-
Μπααα από ότι φαίνεται βαριόντουσαν τόσο που ούτε το 'πετάω' έγραψαν.. Σκέτα Εμιράτα..
-
Τελικά μόνο το 'Εμιράτα' βάζουν στην μπροστινή πτέρυγα...
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Το άλλαξαν για να μην το μπερδευουμε...
Με την Midland εννοεις ?
-
Nαι Φάνη.. Το έγραψα βιαστικά έχοντας στο μυαλό μου ότι εννοείται..
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Nαι Φάνη.. Το έγραψα βιαστικά έχοντας στο μυαλό μου ότι εννοείται..Το λεω αυτο γιατι προσωπικα εχω βρει μερικες λεπτομερειες οπου και απο μακρια ξεχωριζει αρκετα η ΜΡ4-21 απο την ΜF1,oπως ειναι η πισω αεροτομη οπου στην Μidland δεν ειναι κοκκινη οπως ειναι στην McLaren,ενω μια ακομη διαφορα ειναι το μπροστινο ρυγχος των 2 μονοθεσιων...
-
Στο παρακατω link ανεβασα φωτο που τραβηξα κατα το τριημερο στο Silverstone απο διαφορα σημεια της πιστας
http://www.mytempdir.com/631144
Οταν βρω χρονο μπορει να ανεβασω και βιντεακια!
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Στο παρακατω link ανεβασα φωτο που τραβηξα κατα το τριημερο στο Silverstone απο διαφορα σημεια της πισταςhttp://www.mytempdir.com/631144
Οταν βρω χρονο μπορει να ανεβασω και βιντεακια!
Ζηλεύω
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ειναι και αυτο μια αποψη, η αλλη αποψη βεβαια ειναι οτι σε μια πιστα που δε σηκωνεται το ποδι στις στροφες προσπερασμα δε θα δουμε ποτε.Σωστό κι αυτό, άλλωστε το Silverstone ποτέ δεν ήταν τρομερά φιλικό στο προσπέρασμα ως πίστα. Ωστόσο, ένα πρωτάθλημα F1 πρέπει να προσφέρει ποικιλία στο θεατή/οδηγό/ομάδα. Πρέπει δηλαδή να του δίνει και πίστες με εξαιρετικές στροφές-πρόκληση, κι ας είναι δύσκολο το προσπέρασμα(Suzuka/Silverstone). Πρέπει να έχει και πίστες-ναούς της ταχύτητας(Monza-παλιό Hockenheim). Πρέπει να έχει και τα σαμαράκια του Interlagos, και τα στεναδούρια του Μονακό, κλπ.
Αυτό όμως που παρατηρούμε είναι μια ολοένα αυξανόμενη τάση για μικι-μαους πίστες με τις κλασικές ατέλειωτες αργές/μέτριες στροφές που δίνουν ευκαιρία στους σπόνσορες για προβολή.
Χίλιες φορές καλύτερα να βλέπω ένα μονοθέσιο να περνάει ΑΕΡΑ από Copse/Maggots/Becketts και τα esses της Suzuka παρά να βαριέται η ψυχή μου από την ατελείωτη τετράφαρδη ευθεία της Κίνας.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Ειναι και αυτο μια αποψη, η αλλη αποψη βεβαια ειναι οτι σε μια πιστα που δε σηκωνεται το ποδι στις στροφες προσπερασμα δε θα δουμε ποτε.
Σωστό κι αυτό, άλλωστε το Silverstone ποτέ δεν ήταν τρομερά φιλικό στο προσπέρασμα ως πίστα. Ωστόσο, ένα πρωτάθλημα F1 πρέπει να προσφέρει ποικιλία στο θεατή/οδηγό/ομάδα. Πρέπει δηλαδή να του δίνει και πίστες με εξαιρετικές στροφές-πρόκληση, κι ας είναι δύσκολο το προσπέρασμα(Suzuka/Silverstone). Πρέπει να έχει και πίστες-ναούς της ταχύτητας(Monza-παλιό Hockenheim). Πρέπει να έχει και τα σαμαράκια του Interlagos, και τα στεναδούρια του Μονακό, κλπ.
Αυτό όμως που παρατηρούμε είναι μια ολοένα αυξανόμενη τάση για μικι-μαους πίστες με τις κλασικές ατέλειωτες αργές/μέτριες στροφές που δίνουν ευκαιρία στους σπόνσορες για προβολή.
Χίλιες φορές καλύτερα να βλέπω ένα μονοθέσιο να περνάει ΑΕΡΑ από Copse/Maggots/Becketts και τα esses της Suzuka παρά να βαριέται η ψυχή μου από την ατελείωτη τετράφαρδη ευθεία της Κίνας.
Ετσι.
-
pininfarina
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Nαι Φάνη.. Το έγραψα βιαστικά έχοντας στο μυαλό μου ότι εννοείται..
Το λεω αυτο γιατι προσωπικα εχω βρει μερικες λεπτομερειες οπου και απο μακρια ξεχωριζει αρκετα η ΜΡ4-21 απο την ΜF1,oπως ειναι η πισω αεροτομη οπου στην Μidland δεν ειναι κοκκινη οπως ειναι στην McLaren,ενω μια ακομη διαφορα ειναι το μπροστινο ρυγχος των 2 μονοθεσιων...
Υποτίθεται πως τα μονοθέσια πρέπει να ξεχωρίζουν από την πρώτη, βιαστική ματιά και όχι να πρέπει να ψάξουμε το ρύγχος και την αεροτομή...
Να δω του χρόνου, άμα βαφτεί κόκκινη η McLaren, τι θα γίνει...
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Στο παρακατω link ανεβασα φωτο που τραβηξα κατα το τριημερο στο Silverstone απο διαφορα σημεια της πισταςhttp://www.mytempdir.com/631144
Οταν βρω χρονο μπορει να ανεβασω και βιντεακια!
Pfff... Και τι μας το λες? Για να ζηλέψουμε? Κι εγω θα πάω εκδρομή στο Ναυπλιο μέσα στον Μαη αλλά δεν το κανω θέμα..
(Ενταξει ρε, το παραδέχομαι, ζήλεψα λιγουλάκι.. Αλλά και το Ναυπλιο καλό είναι ε?? )
Εdit: Πραγματικά πολυ ωραίες οι φωτο...
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Στο παρακατω link ανεβασα φωτο που τραβηξα κατα το τριημερο στο Silverstone απο διαφορα σημεια της πιστας
http://www.mytempdir.com/631144
Οταν βρω χρονο μπορει να ανεβασω και βιντεακια!
Pfff... Και τι μας το λες? Για να ζηλέψουμε? Κι εγω θα πάω εκδρομή στο Ναυπλιο μέσα στον Μαη αλλά δεν το κανω θέμα..
(Ενταξει ρε, το παραδέχομαι, ζήλεψα λιγουλάκι.. Αλλά και το Ναυπλιο καλό είναι ε?? )
Εdit: Πραγματικά πολυ ωραίες οι φωτο...
Εγώ πάλι ζηλεύω τη funis γαιτί το Ναύπλιο είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ όμορφο...Μες στο Μαη θα πάω κι εγώ για Σ/Κ,οπότε pininfarina...πολύ ωραίες οι φωτό...
-
Pasxo αυτα τα λέμε για να νιώσουμε καλύτερα ή όντως δουλευόμαστε και μεταξύ μας?
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Pasxo αυτα τα λέμε για να νιώσουμε καλύτερα ή όντως δουλευόμαστε και μεταξύ μας?Γιατί βρε funis;'Ασχημα μας παίφτει το Ναύπλιο;;Εμένα μ αρέσει πολύ πάντως..
Και καφεδάκι με θέα το Μπούρτζι θα πιούμε και ψαράκι θα φάμε και στο Αγνάντι θα πάμε το βραδάκι...
Άλλο αν μαζεύω εδώ και 3 μήνες λεφτά για να πάω Monza....
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Μάλιστα οι οδηγοί της Mclaren το είχαν βάλει στοίχημα ποιός θα περάσει πρώτος από την Copse χωρίς να σηκώσει. O JPM είπε πρώτος πως τα κατάφερε αλλά οι μηχανικοί του Kimi είδαν ένα ανεπαίσθητο σήκωμα στην τηλεμετρία, θεωρώντας την προσπάθεια του ανεπιτυχή. Τελικά, μόλις στρώθηκε καλά η πίστα πολλοί οδηγοί με λίγα καύσιμα κατάφεραν να στρίψουν με το γκάζι στο πάτωμα.Στην Copse ημουν το απογευμα της Πεμπτης, οι McLaren ηταν οι μονες που ειχαν εντονη υποστροφη στην εξοδο, με το tc να δουλευει πυρετωδως! Μαλιστα ο jpm ειχε και εξοδο σε καποια φαση! Αυτο αν και αφηναν ελαφρα αν και πολυ αργα γκαζι. Απο τους αλλους οι Renault και ο Davidson περναγαν συχνα flat out!
Παντως ποια Copse, ειχα την τυχη να καθισω για λιγο διπλα στη βουτα για τη Becketts και πραγματικα εμεινα μ@λ@κας. Μιλαμε στροφη απο αλλο πλανητη, η εμπειρια δεν περιγραφεται με λογια!!!
Λιγες ακομη εντυπωσεις απο τις ομαδες:
Οι Renault εδειχναν μια κλαση ανωτερες, αγγιζοντας τα εσωτερικα κερμπ και χωρις καθολου υποστροφη εισοδου-εξοδου ειδικα στις Copse, 1η Becketts, Brooklands και Bridge (μαλιστα σε μια φωτο και ενα βιντεο απο την τελευταια ειναι απιστευτο ποσο δεξια μπορουσε να βγαινει ο Kovalainen )
Οι McLaren καλουτσικες, περναγαν σαν τρελες απο τη Becketts. Προς το τελος του test μια McLaren (ο Paffett ισως) εχανε 1s το γυρο απ'τη Renault... Ο Mercedes ακουγεται διαφορετικα απο τους αλλους (πολυ πιο τραχυς)
Οι BAR εδειχναν ευκολοοδηγητες, ο Button πολυ στρωτος, στη Vale-Club ανεβαζε νωριτερα και περνουσε σχεδον τεζα! Ο Rubens ηταν γενικα πιο αργος παντου, μαλιστα ηταν ο μονος που συχνα κατεβαζε στην Copse. Μια απο τις φορες που δεν κατεβασε ειχε κι αυτος μικροεξοδο (φαινεται και σε βιντεακι)!
Οι Williams ειχαν υποστροφη στις Brooklands, Luffield και Vale-Club.
Ο Kubica εγραψε παρα πολλους γυρους και εκανε εντυπωσιακα περασματα, αλλα οι χρονοι δειχνουν οτι τα φαινομενα απατουν!
Τελος οι RedBull προκαλεσαν αμετρητες κοκκινες σημαιες, και ο Klien στο τελος Τεταρτης και Πεμπτης μαλλον εμεινε απο βενζινη προσπαθωντας να ανεβει στην καταταξη!!!
FORMULA 1 - Διαφορα ΝΕΑ - ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2006