-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ 3 ΑΡΓΕΝΤΙΝΟΙ ΜΕ ΤΑ **ΜΠΟΥΚΩΜΕΝΑ **9ΑΡΙΑ
Παρεπιπτόντως, αυτό το παρατήρησα και στην SSS, όπου βγαίνοντας από την κλειστή αριστερή και πηγαίνοντας για το άλμα ήταν σαν να είχαν σβήσει... Αλλά και στη Μάνδρα είχαν μια φανερή υστέρηση μετά την έξοδο της στροφής... Εκτός αν είναι ιδεα μου... Ξέρει κανείς γιατί αυτό? Προδιαγραφές? Κανονισμοί?
Στην SSS...μάλλον λίγη βενζινη!
-
μαλλον για προβλημα στο προγραμμα πρεπει να ηταν μιας και το ειχαν και τα 3 αυτοκινητα της TOP RUN .
-
βενζινουλα ηταν γιατι μετα το πηδημα την ωρα που ισιωνε ξανα καθαριζε.
-
..το τι γέλιο έπεφτε στην... κερκίδα του scoobynet που είμουν και γω δεν λέγεται...
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
..το τι γέλιο έπεφτε στην... κερκίδα του scoobynet που είμουν και γω δεν λέγεται...Η κακία θα σας φάει ρε!
-
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΠΗΚΕ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΟΤΑΝ ΕΒΛΕΠΑΝ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΤΟΝΟ
-
Παντως απο τον Loeb μου εκανε εντυπωση το ασφαλτινο περασμα του:
Εκει που ερχοταν με εκτη,κατεβασμα 3 ταυτοχρονα + αργα φρενα και μπασιμο στην αριστερη με γραμμες, εκει που οι υπολοιποι το πλασαρανε απο πριν και το ψαχνανε αρκετα πριν στο φρεναρισμα.
Ομολογουμενως αντιθεαματικο περασμα, αλλα εντυπωσιακο στυλ για χωμα. -
Δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε αλλά, τα focus ακούγωνταν σαν να μην στροφάρουν αρκετά και έδιναν την εντύπωση οτι δεν πάνε.Βέβαια στην πραγματικότητα μόνο αυτό δεν συνέβαινε..... Αφου παρακολούθησα ξανά και τα βίντεο απο τους προηγούμενους φετινους αγώνες, είδα οτι έτσι ακούγωνταν και στους προηγούμενους αγώνες.
Επίσης η απόληξη από την εξάτμιση τους, μου θυμίζει japan βρωμογκαζο που κατέβηκε στη βούτα για κόντρα
υγ. Η χαρακτηριστική 'χροια/σκάσιμο' του ALS βέβαια παραμένει σταθερή αξία στα FORD, και μπορεις να καταλάβεις οτι αυτό που έρχεται είναι FORD και ας μην το βλέπεις.
-
MichalisCorsa
Ας κερδίζουν τα focus (ο ψηλός δηλαδή) κι ας είναι και αθόρυβα. Για την απόληξη έχεις απόλυτο δίκιο.
Τον καλύτερο ήχο τον έχουν τα Suba. -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Τον καλύτερο ήχο τον έχουν τα Suba.Και τα S1600!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
MichalisCorsaΑς κερδίζουν τα focus (ο ψηλός δηλαδή) κι ας είναι και αθόρυβα. Για την απόληξη έχεις απόλυτο δίκιο.
Τον καλύτερο ήχο τον έχουν τα Suba.Τον καλύτερο ήχο τον έχουν τα Suba.
Και τα S1600!
Τα S 1600 είναι πιο ραπτομηχανές αλλά ο ήχος του boxer είναι αρχοντιά.
-
§
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Τα S 1600 είναι πιο ραπτομηχανές αλλά ο ήχος του boxer είναι αρχοντιά.Eννοείται!
Απλά από όλα όσα περνάνε αυτά τα δύο μου αρέσουν...
Να πω την αλήθεια τα S1600 -αν το σημείο είναι καλό- τα ακούς να παλεύουν και για αρκετή ώρα πριν και αφότου περάσουν...Μου αρέσει αυτό στα rally, μου θυμίζει παλαιότερες εποχές...
§
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
§Μου αρέσει αυτό στα rally, μου θυμίζει παλαιότερες εποχές...
§
Δε ξέρω εάν έχεις προλάβει το Skoda group B και αν θυμάσαιο τον ήχο που είχαν; 'Ταααααααααβλαααααα'
-
αυτο ήθελα να ρωτήσω εγω...με πρόλαβες..
Ποιοί κ#@$$^& έχουν δει group Β στα καλα τους και όχι σαν guest ιστορικά???....
πείτε και σε εμάς τους πιτσιρικάδες ( ) κάτι....Ήταν όπως τα βλέπουμε στα DVD??
-
Ο χρήστης face έγραψε:
αυτο ήθελα να ρωτήσω εγω...με πρόλαβες..Ποιοί κ#@$$^& έχουν δει group Β στα καλα τους και όχι σαν guest ιστορικά???....
πείτε και σε εμάς τους πιτσιρικάδες ( ) κάτι....Ήταν όπως τα βλέπουμε στα DVD??
-
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ σαν ήχο θα ήθελα 'στροφάρισμά' S1600, χροια πεντακύλινδου Audi, αντιλαγκ/σκαστρες Ford, και ένταση Citroen Xsara .........ζητάω πολλά????
-
§
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Δε ξέρω εάν έχεις προλάβει το Skoda group B και αν θυμάσαιο τον ήχο που είχαν; 'Ταααααααααβλαααααα'Όχι ρε γμτ δεν το είχα προλάβει γιατί είχα ένα μεγάλο κενό στην παρακολούθηση του Acropolis...
Θυμάμαι ράλι πριν το 1990 (Τζίγκερ με Audi & Delta, Μοσχού με Datsun, ονομαστικά καθώς, σίγουρα περνούσαν και άλλοι γνωστοί αλλά δεν τους θυμάμαι) και όχι και πάρα πολύ καλά πολλά από αυτά...
Πραγματικά ανατριχιαστικό είναι να δεις νυχτερινή ειδική με ελεύθερες εξατμίσεις - βλ. αμυδρές αναμνήσεις από νυχτερινό Σχίνο & Αθίκια ( ; ) -...
Οι αναμνήσεις όμως είναι αναμνήσεις και βγαίνω offtopic...
Θα μείνω στο ότι τα τελευταία χρόνια έβλεπα τα S1600 να ταλαιπωρούνται στην ανηφόρα. Πέρσι όμως (και φέτος το Ignis και τον Χόντα), τους είδα στην κατηφόρα και με ενθουσίασαν πάρα πολύ. Μου θύμισαν τότε που οι οδηγοί πάλευαν με τα αυτοκίνητα και μου άρεσε πολύ (σε σχέση με τα playstation που πάνε διαβήτης)...
§
-
Ερώτηση, με αφορμή την ένσταση Νιώρα σε Χατζητσοπάνη, επειδή χρησιμοποίησαν εξωτερική βοήθεια:
Βλέποντας τα πλάνα του Eurosport, στο τέλος μιας ειδικής το 307 του Stohl έχει αρπάξει φωτιά. Κάποιος απ' έξω (νομίζω κριτής) δίνει δύο μπουκάλια νερό στο πλήρωμα για να σβήσουν τη φωτιά, και στην επόμενη ειδική το 307 εμφανίστηκε κανονικά. Είναι νόμιμο αυτό;
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Ερώτηση, με αφορμή την ένσταση Νιώρα σε Χατζητσοπάνη, επειδή χρησιμοποίησαν εξωτερική βοήθεια:Βλέποντας τα πλάνα του Eurosport, στο τέλος μιας ειδικής το 307 του Stohl έχει αρπάξει φωτιά. Κάποιος απ' έξω (νομίζω κριτής) δίνει δύο μπουκάλια νερό στο πλήρωμα για να σβήσουν τη φωτιά, και στην επόμενη ειδική το 307 εμφανίστηκε κανονικά. Είναι νόμιμο αυτό;
Όταν εννοείς στο τέλος μιας ειδικής τι εννοείς; μέσα στην ειδική είναι νομότυπο (νομιζω και μέχρι τον ελεγχόμενο χώρο μετά το STOP, σωστά Nass?). Εαν έγινε στην απλή είναι παράνομο
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Όταν εννοείς στο τέλος μιας ειδικής τι εννοείς; μέσα στην ειδική είναι νομότυπο (νομιζω και μέχρι τον ελεγχόμενο χώρο μετά το STOP, σωστά Nass?). Εαν έγινε στην απλή είναι παράνομο
Δεν είναι ξεκάθαρο από τα πλάνα, πάντως φαίνεται πολύ καθαρά ότι η minor ζητάει από κάποιον απ' έξω νερό, που της δίνει δύο μπουκάλια και το πλήρωμα σβήνει τη φωτιά
H αγωνιστική πλευρά του 53ου