Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πειράκια σε Xsara, πως φεύγουν;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πειράκια σε Xsara, πως φεύγουν;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    49
    1301
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hammer_ last edited by

      Ο χρήστης pskarm έγραψε:
      εμενα το αμαξι κοντα στις 2500-3000σαλ βαραγε αερα πατερα

      Αυτά τα ακούω κι εγώ ώρες ώρες (όχι πάντα), αλλά δεν με ενοχλούν. Μιλάω για τις χαμηλές στροφές, γύρω στις 1000!

      εμενα το αμαξι κοντα στις 2500-3000σαλ βαραγε αερα πατερα.βεβαια δεν ειναι πειρακια και δεν προκαλουν προβλημα αλλα ειναι πολυ ενοχλητικο...
      και ουτε καθαριστικα ουτε τιποτα δεν εσωζε τη κατασταση εκτος απο οταν εβαζα σουπερ αμολυβδη...

      Δεν ειναι πειρακια αλλα βελτιωθηκε με καλυτερη βενζινη?
      Τι αλλο μπορει να ειναι?

      Εννοεί ότι δεν είναι knocking αλλά pinking. Αν θυμάμαι σωστά, η ελληνική ορολογία είναι κρουστική καύση για το knocking και αυτανάφλεξη για το pinking.

      Τα δικά μου πειράκια πάντως είναι σαν ήπιο knocking, γι'αυτό και το συζητάω. Αν ήταν μόνο το pinking που ακούω που και που στις μεσαίες στροφές, θα ήξερα πως αντιμετωπίζεται με μερικά οκτάνια παραπάνω!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        romilos last edited by

        Εχω μια εντυπωση πως ο διαχωρισμος ειναι προαναφλεξη και αυταναφλεξη..
        Βασικα η προαναφλεξη ειναι θεμα λαθος αντβανς ανω η αυταναφλεξη ειναι αυταναφλεξη του μειγματος λογω ειτε χαμηλης αντικροτικοτητας ειτε λογω θερμων σημειων στο χωρο καυσης (βλεπε πυρακτωμενες ακιδες μπουζι)

        Λαθος αβανς να εχει απο την εταιρεια πιστευω ειναι λιγο απιθανο..
        Αρα κατι γινεται με τα υπολοιπα..

        Am i wrong?

        Ομως αν εχει οποιαδηποτε λαθος καυση θα υπαρχει καποια ενδειξη στα μπουζι..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          markvag last edited by

          Ο χρήστης pskarm έγραψε:

          και επειδη δεν αντεχε η τσεπη μου να βαζω σουπερ αμολυβδη με 35000χλμ εβαλα εκκεντροφορους απο 106 με προγραμμα και ησυχασα απο τα πειρακια + οτι καιει κατι τις λιγοτερο ...

          Interesting...

          Very interesting... είναι εύκολο να δώσεις λεπτομέρειες, καλύτερα ίσως με pm...

          ε παει και λιγο πιο καλα μωρε αλλα σιγα ποιος νοιαζεται

          Έλα μωρε τώρα... λεπτομέρειες άνευ σημασίας...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Ένα πμ και σε μένα παρακαλώ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pskarm last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:
              Ένα πμ και σε μένα παρακαλώ!

              ESY ΝΑ βαλεισ καθαριστικα.........και ουλτρεξ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Έχω εγώ πρόβλημα; Φτου φτου μην τον ματιάξω τον κουβά μου! Αλλά πλάκα πλάκα ένα λούσιμο το χρειάζεται!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  powergs last edited by

                  Παλιά έλεγαν ότι μπορεί να χρειάζεται και το αβάνς ρύθμιση. Στα σημερινά αυτοκίνητα δεν ξέρω τι παίζει σε αυτό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Το ρυθμίζει ο εγκέφαλος το αβάνς.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hammer_ last edited by

                      Λοιπόν, σήμερα ξαναοδήγησα την Xsara στην πόλη και δεν παρατήρησα παρά ελάχιστα το φαινόμενο που περιέγραφα. Έχω αρχίσει και υποθέτω ότι φταίει το στυλ οδήγησης του άλλου οδηγού (του πατέρα μου) που αφήνει να πέσουν πολύ οι στροφές κατά τη σύμπλεξη. Επίσης όταν το κάνει σε μένα, φταίει μάλλον ότι δεν είμαι εξοικειωμένος με την Xsara στην πόλη, γιατί την οδηγώ κυρίως στην εθνική.

                      Το φαινόμενο υπάρχει, είναι ήχος σαν πειράκια αλλά πιο ήπιος, και εμφανίζεται (όπως συμπέρανα) από λάθος του οδηγού που αφήνει απότομα το συμπλέκτη, ή πατάει λιγότερο γκάζι κατά τη σύμπλεξη. Απλώς αντίστοιχα λάθη σε άλλα αυτοκίνητα δεν προκαλούν τέτοιους ήχους. Πρέπει να παρατηρήσω πάντως ότι το αυτοκίνητο άλλες μέρες είναι πιο επιρρεπές σε αυτή τη συμπεριφορά και άλλες φορές δεν το κάνει ακόμα και αν προσπαθήσεις. Αυτό με έκανε να νομίζω ότι πρόκειται για δυσλειτουργία ή βλάβη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        powergs last edited by

                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                        Το ρυθμίζει ο εγκέφαλος το αβάνς.

                        Σε ευχαριστω για την πληροφορηση dedino γιατι στα καινουργια δεν ηξερα απο που ρυθμιζεται..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 3
                        • 3 / 3
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr