-
kai εγω ετσι υποθετω...
ο τυπος ποιος ειναι ?
δηλαδη αν δινει 78 με 1200κιλα
ποσα θα βγαλει με 1040κιλα βαρος που ειναι το πραγματικο??
εσεις οι ιπποδυναμεις που δινετε τις αναγαγετε σε βαρος αυτοκινητου αδειο ή σε βαρος δοκιμης με οδηγο μεσα?παντως οι επιδοσεις του ειναι νομιζω υπερυπεραισιοδοξες. το να κανει το δικο μου 17.1 το 400αρι οταν σε ολα τα περιοδικα κανει 16.8 με κακη εκκινηση και 2 ατομα και απλα βενζινη παντα ειναι καπως.
αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι η σωστη επαναλληψιμοτητα του που επιανε τα παντα και δειχνει οτι ειναι πολυ πιο αξιοπιστο απο οσο περιμενα για καποιον που θελει να μετρα πριν και μετα -
Δεν θυμάμαι τον τύπο τώρα , αλλά αν κατεβάσεις το xls που έχει στη προηγούμενη σελίδα μπορείς να 'παίξεις' και με το βάρος να δεις τα αποτελέσματα.
Εγώ χρησιμοποιώ πραγματικό βάρος την ώρα της μέτρησης που είναι και το σωστό.edit: Εδώ είναι όλοι οι τύποι υπολογισμού https://www.rpmoutlet.com/formula.htm
-
φιλε και στα περιοδικα με 2 ατομα κανουν τις μετρησεις.αρα σωστα σου τα βγαζει.στην ιπποδυναμη και βεβαια το βαρος παιζει ρολο.40-50 κιλα αν βαλεις λαθος δεν επιρεαζει τα αποτελεσματα σχεδον καθολου.εγω που εχω saxo 1.6 μου βγαζει 97-98.το 400αρι 15,8 χωρις αεροδυναμικες απωλειες κτλ.εγω πιστευω πως στις δυναμομετρησεις δεν ειναι καθολου αισιοδοξο.το αντιθετο μαλλον....
-
το αυτοκινητο σου ειναι μαμα?γιατι αν ειναι μαμα σου εδειξε και παραπανω στην δυναμομετρηση.αυτα τα αλογαπου βλεπεις ειναι στον τροχο.υπαρχουν 20% απωλειες απο στον τροχο στον στροφαλο οπυ μετραε τα περισσοτερα δυναμομετρα και τα περιοδικα....
-
το δικ μου εχει ενα βαρελλακι Bmc μαμα ολα. δηλαδη 110 και κατι ισως ψηλα...
απο τα 80 στα 110 εχουμε 30 αλογα. δεν εχω βρει χρονο να δω τυπους βασιλη για το πως επηρεαζουν τα +160κιλα βαρος που ειχα την ιπποδυναμη αλλα οι απωλειες που μετρανε ολα τα περιοδικα στα δικα μας ειναι 10% για εμπροσθιοκινητο 1600 ....
το 20% που λες ειναι απιθανο. ισως εννοεις 20% απωλειες τροχω και αεροδυναμικες... -
να σου δωσω ενα παραδειγμα.Τα civic τα Vti με τα 160 αλογα, στον τροχο ειναι 140.αρα 20 αλογα διαφορα....
τα αλλα 8-10 ειναι απο τις αεροδυναμικες απωλειες αρα νατα τα 110..... -
μια ερωτησουλα....στο excell στις απωλεις στροφαλο μοτερ ποσο βαζετε?
για τα δικηνητα ποσο ειναι και ποσο τα τετρακινητα? -
τι εγινε κανεις πια τρελαμενος με τις μετρησεις?
-
στα δικινητα ειναι γυρω στο 10%.
δηλαδη στο σαξο σου και το 106-206 που κινουνται στα 120 αλογα πρεπει να βαλεις 10-11αλογα..αυτα που ειπες πιο πανω ...... απλα σκεψου οτι τα σιβικ ποτε δεν εβγαλαν τα αλογα που ελεγε ο κατασκευαστης και πολυς κοσμος το δικαιολογουσε οτι εχουν πολλες απωλειες...που οντως ειχαν πολλες απωλειες. αλλα οχι και 20αλογα.
-
εχω μια απορια
τα αλογα που δειχνει το οργανο ειναι μη απολυτο νουμερο????? γιατι εδω τιθεται ενα ερωτημα για την αυξηση...
δηλαδη το δικο μου ειναι 110 μαμα και εδειξε 80.
μετα απο μια μετατροπη αν δειξει 95 παει να πει οτι ειναι 15αλογα πανω ?αρα ειναι 110+15=125αλογα?
ή η βελτιωση ειναι ποσοστιαια που αντιστοιχει σε 15αλογα...
δηλαδη 20%περιπου βελτιωση που σε ονομναστικη αποδοση ειναι απο 110 σε 132...οεο? -
Εμεις το μετραμε με vbox στο δρομο με 2α μεσα..
Και μενα στις 7000 περιπου βγαζει μεγιστη ισχυ ΣΤΟΝ ΤΡΟΧΟ 77 αλογα Look Round
Επειδη εχουμε και καμπυλη απωλειων στις στροφες αυτες οι απωλειες οι συνολικες ειναι ειναι 23 αλογα, οποτε με ενα συντελεστη διορθωσης 10% που χρησιμοποιουμε βγαινει 110 αλογα περιπου στο μοτερ!
εννοειται οτι οσο αυξανονται τα ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ αυξανονται και οι ΑΠΩΛΕΙΕΣ οι ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ!!
Εννοειται οτι αν μετραγμα με 3η Θα εβγαιναν λιγοτερα αλογα τρχο και μεγαλυτερες απωλειες...
Στις 7000 με 2α εχω περιπου στα 80 χιλιομετρα!Εσενα για να σου βγαλει αλογα τι κανεις ακριβως?
Θελεις και κιλα ε?Το 206 1.4 16V βγαζει στις 5000 72 αλογα ΣΤΟΝ ΤΡΟΧΟ με απωλειες εκεινη τη στιγμη 22 αλογα και με 10% βγαινει 103 περιπου (εχει σκουπα εξατμιση)
Οταν σου βγαζει απωλειες συνολικες (αεροδυναμικες κτλ κτλ) παιζει ΣΙΓΟΥΡΑ ρολο σε ποιες στροφες βγαζεις μεγσιστη ισχυ ΣΤΟΝ ΤΡΟΧΟ!!
Γιατι αλλες οι απωλειες στις 3000 αλλες στις 6000(ειναι περιπου γραμμικες)Αρα αλλου βγαζεις μεγιστη ισχυ σε τροχο και αλλου στο μοτερ
-
Mιλας για vbox...δεν εχω ιδεα τι δεδομενα βαζεις εκει.
παντως τα κιλα με ενα παιδι που το συζηταγα εχει δικιο οτι δεν εχουν σημασια πολυ γιατι αν βαλεις 1100κιλα και βγαλει 80αλογα
και μετα ξαναμετρησεις με 2 ατομα 1200κιλα θα μετρησει λιγοτερο νουμερο το οποιο αναγαγοντας με τη μαζα παλι θα πρεπει να βγαλει καπου στα ιδια αλογα ...στο gtech εμενα τα βγαζαμε καπου 5700σαλ κοντα στα 90++
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
Mιλας για vbox...δεν εχω ιδεα τι δεδομενα βαζεις εκει.
παντως τα κιλα με ενα παιδι που το συζηταγα εχει δικιο οτι δεν εχουν σημασια πολυ γιατι αν βαλεις 1100κιλα και βγαλει 80αλογα
και μετα ξαναμετρησεις με 2 ατομα 1200κιλα θα μετρησει λιγοτερο νουμερο το οποιο αναγαγοντας με τη μαζα παλι θα πρεπει να βγαλει καπου στα ιδια αλογα ...Ολα αυτα εχουν δεδομενα επιταχυνσης και μονο!(δηλαδη διαφορα θεσης και χρονο για να καλυψει αποσταση αυτη!)Απλα το ενα το κανει με δορυφορο και το αλλο οχι!Εκει παει η ακριβεια!
Εννοειται οτι η διαφορα του βαρους επηρεαζει και ποσοστιαια τη διαφορα ιπποδυναμης!Το θεμα ειναι οσο καλυτερα ξερεις το βαρος σου τοσο καλυτερα αποτελεσματα θα εχεις!
Με τη μεθοδο που σου λεω εχουν μετρηθει πανω ααπο 20 αυτοκινητα και το καλο ειναι τα μαμα βγαζουν πολυ 'πραγματικα' αποτελεσματα!
(βεβαια παιζει ρολο το ποσο καλα βαζεις το βαρος)Πχ κλιο 1.4 16V me skoypa-teliko εβγαλε 105 περιπου
ρχ8 εβγαλε ακριβως οσα λεει το εργοστασιο
c230 comp. οσα λεει το εργοστασιο
Το 'καλο' ειναι οταν μετραμε πειραγμενα!
Οτι θελεις βλεπεις! -
Το 206 με 2 ατομα (ποσα κιλα) ποσο βγαζει 0-100?
0-400?Εχετε καμια αλλη προσφατη μετρηση?
-
με δυο ατομα μεσα 1200κιλα βαρος σε 206 1.6 με ενα βαρελλακι Bmc Μονο πανω 29βαθμους κελσιου
εβγαλε
0-100 = 10.1 +- 0.1 σε 4 μετρησεις
0-400μ = 17.1 +-0.1 παλι στις ιδιες 4 μετρησεις...και το παιδι εχει και αυτος 206 1.6 και μαμα με σκουπα καπου εκει του εβγαζε.
αν βγαζεις με 1.4 με σκουπα-εξατμιση σε gtech τετοια νουμερα τοτε θελω να το δω αυτο το 206...θα πρεπει να ειναι φαινομενο!αλογα εβγαλε 78 +-0.5 σε 4 μετρησεις με ιδια κιλα βαρος...
στροφες καπου 5600+ δηλαδη 90+χλμ...για κανε κανα υπολογισμο!
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
με δυο ατομα μεσα 1200κιλα βαρος σε 206 1.6 με ενα βαρελλακι Bmc Μονο πανω 29βαθμους κελσιου
εβγαλε
0-100 = 10.1 +- 0.1 σε 4 μετρησεις
0-400μ = 17.1 +-0.1 παλι στις ιδιες 4 μετρησεις...και το παιδι εχει και αυτος 206 1.6 και μαμα με σκουπα καπου εκει του εβγαζε.
αν βγαζεις με 1.4 με σκουπα-εξατμιση σε gtech τετοια νουμερα τοτε θελω να το δω αυτο το 206...θα πρεπει να ειναι φαινομενο!αλογα εβγαλε 78 +-0.5 σε 4 μετρησεις με ιδια κιλα βαρος...
στροφες καπου 5600+ δηλαδη 90+χλμ...για κανε κανα υπολογισμο!
Τις μετρησεις τις κανατε σε ευθεια?Σε τι υψομετρο?
Ψιλολογικες ακουγονται οι μετρησεις...
Εμενα στην κρυφη ειχε βγαλει 9,55 0-100 και 0-400 σε 16,8 με 135 εξοδο και 0-160 σε 25
(2 ατομα 205 κιλα συνολο, επιφυλακτικα γρηγορες αλλαγες)Μιλαω για 1.4 16V!!γνωριζουμε μηπως ακριβη κιλα για το αμαξι αυτο??(ζυγισμενο)
-
Αυτο ειναι ενα 0-160 απο το δικο μου
1.3 rallye -
Τελικά ρε παιδιά αξίζει για ένα βελτιωμένο ή όχι. δεν με απασχολεί και τόσο η υποδύναμη όσο το 0-100 και το 1000μετρο
-
Ο χρήστης Πυρπαυλάκι έγραψε:
Τελικά ρε παιδιά αξίζει για ένα βελτιωμένο ή όχι. δεν με απασχολεί και τόσο η υποδύναμη όσο το 0-100 και το 1000μετρογια 0-1000μ δε νομιζω, ομως για 0-100χαω (ή 0-140, 160) και για 0-400μ ειναι μια χαρα.
-
Δεν μετράει 1000μετρό?
Μετρησεις με G tech Pro SS/RR