                      Σαφεστατα πρέπει να είναι στην υψηλώτερη θέση, αλλά...
                      πολύ αμφιβάλλω ότι θα μπορεί να το κάνει...
                      Πάντως αν το δοκιμάσεις, θα έχουν ενδιαφέρον τα αποτελέσματα!...

                      (εγώ φοβάμαι να δοκιμάσω... )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sirgus last edited by

                        εγώ ούτε με GS δεν θα το έκανα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sergeant last edited by

                          Επίσης, συμφωνώ με τον φίλο Tazio, αλλά θα είχα να πω ότι εκ του αποτελέσματος, πιθανόν αυτή η πρωτοποριακή σχεδίαση να ήταν που οδήγησε την εταιρεία στο κλείσιμο και την πώληση της στην peugeot !....
                          μιας και - όπως είπε ο άλλος φίλος n_olympios - πολλές φορές ο καταναλωτής δεν είναι έτοιμος για τετοιες πρωτοποριακές ιδέες.

                          Το ευτύχημα όμως είναι, ότι η Citroen έχει δημιουργήσει μια τεραστια κληρονομιά στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και με τη βοηθεια της Peugeot εξακολυυθεί να υπάρχει και να βγάζει εξαιρετικά αυτοκίνητα όπως το c4 ή το c6...

                          Και τέλος, επειδή τα ΠΑΝΤΑ στο business είναι θέμα Management (οι Γιαπωνέζοι εφάρμοσαν αυτά που έλεγαν οι Αμερικάνοι το 60 και αρχες 70 και με αυτά πέτυχαν ό,τι πέτυχαν...) θεωρώ οτι με τη βοηθεια της TOYOTA θα έχουν την ευκαιρία να βρουν νέους τρόπους διοικησης και ελέγχου ποιότητας και να βελτιωσουν ακόμη περισσότερα τα προϊόντα τους, όπως έχουν ήδη κάνει εδώ και πολλά χρόνια...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            crazywolf last edited by

                            Ισος να το δοκιμασω την Κυριακη στο meeting...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tazio last edited by

                              Ο χρήστης SirGus έγραψε:
                              ναι αλλά εγώ λέω ότι όσο περνάνε τα χρόνια οι ιδέες λιγοστεύουν.
                              λογικό δεν είναι αυτό?

                              Προφανώς κάποτε η Citroen ήταν σε άλλο επίπεδο.

                              αλλά τώρα τι καινούργιο να βγάλεις?

                              Τα αυτοκίνητα το 1950 ήταν στο μηδέν. άρα το να ξεχωρίσεις ήταν πιο εύκολο

                              Κώστα αν ψάξεις λίγο θα δεις ότι τα περισσότερα συστήματα και τεχνολογίες που διαθέτουν τα σημερινά αυτοκίνητα είναι του περασμένου αιώνα. (Δε κάνω τον έξυπνο απλά έψαξα κάποια πράγματα διαβάζοντας προ ετών ένα κείμενο του Setright)
                              Καινοτομίες πλέον δυστυχώς δεν τολμά κανείς να παρουσιάσει.
                              Το γιατί το έγραψε ο Νικόλας (Μάλλον θα πέσει το φόρουμ. Συμφωνήσαμε σε δύο πράγματα εγώ κι αυτός. ). Δεν είμαστε έτοιμοι σα καταναλωτές. Όχι μόνο στη χώρα μας αλλά παγκόσμια.

                              Επίσης, συμφωνώ με τον φίλο Tazio, αλλά θα είχα να πω ότι εκ του αποτελέσματος, πιθανόν αυτή η πρωτοποριακή σχεδίαση να ήταν που οδήγησε την εταιρεία στο κλείσιμο και την πώληση της στην peugeot !....
                              μιας και - όπως είπε ο άλλος φίλος n_olympios - πολλές φορές ο καταναλωτής δεν είναι έτοιμος για τετοιες πρωτοποριακές ιδέες.

                              Το ευτύχημα όμως είναι, ότι η Citroen έχει δημιουργήσει μια τεραστια κληρονομιά στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και με τη βοηθεια της Peugeot εξακολυυθεί να υπάρχει και να βγάζει εξαιρετικά αυτοκίνητα όπως το c4 ή το c6...

                              Σίγορα οι καινοτομίες (Ακόμα και σε εποχές που το πρωτοποριακό ήταν πιο αποδεκτό. Έτσι θέλω να πιστεύω για τις δεκαετίες του 30 - 50) μπορεί να της έδωσαν μια αίγλη που την έκανε κορυφαίο όνομα στην αυτοκίνηση, αλλά ταυτόχρονα οι ιδέες με το κόστος που έχουν (Και δεν εννοώ το κόστος παραγωγής) της έκαναν και τη ζημιά.

                              Και για να κλείσω με κάτι σοβαρό που επισήμανε ο Νικόλας.

                              Ο θείος έχει ένα δίκιο, μερικώς...

                              Πάντα έχω δίκιο, αλλά θα αναγνωριστεί μετά θάνατον.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sirgus last edited by

                                Δεν είμαστε έτοιμοι σα καταναλωτές. Όχι μόνο στη χώρα μας αλλά παγκόσμια.

                                και ήταν έτοιμοι το 50 να δούνε αυτοκίνητο που σηκώνεται ή φώτα που γυρνάνε κλπ κλπ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tazio last edited by

                                  Ο χρήστης SirGus έγραψε:

                                  Δεν είμαστε έτοιμοι σα καταναλωτές. Όχι μόνο στη χώρα μας αλλά παγκόσμια.

                                  και ήταν έτοιμοι το 50 να δούνε αυτοκίνητο που σηκώνεται ή φώτα που γυρνάνε κλπ κλπ?

                                  Θέλω να πιστεύω ναι.
                                  Οι γενιές εκείνες δεχόντουσαν ότι έβλεπαν και το αφομοίωναν πιο εύκολα.
                                  Θέλω χρόνο για να γράψω το γιατί το πιστεύω. Μόλις βρω χρόνο θα το κάνω.
                                  (Και ναι αυτό είμαι απειλή )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Ο χρήστης tazio έγραψε:

                                    Δεν είμαστε έτοιμοι σα καταναλωτές. Όχι μόνο στη χώρα μας αλλά παγκόσμια.

                                    και ήταν έτοιμοι το 50 να δούνε αυτοκίνητο που σηκώνεται ή φώτα που γυρνάνε κλπ κλπ?

                                    Θέλω να πιστεύω ναι.
                                    Οι γενιές εκείνες δεχόντουσαν ότι έβλεπαν και το αφομοίωναν πιο εύκολα.
                                    Θέλω χρόνο για να γράψω το γιατί το πιστεύω. Μόλις βρω χρόνο θα το κάνω.
                                    (Και ναι αυτό είμαι απειλή )

                                    το '50...?

                                    από τον γάϊδαρο στα φώτα που γυρίζουν? ...

                                    Σαν να λέμε από τις ρίζες χόρτων κ τα έντομα που τρώει κάποιος να του σερβίρεις προφιτερόλ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sirgus last edited by

                                      έτσι είναι.

                                      τώρα αν βλέπαμε φώτα να γυρίζουν θα το θεωρούσαμε φυσιολογικό

                                      ή μάλλον τώρα (ποια εταιρία τα έβγαλε...θυμίστε μου) που τα έβγαλαν όσοι δεν (σχεδόν όλοι) ήξεραν ότι τα έχει βγάλει η Citroen πριν δεκαετίες, εντυπωσιάστηκαν?

                                      Τότε έμεινε στην ιστορία....τώρα στα @@ τους αν τα φώτα κάνουν τούμπες.

                                      τότε επιμένω ότι ήταν πιο εύκολο να ξεχωρίσεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        obelix last edited by

                                        Στα σύγχρονα αυτοκίνητα αυτά που έιχαν τα παλιά Citroen γίνονται πολύ πιο εύκολα με την χρήση της ηλεκτρονικής και φυσικά με μικρό κόστος. Αυτά που κάναν τότε οι μηχανικοί της Citroen με μηδέν background είναι εντυπωσιακά.
                                        πχ Oι μεγάλες Mercedes έχουν ενεργητικές αναρτήσεις. So fucking what η Citroen το έκανε μόνο με υδραυλικά το 60 (άσχετα που δεν το έβαλε σε παραγωγή). Τωρα τα φώτα που στρίβουν το κάνουν με ένα μοτεράκι πο ελέγχεται από δεδομένα από ένα άλλο σύστημ του αυτοκινήτου (ESP)... τότε

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tazio last edited by

                                          Ο χρήστης SirGus έγραψε:
                                          έτσι είναι.

                                          τώρα αν βλέπαμε φώτα να γυρίζουν θα το θεωρούσαμε φυσιολογικό

                                          ή μάλλον τώρα (ποια εταιρία τα έβγαλε...θυμίστε μου) που τα έβγαλαν όσοι δεν (σχεδόν όλοι) ήξεραν ότι τα έχει βγάλει η Citroen πριν δεκαετίες, εντυπωσιάστηκαν?

                                          Τότε έμεινε στην ιστορία....τώρα στα @@ τους αν τα φώτα κάνουν τούμπες.

                                          τότε επιμένω ότι ήταν πιο εύκολο να ξεχωρίσεις.

                                          Κι όταν το έβαλε ο Τάκερ στο αυτοκινητό του πήγε άπατος. (Γενικά η ιστορία αυτή έχει πολλά κενά αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).
                                          Σε μια κοινωνία όπως η Γαλλική, που παρά τα κουσούρια τους είναι αρκετά μπροστά, το κάθε καινοτόμο σύστημα έβρισκε τρόπο να γίνει αποδεκτό.
                                          Αν η Citroen ήταν Αμερικανική μάλλον δε θα έκανε τίποτα καινοτόμο, όχι γιατί δε θα μπορούσε αλλά γιατί δε θα το ήθελε φοβούμενη τις αντιδράσεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sirgus last edited by

                                            εσύ πήγες στο άλλο άκρο...στην Αμερική και την ιστορία τους με τα αυτοκίνητα

                                            Αν ήταν ιταλική ή αγγλική η Citroen δεν θα πήγαινε καλά?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 373
                                            • 374
                                            • 375
                                            • 376
                                            • 377
                                            • 1094
                                            • 1095
                                            • 375 / 1095
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr