Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προσβάσεις SS του 53ου 2006
    1. Home
    2. Ράλι Ακρόπολις
    3. Προσβάσεις SS του 53ου 2006
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 6 / 9
    Ράλι Ακρόπολις
    48
    173
    219
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thalisbl last edited by

      Καλημέρα παιδάκια

      Το τυπωμένο πρόγραμμα έχει τίποτα παραπάνω από ότι έχει το επίσημο site ή απλά είναι ένα βιβλιαράκι με τα ίδια πράγματα? Αν και οκ 3 γιουρο δεν είναι και πολλά.

      Δεν έχω δει να δίνεται πουθενά πληροφορία για το αν υπάρχουνε κάποια καλά σημεία για βραδινή κατασκήνωση. Έχει κάποιος καμιά ιδέα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        billf last edited by

        Σκέφτομαι για ολοήμερο την Παρασκευή στο πεδίο βολής της Θήβας.
        Ξέρει κανείς τον χώρο εκεί; έχει κανά δεντράκι να την πέσουμε να δροσιστούμε ή έχει μόνο ραδίκια;;;;

        Η ίδια ερώτηση για την πρόσβαση 1 της Ψάθας (4χλ).....(λέει τίποτα;;).

        Μερσί...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          karapetsanosj last edited by

          Το ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΩ απ΄αλλου και το καταχωρω με το δικαιωμα του συνοδηγου στις αναγνωρισεις
          ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΠΕΤΣΑΝΟΣ
          '............Καλησπερα......
          Πρίν μιση ωρα ολοκληρωσαμε το γενικο τσεκ απ του φετεινου Ακροπολις.
          6 πρωι με 9+ το βραδυ. Σε 15 ωρες γυριζεις ΟΛΟΚΛΗΡΟ το φετεινο Ακροπολις και βγαζεις συμπερασματα αξιοθαυμαστα και νοσταλγικα μια που συναντας κομματια (αν οχι ολοκληρες Ε.Δ.) παλαιοτερων Ακροπολις οπου στα χωματα τους ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ της εποχης εγραψαν την δικια τους ιστορία. Αν εξαιρεσουμε τον Υμηττο και την ιδιομορφια του για τους 'απαγορευμενους επισκεπτες' οι υπολοιπες ειδικες ειναι ενα ονειρο με ποσοστοποιησης φλαταδουρας 80-85%.
          Αναλυτικα.
          Στην ειδικη ΣΚΟΥΡΤΑ η 'περιποιηση' της ειδικης ειναι τελεια αν και οι 'υποπτες φυτευτες' δεν λειπουν και θελει προσοχη. Περνιεται σε ρυθμό αναγνωρισης αλλα και ρυθμό 'προπονησης' αναλογα με το ποσο θελεις να 'παιξεις' με τις απαραιτητες δυνατοτητες του 'μουλαριου' που θα οδηγεις (παντα μιλαω για βολτισιο αυτοκινητο SUV). Tα κομματια της ποικιλλα σε προκαλουν με τα κατηφορικα τους αλλα και με τα στηθωματα που χρειαζονται εκτος απο δυναμη και τεχνική. Υπάρχουν σημεια για παρακολουθηση εξαισια, και παντως πολυ καλυτερα και ουσιαστικοτερα απο τα τετριμμενα που υποδεικνυονται.
          Στην ειδικη ΘΗΒΑ. Απλα......χαθηκαμε με road book παρακαλω. Καμμία σχεση με την Θηβα του παρελθοντος εκτος της αφετηρίας, ισως και του τερματισμου. Καμμία σχεση με την Θηβα των 'Μαυρων Ρόδων' που πιθανον καποιοι να εξυπατηθουν και να θελησουν να δουν εκει που εβλεπαν καποτε. Κλειδι η αλλαγη πορείας για Νεοχωρακι και η χρηση τεραστιου κομματιου σαν ανηφορα, αυτου που καποτε ηταν κατηφορικό μετα το 'γωνιασμα' αριστερα. Ετσι συνεχίζει και περνα τον σκουπιδότοπο και ανηφορίζοντας αριστερα μπλεκει σε ενα δαιδαλωδη σχεδιασμό με απωτερη καταληξη το πεδίο βολης του ΚΕΠΒ οπου σημερα φτασαμε με καποια καθυστερηση και δεν απολαυσαμε την σημερινη βολη(?) για να θυμηθουμε και τα νειατα μας. Εκει λοιπον τις επόμενες ημερες και με το δεδομενο των γενικων δοκιμων την Δευτερα και Τριτη θα σχεδιαστει rally show στα πλαισια και της ολικης εκκαθαρισης της ειδικης και σαφως της διαμόρφωσης της. Μεχρι τοτε (επιβεβαιωθηκε οτι θα γινει) μην πατε να ανγνωρισετε τιποτα απο ειδικη και σημεια γιατι αν βγειτε ποτε απο εκει να μου.......γραψετε. Ο χωρος ειναι δαιδαλωδης, πυκνοφυτος με χιλιαδες σταυροδρομια και το roadbook εχει 'τουλιπες' της προσεχους αμεσης σχεδίασης. Οταν περατωθει η εργασια των γκρειντερ πηγαινετε. Μεχρι τοτε για το καλος σας.......στα αυγα σας.
          Στην ειδική ΜΑΝΔΡΑ. Αξιζει να ανεβειτε το στηθατο κομματι (αν και τα δενδρα των 12 χρόνων πρίν ψηλωσαν) και εκλεισαν τα 'οπτικα' πριν την κατηφόρα. Το μπασιμο μεταφερθηκε απο αλλου (οπου μανδρα αριστερα αμεσα δεξια μεσα) και η ειδικη ξεκινα με κομματια στενα γεματα ....φιδια. (Ειδος που σημερα εδωσε ρεσιταλ). Τελεια οριοθετημενη και φυλασσόμενη (οπως και τα Σκουρτα except Θηβα) συναντα την 'παλια' Μανδρα σε δεξι γλυκό εχοντας εξω τα συντονισμενα σπαστηρια με τα κοτρωνια που χορευαν οι Λαντσια. Κριμα! Αλλα ο σκοπος αγιαζει τα μεσα. Κατηφορα και τα καλα τελειωματα 'μεσα' (φλαταρισμενα) ενω τα τελικα κομματια με μπαριερες δεξια για το ψιλογκρεμι (θυμιζουν αμεσα το μπαριερασμα του Δροσοχωρίου με μπαριερες για την ωρα και τον αγωνα μπηγμενες βαθυτατα και στιβαροτατα. Σαφως 'ορθιες' και ολοκαινουργιες!). Στο κομματι της ασφαλτου απεναντι (οπου επιτρεπεται και το παρκαρισμα) κανει καποιος 1+ λεπτο 'ματι' των παγκοσμιων και οχι μονον διπλα στην χαραδρα πριν το flying. ΜΑΝΔΡΑ!! Ποσα εχουμε 'ζησει' εκει για να δεχτουμε την σημερινη της 'ηρεμια' που απαιτει η παγκόσμια ομοσπονδία! Ομως το παλιο κρασι οσα χρόννια να περασουν γινεται καλυτερο ειδικα οταν δεχεται τις περιποιησεις ανθρωπων που αναβιωνουν ειδικες με ιστορία.
          Στην ειδική ΚΙΝΕΤΑ. Απλα πηγαινετε, και μεινετε εκει. Ειναι τοσο μεγαλη (η μεγαλυτερη) που δεν τελειωνει θεαματικα και οχι μονον με τιποτα. Διαλεξτε και απολαυστε. Οχι βεβαια εκει που θα παει το ¨συνολο' ολης της Ελλαδας. Ποιο περα....Μην στερευετε απο ιδεες για 'ματι'.
          Στην ειδικη ΨΑΘΑ. Αναβιωνεται ενα κοκτειλ Βενιζας-Πατερα και Ψαθας κλασσικης. Ετσι μεχρι το 'καραουλι' γμτ το ανεβασμα. Απο τον 'σταυρο' της ερχομενης διαφυγης ασθενοφορου (ξεχαστε την σαν μπουκα) απο Αγιο Κωνσταντινο και πανω θα βλαστιμησετε αν οχι εσεις, τα ημιαξονια σας οπωσδηποτε, με κινδυνο να εγκαταλειψει και το πνευμα τους. Μοναδικό κομματι για 'σαυρες'. Στο καραουλι το 'ματι' ασυλληπτο, και η κατηφόρα απιθανη κουτρουβαλα μεχρι να συναντησει την κλασσικη Βενιζα, να διασταυρωθει και να ανηφορίσει ξανα με αναταχτο χωμα για το ορος Πατερας και το κομματι της ομωνυμης διαδρομης που συμπληρωνει το παζλ της ΨΑΘΑΣ. Που παει κανενας? Οχι εκει που θα ειναι ολη η Ελλαδα! Που δηλαδη? Ανηφοριστε by feet με στηθωμα 100% μετα τον σταυρο Βενιζας και δειτε. 5+ λεπτα κουτρουβαλα απεναντι, ισιαδι και ανεβασμα με περασμα απο μπρος σας. Τι το καλλυτερο! Εγω εκει παρεα θελω.
          Στην ειδική ΑΥΛΩΝΑΣ. Ελατε στα τελειωματα της ειδικης (που ειναι η αφετηρία των Σκουρτων) και εκμεταλευτειτε τις 'μπουκες' απο Σκουρτα για το αμεσο σημειο αλλαγης πορειας (αναποδα απο οτι το εχετε χρόνια πολλα δει) αλλα και το κουτρουβαλέ στο εκκλησακι με τις σημαιες (ελληνικη και βυζαντινή). Το αλλο εκκλησακι πανω απο Αυλώνα (που θα εχετε φαει την ανηφορια καταμουτρα προυνό-προυνό), ειναι καλό αλλα δεν ειναι ρε παιδι μου και ........Ζαγκανας που ειπανε. Ε, οχι και βεβηλωσεις! Αν βεβαια πατε στα 8 απο την αφετηρία εχουμε κουτρουβαλα και περασμα μεσα απο την χαραδρα με στηθωμα 55 μοιρες ( το μετρησαμε). Υπολογιστε το και σαν κατηφόρα αναποδα και λαβετε υπ οψη, οτι λογω χαραδρας καπουτ κινητό, και αναταχτό χωμα του κερατα, οποτε 'no σαυρες' και 'no προσθιοκινητα η πισωκινητα' με ευπαθη ημιαξόνια γιατι δεν θα σας βρει ουτε ο προσωπικός γερανός να σας βγαλει. Αν ξεπερασετε τα παραπανω με 4Χ4 η enduro πηγαινετε. Τεσσερεις φορες περασα περα δωθε για να εμπεδωσω τις γωνιες ληψεις που θα γινουν εκει και να φωτομετρησω καμερες. Ειπαμε......παρεα θελω! Και.....
          Στην ειδικη ΑΓΙΟΣ ΣΩΤΗΡΑΣ. 7-8 χιλιομετρα στηθωμα και μετα κουτρουβαλα και ψιλοαλλαγη πορείας αριστερα εκει που σαν Μανδρα πηγαινε ευθεια (την 2η ημερα) και που πρίν απο 12-14 χρόνια ακουγόταν 'Αααααααααααααααααα.!!' για τα διπλοσυντονισμενα πηδηματα των HF και βαλε........Περασμενα μεγαλεία.
          **Ο Μ Ω Σ : **
          Οσοι **βιαστηκαν να πουν κατα **για το 53ο R.A. βιαστηκαν υπερβολικά νομίζω. Ειναι ενα Ακρόπολις που οι παλιοί δεν θα αποδεχτουν ποτε γιατι απλα ειτε 'εβλεπαν' ειτε 'ετρεχαν' τους εχει μεινει το βιωμα να ξυπνουν με backround Μετεωρα και Μονη Βαρλαάμ) και οχι .....Αυλωνα.
          Οι νέοι θα αναλωθουν ακουγοντας τα ονειρα των παλιων (ολοι οι 'παπουδες' λενε ομορφα παραμυθια στα εγγονια) και οι ..........μελλοντικοί 'οπαδοί ραλλύ' θα χαρουν που καποτε περναγες Ταρζαν η Ανατολή η Πλατανακι η, η, η, με Caterpillar και σημερα πας με την 'σαυρα' σου μαλλον παντου. Και σου εχουν και παρκινγκ! Αλλα!!......οχι παιζουμε!
          ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Πως γινεται να 'ξανακλαψω' οπως καποτε που τελειωνε η Εθνικη μας γιορτή. Γίνεται? ΟΧΙ.. ετσι απλα! Το marketing εχει επιβαλλει τους κανονες του. Ομως μπορω εστω και χωρίς τον 'κουρδο' μου (FIAT POLSKI 125p) NA KANΩ και σήμερα 1000+ χιλιόμετρα αναγνωρισεων οπως καποτε (εστω και αν γινονται με SUV με αεραναρτησεις) για να επιβεβαιωνω οτι υπαρχω, ακομα και αν ολα αυτα γίνονται κατω απο την πίεση επαγγελματικων συμφερόντων. Ειπαμε........marketing!
          **ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΠΕΤΣΑΝΟΣ **
          (Ευγενικη συμμετοχη και του ..........συνοδηγου μου)
          Υ.Γ. Δεν 'αναγνωρίσαμε' το Ο.Α.Κ.Α. Δεν χρειαζεται. 7Ο.ΟΟΟ και εμεις θα ειναι εκει την Πεμπτη και γιατι οχι και την Κυριακη! Και αν σου κατσει.........και φυγεις και με ενα MEGANE που θα εχει οδηγησει (ξεπαρθενεψει) και ο S.j.JOSEF. Για φαντασου.........'


          http://www.sitemaker.gr/lamaracingclub

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fabiawrc last edited by

            παιδια παρτε το προγραμα του ακροπολις!αξιζει και εχι μονο 3 ευρω και εχει δωρο το περσινο οακα.μεσα εχει αναλυτικα τα πληρωματα,τεχνικα κλπ

            λεει ακριβως πως θα παμε στις ειδικες και μαλιστα εχει εικονες απο το road book.απορω πως εχει 3 ευρω και δεν μας πιασανε το λοκο παλι [/img]

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sebastien-loeb last edited by

              Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
              και δεν μας πιασανε το λοκο παλι [/img]

              ε μας τον εχουν πιασει ηδη με τις τιμες της sss

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tazio last edited by

                Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
                παιδια παρτε το προγραμα του ακροπολις!αξιζει και εχι μονο 3 ευρω και εχει δωρο το περσινο οακα.μεσα εχει αναλυτικα τα πληρωματα,τεχνικα κλπ

                λεει ακριβως πως θα παμε στις ειδικες και μαλιστα εχει εικονες απο το road book.απορω πως εχει 3 ευρω και δεν μας πιασανε το λοκο παλι [/img]

                Σιγά σιγά, πρώτα τον ακουμπάνε και μετά τον σπρώχνουν. Ξέρουν απ΄αυτά επαγγελματίες είναι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • kubiak
                  kubiak last edited by

                  Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
                  ε μας τον εχουν πιασει ηδη με τις τιμες της sss

                  SSS who?
                  Buying something you believe is not worth its cost is solely your fault and if you keep buying it you'll still believe it is not worth it...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    angel-rabbit last edited by

                    Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                    ε μας τον εχουν πιασει ηδη με τις τιμες της sss

                    SSS who?
                    Buying something you believe is not worth its cost is solely your fault and if you keep buying it you'll still believe it is not worth it...

                    Mα τόσο σωστός!
                    Έχουμε ένα παγκόσμιο αθλητικό γεγονός που μπορούμε να παρακολουθήσουμε σχεδόν τζάμπα.
                    Oύτε εισιτήριο για την sss μας υποχρεώνει κανείς να πάρουμε.
                    Oύτε το πρόγραμμα είμαστε υποχρεωμένοι να αγοράσουμε (όλες οι προσβάσεις και άλλα πολλά είναι εδώ στο forum).
                    Oύτε τη βενζίνη του χορηγού είμαστε αναγκασμένοι να βάλουμε.
                    Kαι όμως τελικά μένει η γκρίνια για τους διαπλεκόμενους που θα θησαυρίσουν, που μας πιάνουν τον κ@λο και μας τον ακουμπάνε.
                    Eύχομαι σε όλους, γκρινιάρηδες και μη, καλή εκδρομή, καλή διασκέδαση για ένα Acropolis - Ultimate Rally of Greece ή οτιδήποτε
                    .... χωρίς ακυρώσεις, χωρίς σκουπίδια, με πλούσιο θέαμα, χωρίς ατυχήματα.
                    Cheers!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tazio last edited by

                      Ελπίζω να συνεχιστεί όπως είναι ο αγώνας και οι γκρινιάρηδες να παραμείνουν γρινιάρηδες μόνο αυτοί.

                      Αλλά αν αλλάξει κάτι προς το 'πλήρωνε' μην αλλάξουν στρατόπεδο οι μη γκρινιάρηδες. Έτσι για να έχει πλάκα η υπόθεση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • kubiak
                        kubiak last edited by

                        §

                        Ο χρήστης tazio έγραψε:
                        Ελπίζω να συνεχιστεί όπως είναι ο αγώνας και οι γκρινιάρηδες να παραμείνουν γρινιάρηδες μόνο αυτοί.

                        Αλλά αν αλλάξει κάτι προς το 'πλήρωνε' μην αλλάξουν στρατόπεδο οι μη γκρινιάρηδες. Έτσι για να έχει πλάκα η υπόθεση.

                        Nα προσθέσω ότι προσωπικά, εύχομαι όχι μόνο να πετύχει η SSS αλλά να είναι καλύτερη από την περσινή. Για παράδειγμα το ότι επιλέχθηκε ο Αλιάγας για την παρουσίαση θεωρώ ότι θα αναβαθμίσει το επίπεδο της SSS από την πλευρά των περιφερειακών στοιχείων που συντελούν στην επιτυχία της σαν γεγονός (πέραν δλδ του θεάματος των WRC).

                        Τους λόγους που δεν θα πάω φέτος τους εξήγησα στο αντίστοιχο μήνυμα, και από εκείνη τη στιγμή ακύρωσα την SSS. Δεν θα μου φαινόταν παράλογο το ότι ενώ πέρσι γνωρίζαμε αρκετά νωρίς για τα ιστορικά, φέτος λόγω χαμηλής ζήτησης να επιστρατεύθηκαν τελευταία στιγμή με αποτέλεσμα να ανακοινωθούν στις 25/5 (λιγότερο από 10 ημέρες πριν τον αγώνα)

                        Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι περιμένω με ανυπομονησία να αποτύχει η SSS από πλευράς προσέλευσης ή να φύγει ο κόσμος απογοητευμένος...

                        Απλά δεν πιστεύω ότι φέτος αξίζει και ότι θα πρέπει να προσπαθήσουν περισσότερο αν θέλουν να έχουν ένα ελκυστικό προϊόν...

                        §

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tazio last edited by

                          kubiak Μα και φυσικά κανείς (έτσι τουλάχιστον θέλω να πιστεύω κρίνοντας από εμένα) δεν θέλει την αποτυχία ή έστω σημαντικό λάθος στον αγώνα.

                          Με καλύπτει απόλυτα η δημοσίευσή σου και ειδικά η τελευταία πρόταση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • kubiak
                            kubiak last edited by

                            Ο χρήστης tazio έγραψε:
                            kubiak Μα και φυσικά κανείς (έτσι τουλάχιστον θέλω να πιστεύω κρίνοντας από εμένα) δεν θέλει την αποτυχία ή έστω σημαντικό λάθος στον αγώνα.

                            Με καλύπτει απόλυτα η δημοσίευσή σου και ειδικά η τελευταία πρόταση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              saxogus2 last edited by

                              Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                              Nα προσθέσω ότι προσωπικά, εύχομαι όχι μόνο να πετύχει η SSS αλλά να είναι καλύτερη από την περσινή. Για παράδειγμα το ότι επιλέχθηκε ο Αλιάγας για την παρουσίαση θεωρώ ότι θα αναβαθμίσει το επίπεδο της SSS από την πλευρά των περιφερειακών στοιχείων που συντελούν στην επιτυχία της σαν γεγονός (πέραν δλδ του θεάματος των WRC).

                              Εγώ αντιθέτως εύχομαι οι υπερειδικές να αποτύχουν παταγωδώς γιατί εάν είναι συμβεί το αντίθετο από του χρόνου ίσως να έχουμε περισσότερες με αποτέλεσμα να μην βλέπουμε αγώνα ράλλι αλλά τον 'γύρο του θανάτου' για όσους από τους παλαιότερους θυμούνται.

                              Επίσης εύχομαι να αποτύχει και γενικότερα ο τηλεοπτικός αυτός αγώνας για να μην ξαναγίνει στην Αθήνα ποτέ ξανά!

                              Όσον αφορά τον Κο Αλιάγα....ΗΜΑΡΤΟΝ!!!

                              'Είπαν στους χαζούς να χέσουν και αυτοί ξεκωλιάστηκαν'
                              ΔΗΜΩΔΕΣ

                              Το έχουν πάρει για Αγριώνες,μουσικές εκπομπές,ραδιοφωνικές κ.τ.λ.
                              Λες και μέσα από τον χώρο του αυτοκινήτου δεν υπάρχουν ικανοί για τη παρουσίαση της υπερειδικής!

                              Όσο για τη κυρία που θα συμπαρουσιάζει μαζί με τον Αλιάγα(Αρχισυντάκτρια... πλέον γνωστού περιοδικού αυτοκινήτου)
                              Καλό θα ήταν να ανατρέξει σε παλαιότερα άρθρα της περί Mosley και formuloποίησης των RALLIES!

                              Για τη Παρασκευή το τμήμα marketing δημιούργησε μία από τις ειδικές κλειστή για τους θεατές γιατί όπως λένε υπάρχει κίνδυνος ακύρωσεις. ΑΡΑ καλύτερα να πάτε τη Πέμπτη να δώσετε τα 30

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • kubiak
                                kubiak last edited by

                                Ο χρήστης SAXOGUS2 έγραψε:
                                Εγώ αντιθέτως εύχομαι οι υπερειδικές να αποτύχουν παταγωδώς γιατί εάν είναι συμβεί το αντίθετο από του χρόνου ίσως να έχουμε περισσότερες με αποτέλεσμα να μην βλέπουμε αγώνα ράλλι αλλά τον 'γύρο του θανάτου' για όσους από τους παλαιότερους θυμούνται.

                                Επίσης εύχομαι να αποτύχει και γενικότερα ο τηλεοπτικός αυτός αγώνας για να μην ξαναγίνει στην Αθήνα ποτέ ξανά!

                                Πολύ απλά θα αποκτήσουν το κοινό τους και εμείς θα βρούμε κάτι άλλο...
                                Δεν μπορεί να γίνει αλλιώς...
                                Αν ο κόσμος το στηρίξει μπορεί αυτό να είναι το μέλλον των ράλλυ και εμείς (όπως είπα) να πρέπει να σκεφτούμε κάτι διαφορετικό... ( το ιστορικό; )

                                Όσον αφορά τον Κο Αλιάγα....ΗΜΑΡΤΟΝ!!!

                                'Είπαν στους χαζούς να χέσουν και αυτοί ξεκολιάστηκαν'
                                ΔΗΜΩΔΕΣ

                                Το έχουν πάρει για Αγριώνες,μουσικές εκπομπές,ραδιοφωνικές κ.τ.λ.
                                Λες και μέσα από τον χώρο του αυτοκινήτου δεν υπάρχουν ικανοί για τη παρουσίαση της υπερειδικής!

                                Δε θα είμαι εκεί για να τον κρίνω αλλά από τα 'Κάααρλος, Κάααρλος', και τα 'ουάου, γιιιέα, ουάου, ουίου, γκάου' κλπ των άλλων, ίσως να είναι καλύτερος...

                                Όσο για τη κυρία που θα συμπαρουσιάζει μαζί με τον Αλιάγα(Αρχισυντάκτρια... πλέον γνωστού περιοδικού αυτοκινήτου)
                                Καλό θα ήταν να ανατρέξει σε παλαιότερα άρθρα της περί Mosley και formuloποίησης των RALLIES!

                                ( Who is she? )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  salome last edited by

                                  Αντε σχεδον έτοιμη κι εγώ

                                  Σήμερα τυπώνουμε το κοπανολόγιο και αύριο-μεθαύριο θα διαλέξουμε τα σημεία που θα πάμε!!!!

                                  Πληροφοριακά, η Μάνδρα είναι η ίδια από το 42ο ή έχει αλλάξει?

                                  Εάν είναι η ίδια σας μεταφέρω την ανάλυση των 4Τροχών εκείνης της περιόδου. Θέλει προσοχή όμως ε? Εαν έχει αλλάξει δεν θα ισχύουν!

                                  0,6 χλμ. Μέτρια αριστερή στροφή με ορατότητα και χώρο πάρκινγκ
                                  1,2 χλμ. Αριστερή στροφή σε δεξιά με θέαμα, ορατότητα και χώρο πάρκινγκ
                                  1,7 χλμ. Γρήγορη αριστερή στροφή σε δεξιά, με μέτρια ορατότητα και χώρο πάρκινγκ
                                  2,5-2,7 χλμ. Γρήγορη αριστερή καμπή με καλό οδόστρωμα και χώρο πάρκινγκ
                                  4,2-5,5 χλμ. Αμφιθεατρικό γρήγορο, θεαματικό κομμάτι με φουρκέτες σε καλό οδόστρωμα, αλλά περιορισμένο χώρο πάρκινγκ.
                                  8.3 χλμ. Θεαματική καμπή με καλό οδόστρωμα, ορατότητα και χώρο πάρκινγκ. Για τους φυσιολάτρεις, ο χώρος ενδείκνυται για πικ-νικ.
                                  8.7 χλμ. Θεαματικό κομμάτι με εναλλαγή ανηφόρας, κατηφόρας, καλό οδόστρωμα, ορατότητα και χώρο πάρκινγκ.
                                  9.3 χλμ. Θεαματικό γρήγορο κομμάτι και χώρο πάρκινγκ
                                  10 χλμ. Ανηφορικό γρήγορο S με χώρο πάρκινγ και πλούσιο θέαμα.
                                  11.3 χλμ. Θεαματικό ανηφορικό κομμάτι με χώρο πάρκινγκ.

                                  (τι πήγα και ξέθαψα ε?)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    msamaro last edited by

                                    Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                                    Όσο για τη κυρία που θα συμπαρουσιάζει μαζί με τον Αλιάγα(Αρχισυντάκτρια... πλέον γνωστού περιοδικού αυτοκινήτου)
                                    Καλό θα ήταν να ανατρέξει σε παλαιότερα άρθρα της περί Mosley και formuloποίησης των RALLIES!

                                    ( Who is she? )

                                    Πρώτη φορά το ακούω αυτό! Η Πόπη από το drive??

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • kubiak
                                      kubiak last edited by

                                      §

                                      Μερικά λόγια για την ε.δ. Αγ. Σωτήρα και την πρόσβαση 1 (από το σημείο εισόδου στην ειδική κινήθηκα περίπου ένα χλμ προς τα αριστερά και ένα προς τα δεξιά)...

                                      Για να φτάσει κάποιος στο σημείο αυτό πρέπει να μπει στο τέλος της ε.δ. Μάνδρα (πρόσβαση Μάνδρα 4), και κινούμενος αντίθετα με τη φορά της ε.δ. Μάνδρα να κάνει 1,55 χλμ. Οφείλω να ομολογήσω ότι έχει μερικά εντυπωσιακά σημεία το τελείωμα της Μάνδρας (σύντομα μεν αλλά φαίνονται πολύ ωραία)...

                                      Για την ε.δ. Αγ. Σωτήρα λοιπόν μου φάνηκε αρκετά καλό το σημείο και με αρκετή θέα (δείτε και τις φωτό).
                                      [list:3ruxdoga][:3ruxdoga]Ag. Sotira[/Ⓜ3ruxdoga][/list:u:3ruxdoga]
                                      Θυμηθείτε όμως όσοι πάτε εκεί: Η πρόσβαση και από τη Μάνδρα αλλά και από τα Μέγαρα είναι άσφαλτος, αλλά και τα 1,55 χλμ μέσα στην ε.δ. Μάνδρα είναι καλά και για ΙΧ.

                                      Το πρόβλημα είναι το πλάτος του δρόμου, τόσο στην άσφαλτο, όσο και μέσα στην ειδική.

                                      Θα στοιχημάτιζα όσο και αν δεν το εύχομαι ότι θα δημιουργηθεί μεγάλο πρόβλημα με τα αυτοκίνητα.

                                      §

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tazio last edited by

                                        Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                                        Εγώ αντιθέτως εύχομαι οι υπερειδικές να αποτύχουν παταγωδώς γιατί εάν είναι συμβεί το αντίθετο από του χρόνου ίσως να έχουμε περισσότερες με αποτέλεσμα να μην βλέπουμε αγώνα ράλλι αλλά τον 'γύρο του θανάτου' για όσους από τους παλαιότερους θυμούνται.

                                        Επίσης εύχομαι να αποτύχει και γενικότερα ο τηλεοπτικός αυτός αγώνας για να μην ξαναγίνει στην Αθήνα ποτέ ξανά!

                                        Πολύ απλά θα αποκτήσουν το κοινό τους και εμείς θα βρούμε κάτι άλλο...
                                        Δεν μπορεί να γίνει αλλιώς...
                                        Αν ο κόσμος το στηρίξει μπορεί αυτό να είναι το μέλλον των ράλλυ και εμείς (όπως είπα) να πρέπει να σκεφτούμε κάτι διαφορετικό... ( το ιστορικό; )

                                        Όσον αφορά τον Κο Αλιάγα....ΗΜΑΡΤΟΝ!!!

                                        'Είπαν στους χαζούς να χέσουν και αυτοί ξεκολιάστηκαν'
                                        ΔΗΜΩΔΕΣ

                                        Το έχουν πάρει για Αγριώνες,μουσικές εκπομπές,ραδιοφωνικές κ.τ.λ.
                                        Λες και μέσα από τον χώρο του αυτοκινήτου δεν υπάρχουν ικανοί για τη παρουσίαση της υπερειδικής!

                                        Δε θα είμαι εκεί για να τον κρίνω αλλά από τα 'Κάααρλος, Κάααρλος', και τα 'ουάου, γιιιέα, ουάου, ουίου, γκάου' κλπ των άλλων, ίσως να είναι καλύτερος...

                                        Όσο για τη κυρία που θα συμπαρουσιάζει μαζί με τον Αλιάγα(Αρχισυντάκτρια... πλέον γνωστού περιοδικού αυτοκινήτου)
                                        Καλό θα ήταν να ανατρέξει σε παλαιότερα άρθρα της περί Mosley και formuloποίησης των RALLIES!

                                        ( Who is she? )

                                        Σα να διαβάζω την απάντηση που θα έγραφα. kubiak με καλύπτεις απόλυτα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lukeduke last edited by

                                          Ο χρήστης msamaro έγραψε:

                                          Όσο για τη κυρία που θα συμπαρουσιάζει μαζί με τον Αλιάγα(Αρχισυντάκτρια... πλέον γνωστού περιοδικού αυτοκινήτου)
                                          Καλό θα ήταν να ανατρέξει σε παλαιότερα άρθρα της περί Mosley και formuloποίησης των RALLIES!

                                          ( Who is she? )

                                          Πρώτη φορά το ακούω αυτό! Η Πόπη από το drive??

                                          Έγινε αρχισυντάκτρια μετά τη φυγή του 'γαλαζοαίματου' Χαρίτου;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • kubiak
                                            kubiak last edited by

                                            Ο χρήστης tazio έγραψε:
                                            Σα να διαβάζω την απάντηση που θα έγραφα. kubiak με καλύπτεις απόλυτα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 6 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr