-
Μετά την ωραία συζήτηση στο άλλο θέμα για το Loeb, να βάλω και μια πιο δύσκολη για όσους ψήφισαν 'Ναι' στο άλλο θέμα:
Μετά το τελευταίο service ο Baldacci έφυγε χωρίς πίσω προφυλακτήρα. Τον είχε χάσει στην Αγ. Σωτήρα 1, στο service προτίμησαν να του αλλάξουν ψαλίδια και φρένα πίσω, δεν πρόφτασαν να βάλουν τον προφυλακτήρα και έφυγε χωρίς.
Οι αγωνοδίκες του επέβαλαν ποινή 5 λεπτών για μη συμμόρφωση με το δελτίο αναγνώρισης που σαφώς δείχνει τον προφυλακτήρα και τους κανονισμούς της ομάδας Ν (αρχικά μίλαγαν για αποκλεισμό αλλά μάλλον τους έπεισα )
Εφ΄ όσον ο ΚΟΚ σαφώς επιβάλλει την ύπαρξη προφυλακτήρων, ΕΠΡΕΠΕ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΣΤΟΝ BALDACCI ?
Εδώ σε θέλω κάβουρα, που λένε...
-
Μετά την ωραία συζήτηση στο άλλο θέμα για το Loeb, να βάλω και μια πιο δύσκολη για όσους ψήφισαν 'Ναι' στο άλλο θέμα:
Μετά το τελευταίο service ο Baldacci έφυγε χωρίς πίσω προφυλακτήρα. Τον είχε χάσει στην Αγ. Σωτήρα 1, στο service προτίμησαν να του αλλάξουν ψαλίδια και φρένα πίσω, δεν πρόφτασαν να βάλουν τον προφυλακτήρα και έφυγε χωρίς.
Οι αγωνοδίκες του επέβαλαν ποινή 5 λεπτών για μη συμμόρφωση με το δελτίο αναγνώρισης που σαφώς δείχνει τον προφυλακτήρα και τους κανονισμούς της ομάδας Ν (αρχικά μίλαγαν για αποκλεισμό αλλά μάλλον τους έπεισα )
Εφ΄ όσον ο ΚΟΚ σαφώς επιβάλλει την ύπαρξη προφυλακτήρων, ΕΠΡΕΠΕ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΣΤΟΝ BALDACCI ?
Εδώ σε θέλω κάβουρα, που λένε...
-
Μετά την ωραία συζήτηση στο άλλο θέμα για το Loeb, να βάλω και μια πιο δύσκολη για όσους ψήφισαν 'Ναι' στο άλλο θέμα:
Μετά το τελευταίο service ο Baldacci έφυγε χωρίς πίσω προφυλακτήρα. Τον είχε χάσει στην Αγ. Σωτήρα 1, στο service προτίμησαν να του αλλάξουν ψαλίδια και φρένα πίσω, δεν πρόφτασαν να βάλουν τον προφυλακτήρα και έφυγε χωρίς.
Οι αγωνοδίκες του επέβαλαν ποινή 5 λεπτών για μη συμμόρφωση με το δελτίο αναγνώρισης που σαφώς δείχνει τον προφυλακτήρα και τους κανονισμούς της ομάδας Ν (αρχικά μίλαγαν για αποκλεισμό αλλά μάλλον τους έπεισα )
Εφ΄ όσον ο ΚΟΚ σαφώς επιβάλλει την ύπαρξη προφυλακτήρων, ΕΠΡΕΠΕ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΣΤΟΝ BALDACCI ?
Εδώ σε θέλω κάβουρα, που λένε...
-
Αυτό νομίζω ότι είναι υπερβολή. Είναι μέσα στα πλαίσια της ανεκτηκότητας που πρέπει να έχει η αστυνομία για να διευκολύνει τον αγώνα. Το αυτοκίνητο δεν ήταν επικίνδυνο χωρίς προφυλακτήρα. Σε ανάλογη περίπτωση του Solberg χωρίς πορτ-παγκαζ και μάλιστα εις διπλούν δεν έγινε τίποτα ούτε σε άλλες χώρες. Δεν είναι καθόλου συγκρίσιμο με του Loeb. Είναι στα πλαίσια ανοχής του ΚΟΚ.
Καλώς έφαγε την ποινή του σύμφωνα με τον κανονισμό του WRC αλλά μέχρι εκεί.
-
Ναι, αλλά τώρα δεν ισχύει ο ΚΟΚ?!
Με πείσατε στο προηγούμενο! Τώρα?!!!
-
Μπορεί να μας πει κάποιος τι λέει ο ΚΟΚ για τον προφυλακτήρα? Αν δηλάδή έχω το αυτοκίνητο μου στον φαναρτζή και το μεταφέρω στον βαφέα, πόσο παράνομος είμαι?
-
Γιαυτό έθεσα το ερώτημα. Προβοκατόρικα
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Είναι στα πλαίσια ανοχής του ΚΟΚ.Υπάρχουν πλαίσια ανοχής του ΚΟΚ; Δε μου αρέσει, αλλά ψήφισα ΝΑΙ.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Είναι στα πλαίσια ανοχής του ΚΟΚ.
Υπάρχουν πλαίσια ανοχής του ΚΟΚ;
Οκ, αναδιατυπώνω.
Είναι στα πλαίσια ανοχής του ΚΟΚ για αγώνα ράλλυ, εφόσον δεν είναι επικίνδυνο.
-
Το θεωρώ υπερβολή να τον σταματούσαν να έλλειψη προφυλακτήρα. Τόσα Ι.Χ. κυκλοφορούν καθημερινά στους δρόμους χωρίς προφυλακτήρες και η αστυνομία δεν τους κάνει τίποτα! Πόσο μάλλον στην περίπτωση ενός αγωνιστικού...
-
Αυτό που λες msamaro είναι η λογική στο άλλο thread 'τόσα αυτοκίνητα είναι έτσι και αλλιώς, το Loeb θα σταματούσαν ?'
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Αυτό νομίζω ότι είναι υπερβολή. Είναι μέσα στα πλαίσια της ανεκτηκότητας που πρέπει να έχει η αστυνομία για να διευκολύνει τον αγώνα. Το αυτοκίνητο δεν ήταν επικίνδυνο χωρίς προφυλακτήρα. Σε ανάλογη περίπτωση του Solberg χωρίς πορτ-παγκαζ και μάλιστα εις διπλούν δεν έγινε τίποτα ούτε σε άλλες χώρες. Δεν είναι καθόλου συγκρίσιμο με του Loeb. Είναι στα πλαίσια ανοχής του ΚΟΚ.Καλώς έφαγε την ποινή του σύμφωνα με τον κανονισμό του WRC αλλά μέχρι εκεί.
Συμφωνώ
Στον Loeb ψήφισα ναι αλλά εδώ όχι ... -
KOK-λάστιχο δηλαδή...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
KOK-λάστιχο δηλαδή...Αυτό ακριβώς
Ξέρω είναι δύσκολο και παράτυπο αλλά δεν είναι και αδύνατο.
Θα μπορούσε η ΕΑ με μια άμεση συνεργασία με την οργάνωση να σταματά πχ. ένα αυτοκίνητο χωρίς τροχούς και χωρίς φρένα και να αφήνει ένα άλλο χωρίς προφυλακτήρα ή σπόιλερ ή με σπασμένο τζάμι .... -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Αυτό νομίζω ότι είναι υπερβολή. Είναι μέσα στα πλαίσια της ανεκτηκότητας που πρέπει να έχει η αστυνομία για να διευκολύνει τον αγώνα. Το αυτοκίνητο δεν ήταν επικίνδυνο χωρίς προφυλακτήρα. Σε ανάλογη περίπτωση του Solberg χωρίς πορτ-παγκαζ και μάλιστα εις διπλούν δεν έγινε τίποτα ούτε σε άλλες χώρες. Δεν είναι καθόλου συγκρίσιμο με του Loeb. Είναι στα πλαίσια ανοχής του ΚΟΚ.
Καλώς έφαγε την ποινή του σύμφωνα με τον κανονισμό του WRC αλλά μέχρι εκεί.
Συμφωνώ
Στον Loeb ψήφισα ναι αλλά εδώ όχι ...Αυτό είναι το θέμα, παιδιά. Εδώ ψηφίζουμε ως φίλοι των αγώνων, που δε θέλουμε να βλέπουμε πληρώματα να εγκαταλείπουν (ειδικά για ασημαντότητες, στα δικά μας μάτια), που κατά βάθος μάς αρέσει να βλέπουμε το αυτοκίνητο να τελειώνει την ειδική μισοκατεστραμμένο (θυμηθείτε το ignis-τέντα πρόπερσυ ή τον hirvonen), γιατί λέει πολλά για την υπερπροσπάθεια του πληρώματος κ.λπ.
ΟΜΩΣ, ο κανονισμός είναι γραμμένος απρόσωπα, ψυχρά και ουδέτερα. Και αυτό γίνεται για έναν απλούστατο λόγο: για να καλυφθούν όσες περισσότερες περιπτώσεις, με έναν γενικόλογο τρόπο, έτσι ώστε καμία περίπτωση να μη μένει εκτός ρύθμισης. Όταν λοιπόν ο κανονισμός λέει ότι το αυτοκίνητο πρέπει να συνάδει με το δελτίο αναγνώρισής του, δεν είναι δυνατόν να κρίνουμε ad hoc και να λέμε 'ναι, αλλά ακόμα και χωρίς προφυλακτήρα, φτερό, παρπρίζ δεν είναι επικίνδυνος'.
Αν ο κανονισμός το ήθελε, θα άφηνε τέτοιες περιπτώσεις ρητά στη διακριτική ευχέρεια του τεχνικού ελέγχου. Και απ' όσο γνωρίζω, κάτι τέτοιο στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ισχύει...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
KOK-λάστιχο δηλαδή...Να ανοίξω τώρα θέμα για τον Solberg και την ταχύτητα που είχε όταν χτύπησε στην απλή?
-
ε οχι και να τον σταματησει... αρκει η ποινη που δεχθηκε...
αλλωστε το παλικαρι μας εκανε ολους να τον χειροκροταμε για 3 γυρους την κυριακη στο οακα, οπου και παλι εμεινε χωρις πισω προφυλακτηρα...
σε αντιθεση με τους περισσοτερους απο τους υπολοιπους (που προφανως κυνηγουσαν δεκατα στις στροφες της υπερειδικης ) μπηκε για να προσφερει θεαμα και παρολο που ο πισω αριστερα τροχος στραβωσε συνεχισε ακαθεκτος... μπραβο και παλι μπραβο -
Δεν ήταν αυτός ο Baldacci αλλά ο αδελφός του (το κόκκινο Mitsu Νο. 36)
-
Πάντως αυτός με το άσπρο Subi είχε πάρει πόλλα χάπια πριν μπεί στο ΟΑΚΑ!!! Με 45-80 μοίρες θετικό κάμπερ στην πίσω αριστερή κ πήγαινε μαλλιοκούβαρα!!!
-
οχι, γιατί δεν κινδυνευει κανείς από ενα αυτοκίνητο χωρίς προφυλακτήρα και εδώ έχει νόημα η επιείκεια των αρχών λόγο αγώνα.
Επρεπε να σταματήσουν το Baldacci ?