-
Ο BASSO ΚΕΡΔΙΣΕ ΑΝΕΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΒΕΛΓΙΟΥ ΚΑΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΟΝ ΦΕΤΙΝΟ ΤΙΤΛΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΙΣΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ.
ΣΤΟ ΡΥΘΜΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΘΗΚΕ Ο ΕΤΕΡΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ PUNTO S2000, Ο SCANDOLA ΠΟΥ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ ΟΤΑΝ ΕΠΕΣΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΛΙΜΝΗ.ΠΟΛΛΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΚΑΛΑ S1600 ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ (ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ JUNIORS ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ) ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΣΕ ΡΥΘΜΟΥΣ FIAT...TA 1600 KΕΡΔΙΣΕ Ο MUNSTER (CLIO S1600) ΕΝΩ ΤΗΝ Ν Ο COLS (LANCER).
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:
BASSO 25
ANDREUCCI 10
KUZAJ 10 -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
TA 1600 KΕΡΔΙΣΕ Ο MUNSTER (CLIO S1600)O KRIS PRINCEN!
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
TA 1600 KΕΡΔΙΣΕ Ο MUNSTER (CLIO S1600)
O KRIS PRINCEN!
ΣΩΣΤΑ...
-
ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ.
Ο BASSO ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΕΙΔΙΚΗ, ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Ή ΤΟ ΟΔΗΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ... -
Για δείτε στο παρακάτω link http://gps.rallybulgaria.com/ .
Επιλέξτε 'open gps tracking in full screen window'
Μέσα από εκεί μπορείτε να δείτε ζωντανά τη θέση του κάθε αυτοκινήτου στην ειδική διαδρομή και την ταχύτητά του εκείνη την στιγμή.*
Γενικά πολύ καλή ιστοσελίδα στο συνολό της, αξίζει να την 'γυρίσετε'.
- (Προς την οργάνωση του rally ΕΛΠΑ αντιγράψτε την ιδέα, καλή είναι και βοηθά την προβολή του αγώνα)
-
ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ, ΕΥΚΟΛΑ, ΟΠΩΣ ΑΝΑΜΕΝΟΤΑΝ Ο GIANDOMENICO BASSO!
AKΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ILIEV KAI DONCHEV ME LANCER KAI IMPREZA ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ. 4ΟΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ Ο SOLOWOW, ΠΟΥ ΒΟΛΕΥΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΟ BUCKET ΤΟΥ LANCER ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΟΥ CLIO S1600.ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΑΓΩΝΕΣ):
BASSO (PUNTO S2000) 35
ILIEV (LANCER EVO IX) 11
SOLOWOW (CLIO S1600/ LANCER EVO IX) 11
ANDREUCCI (PUNTO S2000) 10
KUZAJ (IMPREZA N12) 10 -
ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ EPR, TO RALLY VINHO DA MADEIRA, ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΜΟΝΟ Ο BASSO (PUNTO S2000) ΟΜΩΣ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΙ GUESTS (TRAVAGLIA- 206 S1600, JEAN-JOSEPH- CLIO S1600, PANIZZI- CLIO S1600) ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΛΕΨΟΥΝ ΤΗ ΝΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΤΑΛΟ!!!
http://www.ralivm.com/depot/competitorD ... 006-en.doc -
ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ 2006 Ο BASSO META TH NIKH TOY ΣΤΗ MADEIRA.
MAKAΡΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΑ 2 PUNTO S2000 ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΛΠΑ, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.
ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΤΟ ΕΠΡ, Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΧΩΜΑΤΙΝΩΝ ΑΓΩΝΩΝ. Η ΑΡΧΗ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΡΑΛΛΥ ΚΥΠΡΟΥ! -
Aπο που προκυπκτει οτι η λυση για αυξηση ενδιαφεροντος ειναι οι χωματινοι αγωνες?
-
Και το Χαλκιδικής καλό θα ήτανε...
-
αααα,απο καπου εκει προκυπτει
Τωρα θα σας μπερδεψω ομως.
Απο τους Ελληνες που συμμετεχουν στο ΕΛΠΑ απο το 2002 και επειτα ποιοι
και ποσοι ειναι αυτοι που θα πηγαιναν στο χωματινο Χαλκιδικης?
Οικονομικα συμφερει το ευρωπαικο πρωταθλημα να ειναι κυριως ασφαλτινο,τωρα θα μου πεις αυτοι ειναι ξεφτερια.Εχουν ικανοτητες να το κανουν ολο χωματινο .
Τι να πω ,με αυτα που βλεπουμε στο παγκοσμιο(την κατηφορα δηλαδη)ολα ειναι πιθανα.Ο,τι προσταξουν τα μεγαλα κεφαλια της ΦΙΑ δηλαδη....
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Aπο που προκυπκτει οτι η λυση για αυξηση ενδιαφεροντος ειναι οι χωματινοι αγωνες?ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΜΕ Ν (ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ S1600...) NA ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΤΙΤΛΟ, ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΟΥΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΜΕ ΑΞΙΩΣΕΙΣ ΚΤΛ...
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
αααα,απο καπου εκει προκυπτειΤωρα θα σας μπερδεψω ομως.
Απο τους Ελληνες που συμμετεχουν στο ΕΛΠΑ απο το 2002 και επειτα ποιοι
και ποσοι ειναι αυτοι που θα πηγαιναν στο χωματινο Χαλκιδικης?....ΑΠΟ ΤΟΥΣ 47 ΤΟΥ ΠΕΡΣΙΝΟΥ ΕΛΠΑ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ...
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
αααα,απο καπου εκει προκυπτει
Τωρα θα σας μπερδεψω ομως.
Απο τους Ελληνες που συμμετεχουν στο ΕΛΠΑ απο το 2002 και επειτα ποιοι
και ποσοι ειναι αυτοι που θα πηγαιναν στο χωματινο Χαλκιδικης?....ΑΠΟ ΤΟΥΣ 47 ΤΟΥ ΠΕΡΣΙΝΟΥ ΕΛΠΑ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ...
Εξαιρετικά δύσκολο.....
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
αααα,απο καπου εκει προκυπτει
Τωρα θα σας μπερδεψω ομως.
Απο τους Ελληνες που συμμετεχουν στο ΕΛΠΑ απο το 2002 και επειτα ποιοι
και ποσοι ειναι αυτοι που θα πηγαιναν στο χωματινο Χαλκιδικης?....ΑΠΟ ΤΟΥΣ 47 ΤΟΥ ΠΕΡΣΙΝΟΥ ΕΛΠΑ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ...
Εξαιρετικά δύσκολο.....
Εγώ πάλι νομίζω πως με τα κατάλληλα κίνητρα (διεκυολύνσεις για συμμετοχή ή διαμονή), μπορεί να μαζευτούν 65 συμμετοχές...
Μην ξεχνάτε πως θα έρθουν και κάποιοι ξένοι όπως ο Svendlund, που τρέχει μόνο χώμα. Άλλωστε, φέτος όλο το πρωτάθλημα ακολουθούν 2 οδηγοί, ο Basso και ο Solowow. Οι άλλοι τρέχουν περιστασιακά.
-
....ειπαμε,κατι τετοιες αποφασεις εμπιπτουν στα στελεχη της ΦΙΑ(περισσοτερο-λιγοτερο χωμα) και στα στελεχη της ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ(περισσοτερες-λιγοτερες μ@λ@κιες*)
*δεν ηθελα να γραψω αυτο,αλλα ,πως να το πω,.....ταιριαζε
-
ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΕΠΡ, ΤΟ BARUM RALLY ΣΤΗΝ ΤΣΕΧΙΑ. ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣ ΑΝ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΧΕΙ ΚΡΙΘΕΙ ΗΔΗ.
http://www.barum.rally.cz/2006/soutezici/startovka.pdfΤΟ ΑΣΧΗΜΟ, ΜΕ ΑΜΕΣΟ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΚΟ, ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Ο BASSO ΑΠΕΣΥΡΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ...
-
H Fiat είχε πει στην οργάνωση του ΕΛΠΑ (νομίζω ΕΚΟ τέλος...) πως θα τρέξουν Τσεχία και μετά θα δουν για ΕΛΠΑ. Οπότε συμφωνώ με το
Αλλά μπορεί να είναι και αν δεν έτρεξαν Τσεχία για να τρέξουν ΕΛΠΑ
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
H Fiat είχε πει στην οργάνωση του ΕΛΠΑ (νομίζω ΕΚΟ τέλος...) πως θα τρέξουν Τσεχία και μετά θα δουν για ΕΛΠΑ. Οπότε συμφωνώ με τοΑλλά μπορεί να είναι και αν δεν έτρεξαν Τσεχία για να τρέξουν ΕΛΠΑ
TO ΑΛΛΟ ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΠΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΠΕΦΤΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΕ ΤΟ SANREMO, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΤΡΑΕΙ ΣΤΟ IRC, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΕΠΙΣΗΣ Η FIAT.
TO SANREMO ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΛΕΨΕΙ ΗΔΗ 2 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ, AΦΟΥ ΤΑ 206 THΣ PEUGEOT ΙΣΠΑΝΙΑΣ (GARCIA OJEDA KAI BOUFFIER) ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΕΠΡ, ΘΑ ΠΑΝΕ ΕΚΕΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΠΑ... -
Ετσι είναι δυστυχώς...
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 2006