-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μπροστά από την εποχή μουηξερες οτι ετσι θα εχει καλυτερη μεταπωληση ε?
-
Ποιος θα το αγοράζει μεταχειρισμένο ήθελα να ξέρα, σε άσπρο κι όλας
δεν στρίβει, έχει άθλιο τιμόνι, κουβάς είναι, καίει λάδια, πέφτουν παράθυρα, παλιοκατάσταση
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
@coyote δεν λέμε κάτι διαφορετικό, η ουσία όμως παραμένει, slow selling. Κι η VW, ειδικά στην Ελλάδα, είχε 8-10 μήνες χρόνους παράδοσης στο Golf IV -τρομάρα τους -, αλλά τέτοια φαινόμενα έχουν εκλείψει.αν δεν αλλάξει εργοστάσιο αυτό δε γίνεται. Αρα καλή αναμονή. Αν αυξήσουν την παραγωγή θα πάρουν και εδω αμάξια.
Και honda απο την Τουρκία δε θα φέρουν. Το εχω ρωτήσει αυτό γιατί και εγω δεν ηθελα να παρω τουρκικό. Ειμαι κατά των Τουρκων γενικά σε όλες τις μάρκες. Και το renault που πηρα το τσέκαρα ότι δε θα ήταν τουρκικο
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Με το TSI άλλωστε είναι σαν να έγινε f/l κι επαναλανσάρισμα με τις τιμές
...εντός
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
@gasman: Δεν προβλέπεται f/l στο Golf, κατευθείαν νέο μοντέλο, τέλος 2007-αρχές 08.
Με το TSI άλλωστε είναι σαν να έγινε f/l κι επαναλανσάρισμα με τις τιμές
http://de.cars.yahoo.com/20032006/348/n ... chsel.html
Εδω αναφερεται σε Facelift πάντως
-
Η γνωστή φωτογραφία Οι επενδύσεις νίκελ/χρωμίου ή ότι είναι αυτό δεν καθιστούν f/l
-
και δεν ειναι καν ασπρο
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η γνωστή φωτογραφία Οι επενδύσεις νίκελ/χρωμίου ή ότι είναι αυτό δεν καθιστούν f/lΑυτό είναι προσωπική γνώμη ή στηρίζεται σε συγκεκριμένα στοιχεία??
-
Eγώ πρέπει να συγχαρώ την VW για την ιδέα του project TSI(140/170PS).
Kατάφερε να φτάξει ένα πολύ προσιτό σε τιμή αυτοκίνητο (170 άλογα με ροπή 2,5λιτρων και σε τιμή 2λιτρου 150 ίππων, και 140 άλογα με παρόμοια ροπή και τιμή 1600άριού 110 ίππων) και γλιτώνεις και τα εξτρά ευρώ για τέλη και ασφάλειες.
Όλα αυτά μαζί με το πολύ καλό πλάισιο, το ποιοτικό εσωτερικό, τους άφθονους χώρους, και την καλή οδική συμπεριφορά δημιουργούν ένα εξαιρετικό πακέτο.
Τα περι αξιοπιστίας τα προσπερνάω. Αλίμονο εαν σπάζουν τα μοτερ έτσι απλά. Μην τρελαθούμε κι όλας!!!
Τα περί 'φθινών αλόγων' και περι 'κοντράκιδων' επίσης τα προσπερνάω ως κακοήθειες.
Μπράβο στην VW και μακάρι να ξυπνήσουν και οι άλλοι(Ιταλία και Βαυαρία μερια) και να βγάλουν κανένα σοβαρό μοτερ σε λογικά λεφτά γιατί δυτυχώς η αυτοκινητιστική κουλτούρα του Έλληνα και ίσως και των άλλων 'φτωχων' Ευρωπαίων σταματάει στα 1200-1600κ.ε και στα 70-110 άλογα (Αυτοί με τα 110 είναι γρηγορότεροι από το 80% των του του που κυκλοφορούν στην χώρα ίσως).
Για μένα η μόνη λύση στα σύγχρονα βαρυα αμαξώματα είναι η υπερτροφοδότηση, αφού 200 άλογα στις 13000σαλ δεν μπορούν να οδηγηθούν σε καθημερινούς ρυθμούς.
Κάποτε γελούσαμε με τα 1600κ.ε και τα 70 αξιόπιστα άλογα των Γερμανών. Τώρα οι Γερμανοί μας έχουν βάλει τα γυαλιά 1.8Τ, ΤFSI, TSI κλπ.
-
Babbis
τέλη κυκλοφορίας τα 1400άρια έχουν ίδια με τα 1600-1800άρια (μέχρι και 1900 κάτι κυβικά.)
ασφάλειες η διαφορά να είναι βαριά 15 ευρώ το εξάμηνο. Αν και όταν φακελωθεί ως 'γρήγορο' στα πρότυπα των Σαξόραλλων στις ασφαλιστικές τότε πάει και αυτό.just for the record.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Babbisτέλη κυκλοφορίας τα 1400άρια έχουν ίδια με τα 1600-1800άρια (μέχρι και 1900 κάτι κυβικά.)
ασφάλειες η διαφορά να είναι βαριά 15 ευρώ το εξάμηνο. Αν και όταν φακελωθεί ως 'γρήγορο' στα πρότυπα των Σαξόραλλων στις ασφαλιστικές τότε πάει και αυτό.just for the record.
ναι αλλά μιλάω κυρίως για δίλιτρα που βγάζουν στην πλειοψηφία τους 150 άλογα και 19-21 κιλά ροπής ενώ το TSI με -200+
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Babbis
τέλη κυκλοφορίας τα 1400άρια έχουν ίδια με τα 1600-1800άρια (μέχρι και 1900 κάτι κυβικά.)
ασφάλειες η διαφορά να είναι βαριά 15 ευρώ το εξάμηνο. Αν και όταν φακελωθεί ως 'γρήγορο' στα πρότυπα των Σαξόραλλων στις ασφαλιστικές τότε πάει και αυτό.just for the record.
ναι αλλά μιλάω κυρίως για δίλιτρα που βγάζουν στην πλειοψηφία τους 150 άλογα και 19-21 κιλά ροπής ενώ το TSI με -200+
-
Babbis
To ανηψιακι σου μπηκε και γραφει?
Περα απο τη πλακα, το μονο σιγουρο ειναι οτι ειναι επιτυχημενη κινηση. Το πιο σημαντικο ακομη κατ εμε ειναι οτι ειναι μια κινηση η οποια δημιουργει ανταγωνισμο και σε επιπεδο επιδοσεων αλλα και τιμων. Αυτο για εμας σαν καταναλωτες, μονο θετικα αποτελεσματα εχει.
Μακαρι να απαντησουν και αλλες εταιριες συντομα και με ακομη καλυτερα αυτοκινητα!
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Τώρα οι Γερμανοί μας έχουν βάλει τα γυαλιά 1.8Τ, ΤFSI, TSI
κλπ.τι ακριβώς γυαλάκια φορέσαμε με τους κινητήρες που λες.....
Σιγα τα αυγά. εγω εχω honda με 200 αλογα ατμοσφαιρικά και κάποιοι αλλοι εδω μέσα μέχρι και 270 στο s2000 ανετα.
Οχι και φορέσαμε ....Ειπαμε καλοί κινητήρες αλλά όχι και κορυφαίοι.
Βαζουμε ένα τουρμπο και το πιέζουμε με bar! -
α ναι ξεχασα, υπαρχει και ο καταπληκτικος 1400 με τα 83 ατιθασα που μπαινει στο Σιβικ με 19000ε.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
α ναι ξεχασα, υπαρχει και ο καταπληκτικος 1400 με τα 83 ατιθασα που μπαινει στο Σιβικ με 19000ε.Οταν το έδινε το Golf η VW με τα 75 σε αυτή την τιμή κάποιοι εδώ μέσα το δικαιολογούσαν ως premium. Μην ξεχνιόμαστε τώρα με τους TSi...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
α ναι ξεχασα, υπαρχει και ο καταπληκτικος 1400 με τα 83 ατιθασα που μπαινει στο Σιβικ με 19000ε.
Οταν το έδινε το Golf η VW με τα 75 σε αυτή την τιμή κάποιοι εδώ μέσα το δικαιολογούσαν ως premium. Μην ξεχνιόμαστε τώρα με τους TSi...
αυτοι που το δικαιολογουσαν, ας απολογηθουν, δεν ειναι δικο μου προβλημα και ουτε θα υπερασπιστω κανεναν.
ομως, η VW αλλαξε πολιτικη και αυτο το επικροτω, χωρις να σημαινει οτι διαγραφουμε τα προηγουμενα.
Η Χοντα δλδ δικαιλογει τη τιμη ως... premium??
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
α ναι ξεχασα, υπαρχει και ο καταπληκτικος 1400 με τα 83 ατιθασα που μπαινει στο Σιβικ με 19000ε.αμα εχεις να πεις κατι για τα δυνατα αμάξια πες μας, γιατι θα αρχισουμε να λεμε παλι για τα golf με τα 60 αλογα
Αν θελεις να μας πεις οτι δε σου αρεσει ο κινητηρας του jazz αυτό είναι άλλο θεμα. οσοι τον εχουν τους αρεσει. Εγω τον εχω και σου λεω οτι ειναι καταπληκτικός. και οι δημοσιογραφοι που τον εχουν δοκιμασει εχουν πει ότι ειναι μια χαρα κινητηρας για αμαξι πολης. Και δεν καει και τιποτα
Τα εχουμε πει. Το αμαξι (civic 1.4) αυτο συμπληρωνει μια γκαμα στην Ελλαδα και ειναι λυση αναγκης.Αυτο που ειπα εγω είναι οτι τα 1.8Τ και 2000Τ δεν ειναι κατι φοβερό.
το 1,4 GT 140 kai 170 ναι έχει κάτι να πει.Αλλα οχι και να φορέσουμε γυαλιά για τον 1.8Τ?
Οτι βγάζει η VW το εχει η οπελ στο προγουμενο της μοντέλο. Παράδειγμα τωρα αποτελεί το OPC με τα 240. (μιλάω για τον κινητηρα και όχι για το αμάξι συνολικά) -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
α ναι ξεχασα, υπαρχει και ο καταπληκτικος 1400 με τα 83 ατιθασα που μπαινει στο Σιβικ με 19000ε.
αμα εχεις να πεις κατι για τα δυνατα αμάξια πες μας, γιατι θα αρχισουμε να λεμε παλι για τα golf με τα 60 αλογα
Αν θελεις να μας πεις οτι δε σου αρεσει ο κινητηρας του jazz αυτό είναι άλλο θεμα. οσοι τον εχουν τους αρεσει. Εγω τον εχω και σου λεω οτι ειναι καταπληκτικός. και οι δημοσιογραφοι που τον εχουν δοκιμασει εχουν πει ότι ειναι μια χαρα κινητηρας για αμαξι πολης. Και δεν καει και τιποτα
Τα εχουμε πει. Το αμαξι (civic 1.4) αυτο συμπληρωνει μια γκαμα στην Ελλαδα και ειναι λυση αναγκης.Αυτο που ειπα εγω είναι οτι τα 1.8Τ και 2000Τ δεν ειναι κατι φοβερό.
το 1,4 GT 140 kai 170 ναι έχει κάτι να πει.Αλλα οχι και να φορέσουμε γυαλιά για τον 1.8Τ?
Οτι βγάζει η VW το εχει η οπελ στο προγουμενο της μοντέλο. Παράδειγμα τωρα αποτελεί το OPC με τα 240. (μιλάω για τον κινητηρα και όχι για το αμάξι συνολικά)μιλησε κανενας για jazz και 83 αλογα?
δλδ στο Σιβικ ο 83ρης δικαιολογειται σαν λυση αναγκης, αλλα στο Γκολφ ο 75αρης ΔΕΝ ηταν λυση αναγκης??? Δυο μετρα και σταθμα??
ειναι τελικα premium το Σιβικ 1400 και εχει αυτη τη τιμη?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
α ναι ξεχασα, υπαρχει και ο καταπληκτικος 1400 με τα 83 ατιθασα που μπαινει στο Σιβικ με 19000ε.
αμα εχεις να πεις κατι για τα δυνατα αμάξια πες μας, γιατι θα αρχισουμε να λεμε παλι για τα golf με τα 60 αλογα
Αν θελεις να μας πεις οτι δε σου αρεσει ο κινητηρας του jazz αυτό είναι άλλο θεμα. οσοι τον εχουν τους αρεσει. Εγω τον εχω και σου λεω οτι ειναι καταπληκτικός. και οι δημοσιογραφοι που τον εχουν δοκιμασει εχουν πει ότι ειναι μια χαρα κινητηρας για αμαξι πολης. Και δεν καει και τιποτα
Τα εχουμε πει. Το αμαξι (civic 1.4) αυτο συμπληρωνει μια γκαμα στην Ελλαδα και ειναι λυση αναγκης.Αυτο που ειπα εγω είναι οτι τα 1.8Τ και 2000Τ δεν ειναι κατι φοβερό.
το 1,4 GT 140 kai 170 ναι έχει κάτι να πει.Αλλα οχι και να φορέσουμε γυαλιά για τον 1.8Τ?
Οτι βγάζει η VW το εχει η οπελ στο προγουμενο της μοντέλο. Παράδειγμα τωρα αποτελεί το OPC με τα 240. (μιλάω για τον κινητηρα και όχι για το αμάξι συνολικά)μιλησε κανενας για jazz και 83 αλογα?
δλδ στο Σιβικ ο 83ρης δικαιολογειται σαν λυση αναγκης, αλλα στο Γκολφ ο 75αρης ΔΕΝ ηταν λυση αναγκης??? Δυο μετρα και σταθμα??
ειναι τελικα premium το Σιβικ 1400 και εχει αυτη τη τιμη?
τωρα τι να σου απαντήσω. Εχει διαφορά ο ένας κινητήρας από τον άλλο?
Ο ίδιος με το jazz είναι. Αρα όταν τον κρίνουμε να κοιτάμε την ιστορία του και το πόσο επιτυχημένος είναι σαν κινητήραςκαι στο δευτερο που ρωτάς.
Το αμάξι ειναι κοστολογιμένο σαν 1800. Οταν του βάλεις τον 1400 η τιμή δε πέφτει. (δε λέω ότι είναι φτηνό, απλώς λέω πως βγαίνει η τιμή)Παράδειγμα. Αν έχει bmw σειρά 3 και της φορέσεις 1400 μοτέρ, η τιμή θα είναι το πολύ 3000 ευρώ κάτω και θα κάνει κοντά στα 24000 με 25
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)