-
Το 'future C/D segment' υπάρχει περίπτωση να ΜΗΝ είναι ξεχειλωμένη Delta αλλά ντουέτο τύπου Delta/Prisma και Delta/Dedra?
-
Απ'οτι ξερω δν προκειται να κατασκευαστει διαδοχος της Lybra.Οποτε μονο ξεχειλωμενη δ......
-
To Pangaia θα βγει με λίγα λόγια. Αυτό το C/D segment under evaluation σημαίνει ότι μπορεί να ΜΗΝ βγει το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά και το specialty και το F/L της Thesis???
-
Όσοι θεωρούν τόσο καταπληκτικό το Α112 (που ήταν!), ας θυμηθούν πως κι εκείνο με δανεικό πάτωμα και μηχανικά μέρη από τη Fiat σταδιοδρομούσε! Μπορεί να βασιζόταν στο 127, αλλά καμία σχέση δεν είχε, κυρίως στο εσωτερικό του, αφού εκεί έδινε σημασία πρώτα η Autobianchi και μετέπειτα η Lancia. To Abarth, είχε κι αυτό ένα βελτιωμένο Fiat μοτερ...
Σήμερα ο διάδοχός του το Υ έχει κάτι διαφορετικό; Το δικό μου Υ του '99 βασίζεται στο Punto Mk1 αλλά ουδεμία σχέση δεν έχει σε αίσθηση. Εχω οδηγήσει το Punto 55SX και το Elefantino Rosso μου μπροστά του είναι άλλο αυτοκίνητο. Εντάξει δεν έχουν τα ίδια μοτέρ, αλλά μιλώ για το εσωτερικό, την ηχομόνωση , το στυλ, χωρίς να υστερεί σε κράτημα κλπ κλπ
Και στην τελική, και το Α4 ίδιο πάτωμα με το Octavia έχει, δεν είδα κανέναν να διαμαρτύρεται...
Σημασία δεν έχει τι χρησιμοποιείς για να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο, αλλά αν το τελικό προϊόν είναι καλό και αξίζει τον κόπο! Και να με συγχωρούν οι πιο...παρελθοντολάγνοι φίλοι, το Υ και το προηγούμενο, αλλά και αυτό, είναι καταπληκτικά αυτοκινητάκια, εντελώς ξεχωριστά από οτιδήποτε άλλο στην κατηγορία τους και όσο τα οδηγείς τόσο τα εκτιμάς! Απλά από το νέο Ypsilon λείπει μια σπορ έκδοση σαν την Elefantino Rosso, αν και προσωπικά, δεν μου άρεσει η original ανάρτηση γιατί ήταν πολύ σκληρή για τα γούστα μου. Εβαλα 4 Monroe και είναι τέλειο!
Επειδή το 95% των χιλιομέτρων μου το κάνω μέσα στην πόλη, αν αλλάξω αυτοκίνητο θα πάρω πάλι Ypsilon, αλλά το νέο μοντέλο και με όσο εξοπλισμό άνεσης γίνεται! Γιατί αυτό είναι ποιότητα ζωής κατά την άποψή μου! Αν μου περισσέψουν χρήματα, θα έχω και μια Alfa75 να την ανεβάζω σε καμιά Πάρνηθα να ξελαμπικάρω... Μέχρι τότε, για μένα, το Υ είναι άξιο τέκνο της Lancia και σε τίποτε δεν μειώνει την αξία του το ότι αρέσει στις γυναίκες!Κι εμένα μου αρέσουν οι γυναίκες!
Απλά είναι καιρός να βγάλει και κάτι άλλο, γιατί ένας και μισός κούκος δεν φέρνει την άνοιξη! -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Και στην τελική, και το Α4 ίδιο πάτωμα με το Octavia έχει, δεν είδα κανέναν να διαμαρτύρεται...
καμία σχέση. Κινητήρες ναι, δάπεδα όχι
-
Λάθος, έχεις δίκιο, το Α3 το νέο, εννούσα! Εχουν ίδιο μεταξόνιο και ίδιες αναρτήσεις με το Golf Vκαι το Octavia5. To προηγούμενο Octavia είχε το δάπεδο του Golf. Το Α4 δεν είμαι σίγουρος, με κάποιο άλλο του Group θα είχε το ίδιο, ίσως το Passat. To οποίο στην μακριά του έκδοση , δάνειζε το δάπεδο στο Superb...
-
Αν δν κανω λαθος το elefantino rosso δεν ηταν 1.2 16v με τα 85 αλογα??
-
Ναι αυτό έχω. Είναι αρκετά σβέλτο γιατί έχει αρκετά κλειστό σασμάν, αν και θα προτιμούσα ένα 6άρι. Εξαιρετικό αυτοκινητάκι και καθόλου...γυναικείο! Ή καλύτερα...unisex!!:)
-
Το αυτοκινητο αυτο θα ηθελα να το εχω.
Κοιτα και γω με Lancia της δεκαετιας του 90 ειμαι και μαλιστα και η lybra και η Dedra ηταν εξαιρετικα αυτοκινητα.Να αρχισω να μιλαω για ανεσεις και πολυτελεια.Παντως και σε θεμα στριψιματος αναρτησης η Lybra ηταν αξιολογη. -
Δεν έχουν βγει και πολλά ιταλικά με κακό κράτημα ή φρένα και η Dedra ήταν ένα όμορφο αυτοκίνητο με διαχρονικό σχήμα. Απλά στην Ελλάδα ερχόταν κυρίως με τον αδύναμο 1,6 και λιγότερο με τους άλλους κινητήρες. Γι' αυτό και δεν ενθουσίασε πολλούς... Αλλά υπήρχε και η έκδοση Integrale...;)
Tώρα για την Elefantina μου, μονο καλά λόγια έχω να πω, αν και την πήρα μεταχειρισμένη κανένα πρόβληα. Καλό κράτημα, φρένα, ποιότητα και τόνοι φινέτσας...Δεν συγκρίνεται με κανένα της εποχής της και συγκρίνεται άνετα με πολλά σημερινά... Είναι φτηνη στη συντήρηση και βρίσκεις πολύ φτηνά ανταλλακτικά επιδόσεων στα μεταχειρισμένα. Αν και έχει πολύ καλά φρένα, έχω βάλει τα φρένα του Punto Gt και σταματάει για πλάκα! Κόστος; Κάτι παραπάνω από 350 ευρώ, για αλλαγή μπροστά πίσω κομπλέ με καινούρια τακάκια μπρος πίσω... Οχι πως είχε πρόβλημα, αλλά για ένα τόσο μικρό ποσό, λίγη ασφάλεια παραπάνω δεν βλάπτει! -
Οσον αφορα την Dedra η 2L που εχουμε προκειται για εναν πολυ καλο κινητηρα.Αλλα οι κινητηρες που προεκυψαν μετα εκαναν το συγκεκριμενο αυτοκινητο να πεταει(2l 120 hp-2l 150hp).
Δν ειχε κακο κρατημα απεναντιας!!
Εχει πολυ καλο αλλα η original αναρτηση ειναι ενα κλικ περισσοτερο πιο κοντα στην ανεση.
Απλα συγκρινω Prisma-Dedra-Lybra. -
Εμένα μου αρέσει η άνεση! Αλλαξα τα αμορτισέρ μου για να κάνω το Elefantino πιο άνετο! Ούτως ή άλλως και στις στροφές δεν χάνεις τίποτε, ενώ καθημερινά σε αποζημιώνει! Ειδικά στους δρόμους της Αττικής, με τίποτε δεν θα διάλεγα σκληρή ανάρτηση!
Με τέτοιο μοτέρ θα είναι σούπερ η Dedra σου! Τα φρένα τα έχεις αναβαθμίσει; Είναι εύκολο να βρεις πολλές φτηνές λύσεις. -
Προσφατα την ανακατασκευασαμε διοτι ειναι και μοντελο του 89.(υπαρχουν φωτο αν ενδιαφερεσαι).
Τα φρενα ειναι τα εργοστασιακα προσφατως αλλαγμενα.
Παντως αν θες δοκιμασε αν δεν εχεις βεβαια και μια Lybra .
Μπορεις να την βρεις αρκετα φτηνα και πραγματικα θα σου αρεσει σε ολα της !(αλλα και dedra θα συνιστουσα ανεπιφυλακτα.Απο 89την εχω και ειναι ακομα προθυμη!) -
Δεν μου χρειάζεται προς το παρόν τόσο μεγάλο αυτοκίνητο, η Elefantina 2 άτομα μας μεταφέρει παντού άνετα, γρήγορα και με μικρή κατανάλωση! Για μια οικογένεια, η Lybra είναι σούπερ, ειδικά οι πλούσιες εκδόσεις! Σε μερικά χρόνια που θα έρθει η ώρα της φαμίλιας, θα ψαχτώ αναλόγως!
-
Παντως η 1.6 Lx ειχε τα παντα !!(και χαμηλη καταναλωση)
Στο δικο σου υπαρχει καποια διαφορα στο εσωτερικο σε σχεση με τις αλλες εκδοσεις?
-
Εχει στάνταρ τους ηλεκτρικούς καθρέφτες, επενδύσεις αλκαντάρα-ύφασμα, με πολύ όμορφη ταπετσαρία που εικονίζει όργανα αυτοκινήτου. Επίσης ο φωτισμός όλων είναι σε κόκκινο χρώμα, τα όργανα έχουν ασημί φόντο και έχει δερμάτινο τιμόνι - λεβιέ με κόκκινο εξωτερικό σειρήτι. Επίσης αλλάζει λίγο η πλαφονιέρα γιατί έχει το remote για τις κλειδαριές (με κουμπί πάνω στο κλειδί που είναι το σήμα της Lancia!). Μπορεί να μην φαίνονται κάτι φοβερό όλα αυτά ειδικά σήμερα, αλλά ειλικρινά το εσωτερικό είναι πολύ όμορφο και τη νύχτα άπαιχτο! Συνήθισα και τα όργανα στο κέντρο! Το τεράστιο ράφι που αφήνουν είναι φοβερά πρακτικό! Το μόνο κακό είναι πως δεν υπαρχει...ποτηροθήκη! Θα φτιάξω κάποια πατέντα κάποια στιγμή με κάποια από το group VAG για να είναι διακριτική και να μαζεύεται όταν δεν την χρησιμοποιώ. Μέχρι τότε θα χρησιμοποιώ το...ράφι!
-
Εμεινα εκπληκτος ! Ολα αυτα το Υ??
Καλα η ποτηροθηκη ειναι οντως προβλημα.
Παντως το κολπο με το καπελο στο ραφι το ξέρεις? -
http://img137.imageshack.us/my.php?imag ... 011jt9.jpg
-
http://img137.imageshack.us/my.php?imag ... 011jt9.jpg
-
http://img137.imageshack.us/my.php?imag ... 011jt9.jpg
LANCIA FORUM