Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW E30: Τι κινητήρα 1.800 να βάλω;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. BMW E30: Τι κινητήρα 1.800 να βάλω;
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    29
    660
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Νομίζεις ότι θα βρεις μεταχειρισμένο κινητήρα σε καλή κατάσταση; είναι πολύ παλιός για να βρεθεί με λίγα χιλιόμετρα. Άρα θα βρεις ένα 136ΗΡ και θα τον επισκευάσεις.

      Πιο συμφέρον να αγοράσεις ένα 318 με 136 άλογα και να πουλήσεις το υπάρχον, καλύτερο αυτοκίνητο χωρίς μετατροπές και προβλήματα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • N
        nkaragou last edited by

        Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
        Κάνας γνώστης που θα βρούμε Μ42 (1.800αρη που φοριόταν στην 318is με 136-140 άλογα) στη Θεσσαλονίκη;

        ΜΑΚΗΣ ανταλλακτικα BMW πισω απο το Σιδηροδρομικο Σταθμο.
        Ζητα τον Ανεστη Παπαδοπουλο, πες οτι σε στελνει ο Νικος Καραγκουνης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • F
          funkyreverend last edited by

          Ο χρήστης leonp έγραψε:
          Νομίζεις ότι θα βρεις μεταχειρισμένο κινητήρα σε καλή κατάσταση; είναι πολύ παλιός για να βρεθεί με λίγα χιλιόμετρα. Άρα θα βρεις ένα 136ΗΡ και θα τον επισκευάσεις.

          Πιο συμφέρον να αγοράσεις ένα 318 με 136 άλογα και να πουλήσεις το υπάρχον, καλύτερο αυτοκίνητο χωρίς μετατροπές και προβλήματα.

          Δεν έχεις και άδικο...αλλά δεν κανονίζω εγώ! Βλέπεις, δεν είναι δική μου η Ε30...και πόσο χαίρομαι για αυτό!

          nkaragou, θα κόψω μια βόλτα κάποια στιγμή! Σε ευχαριστώ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • F
            funkyreverend last edited by

            Τελικά έγινε η δουλειά...

            Κινητήρας Μ42 με 136 άλογα και 85.000 km. Όλα τα περιφερειακά του (σύστημα ψύξης - ηλεκτρικά κλπ.) με σασμάν, νομίζω όλος ο πίσω άξονας και air condition, όπως και δισκόφρενα μπρος-πίσω...για ανάρτηση μόνο δεν θυμάμαι αν έχει αλλαγές...

            Ανταλλακτικά στα 2.500

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • G
              govus last edited by

              [quote='funkyreverend']Τελικά έγινε η δουλειά...

              Κινητήρας Μ42 με 136 άλογα και 85.000 km. Όλα τα περιφερειακά του (σύστημα ψύξης - ηλεκτρικά κλπ.) με σασμάν, νομίζω όλος ο πίσω άξονας και air condition, όπως και δισκόφρενα μπρος-πίσω...για ανάρτηση μόνο δεν θυμάμαι αν έχει αλλαγές...

              Ανταλλακτικά στα 2.500

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • F
                funkyreverend last edited by

                Δεν ξέρω τι έπαιρνε από εξακύλινδρο το συγκεκριμένο μοντέλο...Πάντως, όλη η δουλειά εμένα μου φάνηκε αρκετά καλή σε τιμή, λαμβάνοντας υπ'οψη ότι το αυτοκίνητο πρόκειται να αλλάξει σχεδόν όλο. Τη Δευτέρα το βάζω χέρι και ελπίζω να μην το πάρω στο χέρι!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  adis4gr last edited by

                  ο msamaro εχει βαλει τη λιστα στη 1η σελιδα με τους κινητηρες...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • B
                    bmwe21-ndreas last edited by

                    hi paides.exw ena e21..thelw na tou valw 318is.gnwrizei kaneis apo afta??

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      giwros last edited by

                      paidia o pateras mou exei ena 318is kai mou to exei dwsei pleon, 8elw na to 'anevasw' ligo alla fovamai mhpws ta ftusei. exei 260.000 xlm provlhmata den exei vgalei kai polla alla den kserw kai polla giauto zhtaw kamia gnwmh

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Τα άλογά του για το βάρος του είναι μια χαρά... Οπότε θα έλεγα η σπουδαιότερη βελτίωση είναι να ανεβάσεις τον οδηγό...
                        Μετά αν θέλεις πιο πολλή δύναμη το απλούστερο και μακροπρόθεσμα οικονομικότερο είναι να αλλάξεις κινητήρα σε δίλιτρο ή δυομισάλιτρο.
                        Μην γράφεις με λατινικούς χαρακτήρες, απαγορεύεται στο forum.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 2 / 2
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr