-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Δεν αμφισβητώ ότι οι δημοσιογράφοι του αυτοκινητιστικού τύπου σαφώς γνωρίζουν περισσότερα από εμένα και δοκιμάζουν περισσότερα αυτοκίνητα. Η τελική τους άποψη -αυτό δηλαδή που τελικά διαβάζω εγώ στο χαρτί- ωστόσο καθορίζεται και από άλλους παράγοντες...ναι αλλά είναι εγκυρότερη η άποψή τους από την δική μας, του κουμπάρου, του κουνιάδου και του συναδέλφου στην δουλειά που αγοράζει με διαφορετικά κριτίρια...
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Δεν αμφισβητώ ότι οι δημοσιογράφοι του αυτοκινητιστικού τύπου σαφώς γνωρίζουν περισσότερα από εμένα και δοκιμάζουν περισσότερα αυτοκίνητα. Η τελική τους άποψη -αυτό δηλαδή που τελικά διαβάζω εγώ στο χαρτί- ωστόσο καθορίζεται και από άλλους παράγοντες...και τους αρέσουν τα ΣΕΑΤ!!!
-
spiros
αυτός ο 1,2 θα κάνει θραύση στα μικρά μοντέλα του γκρουπ...Fabia, Ibiza, Polo...κτλ.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δεν αμφισβητώ ότι οι δημοσιογράφοι του αυτοκινητιστικού τύπου σαφώς γνωρίζουν περισσότερα από εμένα και δοκιμάζουν περισσότερα αυτοκίνητα. Η τελική τους άποψη -αυτό δηλαδή που τελικά διαβάζω εγώ στο χαρτί- ωστόσο καθορίζεται και από άλλους παράγοντες...
ναι αλλά είναι εγκυρότερη η άποψή τους από την δική μας, του κουμπάρου, του κουνιάδου και του συναδέλφου στην δουλειά που αγοράζει με διαφορετικά κριτίρια...
μην ακουτε τα περιοδικα βρε, ο μπατζανακης του θειου της αδερφης του ξαδερφου της κουμπαρας της αδερφης ξερει παντα καλυτερα!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
spirosαυτός ο 1,2 θα κάνει θραύση στα μικρά μοντέλα του γκρουπ...Fabia, Ibiza, Polo...κτλ.
εννοειται
κυριως λογω ροπης και ευχρηστιας, αλλωστε τα αλογα σε αυτα τα μοτερ ανεβαινουν πιο γρηγορα και απο γιο βουλευτη που θελει να πολιτευτει... -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Δεν αμφισβητώ ότι οι δημοσιογράφοι του αυτοκινητιστικού τύπου σαφώς γνωρίζουν περισσότερα από εμένα και δοκιμάζουν περισσότερα αυτοκίνητα. Η τελική τους άποψη -αυτό δηλαδή που τελικά διαβάζω εγώ στο χαρτί- ωστόσο καθορίζεται και από άλλους παράγοντες...
ναι αλλά είναι εγκυρότερη η άποψή τους από την δική μας, του κουμπάρου, του κουνιάδου και του συναδέλφου στην δουλειά που αγοράζει με διαφορετικά κριτίρια...
μην ακουτε τα περιοδικα βρε, ο μπατζανακης του θειου της αδερφης του ξαδερφου της κουμπαρας της αδερφης ξερει παντα καλυτερα!
προφανώς ρε φίλε... Γιατί αυτός έχει βάλει και το χέρι στην τσέπη.
Οι δημοσιογράφοι δε πονάνε τόσο πολύ τα λεφτά σε σχέση με το αυτοκίνητο (συντήρηση κατανάλωση, μεταπωλητική αξία) -
πολύ σωστός !!!!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Δεν αμφισβητώ ότι οι δημοσιογράφοι του αυτοκινητιστικού τύπου σαφώς γνωρίζουν περισσότερα από εμένα και δοκιμάζουν περισσότερα αυτοκίνητα. Η τελική τους άποψη -αυτό δηλαδή που τελικά διαβάζω εγώ στο χαρτί- ωστόσο καθορίζεται και από άλλους παράγοντες...
ναι αλλά είναι εγκυρότερη η άποψή τους από την δική μας, του κουμπάρου, του κουνιάδου και του συναδέλφου στην δουλειά που αγοράζει με διαφορετικά κριτίρια...
μην ακουτε τα περιοδικα βρε, ο μπατζανακης του θειου της αδερφης του ξαδερφου της κουμπαρας της αδερφης ξερει παντα καλυτερα!
Φίλε spiros, ενδιάμεση λύση δεν υπάρχει? Δηλαδή η επιλογή του καταναλωτή είναι στεγνά Α.οι 4T (ή οι χΤροχοί, δεν έχει σημασία) και Β.Η άποψη του μπαντζανάκη?
Όχι, ένας νοήμων άνθρωπος κάνει μια έρευνα αγοράς πριν από οποιαδήποτε αγορά (πόσο μάλλον όταν πρόκειται για δαπάνη 20000+ ευρώ), και τελικά επιλέγει, με βάση ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ αλλά και ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ κριτήρια.
-
τι λέμε ρε παιδιά τώρα...οι απόψεις των δημοσιογράφων θα πρέπει να περνούν από φιλτράρισμα όπως και οι 'απόψεις' των συγγενών και φίλων.
Αλλά εντάξει το να απαξιώνουμε την γνωμη των πρώτων και να ακούμε την γνώμη των δεύτερων ωραιοποιήμενη ΠΑΝΤΑ επειδή έβαλαν το χέρι στην τσέπη είναι τουλάχιστον αφελές να το πιστεύουμε. -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Δεν αμφισβητώ ότι οι δημοσιογράφοι του αυτοκινητιστικού τύπου σαφώς γνωρίζουν περισσότερα από εμένα και δοκιμάζουν περισσότερα αυτοκίνητα. Η τελική τους άποψη -αυτό δηλαδή που τελικά διαβάζω εγώ στο χαρτί- ωστόσο καθορίζεται και από άλλους παράγοντες...
ναι αλλά είναι εγκυρότερη η άποψή τους από την δική μας, του κουμπάρου, του κουνιάδου και του συναδέλφου στην δουλειά που αγοράζει με διαφορετικά κριτίρια...
μην ακουτε τα περιοδικα βρε, ο μπατζανακης του θειου της αδερφης του ξαδερφου της κουμπαρας της αδερφης ξερει παντα καλυτερα!
προφανώς ρε φίλε... Γιατί αυτός έχει βάλει και το χέρι στην τσέπη.
Οι δημοσιογράφοι δε πονάνε τόσο πολύ τα λεφτά σε σχέση με το αυτοκίνητο (συντήρηση κατανάλωση, μεταπωλητική αξία)ναι τωρα ενταξει!
Ποιος αυτος που παει για λαδια καθε 7500 ενω ο κατασκευαστης του λεει καθε 30000??? Και μετα κλαιει για ακριβη συντηρηση...'Η μηπως αυτος που στρωνει το μοτερ μεχρι τα 5000χλμ και μετα φωναζει οτι του καιει λαδια??
'Η μηπως αυτος που αγορασε αυτοκινητο χωρις καν να το εχει οδηγησει και μετα κλαιει οτι ειναι αργο?
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Δεν αμφισβητώ ότι οι δημοσιογράφοι του αυτοκινητιστικού τύπου σαφώς γνωρίζουν περισσότερα από εμένα και δοκιμάζουν περισσότερα αυτοκίνητα. Η τελική τους άποψη -αυτό δηλαδή που τελικά διαβάζω εγώ στο χαρτί- ωστόσο καθορίζεται και από άλλους παράγοντες...
ναι αλλά είναι εγκυρότερη η άποψή τους από την δική μας, του κουμπάρου, του κουνιάδου και του συναδέλφου στην δουλειά που αγοράζει με διαφορετικά κριτίρια...
μην ακουτε τα περιοδικα βρε, ο μπατζανακης του θειου της αδερφης του ξαδερφου της κουμπαρας της αδερφης ξερει παντα καλυτερα!
Φίλε spiros, ενδιάμεση λύση δεν υπάρχει? Δηλαδή η επιλογή του καταναλωτή είναι στεγνά Α.οι 4T (ή οι χΤροχοί, δεν έχει σημασία) και Β.Η άποψη του μπαντζανάκη?
Όχι, ένας νοήμων άνθρωπος κάνει μια έρευνα αγοράς πριν από οποιαδήποτε αγορά (πόσο μάλλον όταν πρόκειται για δαπάνη 20000+ ευρώ), και τελικά επιλέγει, με βάση ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ αλλά και ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ κριτήρια.
φυσικα υπαρχει και η ενδιαμεση λυση η οποια ειναι και η σωστη!
Διαβαζουμε, ρωταμε (γνωστους, φορουμς) και στο τελος οδηγουμε τα 3-4-5 μοντελα που μας ενδιαφερουν.ΜΕΤΑ απο αυτα επιλεγουμε αυτοκινητο....
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Φίλε spiros, ενδιάμεση λύση δεν υπάρχει? Δηλαδή η επιλογή του καταναλωτή είναι στεγνά Α.οι 4T (ή οι χΤροχοί, δεν έχει σημασία) και Β.Η άποψη του μπαντζανάκη?
Όχι, ένας νοήμων άνθρωπος κάνει μια έρευνα αγοράς πριν από οποιαδήποτε αγορά (πόσο μάλλον όταν πρόκειται για δαπάνη 20000+ ευρώ), και τελικά επιλέγει, με βάση ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ αλλά και ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ κριτήρια.
ποια είναι τα αντικειμενικά κριτήρια;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Δεν αμφισβητώ ότι οι δημοσιογράφοι του αυτοκινητιστικού τύπου σαφώς γνωρίζουν περισσότερα από εμένα και δοκιμάζουν περισσότερα αυτοκίνητα. Η τελική τους άποψη -αυτό δηλαδή που τελικά διαβάζω εγώ στο χαρτί- ωστόσο καθορίζεται και από άλλους παράγοντες...
ναι αλλά είναι εγκυρότερη η άποψή τους από την δική μας, του κουμπάρου, του κουνιάδου και του συναδέλφου στην δουλειά που αγοράζει με διαφορετικά κριτίρια...
μην ακουτε τα περιοδικα βρε, ο μπατζανακης του θειου της αδερφης του ξαδερφου της κουμπαρας της αδερφης ξερει παντα καλυτερα!
προφανώς ρε φίλε... Γιατί αυτός έχει βάλει και το χέρι στην τσέπη.
Οι δημοσιογράφοι δε πονάνε τόσο πολύ τα λεφτά σε σχέση με το αυτοκίνητο (συντήρηση κατανάλωση, μεταπωλητική αξία)ναι τωρα ενταξει!
Ποιος αυτος που παει για λαδια καθε 7500 ενω ο κατασκευαστης του λεει καθε 30000??? Και μετα κλαιει για ακριβη συντηρηση...'Η μηπως αυτος που στρωνει το μοτερ μεχρι τα 5000χλμ και μετα φωναζει οτι του καιει λαδια??
'Η μηπως αυτος που αγορασε αυτοκινητο χωρις καν να το εχει οδηγησει και μετα κλαιει οτι ειναι αργο?
Δε το κατάλαβα? εγω είμαι αυτός? Μαλλον όχι, κάτι αλλο θέλεις να πεις και πάλι δε το έχω πιάσει... (είναι γνωστό ότι δε πιάνω πουλιά στον αέρα)
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
τι λέμε ρε παιδιά τώρα...οι απόψεις των δημοσιογράφων θα πρέπει να περνούν από φιλτράρισμα όπως και οι 'απόψεις' των συγγενών και φίλων.Συμφωνώ απόλυτα, με μια μικρή διευκρίνηση: η ενδεχόμενη παραπλάνηση από ένα περιοδικό είναι πιο ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ (κρύβεται πίσω από ένα δήθεν κύρος) και πιο ΜΑΖΙΚΗ (δεκάδες χιλιάδες αναγνώστες) από τα ενδεχόμενα 'παραμύθια/μπαρούφες/ανακρίβειες/υπερβολές' του μπατζανάκη...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Δεν αμφισβητώ ότι οι δημοσιογράφοι του αυτοκινητιστικού τύπου σαφώς γνωρίζουν περισσότερα από εμένα και δοκιμάζουν περισσότερα αυτοκίνητα. Η τελική τους άποψη -αυτό δηλαδή που τελικά διαβάζω εγώ στο χαρτί- ωστόσο καθορίζεται και από άλλους παράγοντες...
ναι αλλά είναι εγκυρότερη η άποψή τους από την δική μας, του κουμπάρου, του κουνιάδου και του συναδέλφου στην δουλειά που αγοράζει με διαφορετικά κριτίρια...
μην ακουτε τα περιοδικα βρε, ο μπατζανακης του θειου της αδερφης του ξαδερφου της κουμπαρας της αδερφης ξερει παντα καλυτερα!
προφανώς ρε φίλε... Γιατί αυτός έχει βάλει και το χέρι στην τσέπη.
Οι δημοσιογράφοι δε πονάνε τόσο πολύ τα λεφτά σε σχέση με το αυτοκίνητο (συντήρηση κατανάλωση, μεταπωλητική αξία)ναι τωρα ενταξει!
Ποιος αυτος που παει για λαδια καθε 7500 ενω ο κατασκευαστης του λεει καθε 30000??? Και μετα κλαιει για ακριβη συντηρηση...'Η μηπως αυτος που στρωνει το μοτερ μεχρι τα 5000χλμ και μετα φωναζει οτι του καιει λαδια??
'Η μηπως αυτος που αγορασε αυτοκινητο χωρις καν να το εχει οδηγησει και μετα κλαιει οτι ειναι αργο?
Δε το κατάλαβα? εγω είμαι αυτός? Μαλλον όχι, κάτι αλλο θέλεις να πεις και πάλι δε το έχω πιάσει... (είναι γνωστό ότι δε πιάνω πουλιά στον αέρα)
Γιατι το λες αυτο, προφανως οχι!
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
τι λέμε ρε παιδιά τώρα...οι απόψεις των δημοσιογράφων θα πρέπει να περνούν από φιλτράρισμα όπως και οι 'απόψεις' των συγγενών και φίλων.
Συμφωνώ απόλυτα, με μια μικρή διευκρίνηση: η ενδεχόμενη παραπλάνηση από ένα περιοδικό είναι πιο ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ (κρύβεται πίσω από ένα δήθεν κύρος) και πιο ΜΑΖΙΚΗ (δεκάδες χιλιάδες αναγνώστες) από τα ενδεχόμενα 'παραμύθια/μπαρούφες/ανακρίβειες/υπερβολές' του μπατζανάκη...
μα ειναι προφανες οτι δεν πρεπει να διαβασεις ΕΝΑ περιοδικο, οπως δεν πρεπει να παρεις και ΜΙΑ γνωμη ή να οδηγησεις ΕΝΑ μονο αυτοκινητο!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Φίλε spiros, ενδιάμεση λύση δεν υπάρχει? Δηλαδή η επιλογή του καταναλωτή είναι στεγνά Α.οι 4T (ή οι χΤροχοί, δεν έχει σημασία) και Β.Η άποψη του μπαντζανάκη?
Όχι, ένας νοήμων άνθρωπος κάνει μια έρευνα αγοράς πριν από οποιαδήποτε αγορά (πόσο μάλλον όταν πρόκειται για δαπάνη 20000+ ευρώ), και τελικά επιλέγει, με βάση ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ αλλά και ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ κριτήρια.
ποια είναι τα αντικειμενικά κριτήρια;
Ok, ίσως θα έπρεπε να πω ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτήρια, αφού ανάλογα με την πηγή της πληροφορίας υπάρχουν και αποκλίσεις. Σε κάθε περίπτωση εννοώ δεδομένα όπως : επιδόσεις (επιτάχυνση-ρεπριζ), κατανάλωση, αξιοπιστία, εγγύηση & after-sales υποστήριξη, αξία μεταπώλησης και άλλα παρόμοια.
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Ok, ίσως θα έπρεπε να πω ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτήρια, αφού ανάλογα με την πηγή της πληροφορίας υπάρχουν και αποκλίσεις. Σε κάθε περίπτωση εννοώ δεδομένα όπως : επιδόσεις (επιτάχυνση-ρεπριζ), κατανάλωση, αξιοπιστία, εγγύηση & after-sales υποστήριξη, αξία μεταπώλησης και άλλα παρόμοια.
Εδώ που έχουμε φτάσει αμφισβητούνται τα πάντα
Βλέπεις επιδόσεις κάποιου μοντέλου που το εμφανίζουν πιο αργό απ' ότι θα 'έπρεπε' αααα άσχετοι δημοσιογράφοι δεν το πατάνε! ή είναι πιο γρήγορο και έβαλαν άλλες μετρήσεις γιατί τα παίρνουν από τον ανταγωνισμό
Η αξιοπιστία εξαρτάται από πάρα πολλούς παράγοντες και μόνο αντικειμενική δεν μπορεί να θεωρηθεί, ενώ και το after sales διαφέρει από συνεργείο σε συνεργείο, από πόλη σε πόλη κλπ, ανεξάρτητα από μάρκα.
Η μεταπωλητική αξία, ειδικά στην Ελλάδα, είναι πολύ περίεργη, ειδικά με τα ακριβά μεταχειρισμένα.
Όλα σχετικά είναι
-
Για αυτό το λόγο πρόσθεσα το σχεδόν...
Συμφωνώ με αυτά που λες και τα έχω υπόψιν μου, αλλά σε κάθε περίπτωση είναι πιο εύκολη η σύγκριση ανάμεσα σε δυο μοντέλα πχ. της επιτάχυνσης (ΝΑΙ, το Leon ως δίλιτρο και με 10 άλογα παραπάνω, παρόμοιο βάρος είναι πιο γρήγορο από το Civic, πόσο ακριβώς κανείς δεν το ξέρει) ή της αξιοπιστίας (σε αυτό το σημείο ελάχιστοι θα διαφωνήσουν ότι ο Ιάπωνας είναι αρκετά μπροστά σε σχέση με τους Ισπανούς -μεταμφισμένους Γερμανούς).
Σε αντίθεση όλα αυτά, με μια σύγκριση του τύπου 'η ανάρτηση του Χ μοντέλου είναι καλύτερη από αυτήν του Ψ', για την εγκυρότητα της οποίας ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ μπορεί να φτάσει κάποιος σε ασφαλές συμπέρασμα.
-
Παντως σε γενικες γραμμες ειναι επιτυχια για το leon να συγκρινεται με το civic και να θεωρειται και καλυτερο.Αν σκεφτει κανεις δλδ οτι το προηγουμενο civic θεωρειτο premium και συγκρινοταν με 147 και A3...
Τωρα για το αν πουλαει η οχι το leon,καλα και το προηγουμενο civic δεν πουλησε καθολου.Προσωπικα δε με ενδιαφερουν οι επιλογες της μαζας και δε θεωρω πως καταξιωνουν το αυτοκινητο.Ας πουμε το Astra εχει ξεπουλησει και ειναι μια μετριοτητα.
Τεσπα δεν τραβαω και μεγαλο ζορι με το civic και με το αν θα πουλησει απλα με χαλαει να βλεπω τον πολυ κοσμο να αγοραζει κατι με κριτηριο την εμφανιση και να επιβραβευει με την αγνοια του την κακη νοοτροπια του Σαρακακη
Οπως επισης με χαλαει να βγαινουν ατομα και να λενε οτι καει 6.6 στα 100...Στρουμφοζωμο ισως?
Γιατι στη δικη μας πραγματικοτητα με την αληθινη και ακριβη βενζινη καει πολυ περισοτερο.Εκτος και αν 100δες δημοσιογραφοι που το τεσταρανε σε ολο τον κοσμο κανουν λαθος... η τα παιρνουν... η ειναι δακτυλοι της Seat....
Ηonda Civic 2005