AKOY,SOS ΠΟΥΛΑ ΤΟ ΓΙΑ 1000 ΓΚΡΕΜΟΣ , 300 και φρενα 3 μπαριερα αριστερο -δεξι
S και 250 Γκρεμος, φρενα μπαριερα 3 αριστερα αναποδη και παμε ξανα 400...
Ετσι ηταν γραμμενο αν θυμαμαι καλα στο Ακροπολις 2004.
Με ολο το σεβασμο στο γεγονος και τις μετα αυτο αστοχιες(τις κουβεντιαζουμε οποτε θες), σου λεω οτι το δικο μου κεφαλι, πρωτα εγω το προστατευω.
-
Παρέμβαση Συνδέσμου Βετεράνων Οδηγών Αγώνων
O Σ.Β.Ο.Α. εξέδωσε ανακοίνωση, με την οποία δημοσιοποιεί τη θέση του αναφορικά με το φλέγον ζήτημα που απασχολεί την οικογένεια των αγώνων, την ασφάλεια.
Προς Ε.Θ.Ε.Α., Σ.Ο.Α.Α. και ΛΕΣΧΕΣ
Παρέμβαση Συνδέσμου Βετεράνων Οδηγών Αγώνων
Οι Βετεράνοι Οδηγοί, μετά τα τρία θανατηφόρα ατυχήματα, που συνέβησαν τα δυο τελευταία χρόνια στους αγώνες, συνεκτιμούμε ότι η ασφάλεια των αγωνιζόμενων και όχι μόνον, είναι σήμερα μείζον θέμα στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Εκτιμούμε ακόμα ότι, αποσπασματικά μέτρα όπως:- Η προσωρινή διακοπή των αγώνων RALLY, **η θέσπιση αυστηρότερων μέτρων απόκτησης αδείας αγωνιζομένου **κλπ. που ανακοινώθηκαν από την ΕΘ.Ε.Α. και
- Η απόφαση για αποχή από τους αγώνες, του Σ.Ο.Α.Α.,
δεν επιλύουν το πρόβλημα.
Καλούμε τους δυο πρωταγωνιστικούς φορείς, ΕΘ.Ε.Α. και Σ.Ο.Α.Α., να αναστείλουν τις όποιες αποφάσεις τους και **ενωμένη η αυτοκινητιστική οικογένεια να βάλει στο τραπέζι άμεσα, για σοβαρή συζήτηση, την ασφάλεια των αγώνων. **Ο Σύνδεσμος Βετεράνων Οδηγών, του οποίου μέλη του είναι οδηγοί με τριακονταετή και πλέον αγωνιστική δράση, αισθανόμαστε την υποχρέωση να συμβάλουμε, - Στην εκτόνωση της τεταμένης κατάστασης, η οποία όχι μόνον δεν επιλύει αλλά το αντίθετο, επιδεινώνει το πρόβλημα και
- Στη δημιουργία κατάλληλων προϋποθέσεων που με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων (φορείς και πρόσωπα) να αποκαταστήσουμε τις όποιες αδυναμίες των μέτρων ασφαλείας.
Προτείνουμε, την οργάνωση ημερίδας με μοναδικό θέμα την ασφάλεια των αγώνων.
Σε αυτή, πέραν των εισηγητών, εκπροσώπων φορέων, θα μπορούν και μεμονωμένα άτομα με εμπειρία στους αγώνες, να καταθέσουν τις προτάσεις τους, οι οποίες θα καταγραφούν, θα αξιολογηθούν και εν συνεχεία η ΕΘ.Ε.Α. να θεσμοθετήσει την εφαρμογή τους.
Με τη συμμετοχή – συμβολή όλων μας είναι βέβαιο ότι η ασφάλεια των αγώνων μπορεί να φτάσει στα επιθυμητά επίπεδα.
Προς διευκόλυνση του διαλόγου, ο σύνδεσμός μας προτίθεται, με την αποδοχή σας, να αναλάβει την οργάνωση της ημερίδας.
ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΕ ΑΝΕΚΔΟΤΑ
-
Παρέμβαση Συνδέσμου Βετεράνων Οδηγών Αγώνων
O Σ.Β.Ο.Α. εξέδωσε ανακοίνωση, με την οποία δημοσιοποιεί τη θέση του αναφορικά με το φλέγον ζήτημα που απασχολεί την οικογένεια των αγώνων, την ασφάλεια.
Προς Ε.Θ.Ε.Α., Σ.Ο.Α.Α. και ΛΕΣΧΕΣ
Παρέμβαση Συνδέσμου Βετεράνων Οδηγών Αγώνων
Οι Βετεράνοι Οδηγοί, μετά τα τρία θανατηφόρα ατυχήματα, που συνέβησαν τα δυο τελευταία χρόνια στους αγώνες, συνεκτιμούμε ότι η ασφάλεια των αγωνιζόμενων και όχι μόνον, είναι σήμερα μείζον θέμα στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Εκτιμούμε ακόμα ότι, αποσπασματικά μέτρα όπως:- Η προσωρινή διακοπή των αγώνων RALLY, **η θέσπιση αυστηρότερων μέτρων απόκτησης αδείας αγωνιζομένου **κλπ. που ανακοινώθηκαν από την ΕΘ.Ε.Α. και
- Η απόφαση για αποχή από τους αγώνες, του Σ.Ο.Α.Α.,
δεν επιλύουν το πρόβλημα.
Καλούμε τους δυο πρωταγωνιστικούς φορείς, ΕΘ.Ε.Α. και Σ.Ο.Α.Α., να αναστείλουν τις όποιες αποφάσεις τους και **ενωμένη η αυτοκινητιστική οικογένεια να βάλει στο τραπέζι άμεσα, για σοβαρή συζήτηση, την ασφάλεια των αγώνων. **Ο Σύνδεσμος Βετεράνων Οδηγών, του οποίου μέλη του είναι οδηγοί με τριακονταετή και πλέον αγωνιστική δράση, αισθανόμαστε την υποχρέωση να συμβάλουμε, - Στην εκτόνωση της τεταμένης κατάστασης, η οποία όχι μόνον δεν επιλύει αλλά το αντίθετο, επιδεινώνει το πρόβλημα και
- Στη δημιουργία κατάλληλων προϋποθέσεων που με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων (φορείς και πρόσωπα) να αποκαταστήσουμε τις όποιες αδυναμίες των μέτρων ασφαλείας.
Προτείνουμε, την οργάνωση ημερίδας με μοναδικό θέμα την ασφάλεια των αγώνων.
Σε αυτή, πέραν των εισηγητών, εκπροσώπων φορέων, θα μπορούν και μεμονωμένα άτομα με εμπειρία στους αγώνες, να καταθέσουν τις προτάσεις τους, οι οποίες θα καταγραφούν, θα αξιολογηθούν και εν συνεχεία η ΕΘ.Ε.Α. να θεσμοθετήσει την εφαρμογή τους.
Με τη συμμετοχή – συμβολή όλων μας είναι βέβαιο ότι η ασφάλεια των αγώνων μπορεί να φτάσει στα επιθυμητά επίπεδα.
Προς διευκόλυνση του διαλόγου, ο σύνδεσμός μας προτίθεται, με την αποδοχή σας, να αναλάβει την οργάνωση της ημερίδας.
ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΕ ΑΝΕΚΔΟΤΑ
-
Παρέμβαση Συνδέσμου Βετεράνων Οδηγών Αγώνων
O Σ.Β.Ο.Α. εξέδωσε ανακοίνωση, με την οποία δημοσιοποιεί τη θέση του αναφορικά με το φλέγον ζήτημα που απασχολεί την οικογένεια των αγώνων, την ασφάλεια.
Προς Ε.Θ.Ε.Α., Σ.Ο.Α.Α. και ΛΕΣΧΕΣ
Παρέμβαση Συνδέσμου Βετεράνων Οδηγών Αγώνων
Οι Βετεράνοι Οδηγοί, μετά τα τρία θανατηφόρα ατυχήματα, που συνέβησαν τα δυο τελευταία χρόνια στους αγώνες, συνεκτιμούμε ότι η ασφάλεια των αγωνιζόμενων και όχι μόνον, είναι σήμερα μείζον θέμα στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Εκτιμούμε ακόμα ότι, αποσπασματικά μέτρα όπως:- Η προσωρινή διακοπή των αγώνων RALLY, **η θέσπιση αυστηρότερων μέτρων απόκτησης αδείας αγωνιζομένου **κλπ. που ανακοινώθηκαν από την ΕΘ.Ε.Α. και
- Η απόφαση για αποχή από τους αγώνες, του Σ.Ο.Α.Α.,
δεν επιλύουν το πρόβλημα.
Καλούμε τους δυο πρωταγωνιστικούς φορείς, ΕΘ.Ε.Α. και Σ.Ο.Α.Α., να αναστείλουν τις όποιες αποφάσεις τους και **ενωμένη η αυτοκινητιστική οικογένεια να βάλει στο τραπέζι άμεσα, για σοβαρή συζήτηση, την ασφάλεια των αγώνων. **Ο Σύνδεσμος Βετεράνων Οδηγών, του οποίου μέλη του είναι οδηγοί με τριακονταετή και πλέον αγωνιστική δράση, αισθανόμαστε την υποχρέωση να συμβάλουμε, - Στην εκτόνωση της τεταμένης κατάστασης, η οποία όχι μόνον δεν επιλύει αλλά το αντίθετο, επιδεινώνει το πρόβλημα και
- Στη δημιουργία κατάλληλων προϋποθέσεων που με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων (φορείς και πρόσωπα) να αποκαταστήσουμε τις όποιες αδυναμίες των μέτρων ασφαλείας.
Προτείνουμε, την οργάνωση ημερίδας με μοναδικό θέμα την ασφάλεια των αγώνων.
Σε αυτή, πέραν των εισηγητών, εκπροσώπων φορέων, θα μπορούν και μεμονωμένα άτομα με εμπειρία στους αγώνες, να καταθέσουν τις προτάσεις τους, οι οποίες θα καταγραφούν, θα αξιολογηθούν και εν συνεχεία η ΕΘ.Ε.Α. να θεσμοθετήσει την εφαρμογή τους.
Με τη συμμετοχή – συμβολή όλων μας είναι βέβαιο ότι η ασφάλεια των αγώνων μπορεί να φτάσει στα επιθυμητά επίπεδα.
Προς διευκόλυνση του διαλόγου, ο σύνδεσμός μας προτίθεται, με την αποδοχή σας, να αναλάβει την οργάνωση της ημερίδας.
ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΕ ΑΝΕΚΔΟΤΑ
-
Δεν είμαι και πολύ μέσα στα πράγματα αλλά θεωρώ πως ο ΣΟΑΑ με τις κινήσεις του ανοίγει ένα μεγάλο χαντάκι περιμετρικά του από το φόβο μη τον φάει το «θεριό» και στο τέλος δεν θα μπορεί να βγει ο ίδιος από το χαντάκι.
Ας επικρατήσει η λογική. Οι αγωνιζόμενοι θέλουν κινήσεις ουσίας και όχι εντυπωσιασμού. Οι αγωνιζόμενοι θέλουν έναν ΣΟΑΑ που θα συμμετέχει στις εξελίξεις και όχι ένα ΣΟΑΑ που θα τρέχει πίσω από αυτές.
Θεωρώ πως η πρόταση των Bετεράνων είναι η μεγάλη ευκαιρία να βγει ο ΣΟΑΑ από το αδιέξοδο και να μην χάσει το τρένο εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα. Εκμεταλλευτείτε την. Τα προβλήματα λύνονται στο τραπέζι.Ας ευχαριστήσουμε τους ανθρώπους έτσι κι αλλιώς.
-
Συγγνώμη Σπύρο, αλλά ποιό τραπέζι....Κανένας από τον σύνδεσμο, πιστεύω, είναι εναντίον του διαλόγου....
Όταν, όπως είπε ο πρόεδρος του ΣΟΑΑ, ο πρόεδρος της ΕΘΕΑ τους είπε ότι δεν έχουν τίποτα άλλο να πούνε και η συζήτηση για την ασφάλεια τελείωσε;
Μην ξεχνάς ότι η αποχή προτάθηκε μέχρι την αποκατάσταση της επικοινωνίας....Αν η πρόταση ΣΒΟΑ μπορεί να βοηθήσει σε άρση της αδιαλλαξίας τότε κι εγώ μαζί σου....
Γιατί όμως είμαι λίγο απαισιόδοξος;;
-
ΠΡΟΣΟΧΗ, ΠΡΟΣΟΧΗ, ΠΡΟΣΟΧΗ.
Πάντα πίσω από τις γραμμές κρύβεται και κάτι άλλο.
Δεν θεωρώ και τόσο αθώα την κίνηση αυτή. Η επσιτολή από μόνη της με βάζει σε υποψίες.
Όσοι γνωρίζουν περισσότερα (πρόσωπα και καταστάσεις) ας μας διαφωτίσουν.
kri.kri
-
Κι η δικη μου αποψη:
Ακολουθω την προτροπη -αποφαση του ΣΟΑΑ για λογους 'κομματικης πειθαρχιας' , ομως βρισκομαι καπου στη μεση. Γιατι? Γιατι πιστευω οτι τα προβληματα σημερα λυνονται μονο με διαλογο, εστω και υπο πιεση. Ετσι στην προχθεσινη συναντηση προτεινα:- Nα γινει αμεσα Γενικη Συνελευση ΑΦΟΥ (το τονιζω αυτο) προηγουμενα επιδιωχθει αλλη μια συναντηση με την ΕΘΕΑ για την λυση των προβληματων. Στο θεμα αυτο πολλοι ειχαν αντιρηση, αλλοι συμφωνησαν. Εναντιο επιχειρημα ηταν οτι ο κ. Μανιατοπουλος με την σταση του προσεβαλε τα μελη του Δ.Σ. Η γνωμη μου ειναι οτι εστω κι αν αυτο εγινε, εδω δεν χωρουν προσωπικοι εγωισμοι αλλα συζητησεις ουσιας των εκπροσωπων ενος 'συνδικαλιστικου' οργανου με τον κατεχοντα (καλως η κακως) την εξουσια. Ο Προεδρος Ζηβας μου υποσχεθηκε δημοσια οτι θα επιδιωξει την συναντηση αυτη.
- Η αποχη -αφου αυτη σχετιστηκε απο τον ΣΟΑΑ μονο με θεματα ασφαλειας- πρεπει να συνεχισθει μονο στους αγωνες που δεν πληρουν αυτους τους ορους ασφαλειας. Δεν στεκει κατα την γνωμη μου να απεχουμε απο αγωνες που εχουν τα παντα που ζηταμε, εμφανιζοντας ετσι μια ανακολουθια στα λεγομενα μας, δημιουργωντας εντασεις με οργανωτες που μας σεβονται και θα μπορουσαν να στηριζουν τις επιλογες μας και προκαλωντας αμφιβολιες για την σκοπιμοτητα της αποχης στους συναδελφους αγωνιζομενους που αμφιταλαντευονται αναμεσα στην αποχη και την συμμετοχη, θετοντας σε αμφισβητηση την ενοτητα μας.
- Πρεπει αμεσα και με καθε τροπο να παρουμε στα χερια μας το ασφαλιστηριο συμβολαιο που μας αφορα (ειμαστε οι νομιμοι ληπτες του) και στο κατω-κατω το πληρωνουμε εμεις.
- Πρεπει αμεσα να καθορισθουν ορια επιτυχιας η αποτυχιας στο ΚΕΨΑ, να διασφαλισθουν τα προσωπικα μας δεδομενα, να θεσπισθει δευτεροβαθμιο οργανο οπου θα μπορει να προσφυγει οποιος αισθανθει οτι αδικηθηκε, και να δοθουν επαρκεις εξηγησεις για τον λογο που αποκλεισθηκε το δημοσιο συστημα υγειας απο το μετρο , με την ουσια του οποιου ΣΥΜΦΩΝΩ απολυτα.
Τονισα δε προς καθε κατευθυνση, οτι ο ΣΟΑΑ δεν ειναι απλα ενα οργανο, αλλά μια ιδεα, ενας θεσμος που καλα που λεει ο φιλος Δουκερης δεν πρεπει να παγιδευεται σε χαρακωματα.
Στα προσφατα τωρα. Ειδαμε στη Λαμια 80 ενδιαμεσους (!!!) ντυμενους και μ επικοινωνια, νοσοκομειακα, οχημα απεγκλωβισμου και αλλα. Την τοπικη αυτοδιοικηση μεσα, τα τοπικα ΜΜΕ μεσα, ωραιες ειδικες, σχεδον ολα οσα ζηταμε. Γιατι λοιπον δεν πηγαμε να τρεξουμε? Ρωταω ο αφελης....
Απολυτα συμφωνω-ηταν και δικη μου ιδεα οταν ονειρευομασταν το προδομενο Hellenic Motorshow- με την Πανελλαδικη Συνδιασκεψη ΟΛΩΝ των εμπλεκομενων που προτεινουν οι σεβαστοι- εστω κι αν οχι απολυτα ανεπηρεαστοι- γεροντες των αγωνων.Αρκει εκει που θα παμε να βαλουν καμμια φωνη, οχι μονο σε μας -τα παιδια τους-αλλα και στον σημερινο Αρχηγο-Γεροντα του σπορ...
-
Ο χρήστης Doukeris έγραψε:
Οι αγωνιζόμενοι θέλουν έναν ΣΟΑΑ που θα συμμετέχει στις εξελίξεις και όχι ένα ΣΟΑΑ που θα τρέχει πίσω από αυτές.
. -
Κι η δικη μου αποψη:
Ακολουθω την προτροπη -αποφαση του ΣΟΑΑ για λογους 'κομματικης πειθαρχιας' , ομως βρισκομαι καπου στη μεση. Γιατι? Γιατι πιστευω οτι τα προβληματα σημερα λυνονται μονο με διαλογο, εστω και υπο πιεση. Ετσι στην προχθεσινη συναντηση προτεινα:- Nα γινει αμεσα Γενικη Συνελευση ΑΦΟΥ (το τονιζω αυτο) προηγουμενα επιδιωχθει αλλη μια συναντηση με την ΕΘΕΑ για την λυση των προβληματων. Στο θεμα αυτο πολλοι ειχαν αντιρηση, αλλοι συμφωνησαν. Εναντιο επιχειρημα ηταν οτι ο κ. Μανιατοπουλος με την σταση του προσεβαλε τα μελη του Δ.Σ. Η γνωμη μου ειναι οτι εστω κι αν αυτο εγινε, εδω δεν χωρουν προσωπικοι εγωισμοι αλλα συζητησεις ουσιας των εκπροσωπων ενος 'συνδικαλιστικου' οργανου με τον κατεχοντα (καλως η κακως) την εξουσια. Ο Προεδρος Ζηβας μου υποσχεθηκε δημοσια οτι θα επιδιωξει την συναντηση αυτη.
- Η αποχη -αφου αυτη σχετιστηκε απο τον ΣΟΑΑ μονο με θεματα ασφαλειας- πρεπει να συνεχισθει μονο στους αγωνες που δεν πληρουν αυτους τους ορους ασφαλειας. Δεν στεκει κατα την γνωμη μου να απεχουμε απο αγωνες που εχουν τα παντα που ζηταμε, εμφανιζοντας ετσι μια ανακολουθια στα λεγομενα μας, δημιουργωντας εντασεις με οργανωτες που μας σεβονται και θα μπορουσαν να στηριζουν τις επιλογες μας και προκαλωντας αμφιβολιες για την σκοπιμοτητα της αποχης στους συναδελφους αγωνιζομενους που αμφιταλαντευονται αναμεσα στην αποχη και την συμμετοχη, θετοντας σε αμφισβητηση την ενοτητα μας.
- Πρεπει αμεσα και με καθε τροπο να παρουμε στα χερια μας το ασφαλιστηριο συμβολαιο που μας αφορα (ειμαστε οι νομιμοι ληπτες του) και στο κατω-κατω το πληρωνουμε εμεις.
- Πρεπει αμεσα να καθορισθουν ορια επιτυχιας η αποτυχιας στο ΚΕΨΑ, να διασφαλισθουν τα προσωπικα μας δεδομενα, να θεσπισθει δευτεροβαθμιο οργανο οπου θα μπορει να προσφυγει οποιος αισθανθει οτι αδικηθηκε, και να δοθουν επαρκεις εξηγησεις για τον λογο που αποκλεισθηκε το δημοσιο συστημα υγειας απο το μετρο , με την ουσια του οποιου ΣΥΜΦΩΝΩ απολυτα.
Τονισα δε προς καθε κατευθυνση, οτι ο ΣΟΑΑ δεν ειναι απλα ενα οργανο, αλλά μια ιδεα, ενας θεσμος που καλα που λεει ο φιλος Δουκερης δεν πρεπει να παγιδευεται σε χαρακωματα.
Στα προσφατα τωρα. Ειδαμε στη Λαμια 80 ενδιαμεσους (!!!) ντυμενους και μ επικοινωνια, νοσοκομειακα, οχημα απεγκλωβισμου και αλλα. Την τοπικη αυτοδιοικηση μεσα, τα τοπικα ΜΜΕ μεσα, ωραιες ειδικες, σχεδον ολα οσα ζηταμε. Γιατι λοιπον δεν πηγαμε να τρεξουμε? Ρωταω ο αφελης....
Απολυτα συμφωνω-ηταν και δικη μου ιδεα οταν ονειρευομασταν το προδομενο Hellenic Motorshow- με την Πανελλαδικη Συνδιασκεψη ΟΛΩΝ των εμπλεκομενων που προτεινουν οι σεβαστοι- εστω κι αν οχι απολυτα ανεπηρεαστοι- γεροντες των αγωνων.Αρκει εκει που θα παμε να βαλουν καμμια φωνη, οχι μονο σε μας -τα παιδια τους-αλλα και στον σημερινο Αρχηγο-Γεροντα του σπορ...
-
Αυτοί που λένε ότι ο το ΔΣ του ΣΟΑΑ μένει σε προσωπικές προσβολές που τυχόν να συνέβησαν, ή ότι ίσως δεν αποζητά τον διάλογο, κλπ, έχουν ιδία άποψη για την κατάσταση που επικρατεί ή για τις ενέργειες που έχουν γίνει και τα γεγονόταν που έχουν μεσολαβήσει ανάμεσα σε ΕΘΕΑ - ΣΟΑΑ ?
(Δεν αμφιβάλλω, αλλά ρωτάω ειλικρινά, μήπως όντως υπάρχει και μία διαφορετική άποψη-προσέγγιση των πραγμάτων την οποία δεν έχω υπ'οψιν, γιατί αυτό που φαίνεται/βλέπω/γνωρίζω μέχρι τώρα είναι ότι το ΔΣ του ΣΟΑΑ έχει ακόμα τη διάθεση να πάει σε ακόμα μία συνάντηση -ύστερα απο 'αίτηση'/πρόταση του κ.Πλατή- και δεν επιδιώκει την νίκη στη μάχη του εντυπωσιασμού)
-
Η διαβεβαιωση του Προεδρου Ζηβα αυτο απεδειξε. Και πολυ σωστα δεν στεκομαστε στα προσωπικα. Το ζητησα και το εγραψα ακριβως για να μπουν στο περιθωριο οσοι νομιζουν και διαδιδουν το αντιθετο η οσοι-λιγοι- ενεργουν με βαση τον εγωισμο τους.
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
- Η αποχη -αφου αυτη σχετιστηκε απο τον ΣΟΑΑ μονο με θεματα ασφαλειας- πρεπει να συνεχισθει μονο στους αγωνες που δεν πληρουν αυτους τους ορους ασφαλειας.
Λάθος γιατρέ!
Ποιος θα κάνει το διαχωρισμό; Ρισκάρεις το ενδεχόμενο προσωπικών συμπαθειών, αντιπαθειών; -
Το Δ.Σ. Αν και σ αυτο δεν του εχουμε εμπιστοσυνη...
Τακη, εσυ εισαι αναφανδον υπερ της αποχης. Δεκτο. Αυτο ομως συνεπαγεται οτι εμπιστευεσαι τους εμπνευστες της. αλλιως??? -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Το Δ.Σ. Αν και σ αυτο δεν του εχουμε εμπιστοσυνη...
Τακη, εσυ εισαι αναφανδον υπερ της αποχης. Δεκτο. Αυτο ομως συνεπαγεται οτι εμπιστευεσαι τους εμπνευστες της. αλλιως???ok λευκό.
-
Ολο ξεχνατε....
Πως εξασφαλιζεις οτι κατι θα ειναι ετσι οπως σου λενε(περι ασφαλειας συγκεκριμενων αγωνων,κλπ που λετε)αν ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΟ?
Τις ευθυνες σε περιπτωση ατυχιας ,βρε παιδι μου(βλεπε Μαυρο Ροδο ) ποιος θα τις επωμιστει?
Το ΔΣ του Σοαα,εΑντε,βρηκαμε και τον Τραγο!
Εγω,παντως,δεν θα δεχομουν κατι τετοιο εντελως ανευθυνο που προτεινετε!Αν υπαρχουν αλλοι πιο προθυμοι,ας περιμενουν τις εκλογες του Σοαα
-
Δημητρη σχωρα με, αλλα τις ευθυνες σε εναν αγωνα ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΣ με τους κανονισμους, τις επομιζεται ο Συμμετεχων. Οι τελευταιοι λοιπον κανονισμοι + αυτοκινητα απεγκλωβισμου ειναι προς τη σωστη κατευθυνση και βεβαια μπορουν ακομα να βελτιωθουν.
Η ασυμφωνια με τους κανονισμους ΔΥΣΤΥΧΩΣ διαπιστωνεται -και θα διαπιστωνεται εσαει- μετα την κακια ωρα. Αν λοιπον εχουμε εναν κανονισμο grosso modo ικανοποιητικο , πρεπει να εστιασουμε στην εφαρμογη του και την παραδειγματικη τιμωρια οσων δεν τον σεβαστουν.
Ας μην στεκομαστε λοιπον στις ευθυνες. Δεν θα βγαλουμε ακρη. Αυτες εκτιμωνται απο τον καθενα διαφορετικα και τελικα ειναι τυπικες κι εχουν σχεση και με την τυχη. Κι αν ακομη ο ΣΟΑΑ πει οτι ο αγωνας ειναι ασφαλης κι ας γινει, κι αν τελικα εχουμε ατυχημα, αν αυτα που συμφωνηθηκαν εχουν τηρηθει, ποια θαναι η ευθυνη του ΣΟΑΑ. Κατα την γνωμη μου ΚΑΜΜΙΑ.
Πρεπει επιτελους να καταλαβουμε οτι αν η μεση ταχυτητα μας σε μια ειδικη ειναι πανω απο 10 Χμ την ωρα , διατρεχουμε κινδυνο. Εμεις το επιλεγουμε αυτο, δεν το αντεχουμε? δεν τρεχουμε. Αλλιως θα φτασουμε να ζηταμε οριοθετηση της διαδρομης με στρωματα...
Δεν το ξεχνας φανταζομαι? Κι εγω τρεχω κι εγω θελω να γυρναω σπιτι μου Κυριακη βραδυ. Αλλα ακομα κι αν σκοτωθω, δεν θα εχω ρολμπαρ απο σωληνα εξατμισης, παρμπριζ απο κρυσταλλο βοημιας και ζωνες...αγνοτητας. Μιλαμε μονο για τους αλλους και ξεχναμε την καμπουρα μας.
Ο.Κ. Αποχη. Αλλα ο Στελιος σε διπλανο ποστ εχει σ ολα αδικο??? -
Χωρια δεν μιλαμε.
Εσυ λες συμφωνημενα να γινουν,
Εγω λεω Θεσμοθετημενα και να μην λεει τιποτα ο Σοαα....
Χωρις οκ και ξεοκ απο τον 'μπαμπα' μας ......Θελω να μου περιγραψεις Γιατρε,αυτο που εννοεις στην περιπτωση του Μαυρου Ροδου 2006 πχ.
Δηλαδη μετα το ατυχημα,βρε παιδακι μου,τι θα γινοταν συμφωνα με την αληθινη κατασταση και τα πραγματικα γεγονοτα.(θανατο,τραυματια,μπαριερα,καθυστερηση,ελλειψη απαραιτητου εξοπλισμου απο τον γιατρο,κλπ) -
AKOY,SOS ΠΟΥΛΑ ΤΟ ΓΙΑ 1000 ΓΚΡΕΜΟΣ , 300 και φρενα 3 μπαριερα αριστερο -δεξι
S και 250 Γκρεμος, φρενα μπαριερα 3 αριστερα αναποδη και παμε ξανα 400...
Ετσι ηταν γραμμενο αν θυμαμαι καλα στο Ακροπολις 2004.
Με ολο το σεβασμο στο γεγονος και τις μετα αυτο αστοχιες(τις κουβεντιαζουμε οποτε θες), σου λεω οτι το δικο μου κεφαλι, πρωτα εγω το προστατευω. -
....απαντηση με το σεναριο μου ομως δεν πηρα.
Η εμπειρια του καθενος δεν εχει σχεση με την αντικειμενικη ασφαλεια των πληρωματων,ουτε με τα δεδομενα των οποιων κανονισμων η ιστορικων γεγονοτων,οπως η μπαριερα,χωρις την οποια δεν γινοταν εκει ειδικη στις ημερες του Ακροπολις.....
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
....απαντηση με το σεναριο μου ομως δεν πηρα.Η εμπειρια του καθενος δεν εχει σχεση με την αντικειμενικη ασφαλεια των πληρωματων,ουτε με τα δεδομενα των οποιων κανονισμων η ιστορικων γεγονοτων,οπως η μπαριερα,χωρις την οποια δεν γινοταν εκει ειδικη στις ημερες του Ακροπολις.....
+1