Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    επιλογη mini
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. επιλογη mini
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    23
    117
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      Ένα ενδιαφέρον συγκριτικό

      http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10636

      στη θέση του αυγού βάλε οποιοδήποτε από τα τρίδυμα

      Αλλά και χωρίς τα τρίδυμα...

      http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9923

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        borbos last edited by

        picanto με χιλια,το εχει φιλος μου και σε ενα χρονο εχει κανει 28000χλμ και δεν εχει παθει τιποτα!!ασε που δεν καιει τιποτα!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tazz last edited by

          Ο χρήστης theo111r έγραψε:

          Ο ελαφρά παλιότερος κινητήρας σε σχέση με τον τρικύλινδρο των τριδύμων δεν μπορώ να πω πως θα διεκδικούσε βραβείο απόδοσης, αλλά και ποιοι είμαστε εμείς εν τέλει που θα απαιτήσουμε, ή και που θα αξιοποιήσουμε και την τελευταία θερμοδυναμική ρανίδα τέτοιων κινητήρων σε τέτοια μικρά αμάξια πόλης;

          Απόλυτα σωστό, και επιπλέον, σε σχέση με τα τρίδυμα, το φιατάκι είναι πολύ πιο ψυχωμένο χαμηλά, όπου και θα βρίσκεται τις περισσότερες φορές το στροφόμετρο, όντας city car (αν και -ξαναλέω- μια χαρά ταξιδάκι κάνει το panda, αν δεν έχεις την απαίτηση να οδηγείς μόνιμα στην αριστερή με 180 χαώ.)

          Στα συν του panda, για κάποιο νέο οδηγό, η σχετική ψηλή θέση οδήγησης, με άριστη ορατότητα εντός και εκτός πόλης, η πολύ βολική θέση του επιλογέα με το πολύ καλό κούμπωμα, η εξτρά υποβοήθηση στο τιμόνι (ό,τι πρέπει για τις κυρίες), και βέβαια η εκπληκτική ανάρτηση.

          Τα περί αισθητικής αμαξώματος και εσωτερικού είναι εντελώς υποκειμενικά, εννοείται. Έχοντας μπει και στα τρίδυμα και στο picanto, πάντως, θεωρώ ότι το ιταλάκι έχει το πλέον φωτεινό, κεφάτο και λειτουργικό εσωτερικό - πράγμα σημαντικό, όταν είσαι κολλημένος στην κίνηση.

          Το φτηνότερο πεντάθυρο τρίδυμο, πάντως, με αξιοπρεπή εξοπλισμό (π.χ. a/c), είναι ακριβότερο από ένα σούπερ φορτωμένο panda με ηλιοροφή.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            theom5 last edited by

            dekat,

            Ελπίζω να σου σταθούμε χρήσιμοι στην τελική σου απόφαση και να πάρεις τελικά όχι μόνο αυτό που σ'αρέσει οπτικά περισσότερο (γιατί το'χουμε όλοι μας αυτό το μικρόβιο των παρορμητικών αγορών, αν και σε πιο φτηνά πράγματα! ), αλλά και αυτό που θα σου προσφέρει τα περισσότερα στην διάρκεια της συμβίωσής σου μαζί του.

            Υ.Γ.
            Ελπίζω dekat να μην θελήσεις να κάνεις το όποιο αμάξι σου decat!

            (dekat ≠ de-cat)

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • First post
              Last post
            • 1
            • 2
            • 2 / 2
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr