-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να παραμείνει ο De La Rosa στην McLaren τοου χρόνου;Εμείς κρατήσαμε τον M@ss@, εσύ στον Πεδρο κόλλησες?
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να παραμείνει ο De La Rosa στην McLaren τοου χρόνου;
Εμείς κρατήσαμε τον M@ss@, εσύ στον Πεδρο κόλλησες?
Σωστό! Αλλά ο Pedro δεν κέρδισε αγώνα φέτος!
-
Ούτε έκανε αξιοπρεπέστατες εμφανίσεις μετά το δεύτερο μισό του πρωταθλήματος
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Σωστό! Αλλά ο Pedro δεν κέρδισε αγώνα φέτος!
Γιατι ο Κimi κερδισε αγωνα φετος ?
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Σωστό! Αλλά ο Pedro δεν κέρδισε αγώνα φέτος!
Γιατι ο Κimi κερδισε αγωνα φετος ?
Τώρα με προκαλείς...
Μια ερώτηση έκανα ρε παιδιά, δεν υπονόησα τίποτα για τις ικανότητες του DeLa Rosa...
Τα επικρατέστερα σενάρια είναι DeLa Rosa ή Hamilton;
-
De LaRosa από όσο ξέρω
-
Κοιταξτε να δειτε, ο de la Rosa σαφως και εχει περισσοτερες πιθανοτητες, αλλα και εμπειρια για να σταθει διπλα στον Alonso του χρονου, ομως προσωπικα μου φαινεται εξωπραγματικο να εχουμε 2 ισπανους του χρονου στην McLaren...
Eπισης ας μην ξεγραφουμε και τον Paffet... -
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
μου φαινεται εξωπραγματικο να εχουμε 2 ισπανους του χρονου στην McLaren...ΜακΛαρεν-Μερθεντεθ...
Ρε παιδια, οι φιλοι και γειτονες πολυ στα μαλακα δεν πεσανε; Μονο χρηματικο προστιμο για τετοια χοντραδα;
-
Ρε παιδια, οι φιλοι και γειτονες πολυ στα μαλακα δεν πεσανε; Μονο χρηματικο προστιμο για τετοια χοντραδα;
Θα ήταν πολύ δύσκολο να τους πάρουν το GP εφόσον (φαντάζομαι θα) υπάρχει συμβόλαιο, αλλά μην ξεχνάμε ότι ήταν μόλις το 2ο GP της χώρας.
Από την άλλη μιλάμε για το μεγαλύτερο πρόστιμο στην ιστορία της FIA. Και μόνο ότι ασχολήθηκαν τόσο σοβαρά με το θέμα, εμένα μου φτάνει. Δείχνει ότι δεν είναι μόνο δικό μας πρόβλημα... [/quote]
-
Τελικα η σχεση με τα ρισκα της εταιριας ΜακΛαρεν Μερσεντες ειναι το λιγοτερο περιεργη.
Θεωρουν πρεπον να μην παρουν το ρισκο να αντικαταστησουν εναν μετριο υπερηλικα πιλοτο ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΧΡΟΝΙΑ, αλλα απο την αλλη ρισκαρουν με κινητηρες που σκανε, λαστιχα που διαλυονται, αναρτησεις που δεν αντεχουν για εναν αγωνα -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ούτε έκανε αξιοπρεπέστατες εμφανίσεις μετά το δεύτερο μισό του πρωταθλήματοςΔεν έκανε αξιοπρεπέστατες εμφανίσεις ο De La Rosa;
Από τον Montoya είχε καλύτερα αποτελέσματα και είναι σταθερότατος.Τελικα η σχεση με τα ρισκα της εταιριας ΜακΛαρεν Μερσεντες ειναι το λιγοτερο περιεργη.
Θεωρουν πρεπον να μην παρουν το ρισκο να αντικαταστησουν εναν μετριο υπερηλικα πιλοτο ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΧΡΟΝΙΑ, αλλα απο την αλλη ρισκαρουν με κινητηρες που σκανε, λαστιχα που διαλυονται, αναρτησεις που δεν αντεχουν για εναν αγωναΚατσε ρε Γκάνταλφ, δεν βγήκε απόφασή ακόμα!
Πάντως το να μπει από τώρα στη McLaren ο Hamilton, δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό για τον ίδιο τον Hamilton.
H McLaren έτσι κι αλλιώς δυνατό δεύτερο πιλότο δε θα έχει. -
Former Sauber racer Norberto Fontana (1997):
'It was two or three hours beforehand,' he said. 'Jean Todt came in and said that we must block Villeneuve if he comes up behind me. 'It was a strict order.'
'To this day I regret what I did.''Schumacher and Todt never thanked me, because they lost.'
Για την Jerez 1997!
Τώρα το θυμήθηκε;Πηγή: F1-Live.
-
Κατ'αρχην απο την αποφαση για τον 2ο οδηγο θα φανει αν υπηρχε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ διαθεση να παραμεινει ο Ραϊκονεν. Γιατι δεν ειναι δυνατον να εχεις χωρο στο μπατζετ να κλεισεις τον Κιμι και αντ'αυτου να παιρνεις εναν ρουκι ή να ανανεωνεις με τον συνομηλικο μου (8 μερες τον περναω) μετριο οδηγο απο το ταμειο ανεργιας.
-
Και ποιον να πάρει ρε συ; Πες έναν.
Οδηγός με το κασέ του Κίμι δεν υπάρχει.
Οδηγός με έστω μέτριο όνομα επίσης δεν υπάρχει.
Ο Raikkonen δεν ήθελε να μείνει. Του έκαναν πρόταση, δήλωσαν δημοσίως ότι θέλουν να παραμείνει, ακόμα και όταν είχαν και τον Montoya στην ομάδα, τι άλλο να κάνουν; -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Former Sauber racer Norberto Fontana (1997):'It was two or three hours beforehand,' he said. 'Jean Todt came in and said that we must block Villeneuve if he comes up behind me. 'It was a strict order.'
'To this day I regret what I did.''Schumacher and Todt never thanked me, because they lost.'
Για την Jerez 1997!
Τώρα το θυμήθηκε;Πηγή: F1-Live.
Ο,τι μπορούν κάνουν για να χαλάσουν την υστεροφημία του τώρα που φεύγει
-
Υπαρχουν τουλαχιστον 5 οδηγοι στο γκριντ οι οποιοι στη μερα τους μπορουν να παρουν νικη οδηγωντας ΜακΛαρεν και φανταζομαι πως θα πηγαιναν με κωλοτουμπες. Τωρα μπορει να εχουν συμβολαια αλλα τα συμβολαια σπανε...
-
Λιγό αργά δεν είναι για να σπάσει συμβόλαιο;
Ποιον έχεις στο (διεστραμένο ) μυαλό σου;Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
Ο,τι μπορούν κάνουν για να χαλάσουν την υστεροφημία του τώρα που φεύγει[κακία] Τα καταφέρνει μια χαρά και μόνος του! [/κακία]
Αυτό περισσότερο του Todt την υστεροφημία χαλάει παρά του Schumi. -
20/9
1 N. Piquet jr. Renault 01:19.565 73
2 H. Kovalainen Renault 01:19.700 119
3 P. de la Rosa McLaren 01:19.921 110
4 F. Montagny Toyota 01:20.616 87
5 A. Wurz Williams 01:20.822 68
6 L. Hamilton McLaren 01:20.864 64
7 R. Schumacher Toyota 01:21.130 55
8 T. Sato Super Aguri 01:21.981 39
9 R. Quintarelli Spyker MF1 01:23.206 84
10 N. Karthikeyan Williams 01:24.031 39
11 S. Yamamoto Super Aguri 01:24.839 26 -
Ενώ ο Sauber διαψεύδει τις δηλώσεις του Norberto Fontana, έχουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση από την Bridgestone για του χρόνου:
Κάθε οδηγός θα πρέπει να χρησιμοποιεί κατα τη διάρκεια του αγώνα και σκληρα και μαλακά λάστιχα (δύο τελείως διαφορετικούς τύπους δηλαδή), που θα ξεχωρίζουν από κάποια αυτοκόλλητα, ουτώς ώστε να αλλάζει ο ρυθμός του αγώνα. Το σύστημα αυτό εφαρμόζεται στα Champ cars.
Τι λέτε;
Πως μπορεί να συνδυαστεί αυτό με τους ανεφοδιασμούς; Δε μου καλοφαίνεται πάντως. -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Δε μου καλοφαίνεται πάντως.Κακως γιατι το κολπο χρησιμοποιειται στα Champ Cars με πολυ μεγαλη επιτυχια.
Α οσο για τον Fontana, δεν το θυμηθηκε τωρα απλως τωρα παραιτηθηκε απο οποιαδηποτε προσπαθεια για διεθνη καριερα στους αγωνες.
F1 - ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2006