-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Επιστημονικά και τεκμηριωμένα όμως και όχι επειδή κάποιου του φάνηκε σε ένα ατύχημα πως σώθηκε λόγω HANS να το λαμβάνουμε σαν δεδομένο και να το διαφημίζουμε.
Αν ήσουν εσύ στην θέση του δεν νομίζω να σκεφτόσουν το ίδιο. Το να μοιράζεται κάποιος μια άσχημη εμπειρία κ να λέει πράγματα επί της ουσίας δεν νομίζω οτι είναι διαφήμιση αλλά πραγματικότητα.
Κ δεν χρειάζεται κάποια άλλη τεκμηρίωση από το γεγονός οτι το Hans το υιοθέτησε η FIA από τα Indy Cars για την F1 κ μετά στους υπόλοιπους αγώνες Rally κ πίστας. Γεγονός οτι η χρήση του σε συνδυασμό καθίσματος με 'αυτιά' αυξάνει κατά πολύ την ασφάλεια ενός πληρώματος. Γεγονός επίσης οτι η απόκτηση αυτών θέλει μια δαπάνη τουλάχιστον περίπου
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Επιστημονικά και τεκμηριωμένα όμως και όχι επειδή κάποιου του φάνηκε σε ένα ατύχημα πως σώθηκε λόγω HANS να το λαμβάνουμε σαν δεδομένο και να το διαφημίζουμε.
Αν ήσουν εσύ στην θέση του δεν νομίζω να σκεφτόσουν το ίδιο. Το να μοιράζεται κάποιος μια άσχημη εμπειρία κ να λέει πράγματα επί της ουσίας δεν νομίζω οτι είναι διαφήμιση αλλά πραγματικότητα.
Κ δεν χρειάζεται κάποια άλλη τεκμηρίωση από το γεγονός οτι το Hans το υιοθέτησε η FIA από τα Indy Cars για την F1 κ μετά στους υπόλοιπους αγώνες Rally κ πίστας. Γεγονός οτι η χρήση του σε συνδυασμό καθίσματος με 'αυτιά' αυξάνει κατά πολύ την ασφάλεια ενός πληρώματος. Γεγονός επίσης οτι η απόκτηση αυτών θέλει μια δαπάνη τουλάχιστον περίπου
-
Ο χρήστης ALPINESTARS έγραψε:
Επιστημονικά και τεκμηριωμένα όμως και όχι επειδή κάποιου του φάνηκε σε ένα ατύχημα πως σώθηκε λόγω HANS να το λαμβάνουμε σαν δεδομένο και να το διαφημίζουμε.
Αν ήσουν εσύ στην θέση του δεν νομίζω να σκεφτόσουν το ίδιο. Το να μοιράζεται κάποιος μια άσχημη εμπειρία κ να λέει πράγματα επί της ουσίας δεν νομίζω οτι είναι διαφήμιση αλλά πραγματικότητα.
Κ δεν χρειάζεται κάποια άλλη τεκμηρίωση από το γεγονός οτι το Hans το υιοθέτησε η FIA από τα Indy Cars για την F1 κ μετά στους υπόλοιπους αγώνες Rally κ πίστας. Γεγονός οτι η χρήση του σε συνδυασμό καθίσματος με 'αυτιά' αυξάνει κατά πολύ την ασφάλεια ενός πληρώματος. Γεγονός επίσης οτι η απόκτηση αυτών θέλει μια δαπάνη τουλάχιστον περίπου
-
kleisj μάλλον διάβασες μόνο 1.5 γραμμή από ότι έγραψα (...)
-
Ο χρήστης ALPINESTARS έγραψε:
ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ!!!!
ΜΗΝ ΜΠΕΙΤΕ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!!
1. ΒΑΖΕΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ ΜΕΣΑ !!!!!!!
** 2.Η FIA ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ(ΤΡΥΠΗΜΑ) ΚΡΑΝΟΥΣ.**
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΛΙ ΤΑ links ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ post ΜΟΥ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ Ο nass ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΟΣ!
Μέσα από την λίστα της FIA για Hans compatible κράνη επιτρέπεται η μετατροπή ΜΟΝΟΝ από official dealer. Μπαίνουν τα post anchors της FIA κ δίνεται το FIA approved.
Κ ΕΠΕΙΔΗ ΒΑΖΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ενημερώθηκα από το homologation department της FIA.
-
Ακριβώς.. (με πρόλαβε ο colin1)
και... συμπληρώνω σε αυτό που έγραψε ο kleisj..Η μετατροπή του κράνους για να δεχθεί HANS device, δεν είναι απαγορευμένη. Και μαλιστα υπάρχουν και εξωτερικές εταιρίες (εννοώντας διαφορετικές απο τους κατασκευαστές των κρανων) που αναλαμβάνουν να κάνουν αυτή τη δουλειά.
Η πρώτη τέτοια εταιρία -αν δεν κάνω λάθος- που πήρε την έγκριση της FIA για την μετατροπή ενός κράνους σε HANS compatible ήταν η GPR στην Αγγλία και στην συμέχεια ακολούθησε/αν κι άλλη/άλλες.Αν είχα τη δυνατότητα θα προτιμούσα να πάρω ένα καινούργιο κράνος κατασκευασμένο εξ'αρχής με αυτή την προδιαγραφή, αλλά επειδή πρόσφατα αγόρασα νέο κράνος (και φαντάζομαι και άλλοι θα είναι σε αυτή την θέση) υπάρχει και η λύση της εκ των υστέρων μετατροπής.
Τουλάχιστον αυτά ισχυαν ακόμα, μέχρι πριν ελαχιστο καιρό.
Αν τώρα άλλαξε κάτι ζητώ συγγνώμη για την παραπληροφόρηση. -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ!!!!
ΜΗΝ ΜΠΕΙΤΕ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!!
1. ΒΑΖΕΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ ΜΕΣΑ !!!!!!!
** 2.Η FIA ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ(ΤΡΥΠΗΜΑ) ΚΡΑΝΟΥΣ.**
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΛΙ ΤΑ links ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ post ΜΟΥ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ Ο nass ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΟΣ!
Μέσα από την λίστα της FIA για Hans compatible κράνη επιτρέπεται η μετατροπή ΜΟΝΟΝ από official dealer. Μπαίνουν τα post anchors της FIA κ δίνεται το FIA approved.
Κ ΕΠΕΙΔΗ ΒΑΖΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ενημερώθηκα από το homologation department της FIA.
Η ΛΙΣΤΑ ΤΗΣ FIA ΓΙΑ ΗΑΝS COMPATIBLE ΚΡΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ
http://www.fia.com/resources/documents/ ... system.pdf
ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΕΚΜΑΙΡΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ??
ΠΟΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ FIA APPROVED ??
ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ??
Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ HOMOLOGATION DEPARTMENT ΤΗΣ FIA EINAI
EΓΓΡΑΦΩΣ ??
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ OFFICIAL DEALER ?
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΚΑΘΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΣΑ ΠΟΙΟ ΠΟΛΛΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.ΦΙΛΙΚΑ
-
Emena to Arai GP-5k poy phra prin apo merikoys mhnes, exei tis trypes alla den exei ta post anchors... Dhladh ti shmenei ayto?
-
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
Ακριβώς.. (με πρόλαβε ο colin1)
και... συμπληρώνω σε αυτό που έγραψε ο kleisj..Η μετατροπή του κράνους για να δεχθεί HANS device, δεν είναι απαγορευμένη. Και μαλιστα υπάρχουν και εξωτερικές εταιρίες (εννοώντας διαφορετικές απο τους κατασκευαστές των κρανων) που αναλαμβάνουν να κάνουν αυτή τη δουλειά.
Η πρώτη τέτοια εταιρία -αν δεν κάνω λάθος- που πήρε την έγκριση της FIA για την μετατροπή ενός κράνους σε HANS compatible ήταν η GPR στην Αγγλία και στην συμέχεια ακολούθησε/αν κι άλλη/άλλες.Αν είχα τη δυνατότητα θα προτιμούσα να πάρω ένα καινούργιο κράνος κατασκευασμένο εξ'αρχής με αυτή την προδιαγραφή, αλλά επειδή πρόσφατα αγόρασα νέο κράνος (και φαντάζομαι και άλλοι θα είναι σε αυτή την θέση) υπάρχει και η λύση της εκ των υστέρων μετατροπής.
Τουλάχιστον αυτά ισχυαν ακόμα, μέχρι πριν ελαχιστο καιρό.
Αν τώρα άλλαξε κάτι ζητώ συγγνώμη για την παραπληροφόρηση.Η ΕΤΑΙΡΙΑ GPR EINAI O ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΔΙΑΝΟΜΕΑΣ (distributor) ΤΗΣ
ΦΙΡΜΑΣ ΚΡΑΝΩΝ ARAI.
ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΚΡΑΝΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΦΙΡΜΑΣ.ΦΙΛΙΚΑ
-
Ο χρήστης ALPINESTARS έγραψε:
Η ΛΙΣΤΑ ΤΗΣ FIA ΓΙΑ ΗΑΝS COMPATIBLE ΚΡΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ
http://www.fia.com/resources/documents/ ... system.pdf
ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΕΚΜΑΙΡΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ??
ΠΟΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ FIA APPROVED ??
ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ??
Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ HOMOLOGATION DEPARTMENT ΤΗΣ FIA EINAI
EΓΓΡΑΦΩΣ ??
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ OFFICIAL DEALER ?
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΚΑΘΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΣΑ ΠΟΙΟ ΠΟΛΛΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.ΦΙΛΙΚΑ
Επείδη αυτή την λίστα είδα κ δεν μπόρεσα να συμπεράνω από πουθενά οτί επιτρέπεται η μετατροπή , είχα επαφή με τo homologation department. Η ενημέρωση ήταν προφορική κ όχι γραπτή.
Official dealer ήταν η λέξη που χρησιμοποιήσε ο άνθρωπος που μ ενημέρωσε. Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της εκάστοτε μάρκας κράνους θα πρέπει να προχωρήσει στην μετατροπή αυτή. Το FIA approved το δίνει αυτός που κάνει την αλλαγή κ θα τοποθετήσει τα anchors της FIA γιατί θα πρέπει να έχει κ την αντίστοιχη εξουσιοδότηση από τον κατασκευαστή. -
-
Ο χρήστης colin1 έγραψε:
ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ!!!!
ΜΗΝ ΜΠΕΙΤΕ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!!
1. ΒΑΖΕΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ ΜΕΣΑ !!!!!!!
** 2.Η FIA ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ(ΤΡΥΠΗΜΑ) ΚΡΑΝΟΥΣ.**
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΛΙ ΤΑ links ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ post ΜΟΥ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ Ο nass ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΟΣ!
Μέσα από την λίστα της FIA για Hans compatible κράνη επιτρέπεται η μετατροπή ΜΟΝΟΝ από official dealer. Μπαίνουν τα post anchors της FIA κ δίνεται το FIA approved.
Κ ΕΠΕΙΔΗ ΒΑΖΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ενημερώθηκα από το homologation department της FIA.
Η ΛΙΣΤΑ ΤΗΣ FIA ΓΙΑ ΗΑΝS COMPATIBLE ΚΡΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ
http://www.fia.com/resources/documents/ ... system.pdf
ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΕΚΜΑΙΡΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ??
ΠΟΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ FIA APPROVED ??
ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ??
Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ HOMOLOGATION DEPARTMENT ΤΗΣ FIA EINAI
EΓΓΡΑΦΩΣ ??
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ OFFICIAL DEALER ?
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΚΑΘΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΣΑ ΠΟΙΟ ΠΟΛΛΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.ΦΙΛΙΚΑ
φίλε alpinestars μάλλον δεν κατάλαβες τη διαδικασία. από τη στιγμή που ένα εργοστάσιο τοποθετεί για πρώτη φορά σε ένα τύπο 'παλιού' κράνους τα κλιπς, το στέλνει προς έγκριση. Εφόσον εγκριθεί (από τη FIA μέσω των testing houses) η μετατροπή και πιστοποιηθεί ότι καλύπτει τις προδιαγραφές του αντίστοιχου όμοιου τύπου 'νέου' κράνους (π.χ. Sparco ProRally και Sparco ProRally Hans Compatible) τότε έγκριση τύπου είναι πλέον ταυτόσιμη μεταξύ των δύο (π.χ. ΒSI 6658-1985 για το συγκεριμένο κράνος) και ο μετασκευαστής **επικολλά την ιριδίζουσα ετικέτα στο τροποποιημένο κράνος που περιλαμβάνει και serial number καθώς και πιστοποιητικό καταλληλότητας.**Ουσιαστικά είναι μιά διαδικασία μεταξύ FIA και κατασκευαστών και οι αριθμοί ομολογκασιόν παραμένουν ταυτόσημες.
Οfficial Dealer για τη FIA νοείται π.χ. η SPARCO official dealer της ΜΑVET , η ΟΜΡ της BELL κλπ. όχι όμως το κάθε κατάστημα λιανικής ή χονδρικής ή οι ανά χώρα αντιπρόσωποι τους.
Και τα λέω όλα αυτά γιατί ήδη 2 κράνη στάλθηκαν εξωτερικό και αναμένονται να επιστραφούν με clips ετικέτες και πιστοποιητικό.
Αλλωστε γράφεις παραπάνω ότι η τάδε Εταιρία που είναι πανευρωπαικός αντιπ/πος τροποποιεί τα εν λόγω κράνη (έστω μόνο)Φιλικά
-
Ο χρήστης ALPINESTARS έγραψε:
Ακριβώς.. (με πρόλαβε ο colin1)
και... συμπληρώνω σε αυτό που έγραψε ο kleisj..Η μετατροπή του κράνους για να δεχθεί HANS device, δεν είναι απαγορευμένη. Και μαλιστα υπάρχουν και εξωτερικές εταιρίες (εννοώντας διαφορετικές απο τους κατασκευαστές των κρανων) που αναλαμβάνουν να κάνουν αυτή τη δουλειά.
Η πρώτη τέτοια εταιρία -αν δεν κάνω λάθος- που πήρε την έγκριση της FIA για την μετατροπή ενός κράνους σε HANS compatible ήταν η GPR στην Αγγλία και στην συμέχεια ακολούθησε/αν κι άλλη/άλλες.Αν είχα τη δυνατότητα θα προτιμούσα να πάρω ένα καινούργιο κράνος κατασκευασμένο εξ'αρχής με αυτή την προδιαγραφή, αλλά επειδή πρόσφατα αγόρασα νέο κράνος (και φαντάζομαι και άλλοι θα είναι σε αυτή την θέση) υπάρχει και η λύση της εκ των υστέρων μετατροπής.
Τουλάχιστον αυτά ισχυαν ακόμα, μέχρι πριν ελαχιστο καιρό.
Αν τώρα άλλαξε κάτι ζητώ συγγνώμη για την παραπληροφόρηση.Η ΕΤΑΙΡΙΑ GPR EINAI O ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΔΙΑΝΟΜΕΑΣ (distributor) ΤΗΣ
ΦΙΡΜΑΣ ΚΡΑΝΩΝ ARAI.
ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΚΡΑΝΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΦΙΡΜΑΣ.ΦΙΛΙΚΑ
Συμφωνώ ως προς το distribution όμως αν θυμάμαι καλά και πάλι (αφήνω ένα ενδεχόμενο λάθους εδώ) στις φωτογραφίες του άρθρου η δουλειά γινόταν σε ένα Simpson (των οποίων είναι επίσης από τους μεγαλύτερος διανομείς στην Ευρώπη μέσω του καταστήματος της Γαλλίας και 'χρυσός dealer' στην Αγγλία. Οπως και να'χει δεν εχουν μεγάλη σημασία αυτά, εφ'οσων μιλάμε για εγκεκριμένο από τη FIA τεχνικό.
Θα βρω το άρθρο για να είμαστε σίγουροι.Τότε (σχεδόν πριν ένα χρόνο έχει γραφτεί το άρθρο) η GPR ήταν όπως εγραψα ο πρώτος εγκεκριμένος 'τεχνικός' για αυτή την εργασία. Και μάλιστα ήταν ανα τον κόσμο πολύ λίγοι αυτοί που μπορουσαν (είχαν την εγκριση) να κάνουν αυτή την μετατροπή.
Πάντως για του λόγου το αληθές -μήπως κάτι δεν θυμάμαι καλά- θα βρω το αρθρο και θα το σκανάρω. Δεν σημαίνει βέβαια ότι επειδή το λέει το άρθρο είναι και 101% ασφαλές, αλλά το TRC θεωρείται πολύ αξιόπιστο περιοδικό.
Φιλικά,
Νίκος -
Ο χρήστης colin1 έγραψε:
[φίλε alpinestars μάλλον δεν κατάλαβες τη διαδικασία. από τη στιγμή που ένα εργοστάσιο τοποθετεί για πρώτη φορά σε ένα τύπο 'παλιού' κράνους τα κλιπς, το στέλνει προς έγκριση. Εφόσον εγκριθεί (από τη FIA μέσω των testing houses) η μετατροπή και πιστοποιηθεί ότι καλύπτει τις προδιαγραφές του αντίστοιχου όμοιου τύπου 'νέου' κράνους (π.χ. Sparco ProRally και Sparco ProRally Hans Compatible) τότε έγκριση τύπου είναι πλέον ταυτόσιμη μεταξύ των δύο (π.χ. ΒSI 6658-1985 για το συγκεριμένο κράνος) και ο μετασκευαστής **επικολλά την ιριδίζουσα ετικέτα στο τροποποιημένο κράνος που περιλαμβάνει και serial number καθώς και πιστοποιητικό καταλληλότητας.**Ουσιαστικά είναι μιά διαδικασία μεταξύ FIA και κατασκευαστών και οι αριθμοί ομολογκασιόν παραμένουν ταυτόσημες.
Οfficial Dealer για τη FIA νοείται π.χ. η SPARCO official dealer της ΜΑVET , η ΟΜΡ της BELL κλπ. όχι όμως το κάθε κατάστημα λιανικής ή χονδρικής ή οι ανά χώρα αντιπρόσωποι τους.
Και τα λέω όλα αυτά γιατί ήδη 2 κράνη στάλθηκαν εξωτερικό και αναμένονται να επιστραφούν με clips ετικέτες και πιστοποιητικό.
Αλλωστε γράφεις παραπάνω ότι η τάδε Εταιρία που είναι πανευρωπαικός αντιπ/πος τροποποιεί τα εν λόγω κράνη (έστω μόνο)Φιλικά
[/quote]
ΦΙΛΕ colin (...ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ
ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΩ **ΚΑΙ **ΕΓΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΠΩΣκαι ο μετασκευαστής** επικολλά την ιριδίζουσα ετικέτα στο τροποποιημένο κράνος που περιλαμβάνει και serial number καθώς και πιστοποιητικό καταλληλότητας.[**size=18]**Ουσιαστικά είναι μιά διαδικασία μεταξύ FIA και κατασκευαστών **[/size]και οι αριθμοί ομολογκασιόν παραμένουν ταυτόσημες.
ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ
ΠΟΙΟΣ Η ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΙ ΜΕΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ??ΟΙ ΕΞΗΣ .... ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΡΑΝΗ ΑRAI !!!!
http://www.gprdirect.com/epages/GPRDire ... c7b805068aΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΦΗΜΗ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ...ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ, ΚΤΛ... ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΕΠΙΣΦΑΛΗΣ ΚΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΩΣ ΚΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ !!
-
Εμενα μπορει να μου πει καποιος, τι χειαζεται για να βαλω τα αγκυστρα στο ARAI GP-5K που αγορασα πριν 5 μηνες? Εχεις τι τρυπες και εχουν βαλει κατι πλαστικα καπακια εκει....
-
Ολόκληρη φιλολογία για το ποιος θα ανοίξει 2 τρυπούλες με ένα σταθερό τριπάνι και από την άλλη λέτε πως παντού βλέπουμε διαπλοκές και συνωμοσίες......α ρε νύχτα που πέφτει στα βουνά....
-
Ο χρήστης ALPINESTARS έγραψε:
[
φίλε alpinestars μάλλον δεν κατάλαβες τη διαδικασία. από τη στιγμή που ένα εργοστάσιο τοποθετεί για πρώτη φορά σε ένα τύπο 'παλιού' κράνους τα κλιπς, το στέλνει προς έγκριση. Εφόσον εγκριθεί (από τη FIA μέσω των testing houses) η μετατροπή και πιστοποιηθεί ότι καλύπτει τις προδιαγραφές του αντίστοιχου όμοιου τύπου 'νέου' κράνους (π.χ. Sparco ProRally και Sparco ProRally Hans Compatible) τότε έγκριση τύπου είναι πλέον ταυτόσιμη μεταξύ των δύο (π.χ. ΒSI 6658-1985 για το συγκεριμένο κράνος) και ο μετασκευαστής **επικολλά την ιριδίζουσα ετικέτα στο τροποποιημένο κράνος που περιλαμβάνει και serial number καθώς και πιστοποιητικό καταλληλότητας.**Ουσιαστικά είναι μιά διαδικασία μεταξύ FIA και κατασκευαστών και οι αριθμοί ομολογκασιόν παραμένουν ταυτόσημες.
Οfficial Dealer για τη FIA νοείται π.χ. η SPARCO official dealer της ΜΑVET , η ΟΜΡ της BELL κλπ. όχι όμως το κάθε κατάστημα λιανικής ή χονδρικής ή οι ανά χώρα αντιπρόσωποι τους.
Και τα λέω όλα αυτά γιατί ήδη 2 κράνη στάλθηκαν εξωτερικό και αναμένονται να επιστραφούν με clips ετικέτες και πιστοποιητικό.
Αλλωστε γράφεις παραπάνω ότι η τάδε Εταιρία που είναι πανευρωπαικός αντιπ/πος τροποποιεί τα εν λόγω κράνη (έστω μόνο)Φιλικά
ΦΙΛΕ colin (...ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ
ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΩ **ΚΑΙ **ΕΓΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΠΩΣκαι ο μετασκευαστής** επικολλά την ιριδίζουσα ετικέτα στο τροποποιημένο κράνος που περιλαμβάνει και serial number καθώς και πιστοποιητικό καταλληλότητας.[**size=18]**Ουσιαστικά είναι μιά διαδικασία μεταξύ FIA και κατασκευαστών **[/size]και οι αριθμοί ομολογκασιόν παραμένουν ταυτόσημες.
ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ
ΠΟΙΟΣ Η ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΙ ΜΕΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ??ΟΙ ΕΞΗΣ .... ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΡΑΝΗ ΑRAI !!!!
http://www.gprdirect.com/epages/GPRDire ... c7b805068aΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΦΗΜΗ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ...ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ, ΚΤΛ... ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΕΠΙΣΦΑΛΗΣ ΚΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΩΣ ΚΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ !![/quote]
φίλε alpinestars, τότε η Sparco Ιταλίας ή μας δουλεύει κατά τα λεγόμενα σου, ή ξέρει εκείνη καλύτερα αν μπορεί να δέχεται κράνη προς μετασκευή (από την ίδια ή προώθηση στον κατασκευαστή). Ας περιμένουμε λοιπόν 10-15 μέρες μέχρι να επιστρέψουν τα 2 κράνη που έστειλα να δούμε το τι και το πως.
Φιλικά -
Ο χρήστης ALPINESTARS έγραψε:
ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΦΗΜΗ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ...ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ, ΚΤΛ... ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΕΠΙΣΦΑΛΗΣ ΚΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΩΣ ΚΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ !!
Αναφέρεστε σε μένα?
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Ολόκληρη φιλολογία για το ποιος θα ανοίξει 2 τρυπούλες με ένα σταθερό τριπάνι και από την άλλη λέτε πως παντού βλέπουμε διαπλοκές και συνωμοσίες......α ρε νύχτα που πέφτει στα βουνά....Αν το θεωρείς 2 τρυπούλες μ ένα σταθερό τρυπάνι τότε ναι έχεις δίκιο νύχτα που πέφτει στα βουνά!
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Ολόκληρη φιλολογία για το ποιος θα ανοίξει 2 τρυπούλες με ένα σταθερό τριπάνι και από την άλλη λέτε πως παντού βλέπουμε διαπλοκές και συνωμοσίες......α ρε νύχτα που πέφτει στα βουνά....
Αν το θεωρείς 2 τρίπουλες μ ένα σταθερό τρυπάνι τότε ναι έχεις δίκιο νύχτα που πέφτει στα βουνά!
Για πες μας εσύ λοιπόν πως γίνεται αφού δείχνεις να το κατέχεις...
ΥΓ . Η μάλλον σκέφτηκα πως γίνεται...
Κάθονται σε στρογγυλο τραπέζι με μια πεντάλφα στο κέντρο όλοι οι fia certified τεχνικοί πιάνουν ο ένας το χέρι του άλλου, ψέλνουν δοξασίες στο Θεό Ήφαιστο και λίγο πριν τη Νιρβάνα φωνάζουν με μια φωνή 'ΑΝΟΙΞΕ ΤΡΥΠΑ' ...και ως δια μαγείας οι σούπερ ουάου τρύπες ανοίγουν.
Διαφήμιση - Προαναγγελία για HANS απο το rally.gr .....