-
http://www.rizospastis.gr/story.do?id=875800&publDate=17/7/2001
Ο ασφαλής Καραβόμυλος που λέγαμε όπου κακώς το όριο είναι 70...
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
Δυστυχώς αυτοί που μας κυβερνούν έχουν τα ίδια κολλημένα μυαλά με μερικούς συνομιλητές μας στο φόρουμ...Άλλωστε το φόρουμ είναι μια μικρή κοινωνία και αντικατοπτρίζει την πραγματικότηταΈτσι, έτσι. Ενώ εμείς φυσικά ξέρουμε καλύτερα από αυτούς που μας κυβερνούν και είναι υπεύθυνοι για την οδική ασφάλεια! Διότι εκείνοι ζουν σε άλλο πλανήτη, όχι σαν εμάς που είμαστε συνέχεια στους δρόμους και ξέρουμε καλά πώς να κινούμαστε «στα όρια» με ασφάλεια. Εμείς έχουμε στην διάθεση μας όλα τα στοιχεία και τις στατιστικές για κάθε σημείο από το οποίο περνάμε, εμείς έχουμε την ενημέρωση από τους αστυνομικούς για το πόσα ατυχήματα γίνονται σε κάθε σημείο της διαδρομής μας και εμείς και μόνο εμείς διαμορφώνουμε εμπεριστατωμένη άποψη.
Καλά, είμαστε πολύ πρώτοι, φτου να μη μας ματιάσω!
-
Ρε ανθρωπε μου, δηλαδη εσενα σε ικανοποιει το γεγονος οτι ελεγχουν την ταχυτητα στην ευθεια των μεγαρων, του Σειριου και του ξυλοκαστρου, ενω πριν και μετα απο αυτες σκοτωνετε κοσμος και κανεις δεν κανει τιποτα για αυτο? Ε κατσε και πληρωνε κερατιατικα προστιμα, μεχρι να ερθει κανεις να πεσει πανω σου στο Διακοφτο, αφου θα σε εχουν πιασει στην ευθεια του Ξυλοκαστρου. Αντε πια.
-
Με αποστόμωσες
-
Μπορεί να μην έχω στατιστικές μετρήσεις κύριε Λάππα αλλά ο κοινός νους καταλαβαίνει πότε κάποια μέτρα παίρνονται για καθαρά εισπρακτικούς λόγους και πότε για την ασφάλειά μας...Τώρα αν εσύ ζεις σε άλλη πραγματικότητα, περαστικά σου.
-
Ευχαριστώ, κύριε Insane. Ο κοινός νους έχει την ικανότητα να διαμορφώσει σωστή άποψη όταν δεν έχει στην διάθεση του όλα τα στοιχεία γύρω από ένα θέμα;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Φροντίζω για την ...ασφάλειά σας και γι' αυτό σας προειδοποιώ για τα ...επικίνδυνα σημεία.
Αν και το λες για πλάκα, θα συμφωνήσω. Οτιδήποτε συμβάλει στο να κάνει τους οδηγούς να κόψουν σε επικίνδυνα σημεία συμβάλει στην ασφάλεια μας.
Λογοπαίγνιο...όπου ασφάλεια=αποφυγή κλήσης και επικίνδυνο σημείο=καραδοκεί μπλόκο ή ρανταρ.
Σε κατοικημένη περιοχή ούτως ή άλλως δεν θεωρώ παράλογη οποιαδήποτε παρουσία φυσική ή μη της Τροχαίας.
Παρ' ότι πολλές φορές τα μπλόκα στήνονται στην έξοδο εκεί που αρχίζεις να επιταχύνεις -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ευχαριστώ, κύριε Insane. Ο κοινός νους έχει την ικανότητα να διαμορφώσει σωστή άποψη όταν δεν έχει στην διάθεση του όλα τα στοιχεία γύρω από ένα θέμα;Ποσα στοιχεια χρειαζεσαι εσυ για να καταλαβεις οτι κανεις δεν σκοτωθηκε (τουλαχιστον οχι απο ταχυτητα) στις ευθειες που ανεφερα, ενω παρα πολλοι σκοτωνονται στα στροφιλικια πριν και μετα απο αυτες? Ποσα στοιχεια θελεις για να καταλαβειςι οτι με το να βαζεις ρανταρ εκει και οχι εκει που σκοτωνεται ο κοσμος, τοτε ο σκοπος δεν ειναι η ασφαλεια αλλα κατι αλλο? Ποσα στοιχεια χρειαζεσαι για να δεχτεις αυτο που γνωριζουμε ολοι? Μερικοι εδω μεσα ειστε
Αλλα ειπαμε, πληρωνε εσυ προστιμα για ταχυτητα θεωρωντας οτι συμβαλλουν στην οδικη ασφαλεια. Οταν θα σου ερθει ο αλλος απο απεναντι συστημενος και εσυ λιγο πριν θα εχεις πληρωσει αλλα 33 ευρω επειδη πηγαινες με 91 στην ευθεια του Ξυλοκαστρου, να θυμηθεις αν σε αποστομωσα.
Και στην τελικη ξερεις τι θα γινει αμα επικρατησει η λογικη σου? Θα κοβουμε ολοι στις ευθειες γιατι θα ξερουμε οτι καθε ευθεια εχει καμερα, και στις τυφλες στροφες θα πηγαινουμε αερα πατερα μπας και κανουμε το Αθηνα-Πατρα σε καμμια λογικη ωρα, αφου θα ξερουμε οτι κανεις δεν νοιαζεται για το τι μλκιες κανει ο κοσμος σε αυτα τα κομματια. Προαγουμε την οδικη ασφαλεια ετσι ε?
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Λογοπαίγνιο...όπου ασφάλεια=αποφυγή κλήσης και επικίνδυνο σημείο=καραδοκεί μπλόκο ή ρανταρ.Ίσως το μοναδικό 1000% σωστό post και αδιαμφισβήτητο στο συγκεκριμένο θέμα...εύγε Athanasie...
-
Ας ανακεφαλαιώσουμε λοιπόν, γιατί φαίνεται ότι κάποιες μνήμες είναι λίγο αδύνατες.
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
…Οι κάμερες στη μέση απέραντων ευθειών όπου δεν υπάρχουν είσοδοι / έξοδοι χωριών και πόλεων κακώς υπάρχουν εκεί. Όταν αντίθετα είναι τοποθετημένες 300 μέτρα πριν από επικίνδυνες στροφές, τούνελ, ή σημεία στα οποία για διάφορους λόγους συμβαίνουν ατυχήματα (π.χ. συχνή ομίχλη, απρόσμενα μποτιλιαρίσματα σε τυφλό σημείο, σημεία εκτεθειμένα σε ισχυρούς ανέμους, σημεία με κακή άσφαλτο κλπ) καλώς κάνουν και μπαίνουν.
Το οτι δεν εχω link να σου δειξω δεν σημαινει και αυτοματα οτι δεν ξερω τι λεω, οκ? Οπως εξηγησα, δεν ειπα την 'αποψη' μου, δηλαδη το τι νομιζω οτι συμβαινει, αλλα το τι οντως συνεβαινε.
Not OK. Η έλλειψη στοιχείων που να υποστηρίζουν τα λεγόμενα σου σημαίνει ότι αυτό που λες ενδεχομένως να είναι απλώς και μόνο η άποψη κάποιων ανθρώπων, όπως εκφράζεται και μέσα από το δικό μας forum. Λογικά πάντως αν είναι τόσο ευρέως διαδεδομένη άποψη και υποστηρίζεται από επίσημες μελέτες θα πρέπει να υπάρχει δημοσιευμένη και στο internet. Κάνε την έρευνα σου και μόλις βρεις τους δεσμούς που να υποστηρίζουν τα λεγόμενα σου ευχαρίστως να τους συζητήσουμε. Σε τελική ανάλυση, μπορεί να έχεις και δίκιο, βρε αδελφέ. Μέχρι τότε, αυτά που γράφεις για την Μεγάλη Βρετανία είναι η γνώμη σου και τίποτα παραπάνω.
Να θυμίσω επίσης κάτι που είναι τεκμηριωμένο:
Χώρες όπως η Μεγάλη Βρετανία, η Ολλανδία, η Γαλλία και η Γερμανία έχουν παραπλήσιες οδικές υποδομές (με την Γερμανία να υπερτερεί ελαφρώς έναντι των άλλων τριών), παραπλήσιες ποιότητες στόλου αυτοκινήτων και συγκρίσιμες οδικές κουλτούρες. Παρόλα αυτά παρατηρούνται μεγάλες διαφορές στην συχνότητα ατυχημάτων στους δρόμους αυτών των χωρών. Τα δύο κράτη που επέλεξαν να εφαρμόσουν με μεγαλύτερη αυστηρότητα την επιβολή των ορίων ταχύτητας μέσω της εγκατάστασης μόνιμων καμερών ταχύτητας παρατήρησαν σημαντική μείωση των τροχαίων. Αντίθετα στην Γαλλία και την Γερμανία, όπου τα όρια εφαρμόζονται πιο χαλαρά, τα αποτελέσματα είναι πολύ χειρότερα.
...ΥΓ Στην Ιταλια το οριο στις autostrada με 3 λωριδες αυξηθηκε στα 150 χαω...
Όταν πρόκειται να επιλέξουμε γιατρό για ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας, συνήθως επιλέγουμε να συμβουλευτούμε αυτόν που έχει να επιδείξει τα καλύτερα αποτελέσματα, όχι αυτόν που πριν από λίγο ξεκίνησε μια πειραματική θεραπεία. Με την ίδια λογική, στα θέματα οδικής ασφάλειας προτιμώ να εμπιστευτώ τους Βρετανούς που έχουν να επιδείξουν χειροπιαστά αποτελέσματα με ουσιαστική μείωση νεκρών, παρά τους Ιταλούς που δεν τα πάνε και τόσο καλά στο συγκεκριμένο θέμα, αλλά αποφάσισαν να επιτρέψουν τα 150 χλμ στους αυτοκινητόδρομους.
Αλήθεια, για αυτό υπάρχει κάποιο λινκ, ή πάλι μιλάμε στον αέρα;
Μπορεί να μην έχω στατιστικές μετρήσεις κύριε Λάππα αλλά ο κοινός νους καταλαβαίνει πότε κάποια μέτρα παίρνονται για καθαρά εισπρακτικούς λόγους και πότε για την ασφάλειά μας...
…Ο κοινός νους έχει την ικανότητα να διαμορφώσει σωστή άποψη όταν δεν έχει στην διάθεση του όλα τα στοιχεία γύρω από ένα θέμα;
Λοιπόν;
...Θα κοβουμε ολοι στις ευθειες γιατι θα ξερουμε οτι καθε ευθεια εχει καμερα, και στις τυφλες στροφες θα πηγαινουμε αερα πατερα μπας και κανουμε το Αθηνα-Πατρα σε καμμια λογικη ωρα...
Εάν κάποιος επιλέγει να οδηγεί στις τυφλές στροφές «αέρα πατέρα» για να γλυτώσει χρόνο ταξιδιού ενώ αισθάνεται και ο ίδιος ότι οδηγεί επικίνδυνα δεν θα έπρεπε να οδηγεί καν. Εύχομαι αν υπάρχει εδώ μέσα τέτοιο άτομο να προλάβει να του πάρει η τροχαία το δίπλωμα πριν προλάβει να τον πάρει ο χάρος. Σωστός οδηγός είναι αυτός που οδηγεί πάντα με γνώμονα τον συνδυασμό ασφάλειας και απόλαυσης (με την πλάστιγγα να γέρνει πάντα υπέρ της πρώτης), όχι αυτός που νομίζει ότι με το να είναι αόρατος στα ραντάρ κατάφερε να κοροϊδέψει τους «μπάτσους». Αυτοί θα είναι στα γνωστά σημεία και μετά το ατύχημα για να μαζεύουν τις σάρκες και τις λαμαρίνες όσων αφελώς νόμισαν ότι τρέχοντας παραπάνω κατάφεραν να κοροϊδέψουν κάποιον άλλο εκτός από τον εαυτό τους…
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Μπορεί να μην έχω στατιστικές μετρήσεις κύριε Λάππα αλλά ο κοινός νους καταλαβαίνει πότε κάποια μέτρα παίρνονται για καθαρά εισπρακτικούς λόγους και πότε για την ασφάλειά μας...
…Ο κοινός νους έχει την ικανότητα να διαμορφώσει σωστή άποψη όταν δεν έχει στην διάθεση του όλα τα στοιχεία γύρω από ένα θέμα;
Λοιπόν;
Λοιπόν δεν έχει αξία να συζητάς με άτομα που είναι κλεισμένα στο καβούκι τους...Οπότε ας το αφήσουμε το θέμα. Άδικα το προσπαθούμε εφόσον υπάρχει χάσμα απόψεων.
-
Καλά αν δεν μπορείς να απαντήσεις, ας μην σε στεναχωρώ άλλο.
-
Αποκλειεται.
Χαρη, ασε τον να λεει. Ασε τα κοροιδα να πληρωνουν και εμεις πινακιδα στο πορτμπαγκαζ, και με τις ταχυτητες που νομιζουμε σε ευθεια και στροφες αναλογα. Να δουμε τι θα καταλαβουν αυτοι και το πορτοφολι τους. Ρε σεις, ουτε οι ιδιοι οι μπατσοι δεν πιστευουν τα επιχειρηματα τους οταν την στηνουν στα σημεια που την στηνουν στην ΕΟ και εσεις θελετε και 'στοιχεια' για να 'αποδειξουμε' οτι κανεις δεν σκοτωθηκε στην ευθεια των Μεγαρων απο ταχυτητα? Δεν πειραζει, καταπιειτε το και πιστεψ'τε το.
οπως εγραψα πολυυυυυυυ πιο πανω, τετοια αστυνομια μας ανηκει ετσι κι αλλιως. ΜΠΠΕΕΕΕΕ, ΜΠΕΕΕΕ, ,
Σκυψ'τε κι αλλο το κεφαλι, 'η ταχυτητα σκοτωνει στον Σειριο' και εσεις να παιζετε τα συγκρουομενα στο Διακοφτο με τους μπατσους να μαζευουν 33αρια ευρω μισο χιλιομετρο πριν για να μαζεψει λεφτα ο καθε τοπικος αρχοντοδημαρχος. -
Έτσι, έτσι. Ενώ εμείς φυσικά ξέρουμε καλύτερα από αυτούς που μας κυβερνούν και είναι υπεύθυνοι για την οδική ασφάλεια! Διότι εκείνοι ζουν σε άλλο πλανήτη, όχι σαν εμάς που είμαστε συνέχεια στους δρόμους και ξέρουμε καλά πώς να κινούμαστε «στα όρια» με ασφάλεια. Εμείς έχουμε στην διάθεση μας όλα τα στοιχεία και τις στατιστικές για κάθε σημείο από το οποίο περνάμε, εμείς έχουμε την ενημέρωση από τους αστυνομικούς για το πόσα ατυχήματα γίνονται σε κάθε σημείο της διαδρομής μας και εμείς και μόνο εμείς διαμορφώνουμε εμπεριστατωμένη άποψη.
Καλά, είμαστε πολύ πρώτοι, φτου να μη μας ματιάσω!
Εχεις καποια σχεση με την κυβερνηση?
Ειναι δυνατον να πιστευεις οτι η καθε κυβερνηση (για να μην μπλεξουμε με κομματα) κανει τα αντιθετα απο αυτα που αναφερεις ειρωνικα?
Ναι ζουν σε αλλον πλανητη! Στον πλανητη που κανεις τους δεν κυκλοφορει με αυτοκινητο κατω των 2000κε και των €30000.
Στον πλανητη που τους ανοιγουν δρομο στο μποτιλιαρισμα να περασουν με 100+ απο την Β.Σοφιας ενω ο Ζητας σε κοιταει και αγρια λες και θα σε δειρει κιολας που δεν σκαρφαλωσες στο πεζοδρομιο για να περασει ο 'ταπεινος υπηρετης του λαου' με τη 'Μερσεντε 600' πατημενος για λογους 'ασφαλειας'.Στον πλανητη που ενω συστηματικα παραβιαζουν τον ΚΟΚ που ψηφιζουν δεν θα βρεθει κανενας να τους βεβαιαωσει παραβαση.
Στον πλανητη που ακομα και αν σκοτωσουν την συνοδηγο τους ενω ηταν μεθυσμενοι δεν θα τρεξει καστανο.
Στον πλανητη που για να μπαλωσουν τις τσεπες του κρατους, που οι ιδιοι αδειαζουν για προσωπικο οφελος και εξυπηρετηση εξαρτησεων τους, βαζουν μπλοκα σε σημεια που ο ομονος κινδυνος που υπαρχει ειναι να συνθλιβουν μυγακια στο παρμπριζ σου. Στον πλανητη που με φουμο στο προσωπο και πισω απο πικροδαφνες πεταγονται τα οργανα της ταξης (και της ηθικης) λες και κανουμε ανταρτικο.
Στον πλανητη που η κατασκευη δρομων ανατιθεται μετα απο 'διαγωνισμο' στους χρηματοδοτες και τους φιλους τους, οι οποιοι μας παραδιδουν δρομους ανεπαναληπτους (και να θελουν τοσο χαλια δεν μπορουν να τους ξανακανουν) με μονο γνωμωνα το κερδος τους.
Στον πλανητη που μας αναγκαζουν με τους δασμους τους να κυκλοφορουμε με 'σουπερμινι' που φυσικα δεν παρεχουν την ασφαλεια μεγαλυτερων κατηγοριων. Στον πλανητη που ολα τα κομματοσκυλα εχουν γεμισει τα υπουργεια (υπαρχουν και ικανοι ανθρωποι ευτυχως) και καθενας με €1000 παιρνει license to kill.
Θα μπορουσα να γραφω για...παντα αλλα εχω κουραστει.
Αν προτιμας ενα κοσμο ανελευθεριας γεματο καμερες και παγιδες στα GPS(στο εγγυς μελλον) που ο καθενας αυτοκλητος σωτηρας σου θα ξερει ανα πασα στιγμη που εισαι, με ποιον και γιατι να τον χαιρεσαι φιλε! Χαρισμα σου!
αν ενδιαφερονταν πραγματικα θα διναν κινητρα για καλυτερα αυτοκινητα, θα φτιαχναν καλυτερους δρομους, θα μας εκπαιδευαν καλυτερα, θα ειχαμε πιστες, θα ειχαμε αγωγη απο το σχολειο και αλλα πολλα.Αλλα τοτε κονομα γιοκ! -
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
Έτσι, έτσι. Ενώ εμείς φυσικά ξέρουμε καλύτερα από αυτούς που μας κυβερνούν και είναι υπεύθυνοι για την οδική ασφάλεια! Διότι εκείνοι ζουν σε άλλο πλανήτη, όχι σαν εμάς που είμαστε συνέχεια στους δρόμους και ξέρουμε καλά πώς να κινούμαστε «στα όρια» με ασφάλεια. Εμείς έχουμε στην διάθεση μας όλα τα στοιχεία και τις στατιστικές για κάθε σημείο από το οποίο περνάμε, εμείς έχουμε την ενημέρωση από τους αστυνομικούς για το πόσα ατυχήματα γίνονται σε κάθε σημείο της διαδρομής μας και εμείς και μόνο εμείς διαμορφώνουμε εμπεριστατωμένη άποψη.
Καλά, είμαστε πολύ πρώτοι, φτου να μη μας ματιάσω!
Εχεις καποια σχεση με την κυβερνηση?
Ειναι δυνατον να πιστευεις οτι η καθε κυβερνηση (για να μην μπλεξουμε με κομματα) κανει τα αντιθετα απο αυτα που αναφερεις ειρωνικα?
Ναι ζουν σε αλλον πλανητη! Στον πλανητη που κανεις τους δεν κυκλοφορει με αυτοκινητο κατω των 2000κε και των €30000.
Στον πλανητη που τους ανοιγουν δρομο στο μποτιλιαρισμα να περασουν με 100+ απο την Β.Σοφιας ενω ο Ζητας σε κοιταει και αγρια λες και θα σε δειρει κιολας που δεν σκαρφαλωσες στο πεζοδρομιο για να περασει ο 'ταπεινος υπηρετης του λαου' με τη 'Μερσεντε 600' πατημενος για λογους 'ασφαλειας'.Στον πλανητη που ενω συστηματικα παραβιαζουν τον ΚΟΚ που ψηφιζουν δεν θα βρεθει κανενας να τους βεβαιαωσει παραβαση.
Στον πλανητη που ακομα και αν σκοτωσουν την συνοδηγο τους ενω ηταν μεθυσμενοι δεν θα τρεξει καστανο.
Στον πλανητη που για να μπαλωσουν τις τσεπες του κρατους, που οι ιδιοι αδειαζουν για προσωπικο οφελος και εξυπηρετηση εξαρτησεων τους, βαζουν μπλοκα σε σημεια που ο ομονος κινδυνος που υπαρχει ειναι να συνθλιβουν μυγακια στο παρμπριζ σου. Στον πλανητη που με φουμο στο προσωπο και πισω απο πικροδαφνες πεταγονται τα οργανα της ταξης (και της ηθικης) λες και κανουμε ανταρτικο.
Στον πλανητη που η κατασκευη δρομων ανατιθεται μετα απο 'διαγωνισμο' στους χρηματοδοτες και τους φιλους τους, οι οποιοι μας παραδιδουν δρομους ανεπαναληπτους (και να θελουν τοσο χαλια δεν μπορουν να τους ξανακανουν) με μονο γνωμωνα το κερδος τους.
Στον πλανητη που μας αναγκαζουν με τους δασμους τους να κυκλοφορουμε με 'σουπερμινι' που φυσικα δεν παρεχουν την ασφαλεια μεγαλυτερων κατηγοριων. Στον πλανητη που ολα τα κομματοσκυλα εχουν γεμισει τα υπουργεια (υπαρχουν και ικανοι ανθρωποι ευτυχως) και καθενας με €1000 παιρνει license to kill.
Θα μπορουσα να γραφω για...παντα αλλα εχω κουραστει.
Αν προτιμας ενα κοσμο ανελευθεριας γεματο καμερες και παγιδες στα GPS(στο εγγυς μελλον) που ο καθενας αυτοκλητος σωτηρας σου θα ξερει ανα πασα στιγμη που εισαι, με ποιον και γιατι να τον χαιρεσαι φιλε! Χαρισμα σου!
αν ενδιαφερονταν πραγματικα θα διναν κινητρα για καλυτερα αυτοκινητα, θα φτιαχναν καλυτερους δρομους, θα μας εκπαιδευαν καλυτερα, θα ειχαμε πιστες, θα ειχαμε αγωγη απο το σχολειο και αλλα πολλα.Αλλα τοτε κονομα γιοκ!φυσικα και θα συμφωνησω μαζι σου!
-
[quote='screwdriver']
Εχεις καποια σχεση με την κυβερνηση?
Ειναι δυνατον να πιστευεις οτι η καθε κυβερνηση (για να μην μπλεξουμε με κομματα) κανει τα αντιθετα απο αυτα που αναφερεις ειρωνικα?
Ναι ζουν σε αλλον πλανητη! Στον πλανητη που κανεις τους δεν κυκλοφορει με αυτοκινητο κατω των 2000κε και των -
Και κατι αλλο... Οι νεκροι απο τροχαια (οπως και οι ανεργοι, φτωχοι κλπ) δεν πρεπει να μετριουνται ποσοστιαια. Αυτο ειναι το τρικ των τεχνοκρατων-φωστηρων για να μας κρατανε 'κατω'. Αν σκοτωνονται 1000 φετος και 970 του χρονου δεν ειναι επιτυχια, τυχη ειναι.
Για αυτο το λογο οταν αναφερομαστε σε τετοιες 'ομαδες' να μιλαμε με ακεραια νουμερα. -
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
Εχεις καποια σχεση με την κυβερνηση?...Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι είσαι φάουλ στο ερώτημα με το οποίο αρχίζεις το μήνυμα σου. Όταν έχουμε διαφωνία με κάποιον στο forum προσπαθούμε να αποδείξουμε με επιχειρήματα ότι έχουμε δίκιο, όχι να αφήνουμε υπονοούμενα για τα κίνητρα του όταν εκφράζει την γνώμη του.
Όσον αφορά τα υπόλοιπα, τώρα:
Τα φαινόμενα διαφθοράς (και μάλιστα του είδους που έχει άμεση σχέση με το θέμα μας) τα σχολίασα και τα καυτηρίασα πολύ πριν από εσένα στο συγκεκριμένο νήμα.
...Για να καταφέρεις να έχεις μείωση των τροχαίων με παράλληλη αύξηση του αριθμού των οχημάτων που κυκλοφορούν θα πρέπει να κάνεις τεράστιες επενδύσεις στην βελτίωση των οδικών υποδομών, τιτάνια προσπάθεια για αυστηρή εφαρμογή του ΚΟΚ και -ειδικά για την χώρα μας- να πατάξεις τα φαινόμενα διαφθοράς που έχουν ως αποτέλεσμα να οδηγούν άνθρωποι που πήραν το δίπλωμα στο σπίτι και να κυκλοφορούν με άδεια του ΚΤΕΟ οχήματα που έχουν παράνομες και επικίνδυνες μετατροπές.
Υπάρχουν φαινόμενα κατάχρησης εξουσίας στην Ελλάδα; Κατά πάσα πιθανότητα ναι. Έχουν σχέση με την τοποθέτηση καμερών ελέγχου ταχύτητας και την αποτελεσματικότητα τους για την μείωση των τροχαίων; Εγώ λέω όχι. Είναι δύο ξεχωριστά θέματα.
Έγραψα ξεκάθαρα (δεν ξέρω τι άλλο να κάνω για να το τονίσω αρκετά) ότι δεν υποστηρίζω ότι όλα τα ραντάρ είναι πάντα εκεί που πρέπει να είναι. Συγκεκριμένα:
…Οι κάμερες στη μέση απέραντων ευθειών όπου δεν υπάρχουν είσοδοι / έξοδοι χωριών και πόλεων κακώς υπάρχουν εκεί. Όταν αντίθετα είναι τοποθετημένες 300 μέτρα πριν από επικίνδυνες στροφές, τούνελ, ή σημεία στα οποία για διάφορους λόγους συμβαίνουν ατυχήματα (π.χ. συχνή ομίχλη, απρόσμενα μποτιλιαρίσματα σε τυφλό σημείο, σημεία εκτεθειμένα σε ισχυρούς ανέμους, σημεία με κακή άσφαλτο κλπ) καλώς κάνουν και μπαίνουν.
Για να σου λύσω την απορία γιατί υπερασπίζομαι την αστυνομία στο συγκεκριμένο θέμα, αφορμή ήταν προσωπική εμπειρία. Όταν περιμένοντας να αδειάσει ο δρόμος στην δεύτερη έξοδο της Λιβαδειάς για να βγω στην εθνική (μια τεράστια ευθεία, στην οποία είναι θεωρητικά αδύνατο να συμβεί κάτι) έγινε μπροστά μου ατύχημα με σοβαρό τραυματισμό. Ο αστυνομικός με τον οποίο έπιασα την κουβέντα όση ώρα περιμέναμε το ασθενοφόρο, μου εξήγησε ότι έχουν πολύ συχνά ατυχήματα στο συγκεκριμένο σημείο, αλλά οποτεδήποτε μπαίνει ραντάρ εκεί όλοι οι οδηγοί παραπονιούνται ότι τους γράφουν για να γεμίζουν τα ταμεία.
Σαν αυτό που μόλις περιέγραψα, υπάρχουν εκατοντάδες σημεία σε όλη την χώρα. Οι αστυνομικοί που βρίσκονται εκεί συνέχεια ξέρουν καλύτερα από εμάς την επικινδυνότητα τους γιατί **αυτοί **και όχι εμείς είναι αναγκασμένοι να μαζεύουν τραυματίες και πτώματα μέσα από χαντάκια, ή πάνω από την άσφαλτο. Εμείς όσο συχνά και να περνάμε από ένα σημείο έχουμε πολύ λίγες πιθανότητες να δούμε κάποιο τροχαίο (πόσοι από εσάς ήσασταν μπροστά σε τροχαίο στον Μαλιακό για παράδειγμα;), αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν συμβαίνουν, ή ότι μπορούμε να ξέρουμε πόσο επικίνδυνο είναι ένα σημείο επειδή περάσαμε από εκεί 100 φορές χωρίς να μας συμβεί τίποτα. Το ατύχημα συμβαίνει μια φορά, και είναι αρκετή. Λάβε υπόψη επίσης, ότι μόνο τα πολύνεκρα τροχαία φτάνουν στα τηλεοπτικά δελτία. Υπάρχουν όμως σημεία στα οποία έχουμε συχνά ατυχήματα με τραυματίες για τα οποία δεν μάθαμε ποτέ κάτι. Όταν μας σταματήσει εκεί το ραντάρ της αστυνομίας βέβαια, η πρώτη μας σκέψη θα είναι ότι το κράτος θέλει να γίνει συνεταίρος στην τσέπη μας.
Στο παράδειγμα που ανέφερες στους Μολάους, δες και εδώ:
http://www.alphatv.gr/index.asp?a_id=90&news_id=12531
Είσαι τόσο σίγουρος ότι στο σημείο που σε έγραψαν δεν έχουν παρατηρηθεί ατυχήματα; Παραδόξως, συμφωνούμε ότι κακώς σε έγραψε τροχονόμος εκεί. Κανονικά, θα έπρεπε να υπάρχει μόνιμη κάμερα (και μάλιστα βαμμένη με έντονο χρώμα) με προειδοποιητικές πινακίδες αρκετά πριν ώστε οι οδηγοί να αναγκάζονται να κόψουν χωρίς να χρειάζεται κάποιοι αστυνομικοί να διακινδυνεύουν τις ζωές τους για να γλυτώσουν τις δικές μας. Αλλά βέβαια εδώ μέσα είμαστε κατά των καμερών. Και από ότι φαίνεται, (ορισμένοι) είναι γενικότερα κατά της αστυνόμευσης στους δρόμους. Όχι στις κάμερες λοιπόν, γιατί έτσι ο μεγάλος αδελφός θα μπορεί να μας παρακολουθεί. Όχι στα επανδρωμένα συνεργεία ραντάρ γιατί το να σταματήσεις κάποιον στον δρόμο είναι επικίνδυνο. Όχι στην αστυνόμευση των δρόμων γενικότερα, γιατί δεν είμαστε πρόβατα και ξέρουμε καλύτερα από αυτούς το πώς πρέπει να κινούμαστε. Μόλις καταφέρεις να βρεις και ένα τρόπο να συνδυάσεις όλα αυτά με μείωση (και όχι κατακόρυφη αύξηση) των τροχαίων, θα σε παρακαλούσα να το γράψεις γιατί πραγματικά θα έχεις συμβάλει αποφασιστικά στην μείωση του τεράστιου φόρου αίματος που πληρώνουμε κάθε χρόνο.
Το σκεπτικό με το οποίο υπερασπίζομαι την τοποθέτηση μονίμων καμερών είναι ότι στις χώρες που προχώρησαν σε αντίστοιχα μέτρα είχαμε σημαντική μείωση του αριθμού των θανατηφόρων τροχαίων. Είναι μια πρακτική που εφαρμόζεται σε παγκόσμιο επίπεδο και έχει χειροπιαστά αποτελέσματα. Δεν μιλάμε σε θεωρητική βάση. Συγκεκριμένες χώρες προέβησαν στην δημιουργία τεραστίου δικτύου καμερών ελέγχου ταχύτητας και μείωσαν ουσιαστικά τα τροχαία. Λάβε επίσης υπόψη ότι στις περισσότερες από αυτές τις χώρες οι οδικές υποδομές είναι αρτιότερες από τις δικές μας, άρα, θεωρητικά πάντα, η αστυνόμευση της ταχύτητας θα μπορούσε να είναι πιο ελαστική. Και όμως, ακόμα και σε χώρες με πολύ καλύτερους δρόμους από τους δικούς μας η συγκεκριμένη παράβαση θεωρείται ως μια από τις πιο επικίνδυνες και τιμωρείται ανάλογα.
Και ερχόμαστε στην Ελλάδα. Μια χώρα με ελλιπέστατες οδικές υποδομές (το ποιοι φταίνε για αυτό και γιατί χάθηκαν πακτωλοί χρημάτων από την Ευρωπαϊκή Ένωση μπορώ να σου το αναλύσω αν θέλεις, αλλά θα βγούμε εκτός θέματος και θα φάμε τα μουστάκια μας για τα πολιτικά), με ελάχιστους αυτοκινητόδρομους, με μέτριο στόλο αυτοκινήτων, με μια οδική κουλτούρα που παραπέμπει περισσότερο στο Λάγος, παρά στο Λονδίνο, με κάκιστη ποιότητα ασφάλτου στα περισσότερα σημεία και με ένα μέτριο στόλο αυτοκινήτων. Σε αυτή την χώρα λοιπόν, όπου τα θανατηφόρα τροχαία είναι αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας μας και όπου έχουμε καταντήσει να γνωρίζουμε όλοι μας κάποιον που σκοτώθηκε στον δρόμο, αντί να έχουμε κατέβει στους δρόμους απαιτώντας την βελτίωση των υποδομών και την εφαρμογή αυστηρών μέτρων που θα σταματήσουν την αιμορραγία σε ανθρώπινες ζωές, ορισμένοι διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους ότι όλα αυτά γίνονται για το κακό μας και δηλώνουν ευθαρσώς ότι θα βρουν τρόπους να κυκλοφορούν με τις ταχύτητες που θέλουν χωρίς να γίνονται αντιληπτοί από τα ραντάρ. Αν το σκεφτείς βέβαια, είναι απόλυτα κατανοητός τρόπος σκέψης καθώς είναι φυσικό και αναμενόμενο αποτέλεσμα της πλήρους απουσίας οδικής κουλτούρας που λέγαμε και πιο πάνω. Και οι νοοτροπίες αλλάζουν βέβαια, αλλά είναι μια πολύ πιο αργή διαδικασία.
Εάν βέβαια πραγματικά θέλουμε να μειώσουμε τα τροχαία και να αφαιρέσουμε (στον βαθμό του δυνατού) όλους τους παράγοντες που προκαλούν ατυχήματα, τότε η αντιμετώπιση του προβλήματος θα πρέπει να είναι σφαιρική και σε σημαντικό βάθος χρόνου:
Συμφωνούμε στο ότι τα μέτρα αστυνόμευσης στους επικίνδυνους δρόμους είναι απλές ασπιρίνες. Τι να σου κάνουν τα όσα ραντάρ και μπλόκα μπορούν να μπουν σε έναν κάκιστο δρόμο όταν από αυτόν μετακινείται η μισή Ελλάδα, όπως π.χ. από τον Κορίνθου – Πατρών, ή από τον Αντιρρίου – Ιωαννίνων; Η πραγματική λύση για την ουσιαστική μείωση των τροχαίων σε αυτούς τους δρόμους είναι η μετατροπή τους σε κλειστούς αυτοκινητόδρομους και η περαιτέρω αστυνόμευση τους.
Μέχρι να γίνει αυτό (και αν ποτέ γίνει) όμως, το κράτος ψάχνει για ενδιάμεσες λύσεις στο πιεστικό πρόβλημα της μείωσης του τεραστίου φόρου αίματος με τις υπάρχουσες υποδομές. Και η λύση, όσο μεσοβέζικη και αν είναι, είναι η μείωση των ταχυτήτων που αναπτύσσουν οι οδηγοί. Έχεις σκεφτεί ποτέ τι θα γινόταν, αν αύριο έβγαινε η αστυνομία και ανακοίνωνε ότι δεν ισχύουν πλέον όρια ταχύτητας στις εθνικές οδούς και στους αυτοκινητόδρομους. Τι λες; Θα αυξανόντουσαν, ή θα μειωνόντουσαν Οι νεκροί στην Ελλάδα;
Εννοείται, ότι ακόμα και όλη η τεχνολογία και οι αστυνομικοί του κόσμου δεν πρόκειται να σταματήσουν έναν κακό οδηγό από το να κάνει την χαζομάρα στην λάθος στιγμή (όπως η κοπελίτσα που μας προσπέρασε πάνω σε τυφλή στροφή λίγο πριν το Αντίρριο πέρσι τον δεκαπενταύγουστο και προκάλεσε καραμπόλα 7 αυτοκινήτων- γιατί βιαζόταν, όπως μας δήλωσε μετά, να πάει να δει το «μωρό της» που ήταν φαντάρος). Αλλά τοποθετώντας μόνιμες κάμερες λίγο πριν τα επικίνδυνα σημεία και βάζοντας πολυάριθμα μπλόκα τροχαίας εξασφαλίζεις ότι τουλάχιστον σε κάποια σημεία οι οδηγοί θα κόψουν.
…Στον πλανητη που μας αναγκαζουν με τους δασμους τους να κυκλοφορουμε με 'σουπερμινι' που φυσικα δεν παρεχουν την ασφαλεια μεγαλυτερων κατηγοριων...
Αυτό δεν είναι απόλυτα ακριβές. Η Ελλάδα είναι περίπου στην μέση της Ευρώπης όσον αφορά τις τιμές των αυτοκινήτων. Υπάρχουν αρκετές χώρες (όπως η Μεγάλη Βρετανία) όπου η τιμή αγοράς είναι σημαντικά μεγαλύτερη και άλλες (όπως η Ιταλία) όπου η τιμή της βενζίνης είναι πολύ ακριβότερη. Το πρόβλημα μας δεν είναι τόσο ότι τα αυτοκίνητα είναι ακριβά στην χώρα μας, όσο ότι το εισόδημα μας είναι μικρό. Αν θέλεις μπορώ να σου αναλύσω τους λόγους και για αυτό, αλλά πάλι θα βγούμε εκτός θέματος. Πάντως σε μια χώρα η οποία συστηματικά διώχνει τις επενδύσεις και δεν παράγει η ίδια έργο, είναι δύσκολο να έχεις την απαίτηση να ψωνίζεις προϊόντα, με την ίδια τιμή που πωλούνται και στις χώρες κατασκευής τους.
Θα μπορουσα να γραφω για...παντα αλλα εχω κουραστει.
Αν προτιμας ενα κοσμο ανελευθεριας γεματο καμερες και παγιδες στα GPS(στο εγγυς μελλον) που ο καθενας αυτοκλητος σωτηρας σου θα ξερει ανα πασα στιγμη που εισαι, με ποιον και γιατι να τον χαιρεσαι φιλε! Χαρισμα σου!
αν ενδιαφερονταν πραγματικα θα διναν κινητρα για καλυτερα αυτοκινητα, θα φτιαχναν καλυτερους δρομους, θα μας εκπαιδευαν καλυτερα, θα ειχαμε πιστες, θα ειχαμε αγωγη απο το σχολειο και αλλα πολλα.Αλλα τοτε κονομα γιοκ!Δεν μιλάμε για αυτόκλητους σωτήρες. Από όσο γνωρίζω σε όλες τις χώρες του κόσμου η οδική ασφάλεια είναι ευθύνη της αστυνομίας. Αν εσύ πιστεύεις ότι θα έπρεπε να παραχωρήσουμε την αρμοδιότητα για την οδική ασφάλεια σε κάποιον άλλο οργανισμό, ή σε κανέναν (και να ξαμολήσουμε στους δρόμους εκατομμύρια οδηγών χωρίς καμία ρυθμιστική αρχή) θα σε παρακαλούσα και πάλι να μοιραστείς μαζί μας την ιδέα σου, αιτιολογώντας την, φυσικά.
Με την ίδια λογική που προτιμώ ένα καγκελόφραχτο γκρεμό, από έναν στο οποίο κανείς δεν θα μου επισημάνει τον κίνδυνο να πέσω και να σκοτωθώ, προτιμώ έναν κόσμο στον οποίο δεν θα κινδυνεύω να χάσω την ζωή μου επειδή θέλησα να πάω ένα ταξίδι μέχρι τα Καλάβρυτα, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι στην συγκεκριμένη εθνική μου απαγορεύουν να οδηγήσω με περισσότερα από 110 χλμ. Με ενδιαφέρει επίσης ένας κόσμος στον οποίο δεν θα ξεκληρίζονται ολόκληρες οικογένειες επειδή κάποιος από το αντίθετο ρεύμα υπολόγισε λάθος (επειδή δεν ήταν πρόβατο, ώστε να σέβεται τον νόμο) τα χιλιόμετρα με τα οποία μπορούσε να κινηθεί. Θέλω να είμαι ήσυχος ότι οι μαθητές μου μπορούν να πηγαινοέρχονται με ασφάλεια και ότι δεν θα θρηνήσουμε παιδικές ψυχές γιατί κάποιος θεώρησε υπερβολικά χαμηλό το όριο των 50 χλμ έξω από το σχολείο τους, ή επειδή έκρινε ότι κακώς έχει μπει εκεί διάβαση πεζών.
Εν κατακλείδι, φίλε, προτιμώ ένα κόσμο στον οποίο όλοι οι οδηγοί θα σέβονται το δικαίωμα των άλλων να βρίσκονται στους ίδιους δρόμους με αυτούς, και στον οποίο κανείς δεν θα βάζει τις ζωές των άλλων σε κίνδυνο επειδή δεν κατάφερε να βρει κάποια δραστηριότητα στην ζωή του πιο απολαυστική από την γρήγορη οδήγηση σε δημόσιους δρόμους.
-
Ωραίες λογικές...
Όταν φτάσετε σε καμιά γέφυρα πάνω από γκρεμό ασυντήρητη και ετοιμόρροπη εξαιτίας της αδιαφορίας του κράτους, του χρηματισμού κάποιου υπουργού από εργολάβους, της κακιάς μας της ώρας κλπ με όριο 10 χλμ, εσείς περάστε με 50 γιατί έτσι γουστάρετε. Κανένα πρόβλημα, το πολύ να φάτε το δικό σας κεφάλι.
Όταν βρείτε δρόμο με σκασίματα, ανάποδες κλίσεις, γλιστερό οδόστρωμα και με κακή σήμανση, θα πάτε με 100 αντί για 50 γιατί 'βαριέστε, ασφυκτιάτε και δεν αντέχετε'. Εδώ υπάρχει πρόβλημα γιατί θα παίξετε τα κεφάλια και τρίτων εκτός του δικού σας. -
Υπάρχουν φαινόμενα κατάχρησης εξουσίας στην Ελλάδα; Κατά πάσα πιθανότητα ναι. Έχουν σχέση με την τοποθέτηση καμερών ελέγχου ταχύτητας και την αποτελεσματικότητα τους για την μείωση των τροχαίων; Εγώ λέω όχι. Είναι δύο ξεχωριστά θέματα
Εγω πιστευω οτι ναι εχουν σχεση. Καποιος δικος τους θα παρει την δουλεια και αυτοι την προμηθεια. Και αφου γεμισουν ολοι οι λογαριασμοι οι καμερες θα μενουν αχρηστες γιατι το ειδικο φιλμ ειναι ακριβο (!)
Οοσν αφορα την αστυνομια, ουτε αντιεξουσιαστης ειμαι ουτε εχω κανα προβλημα μαζι τους και φυσικα επιθυμω και εγω την παρουσια τους και την αρωγη τους σε ολες τις εκφανσεις της ζωης μου, ιδιως στους καιρους που ζουμε, της δικτατοριας του θρασους και του 'ισχυρου'.
Το προβλημα μου ειναι με αυτους που διαταζουν την αστυνομια και που την εχουν μετατρεψει σε εταιρεια security και ταξι για τους 'ταπεινους υπηρετες του λαου' και σε κολλεκτορες για να μπαλωνουν την ανικανοτητα και την ιδιοτελεια τους.Πουθενα δεν αναφερω, ουτε το πιστευω, οτι καθενας μας μπορει επειδη το γουσταρει να φτιαχνει τα δικα του ορια και κινειται κατα βουληση βαζοντας σε κινδυνο τους αλλους και συμφωνω απολυτα με αυτο
'Εν κατακλείδι, φίλε, προτιμώ ένα κόσμο στον οποίο όλοι οι οδηγοί θα σέβονται το δικαίωμα των άλλων να βρίσκονται στους ίδιους δρόμους με αυτούς, και στον οποίο κανείς δεν θα βάζει τις ζωές των άλλων σε κίνδυνο επειδή δεν κατάφερε να βρει κάποια δραστηριότητα στην ζωή του πιο απολαυστική από την γρήγορη οδήγηση σε δημόσιους δρόμους.'
Η ζωη ειναι το μεγαλυτερο αγαθο και το μονο που αξιζει. Κανεις δεν εχει το δικαιωμα να αφαιρει ζωες και καθε βραδυ που μπαινω σπιτι και βλεπω και τους δικους μου αισθανομαι τυχερος.
Αρα αυτο αν πηγαινε για μενα ειναι απλα αστοχο:
Ωραίες λογικές...
Όταν φτάσετε σε καμιά γέφυρα πάνω από γκρεμό ασυντήρητη και ετοιμόρροπη εξαιτίας της αδιαφορίας του κράτους, του χρηματισμού κάποιου υπουργού από εργολάβους, της κακιάς μας της ώρας κλπ με όριο 10 χλμ, εσείς περάστε με 50 γιατί έτσι γουστάρετε. Κανένα πρόβλημα, το πολύ να φάτε το δικό σας κεφάλι.
Όταν βρείτε δρόμο με σκασίματα, ανάποδες κλίσεις, γλιστερό οδόστρωμα και με κακή σήμανση, θα πάτε με 100 αντί για 50 γιατί 'βαριέστε, ασφυκτιάτε και δεν αντέχετε'. Εδώ υπάρχει πρόβλημα γιατί θα παίξετε τα κεφάλια και τρίτων εκτός του δικού σας.Οσον αφορα τα 'σουπερμινι' εγω δεν αναφερομαι στην τιμη κτησης τους αλλα στην μεχρι προσφατα ισχυουσα νομοθεσια περι τεκμηριου κλπ. και φυσικα στους δασμους που επιβαλλουν στην 'κυβικη' χωρα που ζουμε.
Φυσικα, το τεκμηριο καταργηθηκε αφου πως θα δικαιολογουσαν οι 'δικοι' μας την τζιπαρα τους που την πηραν με 'μαυρα' (τραβηγμενο αυτο αλλα οχι τελειως αστοχο)
Τωρα για το αν εχουμε τις ιδιες τιμες με την Ευρωπη, ειπες και μονος σου για την υπαρκτη και σεβαστη διαφορα εισοδηματος.
Φανταζομαι οτι εχεις ταξιδεψει στην Ευρωπη και εχεις ιδια αποψη για τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν εκει.Αυτο που υποστηριζω ειναι οτι οι καμερες ειναι ΤΡΙΧΕΣ (κατσαρες) και υπαρχουν ενα σωρο αλλα πραγματα τα οποια θα πρεπει να διορθωθουν. και κυριως να ξεκινησουμε μαθηματα κυκλοφοριακης αγωγης σε ολες τις βαθμιδες εκπαιδευσης και να βελτιωθει δραστικα η παιδεια.
Οι δρομοι μπορει να ειναι σαν τα μουτρα τους, τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν να εχουν τα μαυρα τους τα χαλια αλλα και μονο η συνειδητοποιηση αυτων, μεσω της παιδειας θα εχει αποτελεσμα.
Αλλα, για να εχουμε καλη παιδεια, καλους δρομους, να εξεταζομαστε σε πραγματικες συνθηκες δρομου (οχι σε οπισθογωνια και παρκαρισμα χωρις να ακουμπησουμε πεζοδρομιο) αφου πρωτα εχουμε εκπαιδευτει απο γνωστες σε ελεγχομενο περιβαλλον, να εχουμε μια Τροχαια που θα βεβαιαωνει και τις 'δυσκολες' και πιο επικινδυνες παραβασεις και να εχουμε και χωρους να ξεδινουν οι 'καμμενοι' θα πρεπει να υπαρχει πολιτικη βουληση και αυτο ειναι το ανεκδοτο της χιλιετιας.Ναι προβληματιζομαι για τον Μεγαλο Αδελφο και ειμαι αντιθετος με την δημιουργια μιας τετοιας κοινωνιας. Εδω κολλαει ο 'αυτοκλητος σωτηρας-προστατης'.
Αργοτερα οταν θα εχουν ολα τα αυτοκινητα GPS (κυκλοφορησε και αρθρο περι αυτου) θα μπορουν να γινουν απιστευτα πραγματα. Μεχρι και να σε ακινητοποιουν. Κουδουνια φορανε μονο τα τετραποδα για να μην τα χασουν. Τετοια 'κουδουνια' δεν θελω. -
**Θέλω **κάμερες στα κεντρικούς δρόμους της γειτονιάς μου όπου κρετίνοι νομίζουν ότι γίνονται άνδρες τρέχοντας με 70χαω ανάμεσα σε παιδιά, ηλικιωμένους, ανάπηρους και κακόμοιρα τετράποδα.
Θέλω κάμερες στα επικίνδυνα σημεία του τριτοκοσμικού 'εθνικού δικτύου', όπως Κόρινθο-Πάτρα, Μαλιακός, κλπ. Στα σημεία αυτά εγώ (σαν ΙΜΗΟ καλός, γρήγορος, νηφάλιος και με αξιοπρεπές, συντηρημένο αυτοκίνητο, οδηγός) κρίνω ότι δεν μπορώ και ούτε θέλω να τρέξω. Οπότε, δεν θέλω να τρέχουν και οι άλλοι (οι οποίοι, κατ'εκτίμηση, είναι σε ποσοστό 20% ηλίθιοι, 20% άσχετοι/αυτοκαταστροφικοί/κομπλεξικοί και 20% όλα μαζί).
Δεν θέλω κάμερες στη μέση ατελείωτων ευθειών στα καλά κομμάτια Εθνικών δρόμων, ρυθμισμένες να γράφουν όσουν πάνε πάνω απο ρυθμό εποχής δεκαετίας '50. (Θέλω όμως αστυνόμευση για πραγματικά επικύνδυνες παραβάσεις: χρήση ΛΕΑ, φώτα, 'κολλήματα', ζώνες, συντήρηση, κτλ.).
**Δεν θέλω **κάμερες σε περιφερειακούς καλούς δρόμους ρυθμισμένες απο τους κατά τόπους δημάρχους, κοινοτάρχες κ.α. προύχοντες της σάπιας τοπικής αυτοδιοίκησης (όπου τους περισσότερους τους κατατάσσω με τα προαναφερθέντα ποσοστά).
Αυτά. Θα ξυπνήσω σε λίγο.
ΥΓ Στην ευθεία της Θήβας, γράφουν?
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ