-
Ο χρήστης van έγραψε:
Νατοι και οι κριτές που παραπονόνται οτι θέλουν να πάρουν τα αυτοκίνητά τους μέσα στη πίστα.Και βέβαια παραπονιόνται σε λάθος άνθρωπο, αφού ο ΣΟΑΑ δεν ειχε ξυπνησει το πρωί του Σαββάτου.Δεν έχω ιδέα τι έγινε χτες, πλην αυτού του γεγονότος... Δεν έχεις δίκιο σε αυτό... Που είναι το κακό να είναι τα αυτοκίνητα των κριτών στην πίστα, εφόσον βέβαια είναι σε ασφαλές σημείο παρκαρισμένα?
Μάλλον δεν σου έχει τύχει να περπατάς όλη την πίστα φορτωμένος με πυροσβεστήρα, σκούπα, τσιμέντο, σημαίες, VHF και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς και ενώ βρέχει...
-
Και θα σας πρήξω και αλλο!!!!!!!!!
Διάβασα μόλις τώρα Στο RALLY.GR τις περιγραφές των δοκιμών και του Αγώνα!
Λυπάμαι, πραγματικά λυπάμαι γιατι δυστυχώς δεν ενδιαφέρουν κανέναν οι αγώνες ταχύτητας...Προφανώς ουτε τους Δημοσιογράφους... -
Μπορει πολυ απλα να στα φερουν εκει ο αλυταρχης η καποιος της οργανωσης....
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Νατοι και οι κριτές που παραπονόνται οτι θέλουν να πάρουν τα αυτοκίνητά τους μέσα στη πίστα.Και βέβαια παραπονιόνται σε λάθος άνθρωπο, αφού ο ΣΟΑΑ δεν ειχε ξυπνησει το πρωί του Σαββάτου.
Δεν έχω ιδέα τι έγινε χτες, πλην αυτού του γεγονότος... Δεν έχεις δίκιο σε αυτό... Που είναι το κακό να είναι τα αυτοκίνητα των κριτών στην πίστα, εφόσον βέβαια είναι σε ασφαλές σημείο παρκαρισμένα?
Μάλλον δεν σου έχει τύχει να περπατάς όλη την πίστα φορτωμένος με πυροσβεστήρα, σκούπα, τσιμέντο, σημαίες, VHF και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς και ενώ βρέχει...
Καλά εσύ εισαι αλλού, απο αλλον πλανήτη....
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Που είναι το κακό να είναι τα αυτοκίνητα των κριτών στην πίστα, εφόσον βέβαια είναι σε ασφαλές σημείο παρκαρισμένα?Σε αυτη την πιστα δεν υπαρχει κανενα τετοιο σημειο. Μαλιστα αν κρινω απο προηγουμενους αγωνες οι κριτες αντιλαμβανονται το ασφαλες σημειο με αρκετα δημιουργικο τροπο.
Μάλλον δεν σου έχει τύχει να περπατάς όλη την πίστα φορτωμένος με πυροσβεστήρα, σκούπα, τσιμέντο, σημαίες, VHF και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς και ενώ βρέχει...
Μαλλον δε σου εχει τυχει να δεις κριτες στην Αγγλια.
-
Κωστα τι ψαχνεις τωρα?
Ετσι εχουν μαθει τους κριτες τοσα χρονια...
Τους εχουν κανει και νομιζουν οτι ειναι στο SILVERSTONE και οχι στα Μεγαρα....Διστυχως κυριε Taurus δεν υπαρχει ασφαλεις χωρος οχι μονο για τα οχηματα των κριτων στα Μεγαρα, αλλα ουτε και για εσας τους ιδιους...
Φιλικα
Α.Αννιβας -
Οχι πως με ενδιαφερει πλεον,αφου ειναι γνωστο οτι οσο εισαι κοντα στους αγωνες(οπως στο συγκεκριμενο ηταν ο βαν)τα προβληματα κανουν την εμφανιση τους σαν μανιταρια.
Οσο εισαι μακρια,ξαφνικα μεσω ΔΤ και περιγραφων γινονται 'πολυ καλος αγωνας και καλη οργανωση'.....Για αλλη μια φορα λοιπον
-
Παντως ολα αυτα που γραφει ο van δεν ειναι καινουργια, γινονται περιπου αυτα ή καποια αλλα σε καθε αγωνα. Εχει δικιο ο Αλεξ, ετσι εχουν μαθει τοσα χρονια τωρα και πραγματικα δεν μπορω να δω πως μπορει να αλλαξει κατι.
Στην τελικη στην χωρα που δυο αρχες τσακωνονται με προφαση την ασφαλεια εχοντας πιο πριν απο κοινου στηθει αγωνα (time-trial το βαφτισαν) με αυτοκινητα χωρις εξοπλισμο ασφαλειας δεν αξιζει κατι καλυτερο.
-
van
Δεν θα απαντήσω, δεν πρόκειται να ασχοληθώ με ανθρώπους που η λέξη διάλογος είναι για αυτούς ότι και η πυρηνική φυσική για τον μαστρο-Μήτσο της γειτονιάς...
Go_For_Pole
Μεταξύ Κ4 και φυστικιών υπάρχει άπλετος χώρος δεξιά, μέσα στα χώματα.
Μεταξύ φυστικιων και Κ7, στο μέσο της ευθείας (την δεξιά την λέω επίτηδες Κ7, γιατί στους αγώνες υπάρχει συνήθως και ένα Κ6 στην ευθεία) υπάρχει επίσης άπλετος χώρος δεξιά, βαθιά μέσα στα χώματα.
Πριν από την Κ7, στο τέλος της ευθείας, υπάρχει η ασφάλτινη κοπάνα (η εναλλακτική διαδρομή της πίστας) στην οποία άνετα παρκάρει αυτοκίνητο. Το ίδιο βεβαίως ισχύει και για την Κ8, η οποία στους αγώνες είναι συνήθως λίγο μετά από την έξοδο της φουρκετας.
Η δε Κ9, η αριστερή δηλαδή πριν τα πιτς, έχει επίσης άπλετο και ασφαλή χώρο πίσω από τα τσιμέντα, όσο γίνεται πιο μέσα...Πού βλέπεις λοιπόν ότι δεν υπάρχουν ασφαλή σημεία για παρκάρισμα? και αν θες πάμε μια βόλτα μέσα να σου υποδείξω και άλλα.
Όσο για τη σύγκριση με Αγγλία, μάλλον ατυχής... Εκτός αν συγκρίνεις το μεγαρορινγκ με οποιαδήποτε αγγλική πίστα... Αυτό που ξέρω είναι ότι στις περισσότερες ευρωπαϊκές πίστες οι κριτές κάθονται ή πισω από κικλιδώματα ή σε υπερυψωμένους πύργους. Στο 'κοτέτσι' πού έχει τέτοια σημεία?
-
Εγώ πάλι απορώ γιατί τα ΜΜΕ θέλουν σώνει και ντε να βγάλουν επιτυχημένες όλες τις διοργανώσεις...Αυτό είναι ενάντια στην προσπάθεια για αναβάθμιση...Καλά....Τι με έπιασε και ασχολούμαι με αυτά πάλι.....
Και ο ειδικός τύπος σε κατήφορο λοιπόν.....
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αυτό που ξέρω είναι ότι στις περισσότερες ευρωπαϊκές πίστες οι κριτές κάθονται ή πισω από κικλιδώματα ή σε υπερυψωμένους πύργους. Στο 'κοτέτσι' πού έχει τέτοια σημεία?Σωστα ξερεις και οντως τα Μεγαρα δεν εχουν τετοια σημεια. Γιαυτο και ειναι ανασφαλες να αφησεις αυτοκινητο, γερανο, φωτογραφο, κριτη, οπουδηποτε μεσα σε αυτη την πιστα. Αυτο που νομιζεις ασφαλες δεν ειναι καθολου ασφαλες αν εχεις δει αυτοκινητα να κανουν barel rolls ή να παιρνουν απιθανες τροχειες μετα απο επαφες. Ειναι καθαρα θεμα παραστασεων.
-
Taurus απλα και ομορφα σε καμμια μα καμμια πιστα ειτε ειναι το Μεγαρο ειτε ειναι το σιλβερστον δεν πρεπει να εχει που8ενα μεσα στην πιστα αλλα οχηματα εκτως τον αγωνιστικων....(Απλα ειπαμε για Αγγλια επειδη αυτο μας ηρ8ε πρωτα)
Παντου υπαρχει ο κινδινος ενα αυτοκινητο να πα8ει κατι και να βρεθει εκτος πιστας και στο σημειο που εσυ χαρακτιριζεις ως ασφαλες σημειο.
Φιλικα
Α.Αννιβας -
Στον αγώνα του BTCC την Κυριακή, ένα lexus μπλέχτηκε σε ατύχημα και του έφυγε η ρόδα!
Οι κριτές ήταν πίσω από τα συρματοπλέγματα και δεν κινδύνευσαν..Στα Μέγαρα, αν φύγει ρόδα, θα πάρει πολλά κεφάλια!
-
Off topic: Τι θα γινει ρε κωστα? Σε καθε ποστ θα μου ριχνεις 2' στο κεφαλι?
Ενσταση.... Εισαι εκτως προδιαγραφων....
-
Στα Μέγαρα δεν έχω και λίγες 'παραστάσεις'...
και ποτέ μα ποτέ δεν έχω δει (και ούτε πρόκειται να δω) να φεύγει αμάξι μέσα στην εναλλακτική της Κ7, για παράδειγμα, ούτε στο εσωτερικό πριν τις φυστικιές (δεν μιλάω για την εφαπτόμενη της Κ3, μιλάω για πολύ πιο πέρα).
Αν θες, την κάνουμε τη βόλτα μαζί και το συζητάμε επί τούτου...
edit: Εννοείται ότι αυτά τα σημεία που ανέφερα για να κάτσουν αυτοκίνητα είναι τελείως ακατάλληλα για να κάτσουν κριτές, γιατί είναι τόσο μακριά από την πίστα, που οι σημαίες δε θα φαίνονται ούτε με κυάλια... τώρα το αν υπάρχουν κατάλληλα σημεία για κριτές-φωτογράφους, αυτό είναι άλλο, πονεμένο θέμα... Και εντάξει οι φωτογράφοι, έχουν κάτι φακούς να, με το συμπάθειο, μπορούν να κάτσουν και πιο μακριά, οι κριτές όμως?
Μήπως να φτιάχναμε ένα μοχλικό σύστημα που να βγάζω τη σημαία από... τα πιτς και αυτή να ανεμίζει στην Κ4?
-
Απο οτι μου εχουν πει ουτε στη γραμματεια δεν ειχε φυγει ποτε αυτοκινητο, μεχρι που καποια στιγμη... εφυγε, σωστα;
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Στα Μέγαρα δεν έχω και λίγες 'παραστάσεις'...και ποτέ μα ποτέ δεν έχω δει (και ούτε πρόκειται να δω) να φεύγει αμάξι μέσα στην εναλλακτική της Κ7, για παράδειγμα, ούτε στο εσωτερικό πριν τις φυστικιές (δεν μιλάω για την εφαπτόμενη της Κ3, μιλάω για πολύ πιο πέρα).
Αν θες, την κάνουμε τη βόλτα μαζί και το συζητάμε επί τούτου...
Σημασία δεν έχει τι έχεις δει στις αρκετές ομολογουμένως παραστάσεις σου.
Η ουσία βρίσκεται στο ότι οποιοδήποτε αγωνιστικό μπορεί να καταλήξει οπουδήποτε εάν συμβεί κάτι μη αναμενόμενο
Θυμάμαι ακόμα το 2002 ή το 2003 στα Μέγαρα ένα Mazda BTCC που έφυγε σε γύρο προθέρμανσης και παραλίγο να φτάσει στη γραμματεία του αγώνα στην εκκίνηση.Το να αποδέχεσαι εσύ ως κριτής να στέκεσαι στο Κ σου ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ απροστάτευτος και μελλοθάνατος, δυστυχώς σε αφήνουν οι ανύπαρκτοι αρμόδιοι να το νομίζεις επιλογή σου.
Εγώ όμως σαν αγωνιζόμενος ΑΠΑΙΤΩ να μην κινδυνεύσω πέφτοντα πάνω στο ΙΧ σου που θα το έχεις βάλει μέσα στην πίστα σε 'ασφαλές σημείο', και πολύ περισσότερο να μην σε σκοτώσω όταν θα πέσω πάνω σου γιατί σου έχουν επιλέξει να κάθεσαι απροστάτευτος.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Νατοι και οι κριτές που παραπονόνται οτι θέλουν να πάρουν τα αυτοκίνητά τους μέσα στη πίστα.Και βέβαια παραπονιόνται σε λάθος άνθρωπο, αφού ο ΣΟΑΑ δεν ειχε ξυπνησει το πρωί του Σαββάτου.
Δεν έχω ιδέα τι έγινε χτες, πλην αυτού του γεγονότος... Δεν έχεις δίκιο σε αυτό... Που είναι το κακό να είναι τα αυτοκίνητα των κριτών στην πίστα, εφόσον βέβαια είναι σε ασφαλές σημείο παρκαρισμένα?
Μάλλον δεν σου έχει τύχει να περπατάς όλη την πίστα φορτωμένος με πυροσβεστήρα, σκούπα, τσιμέντο, σημαίες, VHF και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς και ενώ βρέχει...
Κριμα βρε taurus που δεν σκεφτεσαι πριν γραψεις....Γιατι δεν μπορω να πιστεψω οτι αυτα που λες τα εχει σκεφτει ενας πτυχιουχος κριτης της ελπα!!!!
Οπως θα πρεπει να θυμασαι ,απο διαφορα περιστατικα που ησουν παρων αλλα και απο αυτα που πρεπει να σου εμαθαν (στα 'πυλυετη και εμπεριστατωμενα ' σεμιναρια που περασες ....για να γινεις κριτης και μετα την εντονη θεωρητικη και πρακτικη εξασκηση σε προσομοιωσεις αγωνιστικων περιστατικων και τοσα αλλα δυσκολα τεστ που περασες),οτι το αγωνιστικο αυτοκινητο ειναι ανεξελεγκτο απο την στιγμη που χαθει ο ελεγχος απο τον οδηγο,και δεν υπαρχουν ασφαλη σημεια κοντα στην πιστα!!!
Υπαρχει μονον και απλα το τελος της πιστας οπου υποδεχονται το ακυβερνητο αυτοκινητο (η μοτο Η φορτηγο) τριπλες ντανες απο λαστιχα δεμενα μεταξυ τους και στα εσχατα τριπλη μεταλικη μπαριερα,για να αποφευχθουν τα χειροτερα!!!(θεατες -τραινα- αεροπλανα .Εσυ επιμενεις να βαλουμε και κανα δυο αυτοκινητα κριτων στο ενδιαμεσο για να δωσουμε περισοτερο σασπενς στην ατυχη στιγμη του αμοιρου οδηγου ,που αν κανει λαθος και χασει το αυτοκινητο,στην προσπαθεια του να αποφυγει το μοιραιο ,να εχει να αντιμετωπισει και το αυτοκινητο του κριτη με ανοιχτες τις πορτες και το cd να παιζει πλουταρχο και την συζυγο - κορη -φιλη του που ετρωγε κεφτεδακια να τρεχει αλαλαζοντας δεξια και αριστερα για να γλυτωσει το επερχομενο αγωνιστικο που προσγειωνεται με μεγαλοπρεπεια στο γυαλισμενο πορτ μπαγκαζ του ,μετατρεποντας το σε καμπριο.
Αν ,Αν λεω ησουν εσυ taurus στην θεση του παραπανω κριτη ,σε ποιον θα εριχνες το φταιξιμο?? στο αγωνιστικο στον οδηγο,στην πιστα η στα κεφτεδακια?Εμαι σιγουρος οτι η σωστη απαντηση ειναι ....στην κακια την ωρα!!!! που ειναι και της μοδας τελευταια!!
Οι κριτες (για να σοβαρευτουμε) δεν ειναι ουτε χαμαληδες ουτε κασκαντερ
Οι αγωνες χρειαζονται την κριση των κριτων και γι αυτο πρεπει να ειναι ξεκουραστοι,συγκεντρωμενοι -στεγνοι- δροσεροι. Αυτο βεβαια δεν ειναι δυνατον να γινει με την υποδομη που υπαρχει αυτη την στιγμη ....αλλα δεν φταινε οι οδηγοι για αυτο, ,για να τους τιμωρουμε βαζοντας προσθετα εμποδια!!!!Λυσεις υπαρχουν και πολλες μαλιστα,φτανει ο προεδρεων να τις ζητησει απο τους σωστους ανθρωπους .
Οσον αφορα στον αγωνα ,....δεν αντεχει σε καμια κριτικη και συζητηση,ακομα και απο τον πιο καλοπροαιρετο!!!!
dimos
-
ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΥΠΕΥΘΥΝΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΚΡΙΤΕΣ , ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΡΕΖΙΛΙ , ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ , ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΗ , ΤΣΑΜΠΑ ΕΞΟΔΑ .........
Υ.Γ.Αυτο , για την υποσχεση που ακουσα οτι αρχιζουν οι σωστες εκπαιδευσεις κριτων , για την αναβαθμηση .** Με απαραιτητο πλεον ελεγχο IQ .**
-
passat1.8t
Μίλησα εγώ για την Γραμματεία? ΙΜΗΟ, ούτε καν θα έπρεπε να βρίσκεται εκεί... Αλλά για τα σημεία που ανέφερα ως 'παρκιν', επιμένω... και όποιος θέλει κάνουμε μια γύρα να το δούμε
Για τις θέσεις κριτών τι να κάνουμε? Μόνο να έχουμε τα μάτια μας 144 μπορούμε και να είμαστε έτοιμοι για παν ενδεχόμενο... Αλλά δε νομίζω ότι φταίει η οργάνωση για το πού κάθονται οι κριτές... Αυτά τα σημεία υπάρχουν, εκεί μπαίνουν τα Κ, αναγκαστικά...
Ας σου αναστρέψω την ερώτηση... εγώ είμαι τρελός, μελοθάνατος και ρισκάρω να πέσεις πάνω μου, επειδή έτσι είναι η πίστα αυτή, δυστυχώς... Εσύ γιατί δέχεσαι να τρέξεις σε μια πίστα που ρισκάρεις να πέσεις στον δύσμοιρο κριτή, ο οποίος στο κάτω-κάτω για εσένα βρίσκεται εκεί?
ΠΠ Ταχύτητας 2006