-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
- Ξέχνα το, ταξινομούνται 250 GT το μήνα (και 100 GTI ) λες να μην έχει ζήτηση -3 με 4 μήνες παράδοση- και να μειώσουν τις τιμές για να... βγάζουν λιγότερα; Προσφορές κάνεις όταν δεν πουλάς
Πουλάει τόσα πολλά? Το υποθέτεις ή στο είπανε
Για ένα μήνα ή έχεις δείγμα 2-3 μηνών?Απίστευτο μου φαίνεται
ΑΝ πουλάει τόσα τότε στη κοσμοκαρ είναι τελείως λαλακες που κάνουν διαφημιση
Ποιός ο λόγος? πετάνε λεφτά? -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Πουλάει τόσα πολλά? Το υποθέτεις ή στο είπανε
Για ένα μήνα ή έχεις δείγμα 2-3 μηνών?Απίστευτο μου φαίνεται
ΑΝ πουλάει τόσα τότε στη κοσμοκαρ είναι τελείως λαλακες που κάνουν διαφημιση
Ποιός ο λόγος? πετάνε λεφτά?μου το είπανε οι εγκάθετες πηγές μου. Και το Passat πουλάει και το διαφημίζουν, κάποιους λόγους θα έχουν ή κλεισμένα πακέτα ή mundial είναι, δεν λέει να μην διαφημιστεί, αφού πολλές μάρκες παίζουν.
-
Παιδιά αναφέρετε παρακαλώ αν ξέρετε φθηνές αντιπροσωπείες από οπουδήποτε στην Ελλάδα μήπως και βρουμε τίποτε προσφορές που δεν έχουμε δει...
-
Πουλάει τόσα πολλά? Το υποθέτεις ή στο είπανε
Για ένα μήνα ή έχεις δείγμα 2-3 μηνών?Απίστευτο μου φαίνεται
ΑΝ πουλάει τόσα τότε στη κοσμοκαρ είναι τελείως λαλακες που κάνουν διαφημιση
Ποιός ο λόγος? πετάνε λεφτά?Eιδες?Αισχος!!!
Τελικα μονο ο Σαρακακης πουλαει αερα κοπανιστο με παραδοση τα Χριστουγεννα...Και μαλιστα αδιαφημιστο -
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Πουλάει τόσα πολλά? Το υποθέτεις ή στο είπανε
Για ένα μήνα ή έχεις δείγμα 2-3 μηνών?Απίστευτο μου φαίνεται
ΑΝ πουλάει τόσα τότε στη κοσμοκαρ είναι τελείως λαλακες που κάνουν διαφημιση
Ποιός ο λόγος? πετάνε λεφτά?Eιδες?Αισχος!!!
Τελικα μονο ο Σαρακακης πουλαει αερα κοπανιστο με παραδοση τα Χριστουγεννα...Και μαλιστα αδιαφημιστοΔε διαφημίζουν προιόν που δεν έχουν να παραδώσουν
ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΑΣ, δε χρειάζεται να έχεις βγάλει το πανεπιστήμιο για να το καταλάβεις.....
Το πολύ πολύ να στεναχωρήσεις τους πελάτες
Θα δώσω ένα παράδειγμα... Αν συνεχίσει το golf όπως λέει ο ΙΚΑΡ σε λίγο δε θα πουλάει κανένα γιατι θα βγεί βρώμα ότι έχει 8 μήνες παράδοση και δε θα παταει κανένας στο μαγαζί....
Για σκέψου το -
1)εκτός και αν αναμένουν ότι οι Γερμανοί θα τους δώσουν παραπάνω
2) εκτός αν οι Γερμανοί τους έχουν βάλει κανένα αγγούρι στόχο και δε μπορούν να τον πιάσουν και τα δίνουν όλα
3) εκτός αν πιστεύουν ότι έστι πουλάνε και κάτι άλλο μιας και ο ανθρωπός θα έρθει στο μαγαζί -
Κατ'αρχήν είμαι κι εγω ένας υποψηφιος αγοραστής του GT και ψάχνοντας στο internet είδα φωτογραφίες από το Golf VI που ομολογω πως ξετρελάθηκα. Απότι έμαθα διαβάζοντας ο Γερμανός θα το παρουσιάσει στην έκθεση της Φρανκφούρτης και θέλει να το βγάλει στη γραμμή παραγωγής τέλη του 2007 με αρχές του 2008.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι
- πόσο πιστεύετε θα είναι η τιμή του αντίστοιχου GT εφ'όσον κυκλοφορήσει με τον ιδιο κινητήρα ;
- Το υπάρχον μοντέλο θα αποσυρθεί ή θα ρίξουν την τιμή του για να πουλήσουν τα stock που θα μείνουν;
- Αξίζει να το παραγγείλω τώρα, να το παραλάβω με 3-4 μήνες καθυστέρηση και σε 1 περίπου χρόνο να έχει αλλάξει μοντέλο η VW;
Αυτή η πολιτική, λίγο πολύ μου θυμίζει γιαπωνέζικες εταιρίες π.χ. toyota, mazda που συνεχως ανανεώνουν τα αυτοκίνητα με facelift και άλλα και πουλάνε...
-
θα κυκλοφορησει σε 1,5 χρονο. Βαλε και κανα 6μηνο που ο λογικος αγοραστης θα πρεπει να περιμενει για να λυθουν παιδικες ασθενιες, οποτε υπολογιζε 2-2,5 χρονια απο σημερα.
δε ξερω αν αξιζει να περιμενει κανεις τοσο πολυ... εκτος αν δεν βιαζεται να αλλαξει αυτοκινητο.
-
Ο χρήστης konv έγραψε:
Κατ'αρχήν είμαι κι εγω ένας υποψηφιος αγοραστής του GT και ψάχνοντας στο internet είδα φωτογραφίες από το Golf VI που ομολογω πως ξετρελάθηκα. Απότι έμαθα διαβάζοντας ο Γερμανός θα το παρουσιάσει στην έκθεση της Φρανκφούρτης και θέλει να το βγάλει στη γραμμή παραγωγής τέλη του 2007 με αρχές του 2008.Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι
- πόσο πιστεύετε θα είναι η τιμή του αντίστοιχου GT εφ'όσον κυκλοφορήσει με τον ιδιο κινητήρα ;
- Το υπάρχον μοντέλο θα αποσυρθεί ή θα ρίξουν την τιμή του για να πουλήσουν τα stock που θα μείνουν;
- Αξίζει να το παραγγείλω τώρα, να το παραλάβω με 3-4 μήνες καθυστέρηση και σε 1 περίπου χρόνο να έχει αλλάξει μοντέλο η VW;
Αυτή η πολιτική, λίγο πολύ μου θυμίζει γιαπωνέζικες εταιρίες π.χ. toyota, mazda που συνεχως ανανεώνουν τα αυτοκίνητα με facelift και άλλα και πουλάνε...
δε σου βγαινουν να παρεις το gti?
-
Ο χρήστης konv έγραψε:
- πόσο πιστεύετε θα είναι η τιμή του αντίστοιχου GT εφ'όσον κυκλοφορήσει με τον ιδιο κινητήρα ;
Κάτσε να βγεί το επόμενο Golf. 2-2,5 χρόνια;;;
Περίμενε μετά να βγεί και το νέο GT.....
........
-
Αν είναι έτσι όπως τα λες, σίγουρα δεν θα περιμένω μέχρι το 2009. Αλλά αντί να περιμένω τώρα 3 μήνες και να το πάρω Οκτώβριο, προτιμώ να το παραγγείλω αργότερα και να το πάρω Γενάρη για να γλυτώσω τέλη κυκλοφορίας και έκδοση άδειας που θα λέει μοντ.2007
-
περίμενε για μετά το καλοκαίρι
θα έχεις και καλύτερη πληροφόρηση για τυχόν προβλήματα απο τους ήδη κατόχους
Μπορεί να πλησιάζει και κανένα Corsa OPC , G Punto Abarth ktl και να έχουν κόψει και οι πωλήσεις
Πάντως το VI καλό φαίνεται -
Ρε παιδιά βοηθήστε και λίγο εμάς από υπόλοιπη Ελλάδα (εκτός Αθηνών) και όποιος ξέρει σχετικά φθηνές αντιπροσωπείες ας αναφέρει τιμές και που βρίσκεται. Ευχαριστώ...
-
Ο χρήστης konv έγραψε:
Ρε παιδιά βοηθήστε και λίγο εμάς από υπόλοιπη Ελλάδα (εκτός Αθηνών) και όποιος ξέρει σχετικά φθηνές αντιπροσωπείες ας αναφέρει τιμές και που βρίσκεται. Ευχαριστώ...Φθηνές για αγορά VW ;;
Oι τιμές είναι φίξ. Οι προσφορές αλλάζουν.
-
Παιδιά 5θυρο με το κλειδί στο χέρι, Θεσσαλονίκη σήμερα...
- Μανδύλας € 25.600
- ΕΤΕΑ € 25.780
Πως σας φαίνεται;
-
Ο χρήστης konv έγραψε:
Παιδιά 5θυρο με το κλειδί στο χέρι, Θεσσαλονίκη σήμερα...- Μανδύλας ? 25.600
- ΕΤΕΑ ? 25.780
Πως σας φαίνεται;
ότι ο Μανδύλας κάνει έκτπωση 180 ευρώ
-
Ο χρήστης konv έγραψε:
Κατ'αρχήν είμαι κι εγω ένας υποψηφιος αγοραστής του GT και ψάχνοντας στο internet είδα φωτογραφίες από το Golf VI που ομολογω πως ξετρελάθηκα. Απότι έμαθα διαβάζοντας ο Γερμανός θα το παρουσιάσει στην έκθεση της Φρανκφούρτης και θέλει να το βγάλει στη γραμμή παραγωγής τέλη του 2007 με αρχές του 2008.Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι
- πόσο πιστεύετε θα είναι η τιμή του αντίστοιχου GT εφ'όσον κυκλοφορήσει με τον ιδιο κινητήρα ;
- Το υπάρχον μοντέλο θα αποσυρθεί ή θα ρίξουν την τιμή του για να πουλήσουν τα stock που θα μείνουν;
- Αξίζει να το παραγγείλω τώρα, να το παραλάβω με 3-4 μήνες καθυστέρηση και σε 1 περίπου χρόνο να έχει αλλάξει μοντέλο η VW;
Αυτή η πολιτική, λίγο πολύ μου θυμίζει γιαπωνέζικες εταιρίες π.χ. toyota, mazda που συνεχως ανανεώνουν τα αυτοκίνητα με facelift και άλλα και πουλάνε...
Η πολιτική του γκρουπ ειναι πλεν να αλλαζουν τα αμαξια συχνα
Να φανταστείς το Α4 το αλλάξανε μέσα σε 3 χρονια!!!!
-
Το Γκολφ παντως δεν θα αλλαξει επειδη δεν πουλαει! Πουλαει και μαλιστα καλα. Ομως οι Γερμανοι λενε οτι δεν εχουν τα αναμενομενα κερδη διοτι το κοστος παραγωγης του μοντελου ειναι υψηλο (και ο χρονος που χρειαζεται για να κατασκευαστει) και δεν τους αφηνει μεγαλα περιθωρια κερδων.
Ειδωμεν...
-
Ποιο μοντέλο-ποια γενιά Α4 άλλαξε σε 3 χρόνια;
-
αυτό που έχουμε τώρα αντικατέστησε το προηγούμενο
Το προηγούμενο το ειχαμε μόνο 3 χρόνια
Το φέρανε πρωτη φορά στην προηγούμενη executive
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)