Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θα πληρώνατε εισιτήριο για να παρακολουθήσετε το Ακρόπολις ?
    1. Home
    2. Ράλι Ακρόπολις
    3. Θα πληρώνατε εισιτήριο για να παρακολουθήσετε το Ακρόπολις ?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Ράλι Ακρόπολις
    14
    27
    505
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Η ερώτηση προκύπτει από το θέμα Εισιτήριο στο Service Park ?, όπου έγινε και κάποια αρχική σχετική συζήτηση, στην οποία παραπέμπονται καταρχήν οι ενδιαφερόμενοι.

      Το θέμα είναι αν το κοινό του Forum κρίνει θεμιτό το να πληρώσει εισιτήριο για να παρακολουθήσει διάφορες εκδηλώσεις του ράλι. Περιλαμβάνονται ΕΔ, SSS, SP, εκκίνηση-τερματισμός, shakedown, έλεγχος εξακρίβωσης κτλ. Προφανώς δεν γίνεται να μπει σε ψηφοφορία κάποιος συνδυασμός του στυλ 'Ναι στις ΕΔ, όχι στο SP, ναι στo shakedown' κτλ., οπότε προτείνω η ψηφοφορία να είναι κάπως γενική και ας εξειδικευτεί στα σχόλια.

      Εννοείται πως μιλάμε για κάποιο λογικό-προσιτό ποσό (ας αναφέρει οποιοσδήποτε τι καταλαβαίνει με αυτό), και πως θα υπάρχουν και 'πακέτα' (πχ. εισιτήριο 1 ημέρας = Χ ποσό, εισιτήριο 3 ημερών = 2Χ ποσό)

      Επίσης, όταν λέμε 'παροχές' σημαίνει για παράδειγμα: κερκίδες, 'κοντινό' πάρκινγκ, τουαλέτες, 'μετάδοση', συμμετοχή σε κληρώσεις, πρόγραμμα-μπλουζάκι κτλ. Αν κάποιος θεωρεί πως 'εξαρτάται από τις παροχές', ας μας πει τι ακριβώς εννοεί.

      Προφανώς η συζήτηση είναι γενική - ακαδημαϊκή και δεν αφορά το συγκεκριμένο (φετινό) αγώνα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nass last edited by

        Η ερώτηση προκύπτει από το θέμα Εισιτήριο στο Service Park ?, όπου έγινε και κάποια αρχική σχετική συζήτηση, στην οποία παραπέμπονται καταρχήν οι ενδιαφερόμενοι.

        Το θέμα είναι αν το κοινό του Forum κρίνει θεμιτό το να πληρώσει εισιτήριο για να παρακολουθήσει διάφορες εκδηλώσεις του ράλι. Περιλαμβάνονται ΕΔ, SSS, SP, εκκίνηση-τερματισμός, shakedown, έλεγχος εξακρίβωσης κτλ. Προφανώς δεν γίνεται να μπει σε ψηφοφορία κάποιος συνδυασμός του στυλ 'Ναι στις ΕΔ, όχι στο SP, ναι στo shakedown' κτλ., οπότε προτείνω η ψηφοφορία να είναι κάπως γενική και ας εξειδικευτεί στα σχόλια.

        Εννοείται πως μιλάμε για κάποιο λογικό-προσιτό ποσό (ας αναφέρει οποιοσδήποτε τι καταλαβαίνει με αυτό), και πως θα υπάρχουν και 'πακέτα' (πχ. εισιτήριο 1 ημέρας = Χ ποσό, εισιτήριο 3 ημερών = 2Χ ποσό)

        Επίσης, όταν λέμε 'παροχές' σημαίνει για παράδειγμα: κερκίδες, 'κοντινό' πάρκινγκ, τουαλέτες, 'μετάδοση', συμμετοχή σε κληρώσεις, πρόγραμμα-μπλουζάκι κτλ. Αν κάποιος θεωρεί πως 'εξαρτάται από τις παροχές', ας μας πει τι ακριβώς εννοεί.

        Προφανώς η συζήτηση είναι γενική - ακαδημαϊκή και δεν αφορά το συγκεκριμένο (φετινό) αγώνα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by

          Η ερώτηση προκύπτει από το θέμα Εισιτήριο στο Service Park ?, όπου έγινε και κάποια αρχική σχετική συζήτηση, στην οποία παραπέμπονται καταρχήν οι ενδιαφερόμενοι.

          Το θέμα είναι αν το κοινό του Forum κρίνει θεμιτό το να πληρώσει εισιτήριο για να παρακολουθήσει διάφορες εκδηλώσεις του ράλι. Περιλαμβάνονται ΕΔ, SSS, SP, εκκίνηση-τερματισμός, shakedown, έλεγχος εξακρίβωσης κτλ. Προφανώς δεν γίνεται να μπει σε ψηφοφορία κάποιος συνδυασμός του στυλ 'Ναι στις ΕΔ, όχι στο SP, ναι στo shakedown' κτλ., οπότε προτείνω η ψηφοφορία να είναι κάπως γενική και ας εξειδικευτεί στα σχόλια.

          Εννοείται πως μιλάμε για κάποιο λογικό-προσιτό ποσό (ας αναφέρει οποιοσδήποτε τι καταλαβαίνει με αυτό), και πως θα υπάρχουν και 'πακέτα' (πχ. εισιτήριο 1 ημέρας = Χ ποσό, εισιτήριο 3 ημερών = 2Χ ποσό)

          Επίσης, όταν λέμε 'παροχές' σημαίνει για παράδειγμα: κερκίδες, 'κοντινό' πάρκινγκ, τουαλέτες, 'μετάδοση', συμμετοχή σε κληρώσεις, πρόγραμμα-μπλουζάκι κτλ. Αν κάποιος θεωρεί πως 'εξαρτάται από τις παροχές', ας μας πει τι ακριβώς εννοεί.

          Προφανώς η συζήτηση είναι γενική - ακαδημαϊκή και δεν αφορά το συγκεκριμένο (φετινό) αγώνα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            syele last edited by

            Είχα πεί ΟΧΙ στο SP και ας με πείσουν κάποιοι με επιχειρήματα πλην θεάματος για την αναγκαιότητά του.
            Μετά λοιπόν τη συζήτηση του θέματος του εισητηρίου στο SP καταλήγω στο εξής:
            Εάν πρόκειται να κινδυνεύσει το Ακρόπολις να μείνει εκτός Παγκοσμίου Πρωταθλήματος για διάφορους λόγους, όπως χρήματα, τηλεόραση, ασφάλεια κλπ. τότε ΝΑΙ είμαι διατεθειμένος να πληρώσω ένα λογικό και ανταποδοτικό εισητήριο σε όλα όσα αναφέρει ο Nass αφού όμως παράλληλα γίνουν και κάποιες άλλες ενέργειες

            1. Να γίνει μια μελέτη που να στοιχειοθετεί και να αναλύει την Οικονομική επίδραση που έχει το Ράλυ Ακρόπολις στις τοπικές κοινωνίες αλλά και την Ελλάδα. Κάτι ανάλογο δηλαδή με αυτό που έχει γίνει για το RAC και μπορείτε να το βρείτε εδώ http://www.fia.com/Etudes/rallyrep.pdf. Φυσικά, η μελέτη αυτή θα πρέπει να κοινοποιηθεί κατάλληλα.

            2. Έχοντας τα αποτελέσματα της παραπάνω μελέτης, να γίνει κατάλληλη προσπάθεια για εύρεση εναλλακτικών τρόπων χρηματοδότησης μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνω την προσπάθεια επαναπρόσεγγισης με το Κράτος και το Υπουργείο Πολιτισμού καθώς και την προσπάθεια προσέγγισης περισσότερων Χορηγών

            3. Να δημοσιοποιείται ευρέως ο ισολογισμός του ράλυ (έσοδα - έξοδα) ώστε ο κόσμος να ξέρει που πάνε τα χρήματά του.

            Και άλλα πολλά...

            Ο ρομαντισμός είναι καλό πράγμα αλλά όταν πρόκειται να οδηγήσει στην καταστροφή είναι επικίνδυνος. Η εθελοτυφλία δεν ωφελεί κανένα.
            Τελειώνοντας θέλω να πω ότι η επιβολή εισητηρίου δεν πρέπει να αποτελέσει την εύκολη λύση γιατί προκαλέι όπως είδαμε αντιδράσεις (δίκαιες και άδικες). Πρέπει να αποτελεί κομμάτι ενός γενικότερου σχεδιασμού τα αποτελέσματα του οποίου θα είναι εμφανή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cmarin last edited by

              To θέμα της ψηφοφορίας είναι ένα κομματάκι του θέματος 'Πως βλέπουμε το Παγκοσμιο Πρωτάθλημα Ραλλυ στο Μέλλον' ή 'Ρομαντισμός στα ραλλυ εναντίον εξέλιξης τους'. Θα μπορούσαμε να ανοιξουμε κάτι τέτοιο για συζήτηση.Είναι πολύ μεγάλο θέμα και μόνο φιλοσοφικές συζητήσεις θα μπορούσαμε να κάνουμε αφού άλλοι αποφασίζουν.

              Για την συγκεκριμένη ερώτηση στο θέμα τώρα, δεν υπάρχει σίγουρα ασπρο και μαύρο. Συμφωνώ με τον syele στο σήμειο υπαρξης ή μη του Ακρόπολις, αλλά μάλλον δεν είναι ο μοναδικός παράγοντας επιβίωσης του. Μπλέκουν μέχρι και πολιτικά συμφέροντα και κατά δεύτερον οικονομικά.
              Επισης και στο 2 του syele. Πρέπει κάποια στιγμή να πειστεί και η πολιτεία να συμμετάσχει οικονομικά σε ένα τόσο σημαντικό γεγονός που σίγουρα δεν το έχει καταλάβει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                koulis1 last edited by

                Οχι, ποτέ μου δεν θα πληρώσω.Ποτε δεν προκειται να μαντρωθώ, για να δω κατι που μου αρεσει πολύ.Και αν ποτέ βαλουν εισιτίριο δεν προκειται να ξαναπατήσω.Ας κανουν και τα ραλλυ σαν τα μουτρα τους οι παλιοεγγλέζοι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nass last edited by

                  Απαντώ 'Ναι' (και είμαι έτοιμος να 'τ΄ ακούσω' ) για ένα και μοναδικό λόγο αρχής: δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο να είμαι πρόθυμος να πληρώσω για να δω οποιοδήποτε άλλο θέαμα (το ποδόσφαιρο το βαριέμαι αλλά μπάσκετ, βόλεϊ, ευχαρίστως, όπως και κινηματογράφο, θέατρο κτλ.) ΕΚΤΟΣ από τα ράλι. Τα περί 'δημόσιου βουνού' κτλ. τα θεωρώ υπεκφυγές για το γεγονός πως στην Ελλάδα είμαστε πρόθυμοι για το τζάμπα (όπως οι τζαμπατζήδες στις συναυλίες που θεωρούν το 'ντου' αναφαίρετο δικαίωμά τους ). Το να μην είναι κανείς διατεθειμένος να πληρώσει για κάτι που το βλέπει ευχαρίστως τζάμπα το θεωρώ υποτιμητικό για το θέαμα αυτό (ράλι, εν τω προκειμένω).

                  Οι μόνες προϋποθέσεις που θέτω είναι:

                  ο Να είναι η τιμή λογική και αντίστοιχη των παροχών (δηλ. ελάχιστη αν είναι μόνο θέαμα, συν κάτι ακόμα αν έχει και παροχές) (κάτι που βέβαια θα δουλέψει ανάλογα με την προσφορά-ζήτηση)
                  ο Να μην υπάρχει υποχρεωτικό 'μάντρωμα' (αν αυτό εννοεί ο koulis1), τα ράλι έχουν να κάνουν και με την αίσθηση ελευθερίας του να διαλέξεις που θα κάτσεις, πως θα φτάσεις εκεί κτλ.

                  Διευκρινίζω πως καθόλου δεν πιστεύω στην κάλυψη των εξόδων της οργάνωσης από τα εισιτήρια (είναι και ανέφικτη, για να μαζέψεις 1.5 εκατομμύριο ευρώ που μας λείπουν σε σχέση με τη Φινλανδία πρέπει να κόψεις ας πούμε 150000 εισιτήρια των 10 ευρώ ). Οι χορηγοί πρέπει να είναι η #1 προτεραιότητα. Αλλά θεωρώ απόλυτα λογική μια μικρή συνεισφορά των θεατών.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    syele last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                    ο Να μην υπάρχει υποχρεωτικό 'μάντρωμα' (αν αυτό εννοεί ο koulis1), τα ράλι έχουν να κάνουν και με την αίσθηση ελευθερίας του να διαλέξεις που θα κάτσεις, πως θα φτάσεις εκεί κτλ.

                    Δυστυχώς Νάσο μάλλον για υποχρεωτικό μάντρωμα το βλέπω. Θα βγαίνουν οι χάρτες των ειδικών που δε θα δείχνουν ποιες είναι οι ειδικές αλλά θα δείχνουν μόνο 2-3 προσβάσεις. Έτσι όλος ο κόσμος θα μαζεύεται εκεί.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      takinen last edited by

                      Ο χρήστης syele έγραψε:
                      Δυστυχώς Νάσο μάλλον για υποχρεωτικό μάντρωμα το βλέπω. Θα βγαίνουν οι χάρτες των ειδικών που δε θα δείχνουν ποιες είναι οι ειδικές αλλά θα δείχνουν μόνο 2-3 προσβάσεις. Έτσι όλος ο κόσμος θα μαζεύεται εκεί.

                      Δεν νομίζω να συμφέρει κανέναν μια τέτοια εξέλιξη, δεδομένου οτί θα γίνει το αδιαχώρητο από θέμα κόσμου.

                      ΥΓ. Είμαι 100% σίγουρος πως αν οι παροχές είναι ικανοποιητικές και τέτοιες που να έχουν σχέση με την βέλτιστη παρακολούθηση (τέντες, λυόμενες εξέδρες κλπ) και όχι με μπλουζάκια τσαντάκια κλπ, ο κόσμος θα ανταποκριθεί, γιατί ο έλληνας όσο και να γκρινιάζει είναι κατά βάθος πολύ καλοπερασάκιας....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        koulis1 last edited by

                        Ο χρήστης takinen έγραψε:

                        ΥΓ. Είμαι 100% σίγουρος πως αν οι παροχές είναι ικανοποιητικές και τέτοιες που να έχουν σχέση με την βέλτιστη παρακολούθηση (τέντες, λυόμενες εξέδρες κλπ) και όχι με μπλουζάκια τσαντάκια κλπ, ο κόσμος θα ανταποκριθεί, γιατί ο έλληνας όσο και να γκρινιάζει είναι κατά βάθος πολύ καλοπερασάκιας....

                        Δηλαδή,ρε παιδιά ειναι το ιδιο με τα ανάχωματα που βλέπουμε τοσα χρόνια με μια ξυλινη κερκίδα και φορώντας ολοι τα ιδια μπλουζάκια που θα ειναι μεσα στο εισιτίριο και αλλα τέτοια φαιδρά.Τα ράλλυ ειναι ελευθερία,αγωνιζομένων και θεατών,ειναι επέκταση του ελευθερου χαρακτήρα σε συνδιασμό με την δύσκολη φύση.Ποτέ μεχρι τωρα δεν εχω πάει σε σημεία προσβασης των περιοδικών κλπ .Αυτο μου αρέσει και αν αλλάξει ποτέ εγω θα κοιτώ απο την τηλεόραση και αν.Σιγουρα θα υπάρχουν και αλλοι αγώνες που εμείς οι 'ρομαντικοί'θα μπορούμε να ξεδίνουμε.Ετσι και αλλιώς εχει αρχίσει να μου τη σπάει ο ιδιος ηχος των WRC(σαν ενιαίο ειναι).Ας τα βλεπουν μονοι τους.Οπως στην Φ1,που την κατάντησαν σαν τα μούτρα τους και τώρα τρέχουν και δεν φθάνουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kouk last edited by

                          Δεν θα πλήρωνα με τίποτα!Ούτε αν μου δίνανε στολή McRae δώρο (μη βαράς Γιάννη!!! )!!!
                          Οπως είπε και ο Κούλης τα ράλλυ είναι ελευθερία.Αν ανοίξουμε λεξικό θα δούμε οτι σημαίνει 'συγκέντρωση για ενα κοινό σκοπό'!
                          Αν αρχίσουν τα εισητήρια,προσωπικά,θα κάνω το χατήρι του Ρίτσαρντς και θα κάτσω σπίτι να το δω απο την τηλεόραση!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            cmarin last edited by

                            Ο χρήστης kouk έγραψε:
                            Αν αρχίσουν τα εισητήρια,προσωπικά,θα κάνω το χατήρι του Ρίτσαρντς και θα κάτσω σπίτι να το δω απο την τηλεόραση!!

                            Να μην του κάνουμε το χατήρι, Νίκο.
                            Καλύτερα στα βουνά, με τυφλές ειδικές, να ψάχνουμε να βρούμε κοπάνες, παρά στον καναπέ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              syele last edited by

                              Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                              Να μην του κάνουμε το χατήρι, Νίκο.
                              Καλύτερα στα βουνά, με τυφλές ειδικές, να ψάχνουμε να βρούμε κοπάνες, παρά στον καναπέ...

                              Έτσι ακριβώς! Εγκατάλειψα πολλά πράγματα για χάρη της τηλεόρασης. Το Ακρόπολις ΠΟΤΕ!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pinatsis-kyriakos last edited by

                                Κατα αρχην δεν καταλαβαινω γιατι μπηκε ψηφοφορια για ενα θεμα το οποιον δεν υφιστατε αυτη την στιγμη για το φετινο τουλαχιστον αγωνα.Μηπως τους ανοιξουμε την ορεξη και του χρονου ειναι γεγονος;
                                Οπως και να εχει παντως το πραγμα πιστευω οτι η λυση του εισητηριου θα πρεπει να ειναι η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ αφου εχουν εξαντληθει ολες οι αλλες (χορηγοι,κρατος η οτι αλλο μπορει να υπαρξει)και εφ οσον υπαρχει αμεση απειλη να βγει το ΡΑ απο το προγραμμα του WRC.Μονο αφου εξαντληθουν ολες οι αλλες δυνατοτητες οικονομικης ενισχυσης του αγωνα και κατω απο ορισμενες προυποθεσεις:
                                1)Να ανακοινωθει δημοσια επιτελους ο ισολογισμος (εσοδα-εξοδα) του αγωνα αφου εχει ελεγχθει ως προς την ορθοτητα του απο ορκωτο λογιστη.
                                2)Το εισητηριο που θα επιβληθει να μην ακολουθησει τα αντιστοιχα των ξενων ραλλυ λογω διφορετικων οικονομικων μεγεθων.
                                3)Να τπαρχουν ενναλακτικες λυσεις πακετων εισητηριων αναλογα με το τι θελει να παρακολουθησει καποις και οχι δυο - τρια και οποις θελει παιρνει.
                                4)Το εισητηριο να συνοδευετε απο ουσιαστικες παροχες σε ολα τα σημεια που ισχυει.
                                5)ΟΧΙ περιορισμος των σημειων παρακολουθησεις του αγωνα στις ΕΔ.
                                Γενικα θα πρεπει να ΣΚΕΦΤΟΥΝ πολυ καλα το θεμα πριν αποφασισουν κατι τετοιο γιατι θα διωξουν τον κοσμο και αυτο νομιζω δεν ειναι κατι που το θελει κανεις η μηπως τον θελουν;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  takinen last edited by

                                  Ο χρήστης PINATSIS KYRIAKOS έγραψε:
                                  Κατα αρχην δεν καταλαβαινω γιατι μπηκε ψηφοφορια για ενα θεμα το οποιον δεν υφιστατε αυτη την στιγμη για το φετινο τουλαχιστον αγωνα.Μηπως τους ανοιξουμε την ορεξη και του χρονου ειναι γεγονος;
                                  Οπως και να εχει παντως το πραγμα πιστευω οτι η λυση του εισητηριου θα πρεπει να ειναι η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ αφου εχουν εξαντληθει ολες οι αλλες (χορηγοι,κρατος η οτι αλλο μπορει να υπαρξει)και εφ οσον υπαρχει αμεση απειλη να βγει το ΡΑ απο το προγραμμα του WRC.Μονο αφου εξαντληθουν ολες οι αλλες δυνατοτητες οικονομικης ενισχυσης του αγωνα και κατω απο ορισμενες προυποθεσεις:

                                  Των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν μαγερεύουν....

                                  1)Να ανακοινωθει δημοσια επιτελους ο ισολογισμος (εσοδα-εξοδα) του αγωνα αφου εχει ελεγχθει ως προς την ορθοτητα του απο ορκωτο λογιστη.
                                  2)Το εισητηριο που θα επιβληθει να μην ακολουθησει τα αντιστοιχα των ξενων ραλλυ λογω διφορετικων οικονομικων μεγεθων.
                                  3)Να τπαρχουν ενναλακτικες λυσεις πακετων εισητηριων αναλογα με το τι θελει να παρακολουθησει καποις και οχι δυο - τρια και οποις θελει παιρνει.
                                  4)Το εισητηριο να συνοδευετε απο ουσιαστικες παροχες σε ολα τα σημεια που ισχυει.
                                  5)ΟΧΙ περιορισμος των σημειων παρακολουθησεις του αγωνα στις ΕΔ.
                                  Γενικα θα πρεπει να ΣΚΕΦΤΟΥΝ πολυ καλα το θεμα πριν αποφασισουν κατι τετοιο γιατι θα διωξουν τον κοσμο και αυτο νομιζω δεν ειναι κατι που το θελει κανεις η μηπως τον θελουν;

                                  Σύμφωνοι!!!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    salome last edited by

                                    Ψήφισα κι εγώ όχι, για τους λόγους που είπατε κι εσείς. Αργησα να στείλω μήνυμα οποτε με καλύψατε σε όλα.

                                    Δεν θέλω να υπάρχει εισητήριο στο Ακρόπολις, δεν θέλω να υπάρχουν καρεκλάκια ή καπελάκια ή οτιδήποτε άλλο. Ακόμη και την SSS δεν ξέρω εαν αξίζει να παει να την δει καποιος. Μονο για χάρη της παρέας θα πήγαινα.

                                    Από εκεί και πέρα εαν είναι απολύτως αναγκαίο μπει εισητήριο, εύχομαι να γίνει σωστή μελέτη και όχι μία 'αρπαχτή' όπως έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στην Ελλάδα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Ο χρήστης PINATSIS KYRIAKOS έγραψε:
                                      Κατα αρχην δεν καταλαβαινω γιατι μπηκε ψηφοφορια για ενα θεμα το οποιον δεν υφιστατε αυτη την στιγμη για το φετινο τουλαχιστον αγωνα.

                                      Μπήκε για τον εξής λόγο: ο ngrig στο Εισιτήριο στο Service Park ? είχε πει:

                                      ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ ....ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ ΟΣΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.

                                      και ήθελα να ξέρω αν έχει δίκιο. Τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα δείχνουν πως δεν έχει, και πως ένα σεβαστό ποσοστό (σίγουρα όχι 'ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ') θα πλήρωνε εισιτήριο είτε έτσι κι αλλιώς είτε ανάλογα με το τι θα έπαιρνε ως αντάλαγμα, που στο κάτω-κάτω είναι λογικό, στην οικονομία της αγοράς ζούμε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        salome last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                                        και ήθελα να ξέρω αν έχει δίκιο. Τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα δείχνουν πως δεν έχει, και πως ένα σεβαστό ποσοστό (σίγουρα όχι 'ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ') θα πλήρωνε εισιτήριο είτε έτσι κι αλλιώς είτε ανάλογα με το τι θα έπαιρνε ως αντάλαγμα, που στο κάτω-κάτω είναι λογικό, στην οικονομία της αγοράς ζούμε.

                                        Koίτα, κακά τα ψέμματα (που λεει και καποιος γνωστός).
                                        Οι τρελλοί που πάμε στο Ακρόπολις δεν θα σταματήσουμε να πηγαίνουμε λόγω εισητηρίου. Θα το πληρώσουμε, άσχετα με το ότι δεν μας αρέσει.

                                        Μα είναι δυνατόν να γίνεται Ακρόπολις και να μην παω? (Μόνο λόγω εγκυμοσύνης θα συγχωρήσω τον εαυτό μου. Και αυτό παίζει. Τι, ούτε ενα SP δεν θα καταφέρω?)

                                        Το θέμα είναι τι θα κάνουν οι υπόλοιποι. π.χ. καποιος φίλος μου δεν ξεκουνιέται με τίποτα. Σκέψουν να ακούσει και για το εισητήριο!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spapstg last edited by

                                          ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ, ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΛΑΣΙΑΣΟΥΝ .
                                          ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΑΡΟΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΘΥΜΙΖΩ ΤΗΝ 'ΠΑΡΟΧΗ' ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ( ΛΕΓΕ ΜΕ ΜΕΛΙΣΙΑ, ΔΟΥΚΙΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ, ΓΕΡΑΚΑΣ, ΙΔΙΟ ΠΟΣΟ ΔΙΟΔΙΩΝ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΙΣΕΡΧΕΣΑΙ Κ.Λ.Π.)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pgba4 last edited by

                                            Νομίζω πως αυτό που λείπει σήμερα από τη ζωή μας γενικότερα είναι
                                            γενικά η ποιότητα στις επιλογές μας και κυρίως στο ζήτημα των ανθρωπίνων σχέσεων και του περιβάλλοντος(φύση)
                                            Αλίμονο αν ΄πάψουμε να είμαστε ρομαντικοί γιατί οι μη ρομαντικοί υποκύπτουν στα τελματώδη και τετριμένα της πεζής πραγματικότητας που
                                            μερικές φορές ίσως και κάποιοι άλλοι να βοηθούν σ αυτά στο βωμό του
                                            χρήματος.
                                            Το Ακρόπολις πορεύτηκε μέσα στο χρόνο πηγαίνοντας κόντρα σε όλα αυτά.
                                            Άρα ήταν πάντοτε ρομαντικό γιατι ρομαντικοί ήταν και αυτοί που το παρακολουθούσαν ή το δημιουργούσαν ξεφεύγοντας για μερικές ημέρες
                                            από τα της εκάστοτε εποχής.
                                            Έτσι θέλουμε να γίνεται πάντοτε.
                                            Να μην είμαστε στο και να το χρήμα
                                            κάτω σαν σκουλίκι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr