-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Φίλε Θεόφιλε, είσαι χειριστής;Συγνωμη που αργησα να απαντησω αλλα μπαινω μονο αργα το βραδυ,ναι φιλε μου ειμαι ,και οπου μπορω να βοηθησω πειτε το.
-
Δεν πειράζει, σιγά! Πολιτική;
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
καλησπερα και απο εμενα,10 και ξηρα δεν γινεται,28 η 34 και ξηρα γινετε ,για τετοια προσεγγιση μαλλον 34,αρα καλα κατεβαινε οπως κατεβαινε,βλεπεις πισω εχει βουνο.
Ok.... I believe you, βαριομουν να δω τα διαγραμματα οποτε πονταρισα λιγο
Ναι, ειναι ο λοφος απο το Πλαγιαρι... αλλα ξερω γω... μπορεις να κατεβεις και με την μυτη ψηλοτερα νομιζω (τουλαχιστον σε Boeing-Airbus)... απλα δεν ξερω κατα ποσο θα μπορουσε να οφειλεται στο ιδιο το αεροσκαφος.Τεσπα... θα μπορουσα να προσγειωνομουν και στο Και Τακ, και να ψαχνω για το αλεξιπτωτο....
Υπαρχει ενας κανονας για τα αεροπλανα που εχουν JET κινητηρες 'PITCH FOR ALTITUDE AND POWER FOR SPEED'
(για τα ελικοφορα ειναι ακριβως το αντιθετο),το 717 λοιπον ,και λογο οτι εχει τους κινητηρες πισω ,θελει ποιο πολυ pitch down απο ενα 737 που εχει τους κινητηρες στο κεντρο,βαλε και οτι περνανε το βουνο γυρω στα 300 ποδια,ενω το sia ειναι στα 100(λογο ασφαλειας το κανουν)καταλαβαινεις που πρεπει να παει η μουρη του αεροπλανου αμα δεις απο το κοκπιτ να περναει στα 100 ποδια το βουνο,τοτε σιγουρα τα σηκωσεις τα δικα σου ,μην τυχον και βρουνε -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
στο αμέρικα το ppl το έχουν όπως εμείς το δίπλομα οδήγησης, απο οικονομικής άποψης βεβαια!
εδω πληρώνεις και τον αέρα που φυσάει στο αεροδρόμιο!
Μωρε και οι Αερολεσχες εδω ειναι κλικα.... εκμεταλευση σκετη. Γενικα η πολιτικη αεροπορια στο κομματι αυτο πασχει στην Ελλαδα. Το κοστος παντως για δικο σου αεροσκαφος (της προκοπης δηλαδη... οχι κανα υπερελαφρο) ειναι δυσβασταχτο. Παντως για Θεσσαλονικη απο οτι ξερω... μακρια... καλυτερα στην Αερολεσχη του Κιλκις για πτησεις κλπ κλπ.
Η αμερικη ειναι αμερικη,η ελλαδα στη γενικη αεροπορια ειναι ουγκαντα,γινετε μια προσπαθεια ομως και κατι παει να γινει,για το θεμα ομως οτι οι αερολεσχες ειναι κλικα θα διαφωνησω,χωρις να ειμαι λεσχιαρχης ,αλλα μελος σε τρεις αερολεσχες και σε μια εταιρια ενοικιασεως αεροσκαφων, θα σας πληροφορησω οτι αν αυτοι οι ανθρωποι δεν ειχαν ορεξη κα μερακι για το αεροπλανο,γενικη αεροπορεια στην ελλαδα δεν θα υπηρχε,το κοστος ενοικιασης ενος αεροπλανου ειναι ακριβο στην ελλαδα λογο οτι το καυσιμο εχει απο 2,15εως 2,75 ευρο το λιτρο,στην αμερικη ειναι τσαμπα,γιαυτο βγαινει και τετοια διαφορα,αν ομως υπολογισετε οτι πχ ενα τετραθεσιο ελικοφορο κοστιζει απο 156 εως 220 ευρω την ωρα πτησης,και σε μια ωρα απο τα μεγαρα πας σαντορινη και το διαιρεσης δια του 4,θα δειτε οτι ειναι τσαμπα,ουτε με την οα δεν πας με τετοια τιμη,φυσικα, αν το κρατος κανει το καυσιμο αφορολογητο για την γενικη αεροπορεια,και φτιαξει καποτε και τα ωραρια των αεροδρομιων(τα παλευουμε αυτα τα δυο)τοτε θα αλλαξουν πολλα.το μονο καλο παντος ειναι οτι ολοι οι αεροποροι στην ελλαδα ειναι προθυμοι να βοηθησουν τους φιλους της αεροπορειας και το κλιμα μεταξυ μας ειναι ειναι αψογο,σε αντιθεση με τους οδηγους αγωνων αυτοκινητου(ειμαι και απο αυτο)που τρωγομαστε σαν τα σκυλια.οποτε μπορεσω και παω για πτηση θα σας καλεσω για βολτα και εννοειται δωρεαν.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν πειράζει, σιγά! Πολιτική;οχι φιλε μου,αναποδο ωραριο.
-
Εννοώ πολιτική αεοροπορία!
-
Ο χρήστης ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΦΑΓΑΔΑΚΗΣ έγραψε:
καλησπερα και απο εμενα,10 και ξηρα δεν γινεται,28 η 34 και ξηρα γινετε ,για τετοια προσεγγιση μαλλον 34,αρα καλα κατεβαινε οπως κατεβαινε,βλεπεις πισω εχει βουνο.
Ok.... I believe you, βαριομουν να δω τα διαγραμματα οποτε πονταρισα λιγο
Ναι, ειναι ο λοφος απο το Πλαγιαρι... αλλα ξερω γω... μπορεις να κατεβεις και με την μυτη ψηλοτερα νομιζω (τουλαχιστον σε Boeing-Airbus)... απλα δεν ξερω κατα ποσο θα μπορουσε να οφειλεται στο ιδιο το αεροσκαφος.Τεσπα... θα μπορουσα να προσγειωνομουν και στο Και Τακ, και να ψαχνω για το αλεξιπτωτο....
Υπαρχει ενας κανονας για τα αεροπλανα που εχουν JET κινητηρες 'PITCH FOR ALTITUDE AND POWER FOR SPEED'
(για τα ελικοφορα ειναι ακριβως το αντιθετο),το 717 λοιπον ,και λογο οτι εχει τους κινητηρες πισω ,θελει ποιο πολυ pitch down απο ενα 737 που εχει τους κινητηρες στο κεντρο,βαλε και οτι περνανε το βουνο γυρω στα 300 ποδια,ενω το sia ειναι στα 100(λογο ασφαλειας το κανουν)καταλαβαινεις που πρεπει να παει η μουρη του αεροπλανου αμα δεις απο το κοκπιτ να περναει στα 100 ποδια το βουνο,τοτε σιγουρα τα σηκωσεις τα δικα σου ,μην τυχον και βρουνεΣτα 100 ποδια? Σε λιγο θα βαλουνε και ρανταρ παρακολουθησης αναγλυφου
Σωστος φιλε Θεοφιλε... thanx very much for the info Καλα το ψιλιαζομουν πως κατι τρεχει με τα πισωκουνικα -
Φίλε θεόφιλε. κανόνησε να μας κάνεις καμμία ξενάγηση!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εννοώ πολιτική αεοροπορία!συγνωμη αλλα ετσι οπως το γραψες που να παρω χαμπαρι,θα μπω στο πνευμα σου,που θα παει
-
Ο χρήστης jm000 έγραψε:
Φίλε θεόφιλε. κανόνησε να μας κάνεις καμμία ξενάγηση!σιγουρα θα κανονισω,αλλα εσενα θα σε ξεναγησω οταν παρω συνταξη
-
Ο χρήστης ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΦΑΓΑΔΑΚΗΣ έγραψε:
Εννοώ πολιτική αεοροπορία!
συγνωμη αλλα ετσι οπως το γραψες που να παρω χαμπαρι,θα μπω στο πνευμα σου,που θα παει
Ήταν αργά μωρέ, διάβασα διαφορικές εξισώσεις, δεν θέλει και πολλά το μυαλό για να στολάρει!
Τελικά πολιτική αεροπορία είσαι;
Και εγώ θέλω ξενάγηση!! -
Πες όχι γιατί μετά θα ζητάνε βόλτα.
-
Βόλτα; Άκουσα καλά;;; Πού;;;;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εννοώ πολιτική αεοροπορία!
συγνωμη αλλα ετσι οπως το γραψες που να παρω χαμπαρι,θα μπω στο πνευμα σου,που θα παει
Ήταν αργά μωρέ, διάβασα διαφορικές εξισώσεις, δεν θέλει και πολλά το μυαλό για να στολάρει!
Τελικά πολιτική αεροπορία είσαι;
Και εγώ θέλω ξενάγηση!!yes,δηλαδη ιδιωτικη
-
... καλα... για σένα θα κάνω σκόντο! σε βαφτίζω ΚΑΛΟΟΟΟΟ και αξιο πιλότο προ συνταξης! ενταξει;
σοβαρα... θα μου άρεσε απλά να έμπαινα στο cocpit για ξενάγηση, οχι απαραίτητα πτήση γιατι ξέρω οτι είναι δύσκολο, και επίσεις θα ήθελα και μια καθοδήγηση όσον αφορά τις αερολέσχες, εκπαιδευση, και tips για καλύτερες πτήσεις!
-
Ο χρήστης jm000 έγραψε:
... καλα... για σένα θα κάνω σκόντο! σε βαφτίζω ΚΑΛΟΟΟΟΟ και αξιο πιλότο προ συνταξης! ενταξει;σοβαρα... θα μου άρεσε απλά να έμπαινα στο cocpit για ξενάγηση, οχι απαραίτητα πτήση γιατι ξέρω οτι είναι δύσκολο, και επίσεις θα ήθελα και μια καθοδήγηση όσον αφορά τις αερολέσχες, εκπαιδευση, και tips για καλύτερες πτήσεις!
αμα δεν αλλαξεις την υπογραφη,σε βλεπω να μπαινεις στη μπαγαζιερα να κρατας τις βαλιτσες:ysterical: πες μου τι θε ς να μαθεις ,για να σε βοηθησω,αν και αυτα πρεπει να στα πω απο κοντα η τηλεφωνικα.
-
http://news.yahoo.com/s/ap/20060922/ap_ ... t_farewell
-
Τελικά δέν έχει απομείνει κανένα αεροσκάφος με μεταβλητή γεωμετρία πτερύγων;
-
To tornado. Και το F-111 Aardvark,αλλά ίσως να έχει φύγει και αυτό...
-
Α,ναι,τα τορνέιντο.
Πάντως η αρχιτεκτομική φαίνεται ότι δέν ακολουθείται πλέον για τα σύγχρονα αεροσκάφη έ;
(το Φ-111 τό νόμιζα ότι είχε αποσυρθει εδώ και καμιά δεκαπενταετία)
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ