-
χαχα. ειχα παει για να βρω σπιτι για καλοκαιρι στους δικους μου. τελικα νοικιασαν ακρατα...μικρος ο κοσμος.
με κομπλερ απο οτι λεγεται θα εισαι μια χαρα. τι κορωνοπηνιο πηρες?
εγω περιμενω ενα 14/60
να προσεξεις βαλβολινες και να εισαι ετοιμος και για εξτρα λεφτα γιατι παντα οταν ανοιγεις ενα σαζμαν ολο και κατι προκυπτει εξτρα.............. -
Πηρα ολοκληρο διαφορικο με 60αρα κορωνα και δευτερευοντα αξονα με 14αρι πινιον. Εχω παρει και 2 λιτρακια elf trp 75w80, κατι ρουλεμανακια διαφορικου,τσιμουχες κτλ. Τωρα σκεφτομαι να παρω τα κομπλερ της Ps τα ενισχυμενα με τα μαμα ελατηρια ομως αν γινεται ωστε να μη σκληρηνει ο επιλογεας.
-
/???????????????????
apo ποιον?????????
ελπιζω να μη πηρες το δικο μου.............λεφτα???
παντως ειναι αρκετα κοντο.ισως πρεπει να ψαχτεις με ενα αλλο γραναζι 5ης για να μακρυνεις τη 5η και να κανεις ανετα ταξιδια. . .
ρωτα τασο sidobre νομιζω οτι εχει και κομπλερ και 14/60...καπου το ειχε γραψει πιο πισω -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
/???????????????????
apo ποιον?????????
ελπιζω να μη πηρες το δικο μου.............λεφτα???
παντως ειναι αρκετα κοντο.ισως πρεπει να ψαχτεις με ενα αλλο γραναζι 5ης για να μακρυνεις τη 5η και να κανεις ανετα ταξιδια. . .
ρωτα τασο sidobre νομιζω οτι εχει και κομπλερ και 14/60...καπου το ειχε γραψει πιο πισωEίχα 14/60. Αφού ξύρισα 2 δόντια στην κορώνα έβαλα 13/59 με πιο μακρυά 5η... Αν το μοτέρ στροφάρει τουλάχιστον μέχρι τις 7.500 με το 14/60 δεν έχεις πρόβλημα για πιο μακρυά 5η. Αν έχει μαμά στροφές (6.500), τότε θέλεις μια πιο μακρυά για να έχει τελική. Αλλιώς στις 6.000 θα έχεις 185 χλμ...
Κομπλεράκι αξίζει της 1ης-2ας που καταπονείται πιο πολύ, και ελατήρια μην τα βάλεις όλα. Θα τα αγοράσεις μεν γιατί είναι όλα σε ένα σακουλάκι αλλά θα βάλεις μόνο το μεγάλο. Υπάρχει λόγος.
Αντε και το PSClub σας έχει μια έκπληξη μέσα στον Ιούνη...
-
Taso ερωτηση. ενα 14/60 αν θυμαμαι καλα θα βγαζει η 4η του στις 7500 καπου 175... και η 5η λογικα θα ειναι καπου 800σαλ πιο πανω απο τωρα.
αυτο για ταξιδια με μεση ταχυτητα τα 120 ετσι οπως εχουν γινει οι εθνικες με τα μπλοκα θα ειναι κουραστικο.δηλαδη στα 140 θα εχεις καπου 5000σαλ .
ενω με ενα γραναζι 5ης που ελεγε ο αργυρης αν πετυχουμε η 5η να εχει πανω κατω ιδιες σαλ με το μαμα σαζμαν δε θα ειμαστε καλυτερα?το λεω αυτο γιατι και καποιος που κανει κοντρες μετα τα 170-180 κοβει λογω αεροδυναμικης το 206 ουτως η αλλως .τι γραναζι 5ης ειχες βαλει?κοστος?
δηλαδη δεν εχει νοημα το τσιτωμα πανω απο 200 που ετσι θα τα πιανει ανετα. ισως το λεω επειδη αυτες οι ταχυτητες εμενα δε με εκφραζουν.υ.γ ασχετο φευγω ταξιδι σε λιγο . εσεις καθηστε πηξτε στους 36 βαθμους...
και θα παω απο τριπολη-βυτινα-λαγκαδια-πυργο και οχι απο εθνικη!
αν δε παρω κανα δεντρο με τις 22αρες σβαρνα και το τηγανι στο κεφαλι απο τη γυναικα θα σας δω τη δευτερα -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
Taso ερωτηση. ενα 14/60 αν θυμαμαι καλα θα βγαζει η 4η του στις 7500 καπου 175... και η 5η λογικα θα ειναι καπου 800σαλ πιο πανω απο τωρα.
αυτο για ταξιδια με μεση ταχυτητα τα 120 ετσι οπως εχουν γινει οι εθνικες με τα μπλοκα θα ειναι κουραστικο.δηλαδη στα 140 θα εχεις καπου 5000σαλ .
ενω με ενα γραναζι 5ης που ελεγε ο αργυρης αν πετυχουμε η 5η να εχει πανω κατω ιδιες σαλ με το μαμα σαζμαν δε θα ειμαστε καλυτερα?το λεω αυτο γιατι και καποιος που κανει κοντρες μετα τα 170-180 κοβει λογω αεροδυναμικης το 206 ουτως η αλλως .
δηλαδη δεν εχει νοημα το τσιτωμα πανω απο 200 που ετσι θα τα πιανει ανετα. ισως το λεω επειδη αυτες οι ταχυτητες εμενα δε με εκφραζουν.Προτίμησε το τελικό αποτέλεσμα να είναι λίγο πιο κοντό από το μαμά. Οταν ακόμα ήταν απείραχτο το αμάξι, βάζοντας 16/65 είχα παρατηρήσει αύξηση της τελικής. Αυτό γιατί εκμεταλευόταν καλύτερα την δύναμη και την ροπή του αυτοκινήτου. Το 17/64 είναι τραγικά μακρύ (6.500 -> 227 χιλόμετρα) με αποτέλεσμα να μην μπορούν οι χάρες του να αποδώσουν στον δρόμο.
Με 14/60 και εργοστασιακό ελαστικό θα έχεις:
4η 6500 -> 162
4η 7500 -> 186
5η 6500 -> 199
5η 7500 -> 230120 km-> 3900
140 km-> 4560Εμένα προσωπικά μου άρεσε και δεν άλλαξα τπτ.
Αλλά με το 13/59 ήταν επιτακτική η ανάγκη γιατί στα 120 (με 50άρι προφιλ) θα έβγαζε η 5η 4300 ενώ στις 7.500 μόνο 210
-
αρα στα 140 θα ειμαι με 14/60 παραπανω 500σαλ...
το θεμα ειναι οτι με τους εκκεντροφ 106 και το προγραμμα θα εχω τη δυναμη να γεμισω τη 4η στα 180 οποτε θα μου μενει μια μακρυα 5η για πολυ ησυχα ταξιδια...
το γραναζι 5ης δεν ειναι 2 κομματια?ρε τι καθομαι και συζηταω. η παραλια με περιμενειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ειμαι καμενος τελειωςυ.γ σπυρο παρε παμπερς αμα κατεβεις πυργο και θελησεις βολτα
-
Υπαρχει περιπτωση να μην το βαλω τελικα.....γιατι παιζει να πουλησω το αυτοκινητο...λογω προσωπικου θεματος....
Δινω το διαφορικο κομπλε με 60 αρα κορωνα πρεσσαρισμενη και μεγαλα πλανητικα 150Ε για οποιον θελει... Ακομη δεν το πηρα γμτ!!!!!
Τον δευτερευοντα τον θελει ενα κολληταρι μου οποτε θα του τον χαρισω!
Αν ειναι call me 6973692471 or pm -
koyragio αλεξ......
μετα απο ενα ταξιδιακι και τα 3 πρωτα μπανακια μου ενα εχω να πω...
αντε γεια..............................................
καταρχην η υπονοια υποστροφης που ειχα οφειλεται τελικα μαλλον στα λαστιχα.
με ζεστα λαστιχα και αλλαγη πιεσεων το αμαξι εστρωσε.πριν εβαζα +1 πισω. τωρα ημουν+1εμρπος δηλαδη 37-36.
μολις δε ζεσταθηκαν τα λαστιχα το αμαξι παλι βεντουζωσε κατω και φτου και αποτην αρχη.
το ειχα γραψει και οταν πρωτοεβαλα την αναρτηση οτι ειναι too much για τα 110 αλογα μας.
το ξαναλεω. το αμαξι θελει τουλαχιστον αλλα 40αλογα για να νιωσεις οτι κατι κανεις. ειδικα στα πατημενα κομματια με 3ες-4ες πριν τη βυτινα ηταν αδυνατο να το ζορισω το αμαξι. τα δε φρενα παρολο που κατηφορα δε καταλαβαν και πολλα αφου ελαχιστα τα παταγαπαντως με τις ραβδους το αμαξι οπως ειπα μου εμπνεει περισσοτερη εμπιστοσυνη και με φοβιζει λιγοτερο. εκει που με τις μαμα ραβδους πολλες φορες αναγκαζομουν να μπαινω με τερμα γκαζι απο την αρχη της στροφης για να αποφυγω δυσαρεστες αντιδρασεις τωρα ξερω οτι και να φυγει ο κωλος θα μπορω να το μαζεψω.αισθηση παλι του λειπει αλλα τουλαχιστον τωρα εχει σαφηνεια και ξερω που ειναι που θα παει .
επισης σε γλυστερα κομματια γυριζει για πλακα πραγμα που σου επιτρεπει να παιζεις και να ραλλιζειςτελος αυτο που μου εκανε μεγαλυτερη εντυπωση ειναι η αισθηση στην εθνικη. το αμαξι αλλαζει λωριδες για πλακα και παταει ενα κομματι.
εχω την αισθηση οτι στριβω λιγοτερο το τιμονι για να αλλαξει λωριδα σα να το σπρωχνει το πισω μερος. βεβαια μια μικρη ασταθεια ή αισθηση ασταθειας την εχει το αυτοκινητο στα πολλα. ομως αυτο δε ξερω αν φταιει αποκλειστικα η αναρτηση ή οτι πλεον πας με τοσα πολλα χλμ που ειναι αδυνατο να ειναι και βραχος εντελως το αμαξι.εχω ομως ενα προβλημα πλεον δυσκολο στη λυση...
τη συνοδηγο...................................
πλεον στριβει με τοσα πολα χλμ το αμαξι που η γυναικα δυσκολευεται να κρατηθει στη θεση της και παει περα δωθε.λογω δε υψους(κοντη γαρ) δε παταει ανετα στοβαθος της θεσης κατω απο ντουλαπακι οποτε της μενει η χειρολαβη πανω και το ταμπλο με το χειροφρενο δεξια...
σκεφτομαι τη λυση του ζουρλομανδυα αλλα μηπως πρεπει να μου τον βαλουν εμενα?
οεο?οεο? -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
αντε γεια..............................................
.... μολις δε ζεσταθηκαν τα λαστιχα το αμαξι παλι βεντουζωσε κατω και φτου και αποτην αρχη..... το ξαναλεω. το αμαξι θελει τουλαχιστον αλλα 40αλογα για να νιωσεις οτι κατι κανεις.
....παντως με τις ραβδους το αμαξι οπως ειπα μου εμπνεει περισσοτερη εμπιστοσυνη και με φοβιζει λιγοτερο. ε
...επισης σε γλυστερα κομματια γυριζει για πλακα πραγμα που σου επιτρεπει να παιζεις και να ραλλιζεις
Σαν να αρχίζεις να περιγράφεις ένα συγκεκριμένο αμάξι....
150 αλογάκια με 23άρες, PS και 13/59 με μπλοκέ.....
Ευτυχώς τόσο μαλί στην γλώσσα μου κάποια στιγμή πιάνει τόπο.... αντε μπας και έρθει και η ώρα για να την ξυρίσω!Πάντως ούτε και αυτό είναι το ιδανικό... Θέλει πιο σκληρά ελατήρια μπροστά (για εμένα τουλάχιστον) και μια ανακατασκευή αργότερα για καλύτερο rebound.
-
ΚΑΚΙΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
λες να παρω σετακι ζουρλομανδυα να σου κανω τον ενα δωρο
τα ελατηρια και εγω το πιστευω και το εχω γραψει οτι ισως ηθελε πιο σκληρο εμπρος αλλα ως τωρα οσους εχω ρωτησει και απο 106 κλαμπ ολοι μου λενε οτι φαρδοστενο πεζο σπορτ δε βρισκω με τιποτα ετσι οπως το θελω δηλαδη ιδιο μηκος με τωρα και +30λιμπρες.
και σε στενο δε παω με τιποτα... επισης αντι για 13/59 εγω θελω 14/60 ...
αυτο που σου εσπασε και δεν εβρισκες
αλογα τωρα περιμενουμε το κυριο μπεεε man.
το κακο ειναι οτι μηπως παμε σε rc χωραφια ετσι...επισης το rebuilt της πεζο σπορτ ελπιζω να σου ειπε ο παπαροαργυρης την ιδεα μου γιατι πολυ φοβαμαι οτι δυσκολα εχει ξαναγινει rebuilt σε τετοια αναρτηση και κανεις δε θα ξερει ρυθμισεις . . τι λες?
-
επισης εσυ ποτε θα μας ακουσεις και θα βαλεις 22αρες αντιστρεπτικες???
οεο???αντε εχει μαλιασει η γλωσσα μας!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
επισης το rebuilt της πεζο σπορτ ελπιζω να σου ειπε ο παπαροαργυρης την ιδεα μου γιατι πολυ φοβαμαι οτι δυσκολα εχει ξαναγινει rebuilt σε τετοια αναρτηση και κανεις δε θα ξερει ρυθμισεις . . τι λες?
Δεν μου έχει πει τπτ ο Αργύρης. Δεν αγχώνομαι! Οταν θα έρθει η ώρα, ξέρω τα που και τα πως (έχουν γίνει πολλά rebuilt σε τέτοιες αναρτήσεις).
Οσο για τις 22άρες... Κάτι που δουλεύει σωστά (= όπως θέλω), δεν το αλλάζεις....
-
η ιδεα που ειχα ειναι μηπως μετρηθει ενα αμορτισερ του αρη που ειναι καινουργια ωστε να υπαρχει μια βαση συγκρισης . . .
ποσο σιγουρος εισαι οτι εχουν κανει rebuilt σε αμορτισερ της πεζο σπορτ σα τα δικα μας?
βεβαια απο την αλλη θα μου πεις λαδια και τσιμουχες προφανψ; αλλαζουν. δε νομιζω να επεμβαινουν σε τιποτα -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
.... αλλα ως τωρα οσους εχω ρωτησει και απο 106 κλαμπ ολοι μου λενε οτι φαρδοστενο πεζο σπορτ δε βρισκω με τιποτα ετσι οπως το θελω δηλαδη ιδιο μηκος με τωρα και +30λιμπρες.Γιατί ρωτάς δεξιά και αριστερά; Ακόμα να βάλεις μυαλό;
Ελατηριάκια υπάρχουν όσα θες και ότι θες.
Από ίδια όπως της PS (eibach δηλαδή)
http://eibach.com/cgi-bin/htmlos.exe/00 ... 1300002457Εως πιο φτηνά ελατήρια...
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
βεβαια απο την αλλη θα μου πεις λαδια και τσιμουχες προφανψ; αλλαζουν. δε νομιζω να επεμβαινουν σε τιποταΑ, γειά σου!
-
αμα βαλω μυαλο και δε ρωταω μετα πως θα περνα η μερα στο μπουρδελο γραφειο???????????????
εοε??????????????
εοε????????????? -
re μαστρο τασοοοοοοοο
αυτο το πραμα της eibach δε βγαζω ακρη.
καταρχην δε θυμαμαι τι μηκος εχουμε ελατηριο.
και ποσο εχουν?γιατι αν αυτα παραγγελνονται απο αμερικη μπορω να ταφερω σε πολυ καλη τιμη-ειναι η σιστερ νιου γιορκ-ο κωδικος που εγραφε στο δικο μου ηταν
E 03095238A αν και απο οτι καταλαβα δε πρεπει να εχει καμια σχεση με τους κλασικους κωδικους στενοπιατελων που λενε αλλου -
Αν μπαινουν τα στενα του 106 grA, (ιδιο μηκος) οταν ερθεις πατρα ελα να παρεις με το κιλο οσα θες και ο,τι σκληροτητα θες.
-
http://www.cartv.org/Merchant2/merchant ... SUSPENSION
http://www.specialtuninguk.co.uk/acatal ... nsion.html
Τα πάντα για το Peugeot 206