-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Μόνο που δεν πρόκειται να βγεί στην παραγωγή ( ευτυχώς )
Βοσπρουχ ντουρος τεκνικ....όλα τα μοντέλα Lamborghini δεν θέλατε? Έ εγώ postαρα τα τρακτέρια για αρχήμε φώναξες ?
-
2007 Lamborghini Gallardo GT
http://www.supercars.net/cars/3546.html -
600 ps ?
-
-
Μα πώς είναι δυνατόν να βάλεις φωτιά σε ένα τέτοιο αμάξι; Δηλαδή...ακόμα και ασυντήρητη να την είχε...τι στο καλό του κάνανε;
Όχι ότι θα χάσω τον ύπνο μου, αλλά λέμε τώρα...
-
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Μα πώς είναι δυνατόν να βάλεις φωτιά σε ένα τέτοιο αμάξι; Δηλαδή...ακόμα και ασυντήρητη να την είχε...τι στο καλό του κάνανε;O Warrior της έβαλε φωτιά.
-
Εχώ μια απορία. Χωράει ο Χόγκαν μέσα σε αυτό το αυτοκίνητο;
-
Παντως οι ιδιοκτητες Gallardo θα πρεπει να αισθανονται τυχεροι ...
http://www.pistonheads.co.uk/news/defau ... ryId=15080
με 700 ευρωπουλα Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ ...
ΑΛηθεια αν καποιος Γαλλαρδακιας θελει αλλαγη εξατμισης και παει στην trident , τι ΧΑΡΑΤΣΙ εχει να φαει ???
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
συμφορά...120.000 δολάρια έχει μια Λάμπο εκεί?
-
2007 Lamborghini Gallardo Nera
http://www.supercars.net/cars/3563.html -
Snif ....
-
απίστευτη...
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
απορω πως αρεσει αυτο το τερας.οταν βγηκε η countach δεν ειχε δει τερας η ανθρωποτητα-ηταν πρωτοτυπη , αλλα σημερα εχουν υπαρξει μπολικα.αν κοιταξεις τη countach ψυχρα ειναι το πιο ασχημο αυτοκινητο ειναι ομως ενας θρυλος.ομως το desing της murce ουτε ολοκαινουργιο ειναι, ουτε ομορφο IMHO,και μοιαζει με εξελιξη της diablo αρα δεν εκπλησειαρα πως θα γινει θρυλος?
αυτο που λες για τη γενια ισχυει παντως αμα μαθεις σε κατι αντε να αλλαξεις γουστα.
Όχι και τέρας!!
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με τον WinMik.
Απορώ πως αφού δεν σου αρέσει η countach τρελαίνεσαι για την Ντιάμπλο, μια και οι δύο είναι έργα του ίδιου σχεδιαστή (Μαρτσέλλο Γκαντίνι) και μοιάζουν αρκετά
Ίσως φταίει οτι θυμάσαι τις τελευταίες εκδόσεις που το είχαν παρακάνει λιγάκι με τα αεροδυναμικά βοηθήματα (η φίρμα ήταν σε ΗΠΑμερικανικά χέρια τότε αν δεν απατώμαι )
Αλλά για δες και μερικές φωτό απο την πρωτότυπη (LP500) και τα πρώτα μοντέλα παραγωγής (LP400) που της έμοιαζαν αρκετά.
LP500:
LP400:
και οι κυρίες δεν είν' κακές θα λέγα
-
Η οποία LP400 είναι και η αγαπημένη Λάμπο των σχεδιαστών (η Μιούρα είναι το αγαπημένο αυτοκίνητο τους γενικότερα).
-
LP400
-
(θαρρώ η 'αυθεντική' 400άρα δεν είχε 2 καθρεύτες)
Πάντως η Μούρτσι μπορεί να είναι κούκλα, αλλά δε μου φαίνεται 'άξια' διάδοχος της Κιούνταχ και Ντιάμπλο... (στην της σχεδίασης και μόνο αναφέρομαι)
-
μιας και ειναι ενα γρηγορο φορουμ ....
Sport Auto's 0-200km/h-0.
14.5s - Koenigsegg CCR, 806 PS/141 kg (sport auto 10/05)
15.0s - Porsche Carrera GT, 612 PS/1475kg
15.8s - Mercedes-Benz SLR McLaren 626PS/1747kg (Sport Auto 6/04)
15.8s - Pagani Zonda F, 602 PS/1371 kg (05/06)
15.9s - Pagani Zonda C12S 7.3, 555 PS/1388kg (07/02)
16.5s - Mercedes-Benz CLK DTM, 582 PS/1678kg, (03/05)
17.0s - Ford GT, 550 PS/1599 kg (02/06)
17.1s - TechArt GT Street, 620 PS/1453kg, (08/02)
17.4s - Porsche 996 GT2 MK1, , 462 PS/1450kg (06/01)
17.5s - BMW M6, 507 PS/1761kg (12/05)
17.6s - Ferrari F430, 490 PS/1493kg (01/06),
17.8s - Lamborghini Murcielago 6.2, 580 PS/1820kg (06/02)
18.0s - Lamborghini Gallardo MK1, 493 PS/1496kg (12/03)
18.2s - Porsche 996 GT3 RS, 381 PS (03/04)
18.3s - Porsche 996 GT3 Cup, 360 PS/1207kg (02/99)
18.5s - Lamborghini Diablo GT, 575 PS/1620kg (07/00)
18.5s - Mercedes-Benz SL 65 AMG, 612 PS/2049kg (01/05),
18.6s - Porsche 997 GT3, 415 PS/1440kg (sport auto 07/06)
19.1s - Mercedes-Benz SL55 AMG, 476 PS/1651kg (04/02)
19.2s - BMW E60 M5, 507 PS/1844kg (12/04)
19.2s - Dodge Viper SRT-10, 506 PS/1600kg (10/04)
19.2s - Ferrari 575M Maranello F1, 580 PS/1820kg (12/02)
19.5s - Ferrari 550 Maranello, 485 PS/1724kg (06/98
19.8s - Porsche 996 Turbo, 420 PS/1569kg (06/00)
19.9s - Porsche 996 GT3 381 PS/1420kg (06/03)
20.3s - Ferrari 360 Challenge Stradale, 425 PS/1387kg (02/04)
20.7s - Porsche 997 Carrera S, 355PS/1461kg (05/05),
20.8s - AC Schnitzer V8 Topster, 450 PS/1557kg (01/05)
20.9s - Aston Martin Vanquish, 515 PS/1775kg (01/03)
20.9s - Lotus Esprit Esprit Turbo 350 354 PS/1324kg (07/97)
21.2s - Brabus CV8 Sportcoupé, 426 PS/1635kg (02/02)
21.3s - Ferrari 360 Modena, 400 PS/1464 kg (10/99)
21.4s - BMW M3 CSL, 360 PS/1421kg (08/03)
21.4s - Callaway C12, 400 PS/1564kg (04/99)
21.6s - Aston Martin DB7 GT, 442 PS/1833 kg (07/03)
21.8s - Aston Martin DB9, 457hp (11/04)
21.8s - Audi RS4, 420 PS/1728kg (06/06)
22.0s - Chevrolet Corvette C6, 404 PS/1491kg (08/05)
22.0s - Mercedes-Benz SLK55 AMG, 360PS/1566kg (04/05)
22.1s - BMW Z8, 400PS/1651kg (sport auto 08/00)
22.3s - Maserati 4200 CC, 320 PS/1593kg (10/02)
22.4s - Audi RS4 MK1375 PS/1675kg (10/00)
22.4s - Maserati GranSport, 400 PS/1672kg (09/05
22.5s - Porsche 996 Carrera 2, 300 PS/1399kg (1/98
22.6s - AC-Schnitzer M3 CLS II E36, 350 PS (11/97)
22.6s - Alpina Roadster S, 300 PS/1416kg (6/05)
22.8s - Mercedes-Benz SLK32 AMG, 354 PS/1480kg (05/01)
23.2s - BMW E46 M3, 343 PS/1584 kg (12/00)
23.2s - Chevrolet Corvette C5SE, 344 PS/1505kg (07/97)
23.4s - Honda NSX-R, 280 PS/1244kg (08/02)
23.7s - Mercedes-Benz C 55 AMG, 367PS/1680kg (7/04)
23.9s - Aston Martin V8 Vantage, 385 PS/1636kg, Pirelli P Zero Corsa (10/05)
24.0s - Maserati 3200 GT, 370 PS/1614kg (09/02)
24.4s - Audi RS6, 400 PS/ 1815kg (03/01)
24.4s - BMW E49 M5, 400 PS/1833kg (03/99
24.7s - BMW Z3 M Roadster 321 PS/1436kg
25.4s - Mercedes-Benz C32 AMG, 354 PS/1480kg (05/01)
25.5s - Aston Martin DB7 Vantage, 420 PS/1847kg (01/99)
25.5s - Mercedes-Benz CLK 55 AMG, 347 PS/1593kg (05/00)
25.5s - Porsche 996 Carrera 4, 300 PS/1466kg (01/02)
25.9s - Donkervoort D8 180R , 210 PS/650kg (03/01)
26.2s - BMW 335i Coupe
26.3s - BMW Z3 M Coupe, 321PS/1445kg (10/98
26.4s - Jaguar XKR, 363 PS/1703kg (09/00)
26.5s - Mitsubishi EVO Carimsa GT V1, 300 PS/1466kg (11/99)
26.6s - Alpina B3 3.3, 280 PS/1495kg (07/99)
27.1s - Mitsubishi EVO Carimsa GT V11 (11/02)
27.7s - Alfa Romeo 156 GTA, 231 PS/1350kg (05/02)
28.0s - Nissan 350Z, 280 PS/1526kg (10/03)
28.0s - Opel Speedster Turbo, 220 PS/931kg (04/04)
28.8s - Mercedes-Benz SL 500,306 PS/1852kg (12/01)
28.8s - Porsche 987 Boxster S, 280 PS/1426kg (04/06)
29.5s - BMW Z4 3.0 CSi coupe, 265 PS/1408kg (08/06)
29.8s - Honda S2000 MK1, 240 PS/1275kg (01/00)
30.2s - Mercedes-Benz C43 AMG, 306 PS/1571 kg (12/01)
31.0s - Subaru Impreza WRX Sti (05/04)
31.2s - BMW Z3 Coupe 3.0i, 231 PS/1350 kg (04/01)
31.3s - Audi S4 MK1, 265 PS/1592 kg (08/98
31.7s - Porsche Boxster 99 252 PS/1386 kg (12/99)
32.0s - Lotus Exige MK2, 192 PS/907kg (08/04)
32.1s - Alpina B10 3.2, 260 PS/1600kg (04/98
32.5s - BMW Z4 3.0 SMG 231 PS/1396kg (04/03)
32.9s - Renault Megane Sport Auto Trophy Edition, 225PS/1371kg (6/05)
33.1s - Volkswagen R32 MK1, 241 PS/1506 kg (2/03)
33.4s - Mini Cooper S Works, 200 hp/1212kg (9/04)
33.8s - Honda Civic Type R 03, 200 PS/1246kg (11/01)
34.3s - Audi TT 1.8T quattro, 225 PS/1461kg (11/98
34.4s - Lotus Exige MK1, 179 PS/796 kg (11/00)
34.9s - Subaru Impreza GT Turbo, 218 PS/1290kg (03/00)
35.5s - Volkswagen R32 MK2, 250 PS/1591kg (09/06)
38.2s - Audi S3 MK2, 210 PS/1489kg (06/99)
38.2s - Renault Clio V6, 226 PS/1381kg (07/01)
41.2s - Volkswagen Golf GTI 1.8T DSG, 200 PS/1421kg (11/05) -
'Ντάξει τι θές να μας πείς τώρα
Οι Lambo δεν φρενάρουν ούτε στρίβουν όπως τα υπόλοιπα υπεραυτοκίνητα
Αλλά τις γουστάρουμε γιατί είναι και πολύ ποσεράδικες και τραβάνε όλα τα βλέματα
-
Btw πολύ πολύ ψηλά η Μ6, δεν την περίμενα
Lamborghini Forum