-
Τώρα με το δευτερο focus που έχει τα ίδια σήματα και το ίδιο όνομα γιατί δεν άρεσε σε ίδιο ποσοστό? Μήπως διότι ήταν πιο άσχημο, πιο συντηρητικό, πιο οτιδήποτε?
Γιατί η Ford -με μια γενιά Focus- δεν μπορεί να χριστεί στα μάτια των καταναλωτών ως Beauty Queen!!! Θα αρχίσω να γράφω 'γιατί έχει Αθηναϊκές Πινακίδεεεεες'!
Πώς μπορεί ο σχεδιασμός της Ford να γίνει στερεότυπο, όταν για μια γενιά Focus I (πολύ όμορφο σχέδιο) και Cougar (εξαιρετικό σχέδιο, αλλά λίγο σπάνιο εδώ εις τας Ευρώπας) να μας πασάρει Fiesta και Mondeo και Maverick που μπορεί να είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα, αλλά ο σχεδιασμός τους σίγουρα δεν είναι όπλο!
Για να διαπιστώσετε όλοι αυτό που έχω στο μυαλό μου, μπορείτε να δείτε προς τα πίσω τα topics περί κορεάτικων (νέων μοντέλων ή σε 'τι να πάρω;' ερωτήματα) και τα topics περί Alfa Romeo. Eπειδή όμως όλο αυτό είναι χρονοβόρο και βαρετό, προτείνω το εξής:
Σε ψιλοσυζητήσεις με ιταλόφιλους-κορεατοεχθρούς (μου ήρθε να γράψω 'κρεατόπιτα', είναι τυχαίο; ), πασάρετε λίγο την ιδέα 'μήπως αν είχε άλλα σήματα ο σχεδιασμός θα ήταν μειον και όχι συν; Επίσης, καθώς προχωράτε στο δρόμο, σκεφτείτε ποια από τα σχεδιαστικά ευρήματα της κάθε σχολής σας αρέσουν και ποια μισείτε από την άλλη. Έχω την εντύπωση ότι θα προβληματιστείτε ιδιαίτερα.
Και εμένα μου αρέσουν τα ιταλικά όσον αφορά τη σχεδίαση, τις παλιές και σημερινές Alfa τις θεωρώ ως 'άποψη', αλλά μερικές φορές καταλαβαίνω τα γυαλιά που φοράω...[/quote]
-
Δεν πουλαει το Focus II επειδη ειναι συντηρητικο?Δε θα το λεγα...Δειτε λιγο στους δρομους τι γινεται με τα Focus II.ΣΤην αρχη υπηρχε μια αμηχανια αλλα ο κοσμος καταλαβε την αξια του.
Οσο για την εμφανιση καθαυτη περιμενετε να σκασει μυτη το Iosis και οι υπολοιποι φορεις του Kinetic design της Ford.Sneak preview αποτελει το S-max. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Και εμένα μου αρέσουν τα ιταλικά όσον αφορά τη σχεδίαση, τις παλιές και σημερινές Alfa τις θεωρώ ως 'άποψη', αλλά μερικές φορές καταλαβαίνω τα γυαλιά που φοράω...Άρα συμφωνούμε ότι η πλειοψηφία των μοντέλων θεωρούνται όμορφα διότι απλά έτσι είναι... Οι εξαιρέσεις πιστεύω ότι επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Πχ 166...
-
ΔΛΔ το Leon θεωρειται ασχημο επειδη ειναι?
-
Omikrone3
Πουλάει μια χαρά το Focus II γιατί είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο και με καλή σχέση τιμής-αξίας. Νομίζω πάντως ότι όσοι το αγοράζουν, δεν το κάνουν γιατί τους 'εγείρει συναισθήματα' όπως θα λέγανε στο Fame Story, αλλά γιατί είναι καλό αυτοκίνητο. Διακρίνεις τη διαφορά αξίας-ενθουσιασμού εδώ φαντάζομαι.Το Leon δεν είναι άσχημο (όπως έχω ξαναπεί, απλά μου λείπει λίγο η αγριάδα του παλιού Leon*...), πάσχει όμως από την σχεδιαστική ομοιότητα με τα Altea-Toledo. Στα μάτια του κόσμου αυτό δημιουργεί σύγχυση.
Οι μόνοι λόγοι που μπορώ να φανταστώ ότι κόβει πωλήσεις από το νέο Leon είναι:
α)
η έλλειψη κάποιου 1.6αρη με μεγάλη ονομαστική απόδοση (marketing καθαρά), γιατί δεν μπορείς εν έτει 2006 να διαφημίζεις 8βάλβιδο με 102 ίππους και ας κάνει φιλότιμες προσπάθειες ο Danny DeVito των κιβωτίων.β)
Το ότι δεν βγήκαν λίγο πιο νωρίς οι γρήγορες εκδόσεις για να τραβήξουν τα βλέμματα -ίσως όμως έγινε επίτηδες αυτό, για να εντυπωσιάσουν με την είσοδό τους λίγο αργότερα, όταν οι ανταγωνιστές θα έχουν χάσει το στοιχείο της έκπληξης.Κατά τ'άλλα, δεν νομίζω ότι το Leon υστερεί έναντι των ανταγωνιστών και αν υστερεί, θα είναι στα σημεία.
*: θυμήσου τις διαφημίσεις. Το παλιό Leon το δένανε με αλυσίδες στις τέσσερις γωνίες του για να μη φύγει, σαν άγριο θηρίο. Το νέο Leon είναι η νέα έκδοση του τέρατος του Λοχ Νες...όλοι το είδανε κοντά στη λίμνη και τρόμαξαν, αλλά...τους πιστεύουμε;
droemmen
I give up!!! Έχω γράψει πολλές φορές τα ίδια πράγματα και έχω την εντύπωση ότι μόνο αυτά δεν διαβάζεις! Δεν πειράζει όμως! -
paidia kserei exei kaneis plirofories gia tin ekdosi 1.6 me tous 115 ippous pou dinei i elliniki antiproswpeia?milaw gia epidoseis,katanalwsi,odiki sumperifora. eyxaristw
-
funky reverend ,μου αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι αλλα καπου θα διαφωνησω.
1ον το παλιο Leon αν θυμασαι ετυχε επισης χλιαρης υποδοχης και οχι μονο λογω της εμφανισης του.ΜΕχρι να βγουν τα 20βαλβιδα τερατακια στους δρομους με την πρωτοφανη για την εποχη δυνατοτητα επιλογης ιπποδυναμης κατα βουληση και με το γυρισμα ενος διακοπτη,και να ζεσταθει η αγορα.
2ον Απο κινητηρες δεν πασχει κατα τη γνωμη.Βεβαια ο 8βαλβιδος μπορει να ειναι παρωχημενος αλλα φτανει μεχρι υα 115-120 αλογα αν χρειαστει.Αλλωστε μολις τελειωσει το στοκ θα περασει και η Seat στους FSI(Τωρα καλο θα ναι αυτο?)Μην ξεχνας οτι στην προηγουμενη γενια μεγαλο βαρος των πωλησεων σηκωσε και ο 1.4
3 οσο για μενα το leon πληρωνει το τιμημα του να εμφανιστει 3ο σε μια σειρα αυτοκινητων οπου τα 2 πρωτα δεν εχουν σχεση με τη σπορ οδηγησηΓια το Focus II τι να πουμε?Κορυφαιο αν και δε θα το παιρνα λογω εμφανισης.Αλλα η Ford θα αντεπιτεθει εγκαιρως με το kinetik design
-
παιδια απο οτι ξερω θα τοποθετηθη και 1.4 με 85ps στο λεον
και αναμενεται και το κουπρα επιτελους με 240 ps οπου θα αρχισουν και τα πανηγυρια στους δρομους ξανα για το Λεον -
Omikrone3
Στο 1 συμφωνώ απόλυτα. Η διακριτικότητα μέχρι αηδίας δεν ζέστανε γρήγορα το κοινό και στο παλιό και από ό,τι φαίνεται και στο καινούριο Leon. Μόλις όμως μπήκαν τα γρήγορα...Γιαυτό και είμαι αισιόδοξος στα παραπάνω ποστ για την εμπορική απήχηση του νέου μοντέλου όταν έρθουν τα 'γλήγορα'!Στο 2 διαφωνώ. Νομίζω ότι οι αγοραστές που έχουν στο νου τους τα τυπικά πλέον 1.600αρια με τα 110-115 άλογα και τις τεχνολογίες VVT, 16V κλπ., θα απορρίψουν το Leon γιατί θα το θεωρούν παρωχημένο, όσο καλά και αν τραβάει στο test-drive (αν του κάνουν). Επίσης, στην κατηγορία αυτή, όπου εμπλέκεται πολύ η έννοια του οικογενειακού κλπ. δύσκολα οι αγοραστές αρχίζουν να σκέφτονται βελτιώσεις με χοάνες και βαρελάκια. FSi δεν ξέρω αν θα προχωρήσει, αν θα έχει φτωχή καύση, οπότε περιμένουμε να το δούμε. Super αμόλυβδη πάντως για 86 άλογα, δεν ξέρω πόσοι θα έδιναν...
Το 3 πολύ σωστό, δεν το είχα σκεφτεί ότι χάλασε το αγοραστικό κοινό η προεμφάνιση των άλλων δυο αντι-σπορ μοντέλων. Εύγε!
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
funky reverend ,μου αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι αλλα καπου θα διαφωνησω.1ον το παλιο Leon αν θυμασαι ετυχε επισης χλιαρης υποδοχης και οχι μονο λογω της εμφανισης του.ΜΕχρι να βγουν τα 20βαλβιδα τερατακια στους δρομους με την πρωτοφανη για την εποχη δυνατοτητα επιλογης ιπποδυναμης κατα βουληση και με το γυρισμα ενος διακοπτη,και να ζεσταθει η αγορα.
2ον Απο κινητηρες δεν πασχει κατα τη γνωμη.Βεβαια ο 8βαλβιδος μπορει να ειναι παρωχημενος αλλα φτανει μεχρι υα 115-120 αλογα αν χρειαστει.Αλλωστε μολις τελειωσει το στοκ θα περασει και η Seat στους FSI(Τωρα καλο θα ναι αυτο?)Μην ξεχνας οτι στην προηγουμενη γενια μεγαλο βαρος των πωλησεων σηκωσε και ο 1.4
3 οσο για μενα το leon πληρωνει το τιμημα του να εμφανιστει 3ο σε μια σειρα αυτοκινητων οπου τα 2 πρωτα δεν εχουν σχεση με τη σπορ οδηγησηΓια το Focus II τι να πουμε?Κορυφαιο αν και δε θα το παιρνα λογω εμφανισης.Αλλα η Ford θα αντεπιτεθει εγκαιρως με το kinetik design
Πόσα φτάνει;
-
Με σούπερ αμόλυβδη εννοεί.
-
Ειναι λογικο να φαινονται δυσχωνευτα τα νουμερα που δινω.Και μενα ετσι θα μου φαινονταν αν ημουν ασχετος με το θεμα της βελτιωσης.Ομως πλεον ειναι εφικτο με χρηση απλων προγραμαμτων και σχετικα ηπιων μηχανικων παρεμβασεων(εισαγωγη-εξαγωγη)
Να μην ξεχβαμε και τα 14OOρια top gun -
-
Τώρα αυτό θα στρίβει ή όχι;
-
μαλλον θα στριβει!
ακομη και αν δεν εστριβε παντως, θα περανει σιγουρα απο πανω, 240 αλογα ειναι αυτα
27300 το FR
αν κανει κανενα 30κ το cupra θα πουλησει πολυ καλα. -
Αμφιβάλλω και μάλιστα πολύ έντονα!
Ωστόσο, σίγουρα συμφωνώ και επαυξάνω ότι με 240 άλογα θα περνάει από πάνω (δεν θα κουνιέται ένα εξαιρετικά μεγάλο ποσοστό των αυτοκινήτων που μοιράζεσαι το δρόμο...)
-
το απλό με τα 25 και κάποια ΚΑΛΗ αναβάθμιση τύπου revo πόσα μπορεί να ανεβάσει;
-
Εγώ δεν έχω userbar!!!
Δεν ξέρω, η αντιπροσωπεία έχει εγκρίνει κάποια αναβάθμιση τύπου revo για τους 2λιτρους; Γιατί, όπως και να το κάνουμε, αν σου την κάνει η αντιπροσωπεία, νιώθεις άλλη σιγουριά. Αυτά από μένα που δεν είμαι 'βελτιωσάκιας'...
-
-
230-250 ευκολα...
και πολληηηη ροπη!
Seat Leon 2005