-
Ο χρήστης garfli έγραψε:
Οι προσωπικές επιθέσεις με pm [mod]OK. ΣΥΜΦΩΝΩ!
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙ ΤΟΥ ΛΕΑ, ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ , ΤΟΥ ΜΑΝΩΛΗ , ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΤΟΥ ΔΙΝΑ , Ο ΠΡΩΙΝ , ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΟΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΤΟΥ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΑΝ ΑΛΛΟΙ .
ΕΔΩ ΕΙΧΑΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ Δ.Σ. ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΕΝΑΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΟΣΕΙ ΑΠ'ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩ , .....
ΣΥΧΝΑ ΛΕΝΕ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ 'ΠΑΙΡΝΕΙ' ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ....
ΟΚ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΝΤ?
-
ΜΑΘΑΙΝΩ ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΥΡΗ ΠΗΓΗ ΜΟΥ, ΟΤΙ ΤΑ ΝΕΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΘΑΡΥΝΤΙΚΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΔΙΝΩ ΑΞΙΑ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ.... !!!!!!!
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
ΝικοΓκ,.....Πως θα κρινετε οτι ειναι ασφαλεις οι αγωνες?
Προβολη ,αργοτερα,πως θα κρινετε οτι εχουν και τι θα μπορεσετε να κανετε?κλπ,κλπ
Ειμαι σιγουρος οτι πριν 10,20,30 χρονια κατι παρομοιο σε επιστολη-απειλη η οτιδηποτε εχει ξαναγινει.....
Yγ,και εγω θελω να δω μετα το μπλα,μπλα τι πραξη,πραξη θα γινει....
..φαντάζομαι οτι θα μου το ανακοινώσει ο πρόεδρος του ΣΟΑΑΒΕ που του είπα να τρέξει για να μου εξασφαλίσει ασφαλείς αγώνες!
για την προβολή τι να πούμε, αυτή τη στιγμή μας καίνε τα αυτονόητα.
και εγώ θέλω να δω τι θα γίνει στην πράξη, αλλά σε βάθος χρόνου.
για μένα το κόλπο δεν είναι τώρα τι θα γίνει. στην καλύτερη θα την 'πληρώσει' η Αλεξανδρούπολη και το ΔΕΘ. του χρόνου σε θέλω όμως... ποιος θα βγάλει λισανς ή όχι. εκεί θα δείξει ποιος το εννοεί και ποιος όχι.το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι μια ΓΣ για να τα βρείτε (που φαντάζομαι θα γίνει και λίγο της... Πόπης) και μια ΓΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΛΙΣΑΝΣ και τίποτα άλλο...
εμείς ευτυχώς είμαστε όλοι πίσω από το ΔΣ, το δείξαμε και μάλιστα είχαμε οδηγούς από όλες τις.... βαθμολογικές κλίμακες για να το πω κάπως ευγενικά. και γρήγορους και αργούς και με χορηγούς (καλά εδώ είμαστε πιο χαλαρά δε λέω...) και νέους και παλιούς.
την έδωσα, είμαι εντάξει με τον εαυτό μου και θέλω να ξέρω όταν τρέχω, αν θα βγω τι μου καλύπτει το ασφαλιστήριο, αν θα με βγάλουν σε ένα τέταρτο ή σε πέντε ώρες από το αυτοκίνητο, αν θα πάω φυλακή που θα παρασύρω ένα θεατή που δεν τον έδιωξε η οργάνωση από το επικύνδυνο σημείο επάνω στα φρένα μου (και ας έχει και κιγκλίδωμα για να τους πάρω πέντε - πέντε και να κάνω hiscore...)το καλό ξέρεις ποιο είναι ε? είμαι χαλαρός και θα απολαύσω το καλοκαίρι μου !
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
To ασχημο(δεν βρισκω την καταλληλη λεξη) ειναι οτι σε αυτη την ανακοινωση την τελευταια εχουμε το εξηςΟ Σοαα εκμεταλλευτηκε τη ΓΣ του Σοααβε και γραφονται αυτα που γραφονται καπως πιο τονισμενα,πιο εντονα.
Τα ιδια ακριβως δεν θα μπορουσαν να γραφτουν (οπως και ,επαναλαμβανω,ουσιαστικα ειχαν γραφτει απο την **πρωτη ανοιχτη επιστολη **του Σοαα)μηνες ,χρονο πριν?????
Λετε,υπονοειτε για την ακριβεια, υπομονη......
Αυτο συμβαινει απο την αρχη ομως......(της εκαστοτε θητειας)
...
Το ΔΣ του ΣΟΑΑΒΕ έδειξε πιο δυναμικό και τα μέλη του πιο αποφασιστικά, εμένα αυτό βλέπουν τα μάτια μου.
Εμείς από φήμες πλυμμηρίσαμε από πέρσι, δε θα πάει κανείς στη Ριτσώνα (οργάνωση ΑΛΑ) μετά τα γεγονότα του Αττικού και από πριν το Ακρόπολις φέτος ακούγεται για αποχή στο ΕΚΟ.
Γιατί περιμέναμε ως τώρα το κατακαλόκαιρο, να το πούμε ? Περιμέναμε να δούμε 'έργα' από την ΕΘΕΑ έχοντας δώσει πίστωση χρόνου ? Και τι είδαμε τώρα και κάναμε αυτή την κίνηση ?
Την επόμενη βδομάδα έχει σπριντ στην Καλαμάτα. Όποιος πάει θα είναι προδότης κι αν δεν πάει παλλικάρι ? Πόσοι από τους αγωνιζόμενους που δεν ενημερώνονται από το rally.gr το έχουν μάθει ?
Έχετε δει ποιοι αγώνες συνεχίζουν τη σεζον το Σεπτέμβρη ? Το σπριντ της ΛΑΒ, η ανάβαση του ΑΟΠ και το ΕΚΟ.
Και ποιος Αυγουστιάτικα θα αποφασίσει να μην τρέξει εκεί, όταν δεν έχει γίνει τίποτα στην ουσία παρά μόνο ένα Δελτίο Τύπου ?
Με τρελλό καπέλο πάμε κύριοι, ακούγεται ήδη ο ουραγός που πλησιάζει (σε αυτόν τον αγώνα τουλάχιστον) -
Τελικα χρειαζεται ΠΙΕΣΗ για να ξυπνησουν οι αρχηγοι μας, κι ας λενε οτι θελουν, κι ας με περασουν πειθαρχικο ,οπως απο καποιους προταθηκε (και με επιστολη μου τους ζητησα) για ΔΟΛΙΑ κι αντικαταστατικη συμπεριφορα, σε σχεση με την δημοσιευση μου με τιτλο 'Λυπαμαι αλλα...'
Συμφωνω λοιπον 100% με την κοινη ανακοινωση ΣΟΑΑ-ΣΟΑΒΕ.Επειδη ομως ειναι Ελληνικη πατεντα ΟΛΑ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΥΓΟΥΣΤΟ, θελει επαγρυπνηση το πραγμα.
Παμε τωρα στο ζουμι και την θεση.
Προτιθεμαι-κι ετοιμαζομαι- να τρεξω στις 3 του Σεπτεμβρη στη Λαμια. Ξοδευομαι και δουλευω νυχτες γι αυτο. Ομως θετω στη διαθεση του ΣΟΑΑ την λισανς μου μεχρι τον ευλογο χρονο της 20 Αυγουστου (15 μερες δηλαδη πριν τον αγωνα που ανοιγει την φθινοπωρινη περιοδο) για να μου πει τι θα κανουμε. Εγκαιρα δηλαδη. Αν ως τοτε μας πει ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟΠ θα υπακουσω φυσικα και με ευχαριστηση. Αν μου το πει 2 Σεπτεμβριου για τις 3, δεν ξερω τι θα κανω. Λογικο?
ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ? Η ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΕΤΡΑ ΕΓΚΑΙΡΑ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ, η δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα και υπακουουμε την -αδικη- μοιρα μας.
Και κατι ακομα, για να λειωσει η καραμελλα που εχουν μερικοι στο στομα. Η ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΟΣ. ΑΤΡΑΝΤΑΧΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΚΙ ΕΚΛΟΓΙΜΟΣ,ΑΡΑ ΥΠΟ ΚΡΙΣΗ. Οποιος λοιπον διαφωνει με τον Προεδρο (γιατι κανει....) δεν σημαινει ΟΤΙ ΕΝΑΝΤΙΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΘΕΣΜΟ. Κατ αναλογια, τα ιδια συμβαινουν και για τον ΣΟΑΑ. Αλλο αν βολευει μερικους να αισθανονται οι ιδιοι ως ΘΕΣΜΟΙ.
Καλημερα σας. -
Ο χρήστης Jackdaws έγραψε:
Υ.Γ. ΕΛΠΙΖΩ Η ΕΚΦΡΑΣΗ 'ΤΣΟΥΤΣΟΥ' ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΕΙ ΤΟΝ ΕΚΛΕΚΤΟ ΓΚΟ ΦΟΡ......Μερικοι σαν και εσενα εχουν το ακαταλογιστο, δεν τους παρεξηγω
-
ΚΥΡΙΕ ΠΛΑΤΗ,
ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΑΤΕ ΤΟΝ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΦΡΑΣΗ
' ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΠΛΑ ΚΑΘΕΤΑΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ Ο ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ'
ΚΑΛΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ!
-
Για την ταμπακερα θα μου πειτε κατι?
Ευχαριστω για τις ευχες. Σας εγραψα με πληρη σαφηνεια το πως και αν θα παω στη Λαμια.
Φαινεται πως δεν καταλαβαινετε οτι η προτροπη που υπαρχει στο ανακοινωθεν ΣΟΑΑ-ΣΟΑΒΕ
Καλούμε τους οδηγούς να μην συμμετάσχουν σε κανένα αγώνα αν η ΕΛΠΑ δεν αποδείξει έμπρακτα και ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΕΙ αυτούς τους κανόνες ασφαλείας.
ειναι αοριστη και μπορει να δημιουργησει χιλια μυρια προβληματα. Ο αγωνας μετατιθεται στη συνειδηση καθ ενος ξεχωριστα κι αυτο μονο παρεξηγησεις και φαγωμαρα μπορει να προξενησει. Γιατι? Γιατι αφηνεται ετσι φλου μια κινητοποιηση, κι ετσι αυτος που δεν επροκειτο ουτως η αλλως να τρεξει θα το παιζει Σοιτης επαναστατης κι ο αλλος προδοτης. Ευγε.
Προσωπικα ξεκαθαρισα την θεση μου. Αν θελετε διεκδικηση, καντε την σωστα, αναλαμβανοντας τις ευθυνες της κι εμεις απο κοντα. Αν θελετε χαμενα παιχνιδακια, ψαξτε αλλου.Υ.Γ.1.Ξερετε ποια ειναι η σωστη διατυπωση? Ο ΣΟΑΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ την αποχη των μελων του απο τους αγωνες αν δεν..... και μεχρι νεωτερας. Συγκαλει δε γενικη συνελευση στις 10 Σεπτεμβριου -και αφου θα εχουν ανακοινωθει τα νεα μετρα της ΕΘΕΑ- για τον καθορισμο της παραπερα στασης του.
Μηπως αυτο ειναι πιο...λεβεντικο και πιο δημοκρατικο?
2. Εχω την χαρα να σας απανταω ακομη κι αν συνεχιζετε ναστε ανωνυμος. Θα στερηθω αυτην την χαρα ,αν συνεχισετε να με προσβαλετε αποφθεγματικα-και με το γαντι ειναι η αληθεια. Βγαλτε τη μασκα και μετα πειτε οτι κακο θελετε. Εδω ειμαστε ν απαντησουμε. -
μια ΓΣ του ΣΟΑΑ χρειάζεται πάντως...
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
μια ΓΣ του ΣΟΑΑ χρειάζεται πάντως...Καταστατικη ισως?
Εκκρεμει (βασει πρακτικων !) εδω και κατι αιωνες.
Η μηπως κανω παλι λαθος?Μπαμπης Κολιγιαννης
-
ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ.....!!
Αθήνα 21/8/06
Αγαπητοί Συναθλητές ,
Το Δ.Σ. του Συνδέσμου σας αποφάσισε να σας προσεγγίσει με κάθε τρόπο προκειμένου να ενημερωθείτε έγκαιρα για τις τελευταίες εξελίξεις στο σπόρ , όπως επίσης και για τις θέσεις του.
Κατ’αρχήν θέλουμε να αναφερθούμε στα τραγικά περιστατικά που είχαν σαν αποτέλεσμα τον χαμό δύο συναθλητών μας όπως επίσης και για άλλα περιστατικά που έθεσαν σε κίνδυνο οδηγούς και συνοδηγούς , κριτές και θεατές αλλά πέρασαν στα «ψιλά» διότι δεν είχαν τραγική κατάληξη , απ’όλους μας όμως θα πρέπει να αντιμετωπισθούν με την μέγιστη σοβαρότητα και αυστηρότητα διότι είναι αποτέλεσμα της αναποτελεσματικότητας , ανεπάρκειας και πολλές φορές αμέλειας και αδιαφορίας της ΕΛΠΑ και μέρους των Οργανωτών.Α) Ατύχημα Ράλλυ Σπρίντ Κορίνθου
Από τα μέχρι τώρα στοιχεία (η διερεύνηση συνεχίζεται) ο σύνδεσμος κατέληξε:Το αυτοκίνητο δεν έπρεπε να εκκινήσει τον αγώνα διότι το παρ-μπρίζ δεν ήτο LAMINATED. Αυτό αποδεικνύει τον πλημελή τεχνικό έλεγχο. Μέρος του παρμπρίζ βρίσκεται στην κατοχή μας.
Η ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ χωρίς να διερευνήσει το ατύχημα έσπευσε να εκδόσει δελτίο τύπου δύο ώρες μετά το συμβαν στο οποίο αναφέρεται σε «κλαδί το οποίο μπήκε μέσα στο αυτοκίνητο από το παρμπρίζ και τρύπησε τον πνεύμονα του άτυχου συνοδηγού» το οποίο είναι τελείως ανακριβές.
Δεν έχουμε πρόσβαση στην ιατροδικαστική έκθεση και δεν μας διευκόλυνε κανείς για να λάβουμε επίσημα γνώση , αλλά η αιτία θανάτου του άτυχου Χ.Δούρου ήταν «κάταγμα βάσης κρανίου» καθώς επίσης δεν γνωρίζουμε τι ειδικότητας ήταν ο γιατρός του αγώνα και αν έφερε κατάλληλο εξοπλισμό τουλάχιστον για τις πρώτες βοήθειες. Από φωτογραφίες όμως οι οποίες μας επιδείχθησαν δεν προκύπτει κάτι τέτοιο ως πρός τον εξοπλισμό.
Στον τόπο του ατυχήματος ήταν θαύμα πως δεν θρηνήσαμε και θύματα θεατές διότι ο κόσμος με την ανοχή της οργάνωσης ήταν ακριβώς δίπλα στο γνωστό άλμα της ειδικής Σπαθοβούνι (αποδεικνύεται από τις φωτογραφίες) και στα πιθανά σημεία εξόδου μετά το άλμα.Β) Ατύχημα στο Ράλλυ Μαύρο Ρόδο
Λίγα χρόνια πρίν και με την υπόδειξη των υπευθύνων ασφαλείας του διεθνούς Ράλλυ Ακρόπολις τοποθετήθηκαν μπαριέρες στην ειδική Δροσοχώρι και ιδιαίτερα στο σημείο που ο άτυχος Γιώργος Μακρής «βγήκε» από τον δρόμο.
Στον εθνικό αγώνα ουδείς ασχολήθηκε με το συγκεκριμμένο σημείο αν και από πληροφορίες που έχουμε η διοργανώτρια λέσχη ΑΛΑ όπως και ο παρατηρητής ΕΘΕΑ δέχθηκε παρατηρήσεις για την επισήμανση τουλάχιστον της διαδρομής στο συγκεκριμμένο σημείο. Σε συνάντηση που είχαμε στην ΕΘΕΑ για το ατύχημα , το μέλος της ΕΘΕΑ κος Αποστολίδης μας επέδειξε φωτογραφία από τον «τόπο του ατυχήματος» η οποία ήταν από άλλο σημείο της διαδρομής , προσπαθώντας να μας παραπλανήσει ή ήταν εκτός τόπου και χρόνου.
Οι επισημάνσεις αυτές έγιναν στον αντιπρόεδρο της ΕΘΕΑ κο Ιακωβάκη αλλά δεν έδωσε εντολή για κανένα μέτρο.
Το ελικόπτερο δεν μπορούσε να προσγειωθεί και με μεγάλη δυσκολία μπόρεσε ο γιατρός να προσεγγίσει τους τραυματίες. Ο γιατρός από το VHF ζητούσε εξοπλισμό , γιατί; Ποιός ήταν ο εξοπλισμός τον οποίο έφερε και ποιά η ειδικότητά του;
Οι τραυματίες , συνοδηγός και κριτής , όπως και ο νεκρός Γιώργος Μακρής απομακρύνθηκαν πολλές ώρες μετά από το σημείο του ατυχήματος , έτσι η ζωή των τραυματιών μπήκε για δεύτερη φορά σε κίνδυνο την ίδια μέρα.Γ) Ανάβαση Δημητσάνας
Το αγωνιστικό του Στράτου Φωτεινέλη αποσταθεροποιείται και ο κριτής Μακρής αντιμετωπίζει σοβαρό κίνδυνο με συνέπεια τον ελαφρό τραυματισμό του καθώς και ελαφρούς τραυματισμούς θεατών. (ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΕΘΕΑ)
Δ) Ράλλυ Σπρίντ Καλαμάτας
Ο οδηγός Νίκος Ζακχαίος , κατά την διάρκεια του αγώνα βρίσκεται «αντιμέτωπος» κατ’αρχάς με δύο μοτοσυκλέτες και στην συνέχεια με θεατές (και μάλιστα μικρά παιδιά) τα οποία σώζονται ως εκ θαύματος.
Μεγάλη αμέλεια της λέσχης το ότι δεν εκκίνησε πλοηγό αυτοκίνητο μετά από μεγάλη (15 λεπτά) διακοπή του αγώνα.
Παρατηρητής ΕΘΕΑ στον συγκεκριμμένο αγώνα ο βοηθός του Υπευθύνου Ασφαλείας της ΕΘΕΑ κος Αθανασίου!!!Ε) Ανάβαση Κύμης
Ο Οδηγός Ηλιάδης κτυπά όγκο ασφάλτου και εκτοξεύεται στα δένδρα με αποτέλεσμα να καταστρέψει το αγωνιστικό του αυτοκίνητο θέτοντας συγχρόνως σε κίνδυνο την ζωή του.Ο όγκος ασφάλτου ήταν «εκεί»για πολλή ώρα και ο κριτής δεν ενδιαφέρθηκε παρά τις παραινέσεις των θεατών.
ΣΤ) Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
Ο δις νικητής του αγώνα Jaari Laaksonen στην ειδική Μαυροσουβάλλα βρίσκεται αντιμέτωπος με χωματουργικό μηχάνημα , ΙΧ αυτοκίνητο και μοτοσυκλέτα. Αποτέλεσμα , το αγωνιστικό αυτοκίνητο άχρηστο, ο φιλοξενούμενος οδηγός στην χώρα μας έκπληκτος και έξαλος και η χώρα μας παρα λίγο διεθνώς εκτεθειμένη . Από ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ο οδηγός Jaari Laaksonen αποζημειώθηκε για την ζημιά την οποία υπέστη , προφανώς , αν αυτό συνέβει στόχο είχε να μην τσαλακωθεί το προφίλ της ΕΛΠΑ διεθνώς. (Δεν υπάρχει τέτοιο προηγούμενο στους Ελληνικούς αγώνες)
Ζ) Ατύχημα Ράλλυ ΕΛΠΑ 04
Στο ατύχημα του Ράλλυ ΕΛΠΑ που είχε σαν αποτέλεσμα τον θάνατο του Δ.Κολιοπάνου και τον τραυματισμό του Φάνη Χασιώτη σε σημείο της διαδρομής που βγήκαν 3 αυτοκίνητα δεν έγινε καμμία διερεύνηση όχι μόνο για την απόδοση ευθυνών (αν υπήρχαν) αλλά για να γίνουμε σοφότεροι και να αποφευχθούν παρόμοια περιστατικά στο μέλλον.
Ο συναθλητής μας μόλις πρίν από μερικές μέρες έλαβε το 1/3 της αποζημίωσης του από την ΕΛΠΑ , δηλαδή μετά από 3 χρόνια περίπου!!!!
Θυμίζουμε ότι στο συγκεκριμένο ατύχημα είχαμε κατά την γνώμη του συμβουλίου ολιγορία στις αντιδράσεις του κριτή φύλακα, αδυναμία επικοινωνίας με αφετηρία τερματισμό και γραμματεία τεράστια καθυστέρηση στην διακοπή του αγώνα και στην προειδοποίηση των διερχομένων πληρωμάτων (και βέβαια ποτέ δεν μάθαμε αν ο Δ.Κολιοπάνος έχασε την ζωή του από την πρόσκρουση στην κολώνα ή σε δεύτερο χρόνο , οπότε οι ευθύνες είναι τεράστιες για την οργάνωση του αγώνα).Αγαπητοί αγωνιζόμενοι ,
Γνωρίζουμε όλοι ότι οι αγώνες 100% ασφαλείς δεν μπορεί να υπάρξουν , αυτή όμως η παραδοχή ισχύει μόνον όταν έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα και έχουν τηρηθεί οι κανονισμοί που όλοι γνωρίζουμε και ο σύνδεσμος είτε γραπτά είτε δια του εκπροσώπου του είχε προτείνει (όταν ήταν αποδεκτός από την ΕΘΕΑ).
Τα μέτρα αυτά όμως έχουν κόστος και ταράζουν το οικονομικό αποτέλεσμα της ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ και των λεσχών. Δυστυχώς όμως το σπόρ έφθασε σε θέματα ασφαλείας και σε πλειάδα άλλων θεμάτων στο μη περαιτέρω. Πλέον δεν εκτιθέμεθα μόνο εμείς σαν οδηγοί και συνοδηγοί σε κίνδυνο αλλά και οι κριτές και οι θεατές.
Τα τελευταία «μέτρα» της ΕΛΠΑ δεν έχουν να κάνουν με την ουσία της ασφάλειας αλλά στόχο έχουν να θολώσουν τα νερά προκειμένου «το σύστημα» να εξακολουθεί να λειτουργεί με τον επι τόσα χρόνια γνωστό και οικονομικά προσοδοφόρο για την ΕΛΠΑ τρόπο.
Στόχος όλων μας είναι να διεξάγονται αγώνες αλλά προκειμένου να πιέσουμε την ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ αλλά και την πολιτεία ότι κάτι πολύ σοβαρό και επικίνδυνο συμβαίνει στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και είναι πλέον αναγκαίες αλλαγές και τομές.
Το Δ.Σ. του ΣΟΑΑ έλαβε ομόφωνα την σκληρή απόφαση να ζητήσει από όλους τους οδηγούς , συνοδηγούς και μηχανικούς προετοιμαστές ΝΑ ΑΠΕΧΟΥΝ από όλους τους αγώνες ραλλύ σπρίντ, ράλλυ και αναβάσεις παραμερίζοντας την απόλυτα κατανοητή επιθυμία για συμμετοχή στους αγώνες.
Το Δ.Σ. του συνδέσμου σας είναι αποφασισμένο να επιτύχει με κάθε τρόπο στον βασικό του στόχο που είναι η ασφάλεια των αγώνων.Με μεγάλη λύπη μας πήραμε ομόφωνα αυτήν την απόφαση της ΑΠΟΧΗΣ και σας ΚΑΛΟΥΜΕ να δώσετε αποφασιστικό μήνυμα στους παράγοντες του σπόρ που στόχο τους έχουν το «φαίνεσθαι» προς την Διεθνή Ομοσπονδία και το οικονομικό όφελος από τους Έλληνες αγωνιζόμενους χωρίς καμμία ανταποδοτικότητα.
Το Δ.Σ.
-
Μετά από συνεδρίαση της οργανωτικής επιτροπής, του 26ου RALLY Φθιώτιδας και του ΔΣ της ΑΛΑΛ, με θέμα την απόφαση του ΣΟΑΑ για αποχή των μελών του από τους αγώνες, σας πληροφορούμε :
Το 26ο RALLY Φθιώτιδας θα πραγματοποιηθεί κανονικά το Σ/Κ 2-3 Σεπτεμβρίου 2006.
Η ΑΛΑΛ, διοργανώνει πάντα ασφαλείς αγώνες και δεν την αφορούν οι λόγοι, που επικαλείται ο ΣΟΑΑ, για την απόφασή του.
Στο παρελθόν παρατηρήσεις του ΣΟΑΑ, για διοργανώσεις μας, τις είχαμε λάβει σοβαρά υπ' όψιν μας.Επιπλέον, ευχόμαστε να είναι τυχαίο το γεγονός, πως και στον προηγούμενο αγώνα μας (Ανάβαση Μοσχοκαρυάς), υπήρχε ένταση, από την πλευρά του ΣΟΑΑ. Αναγκαστήκαμε και τότε, με δελτία τύπου να υποσχόμαστε τα αυτονόητα.
Καλούμε τον ΣΟΑΑ να εξαιρέσει τις διοργανώσεις μας, από τις κινητοποιήσεις του και υποσχόμαστε, πως για μια ακόμη φορά, ο παρατηρητής του στον αγώνα μας, θα αναφέρεται όπως και στο παρελθόν, πως συμμετείχε στην καλλίτερη διοργάνωση.
Για το Γραφείο Τύπου
Φώτης Τερτίγκας
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΟΑΑ-ΣΟΑΑΒΕ - ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΣΕ ΑΠΟΧΗ ΑΝ....