-
Αν και δεν πολυκατάλαβα τι θες να πεις, εγώ δεν είπα ποτέ ότι οι Ιάπωνες δεν έχουν τεχνολογία, ούτε αμφισβήτησα κάτι για το Skyline.
Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι οι datsunoβιοι κάθε φορά που θα ειπωθεί κάτι για τους (ανεπαρκείς πλέον) κινητήρες της Nissan σε Almera και Primera πιπιλάνε την καραμέλα Skyline...;
Είναι σαν να μου πει κάποιος 'Ρε μεγάλε που πας με την 147 1200 κιλά αμάξι' (και πολύ σωστά θα κάνει) και εγώ να του πω για τις GTA που οδηγούσε ο Μοσχούς και να αρχίσω να μιλάω για ιστορίες παραδόσεις κλπ.
Συγνώμη, αλλά 118 άλογα από 1800 κυβικά δεν βγάζουν πλέον ούτε Κορεάτες, γι αυτό μίλησα για μπρικοκινητήρες.
Γυρίζω τώρα στην 147 μου που λες και χαίρομαι εκτός από την οδήγηση να τσαγιάζω και τουμπανιασμένα από εξάτμιση Almera... εκτός αν πέσω σε κανά φετιχιστή που έχει τουρμπίσει, οπότε αντί για τσάι σερβίρω πάπια στον εαυτό μου... (Να μη λέμε και υπερβολές) -
Μια εταιρεια κρινεται συνολικα απο την τεχνογωσια της και οχι απο την εμπορικη της εκπροσωπηση σε μια χωρα
-
Νομιζω οτι υπαρχει εργοστασικο τουρμπο κιτ για το Primera(για τον 1800ρη ομως) που αντιστοιχα με το Almera ειναι αχρειαστο για της δυνατοτητες του αυτοκινητου
Οσο για τους Ιαπωνες,θα συμφωνησω.Στην ευρωπαικη αγορα laggaroun αγρια.Ποιος ξερει ισως τα βρισκουν δυσκολα με τοος Euro-περιορισμους καυσαεριων
Σιγουρα λειπει κατι καινουργιο γιατι σε λιγο η honda θα βγαλει 10ετη επετειακη εκδοση του S2K
Ο 2ZZ-GE χαθηκε μαζι με την Celica που δε θα ρχεται Ευρωπη μερια οποτε τι μενει? -
Ο χρήστης welcome1 έγραψε:
Ποιος ξερει ισως τα βρισκουν δυσκολα με τοος Euro-περιορισμους καυσαεριων
Μέσα είσαι μεγάλε!
Στο είπα , 'νέα ράτσα' πλέον ... όταν τουρμπιστεί θα πέσει και πολύ γέλιο.
Το μόνο που κρατάει πλέον τους Γερμανούς είναι ή το τούρμπο ή το χαμηλό τους βάρος...
Τα χάλια τους τα μαύρα στις στροφές ... σε λίγο θα χάσουν και τις ευθείες!!!FIAT ζούμε,
το τουρμπισμένο σου το το punto για να δούμε!!!Βρε πως αλλάζουν οι καιροί
-
Turbo;
-
H πρότασή μου να πληρώνουν διπλά τέλη τα turbo ισχύει. Τα bi-turbo τριπλά.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
H πρότασή μου να πληρώνουν διπλά τέλη τα turbo ισχύει. Τα bi-turbo τριπλά.Τα τούρμπο-κομπρέσορ; Τριπλά;
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Νομιζω οτι υπαρχει εργοστασικο τουρμπο κιτ για το Primera(για τον 1800ρη ομως) που αντιστοιχα με το Almera ειναι αχρειαστο για της δυνατοτητες του αυτοκινητουΟσο για τους Ιαπωνες,θα συμφωνησω.Στην ευρωπαικη αγορα laggaroun αγρια.Ποιος ξερει ισως τα βρισκουν δυσκολα με τοος Euro-περιορισμους καυσαεριωνΣιγουρα λειπει κατι καινουργιο γιατι σε λιγο η honda θα βγαλει 10ετη επετειακη εκδοση του S2K
Ο 2ZZ-GE χαθηκε μαζι με την Celica που δε θα ρχεται Ευρωπη μερια οποτε τι μενει?αν δεν κανω λα8ος οι περιορισμοι αυτοι ειναι υψηλότεροι στην Ιαπωνια...
το 2007-2008 ετοιμαστειτε για το come back της 20ετιας απο τους ιαπωνες με 3 διαφορετικες εταιρειες να λανσαρουν ατμοσφαιρικα αυτοκινητα με 550 και 500 ιππους
-
EDDIE_147
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Μια εταιρεια κρινεται συνολικα απο την τεχνογωσια της και οχι απο την εμπορικη της εκπροσωπηση σε μια χωραΝομίζω το είπε καλύτερα από μένα. Μην κοιτάτε μόνο τις ταπεινές εκδόσεις που κυκλοφορούν εδώ πέρα, πριν μερικά χρόνια κυκλοφορούσαν και κάτι 122αρια 1.600 κυβικών και αν αρχίσεις να βλέπεις τις δυνατότητες μερικών από τους κινητήρες της Νισσάν στην Ιαπωνία, χαζεύεις...μόνο για το Skyline δεν σου μιλάω...
Στην Ιαπωνία έχουν και λίγο διαφορετικές προδιαγραφές βενζίνης, είναι άλλες οι νομοθεσίες ρύπων (σε άλλα σημεία πιο αυστηρές ενώ σε άλλα πιο χαλαρές, από όσο θυμάμαι) και υπάρχει και το πρόβλημα του κόστους μεταφοράς πολλών εκδόσεων.
-
Στην Ιαπωνία έχουν και λίγο διαφορετικές προδιαγραφές βενζίνης
Χε χε,οι μαγικες λεξεις!-με αλλα λογια ποιοτητα καυσιμου.Κι αν στην Ελλαδσ ειναι γνωστο οτι εχοθμε χαλια βενζινη,και στην Ευρωπη δεν πανε πισω.
Οσο για τους περιορισμους για τα καυσαερια στην Ιαπωνια,δεν αντιλεγω οτι ειναι αυτηροτεροι σε διαφορα σημεια-απλα εκει το νομοθετικο πλαισιο ειναι πιο ευελικτο για να προσαρμοζεται στον επιδιωκωμενο ρυθμο αναπτυξης της χωρας-if you catch my drift...
Συγκρίσεις κινητήρων [Διάσπαση]