Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread:GP Ουγγαρίας-Hungaroring
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread:GP Ουγγαρίας-Hungaroring
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 19 / 22
    Formula 1
    53
    426
    770
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      konnidis88 last edited by

      Ο χρήστης mschumacher έγραψε:

      Εδω συγνωμη αλλα νομιζω λες χοντραδα, φυσικα και δεν ισχυει αυτο για την 1η φορα και απαιτει απο την αρχη τιμωρια.

      μα σου εξηγώ ότι έχει ξανασυμβεί και δεν έχει τιμωρηθεί ο οδηγός που το έκανε αφού δεν τον άφησε στη συνέχεια να περάσει, τι πρόβλημα έχεις τώρα εσύ?

      Ο κανόνας τι λέει ???

      Αν το έκανε κάποιος στο παρελθόν έπρεπε να τιμωριθεί....
      (Μήπως μετά όμως έκαναν στην άκρη ??)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        konnidis88 last edited by

        Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
        Oι δυο φερραρι με τι λαστιχα ξεκινησαν τον αγωνα?
        Με ιδια,ετσι δεν ειναι?

        Γιατι στο ραλλυ.gr λεει οτι εκτος του Μπαρικελλο(που το ειδα) ελαστικα βροχης φοραγε και ο ΜΣ....

        Τα λάστιχα ήταν ίδια.
        Σε μια στιγμή νομίζω ότι ο Πουρναράκης είπε ότι είχαν μόνο διαφορετική χάραξη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pininfarina last edited by

          Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
          μα σου εξηγώ ότι έχει ξανασυμβεί και δεν έχει τιμωρηθεί ο οδηγός που το έκανε αφού δεν τον άφησε στη συνέχεια να περάσει, τι πρόβλημα έχεις τώρα εσύ?

          Καλα νομιζα οτι ηξερες απο f1, σοβαρα το πιστευεις οτι τους χαριζονται την 1η φορα ή ετσι το λες?

          Οι αγωνοδικες χρειαζονται καποιο χρονο να αποφασισουν, στην περιπτωση του Alonso το θεμα διευθετηθηκε απο μονο του 1-2 γυρους μετα, στη Monza δε θυμαμαι τι ειχε επακολουθησει, μαλλον κατι παρομοιο, θυμισε μου και θα σου εξηγησω γιατι δεν τιμωρηθηκε.

          Αν ο dlr δεν περναγε τελικα ο ms θα τιμωρουταν με προσθηκη 25 δευτερολεπτων μετα τον αγωνα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            amaxopoulos last edited by

            Χωρις να τον εχω διαβασει για την Φ1,σε αγωνες πιστας ισχυει οτι δεν τιμωρουν το κοψιμο απο το σικειν,οσο την προθεση(επιτηδες η οχι) και την πιθανη αλλαγη θεσης.

            Το δευτερο δεν εγινε(δεν προσπεραστηκε ο ΝΛΡ,εστω και με την συγκαταθεση του ΝΤΛ την πρωτη φορα,αφου δεν βιασε τα πραγματα)
            Ενω για το ουσιαστικοτερο πρωτο,υπο τις χθεσινες συνθηκες,ηταν φανερο οτι οι πιλοτοι δεν ειχαν προθεση να πανε ευθεια,αλλα ειναι απο τα κλασικα σικειν που αν χασεις τα φρενα,λογω υπερβολης και ολισθηροτητας,εφοσον μπροστα σου δεν εχει τοιχο,κοβεις το σικειν για να συνεχισεις τον αγωνα σου.

            Γενικα χθες μια πιθανη αιτια των 'χαλαρων' αγωνοδικων ηταν οι ειδικες συνθηκες.
            Ακομα και στην ακρη να κανεις(χωρις να χασεις παραπανω απο μια θεση σε περιπτωση γυρου) υπο τετοιες συνθηκες δεν ειναι και το ποιο ευκολο πραγμα ,οπως και αποδεικνυοταν χθες απο τα διαφορα γλιστρηματα/τετακε/κλπ .

            Ακομα και η περιπτωση Λιουτζι-Ραικονεν που φαινομενικα φανηκε εως γελοια,πρεπει να ηταν απο την πλευρα του Ραικονεν πολυ δυσκολη για να αλλαξει πορεια....

            Γενικα......ωραια ηταν τα δυσκολα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cap-dim last edited by

              εγω λεω μετα απο ολα αυτα που ειδαμε εχθες....

              οτι απο εδω κ περα πρεπει να βρεχουν τις πιστες πριν τον αγωνα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                antsakalis last edited by

                Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:
                εγω λεω μετα απο ολα αυτα που ειδαμε εχθες....

                οτι απο εδω κ περα πρεπει να βρεχουν τις πιστες πριν τον αγωνα

                 Αστεία αστεία !!!
                

                Πάντως περιμένω την Μπρίτζεστον να εξελίξει λίγο τα βρόχινα της, γιατι αλλιώς ...βλέπω τελευταίο αγώνα στην βραζιλία να κρίνεται πρωτάθλημα , και να το χάνουμε λόγο ανικανότητας των Μπρίτζεστον !!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hellenic-tifosi last edited by

                  Πω πω, κοίτα τι χάνεις στο forum όταν είσαι μέσα ένα ΣΚ!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kantoniou last edited by

                    Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                    ειναι ισπανος ο μαθητης?

                    αν εννοεις τον ναντο, αυτο ακριβως σκεφτομουν..οτι βαδιζει στα χναρια του γερμανου...

                    τα αλεπουδακια 101, μεχρι και κοτσο τον επιασε...

                    Ετσι, ετσι...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adis4gr last edited by

                      Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                      ειναι ισπανος ο μαθητης?

                      αν εννοεις τον ναντο, αυτο ακριβως σκεφτομουν..οτι βαδιζει στα χναρια του γερμανου...

                      τα αλεπουδακια 101, μεχρι και κοτσο τον επιασε...

                      Ετσι, ετσι...

                      ουτε μπορω να φανταστω τι θα κανει ο ναντο μετα απο μερικα χρονια...

                      χαιρομαι που τα βλεπεις σφαιρικα... κατι που δεν πολυσυμβαινει εδω...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        antsakalis last edited by

                        Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                        Πω πω, κοίτα τι χάνεις στο forum όταν είσαι μέσα ένα ΣΚ!

                        Ειδικά αν είσαι μέσα .... ε Hellenic tifosi !!!!!
                        Πόσες εμειναν ορε σύντεκνε ;;;;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red-spirit last edited by

                          Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                          Πω πω, κοίτα τι χάνεις στο forum όταν είσαι μέσα ένα ΣΚ!

                          To Forum χάνεις ή έναν αγώνα από τους πλέον ξεχωριστούς στην ιστορία;

                          ΥΓ: Πιάνει άλφα το ΚΨΜ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hellenic-tifosi last edited by

                            Τον αγώνα τον είδα, απλώς λέω κρίμα να χάσω τις τρελλές αντιδράσεις εδώ πέρα!

                            Γενικά ήταν μάλλον 'χαοτικός' αλλά και συναρπαστικός συνάμα.

                            Δεν είδα κανένα από τα περιστατικά των 'τιμωριών', και ως εκ τούτου δεν εκφέρω γνώμη. Σπανίως σχολιάζω αποφάσεις αγωνοδικών (εκνευρίζομαι πολύ μόνο όταν βλέπω τιμωρίες για συγκρούσεις, καθώς θεωρώ ότι έτσι ποινικοποιείται η επιθετική οδηγήση), αλλά θεωρώ ότι καλό είναι σιγά σιγά να συμμαζεύονται οι οδηγοί σε ζητήματα συμπεριφοράς για 'ανοησίες μέσα στην πίστα'.

                            Όσον αφορά στην απόφαση της Ferrari, θεωρώ πως ήταν εξόφθαλμα λάθος. Δεν είμαστε σε θέση φυσικά να γνωρίζουμε ποιός είχε την τελική ευθύνη, Ross Brawn ή MS(το πιθανότερο κατ' εμέ είναι 'συνδυασμένη' απόφαση), πάντως απόδείχτηκε λάθος.

                            Αν ο MS έμπαινε στα pits μαζί με τον Heidfeld(η ιδανικότερη στιγμή για στεγνά), τότε θα έπεφτε 5ος, πίσω από τον Barrichello. Συγκρίνοντας τον ρυθμό RB - FM, εύκολα συμπεραίνουμε ότι ο MS θα είχε δυναμική να κινείται πολύ πιο γρήγορα από τον Βραζιλιάνο, και λογικά θα τον πέρναγε, ανεβαίνοντας 4ος. Μετά θα παιζόταν το αν θα κατάφερνε να τσιμπήσει και τον Heidfeld που λογικά μετά τη διαγραφόμενη 'μάχη' MS- RB θα ήταν περίπου 6-7 sec μπροστά. Και πάλι όμως θα είχε μια πολύ καλή πιθανότητα να τον περάσει.

                            Έπαιξαν κι έχασαν, ωστόσο χωρίς τη σύγκρουση MS - Heidfeld τα ποντάκια της 4ης θέσης θα ήταν υπερπολύτιμα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mschumacher last edited by

                              Ο χρήστης pininfarina έγραψε:

                              μα σου εξηγώ ότι έχει ξανασυμβεί και δεν έχει τιμωρηθεί ο οδηγός που το έκανε αφού δεν τον άφησε στη συνέχεια να περάσει, τι πρόβλημα έχεις τώρα εσύ?

                              Καλα νομιζα οτι ηξερες απο f1, σοβαρα το πιστευεις οτι τους χαριζονται την 1η φορα ή ετσι το λες?

                              Οι αγωνοδικες χρειαζονται καποιο χρονο να αποφασισουν, στην περιπτωση του Alonso το θεμα διευθετηθηκε απο μονο του 1-2 γυρους μετα, στη Monza δε θυμαμαι τι ειχε επακολουθησει, μαλλον κατι παρομοιο, θυμισε μου και θα σου εξηγησω γιατι δεν τιμωρηθηκε.

                              Αν ο dlr δεν περναγε τελικα ο ms θα τιμωρουταν με προσθηκη 25 δευτερολεπτων μετα τον αγωνα.

                              πω ρε γαμώτο δε καταλαβαίνεις με τίποτα. Στο Μονακό 05, στους τελευταίους γύρους ο Αλόνσο είχε πίσω του τον Webber. Φθάνοντας στο nuvell chicane, κόβει 1 (1η φορά) και συνεχίζει να μένει μπροστά από τον Webber. Σε όλο τον επόμενο γύρο ο Αλόνσο δεν είχε καμία διάθεση να αφήσει τον Webber να περάσει (θα μπορούσε να τον αφήσει στην ευθεία). Φθάνοντας στον επόμενο γύρο ξανά στο nuvell chicane ο Αλόνσο κόβει για 2η φορά και τότε άφησε τον Webber να περάσει μπροστά.

                              Αντίστοιχα το 2001 στη Μόνζα, ο ΜΣ πίεζε τον Μοντόγια για προσπέρασμα. Φθάνοντας στη Varianten della Roggia ο Μοντόγια κόβει το σικείν και δεν άφησε στη συνέχεια τον ΜΣ να περάσει μπροστά. Από τη στιγμή που έκοψε μόνο 1 φορά ο Μοντόγια, δεν άφησε τον ΜΣ να περάσει.

                              Και στις 2 παραπάνω περιπτώσεις κανείς δε τιμωρήθηκε. Τώρα εσύ αν μπορείς να ψάξεις να βρεις διαφορά του περιστατικού Μόνζα 2001 και Ουγγαρία 2006

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pininfarina last edited by

                                Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                                πω ρε γαμώτο δε καταλαβαίνεις με τίποτα.

                                Τι να πω, εισαι 100% λαθος αλλα ακομα επιμενεις...

                                Το συμβαν με τον Alonso δε λεει τιποτε απολυτως γιατι μετα απο 1 γυρο ειχε περασει μπροστα ο Webber (ασχετα με το αν ξαναεκοψε η οχι ο Alonso) οποτε δεν υπηρχε λογος τιμωριας, οπως αλλωστε και χθες για τον ms. Μαλιστα τοτε ειχε ψιλοκοψει και ο Webber αν θυμαμαι καλα.

                                Για τη Monza δυστυχως δεν το θυμαμαι και δεν εχω αποψη οποτε δεν μπορω να σου απαντησω. Αλλα και να μην τον τιμωρησαν τοτε και παλι δεν αποδεικνυει οτι επιτρεπεται το κοψιμο δια παντος. Ελεος δηλαδη ειναι πραγματικα γελοιο οτι αν κοβεις μονο μια φορα εισαι οκ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hellenic-tifosi last edited by

                                  Η λύση για το 'κόψιμο' είναι πιστεύω σχετικά απλή: Καλύτερος σχεδιασμός στα σικέιν ώστε όταν κόψεις να είναι πολύ δύσκολο να ξαναμπείς και να χάνεις ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ χρόνο.

                                  Ειδάλλως είναι αδύνατο να βγάλεις τη μεζούρα και να πεις 'εδώ τιμωρώ, εκεί όχι', από τη στιγμή που παρόμοια περιστατικά γίνονται σχετικά συχνά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mschumacher last edited by

                                    Ο χρήστης pininfarina έγραψε:

                                    Το συμβαν με τον Alonso δε λεει τιποτε απολυτως γιατι μετα απο 1 γυρο ειχε περασει μπροστα ο Webber (ασχετα με το αν ξαναεκοψε η οχι ο Alonso) οποτε δεν υπηρχε λογος τιμωριας, οπως αλλωστε και χθες για τον ms. Μαλιστα τοτε ειχε ψιλοκοψει και ο Webber αν θυμαμαι καλα.

                                    Για τη Monza δυστυχως δεν το θυμαμαι και δεν εχω αποψη οποτε δεν μπορω να σου απαντησω. Αλλα και να μην τον τιμωρησαν τοτε και παλι δεν αποδεικνυει οτι επιτρεπεται το κοψιμο δια παντος. Ελεος δηλαδη ειναι πραγματικα γελοιο οτι αν κοβεις μονο μια φορα εισαι οκ...

                                    εσύ επιμένεις! Δες το περιστατικό στη Μόνζα με τον ΜΣ. Πες μου 1 λόγο που δε τιμώρησαν τον Μοντόγια με ποινή όταν δεν άφησε τον ΜΣ να περάσει καθόλου!!!

                                    Ο Αλόνσο στο ξαναλέω! Δες τον αγώνα! Δεν είχε σκοπό να τον αφήσει να περάσει αν δεν έκοβε για 2η φορά στο σικέιν

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      migf1 last edited by

                                      Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
                                      Θεοφαμαν ,ο κυριωτερος λογος που δεν συμβαινει αυτο που λες με το φρεναρισμα μπροστινου-πισω μονοθεσιου ειναι οτι απλα το μπροστινο ειναι στο σημειο φρεναρισματος την ωρα που το πισω ειναι ακομα σε μετρα επιταχυνσης.
                                      Και παρολο που μιλαμε για τους κορυφαιους πιλοτους(ειδικα αν παρουμε δυο ιδιων ικανοτητων πιλοτους),το ,ελαφρα περισσοτερο, αγχος το εχει ο μπροστινος που πρεπει και να αργησει στα φρενα και να μην γλιστρησει και τον περασει αυτος που τον ακολουθει.
                                      Ο δευτερος,εκτος απο τα σημαδια φρεναρισματος εχει και υποβολεα τον μπροστινο του για να κανει οσο το δυνατον πιο οριακο φρεναρισμα.

                                      Αυτο και σορι για το οφφ-τοπικ.

                                      Δεν είναι απόλυτο αυτο. Ο πίσω πρέπει να κρατάει και μια πισινή γιατί 'ποτέ δεν ξέρεις τι θα κάνει ο μπροστινός σου'.

                                      ΥΓ. Γιατί συγκρίνετε ΜΣ με ΝΛΡ; (αδικείτε τον ΜΣ ή εξυψώνετε τον ΝΛΡ κάνοντας κάτι τέτοιο)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pininfarina last edited by

                                        Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                                        Δες το περιστατικό στη Μόνζα με τον ΜΣ. Πες μου 1 λόγο που δε τιμώρησαν τον Μοντόγια με ποινή όταν δεν άφησε τον ΜΣ να περάσει καθόλου!!!

                                        Αφου σου λεω βρε συ δεν το εχω δει και δεν το εχω σε βιντεο, πώς να σου πω λογο?

                                        Ο Αλόνσο στο ξαναλέω! Δες τον αγώνα! Δεν είχε σκοπό να τον αφήσει να περάσει αν δεν έκοβε για 2η φορά στο σικέιν

                                        Δεν εχει σημασια τι σκοπο ειχε ο Alonso, οι αγωνοδικες με ενδιαφερει τι σκοπο ειχαν αν δεν ξαναεκοβε. Αλλα δεν προλαβαμε να μαθουμε αν θα τον τιμωρουσαν γιατι τακτοποιηθηκε απο μονο του, οποτε δεν αποδεικνυει καθολου οτι ειναι επιτρεπτο...

                                        Η λύση για το 'κόψιμο' είναι πιστεύω σχετικά απλή: Καλύτερος σχεδιασμός στα σικέιν ώστε όταν κόψεις να είναι πολύ δύσκολο να ξαναμπείς και να χάνεις ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ χρόνο.

                                        Ειδάλλως είναι αδύνατο να βγάλεις τη μεζούρα και να πεις 'εδώ τιμωρώ, εκεί όχι', από τη στιγμή που παρόμοια περιστατικά γίνονται σχετικά συχνά.

                                        Σωστη η προταση, παντως δεν ειναι και δικαιο να παθει καποιος ζημια ή να εγκαταλειψει επειδη το εχασε στα φρενα. Επισης δεν ξερω αν κατι τετοιο ειναι και επικινδυνο απο αποψη ασφαλειας.

                                        Παντως η αποφαση λαμβανεται με βαση το αν αυτος που εκοψε (που δε χωραει και πολλη συζητηση) κερδισε πλεονεκτημα (χρονο ή θεση οπως στην περιπτωση του ms), κοινη λογικη δηλαδη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hellenic-tifosi last edited by

                                          Ο χρήστης pininfarina έγραψε:

                                          Η λύση για το 'κόψιμο' είναι πιστεύω σχετικά απλή: Καλύτερος σχεδιασμός στα σικέιν ώστε όταν κόψεις να είναι πολύ δύσκολο να ξαναμπείς και να χάνεις ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ χρόνο.

                                          Ειδάλλως είναι αδύνατο να βγάλεις τη μεζούρα και να πεις 'εδώ τιμωρώ, εκεί όχι', από τη στιγμή που παρόμοια περιστατικά γίνονται σχετικά συχνά.

                                          Σωστη η προταση, παντως δεν ειναι και δικαιο να παθει καποιος ζημια ή να εγκαταλειψει επειδη το εχασε στα φρενα. Επισης δεν ξερω αν κατι τετοιο ειναι και επικινδυνο απο αποψη ασφαλειας.

                                          Παντως η αποφαση λαμβανεται με βαση το αν αυτος που εκοψε (που δε χωραει και πολλη συζητηση) κερδισε πλεονεκτημα (χρονο ή θεση οπως στην περιπτωση του ms), κοινη λογικη δηλαδη.

                                          Δε χρειάζεται να σε 'καταστρέφει', απλώς μπορεί π.χ να οριοθετήσει την 'επάνοδο' με μικρά κολωνάκια. Δηλαδή έχεις ασφάλτινο run off εκεί που μπορεί να το χάσει στα φρένα(αν δηλαδή φύγει ίσια), και λίγο μετά το ίσιωμα του σικέιν μπορείς να βάλεις κολωνάκια πλάι στην πίστα ή/και χωμάτινο run off που να τρώει μια ανατάραξη ΝΑ με το συμπάθειο ο οδηγός.

                                          Δε γνωρίζω πόσο καλό κάνει το ασφάλτινο run off από πλευράς ασφάλειας, το σίγουρο είναι όμως ότι 'συγχωρεί' λάθη στους οδηγούς που δε θα έπρεπε....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            ripper last edited by

                                            Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                                            Η λύση για το 'κόψιμο' είναι πιστεύω σχετικά απλή: Καλύτερος σχεδιασμός στα σικέιν ώστε όταν κόψεις να είναι πολύ δύσκολο να ξαναμπείς και να χάνεις ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ χρόνο.

                                            Διαφωνώ, η λύση για το κόψιμο είναι μόνο μία: Να βρεις αμέσως μία τουαλέτα γιατί αλλιως θα έχεις σοβαρα προβλήματα!

                                            Στα σοβαρά πάντως, δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάποια αλλαγή στα σικέιν, απλά αυστηρότερη εφαρμογή του κανονισμού.
                                            Σε πιέζει ο από πίσω και χάνεις τα φρένα κόβοντας το σικέιν; Η τον αφήνεις να σε περάσει ΑΜΕΣΩΣ η πέρνα μια βόλτα από τα πιτς. Απλά και ξεκάθαρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 19 / 22
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr