Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηonda Civic 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ηonda Civic 2005
    • 1
    • 2
    • 72
    • 73
    • 74
    • 75
    • 76
    • 389
    • 390
    • 74 / 390
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    313
    7794
    88818
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mirage last edited by

      To θέμα δεν είναι οι σχέσεις αλλά ποια σχέση θα έχεις στο κιβώτιο...
      Δλδ τι να την κάνω την μέτρηση με 80 και 3η αν το αμάξι θα πηγαίνει με 4η σε αυτά τα χλμ και την 3η θα την έχω για κατεβάσματα...
      Τέλος πάντων δεν ξέρω αν κάνει θόρυβο ή όχι αλλά όπως στις ρεπρίζ μετρούνται και με 6η ή 5η εκεί που τα 5ταχυτα έχουν 5η ή 4η το ίδιο θα έπρεπε να γίνεται και με τον θόρυβο και ας μπαίνει η τιμή σε παρένθεση...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης koralli έγραψε:
        Απο το πινακακι που παρεθεσε ο elteo εγω βλεπω οτι και στις 3 περιπτωσεις ειναι το πιο θορυβωδες.
        Και οπως πολυ σωστα ειπε, η 6η δεν ειναι αλλοθι γιατι ο θορυβος δεν αφορα μονο το ταξιδι. Δειτε με 3η και 80km/h ποσο πιο θορυβωδες ειναι π.χ. απο το Astra (9 ολοκληρα dB). Μεγαλη διαφορα.

        Μαλλον δικιο εχουν ολα τα reviews που φωναζουν για αυτο.

        πόση ώρα θα είσαι με 3η και 80 ή 110;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          4Τ - τ.427 (Απρίλιος again)

          [...]Θα χρειαστεί να πιέσεις αν θέλεις να κινηθείς γρήγορα, όμως με τον θόρυβο από τον κινητήρα μετά τις 4.000 σαλ να αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα. Αιτία αυτού η ανεπαρκής μόνωση ανάμεσα στον χώρο του κινητήρα και την καμπίνα των επιβατών.[...]

          Δεν είναι μόνο θορύβου του κινητήρα αλλά και ανεπαρκής μόνωσης...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            funkyreverend last edited by

            Ο χρήστης lkar έγραψε:
            πόση ώρα θα είσαι με 3η και 80 ή 110;

            Με το Leon και οποιοδήποτε τουρμπάτο νομίζω ότι θα είμαι για περίπου 3 ή 4 sec με 3η και 80 μέχρι να φτάσω τα 110, το στομάχι στη θέση του, αλλά τα περιεχόμενα στο στόμα, οι εμπρός τροχοί να πατάνε στο δρόμο όσο πατάει η γάτα...οπότε μάλλον θα τη βάλω την 4η να ηρεμήσουμε λιγάκι...όχι ο θόρυβος σε ένα προσπέρασμα δεν με απασχολεί. Μόνο σε σταθερά 120/140 ή κάτι τέτοιο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coyote last edited by

              Ο χρήστης koralli έγραψε:
              Δειτε με 3η και 80km/h ποσο πιο θορυβωδες ειναι π.χ. απο το Astra (9 ολοκληρα dB).

              ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ..... ρε παιδιά κάτι δε πάει καλά

              Οτι στροφές και να εχει το αμαξι είναι σχεδόν ίδιος με τη μεγιστη επιτάχυνση
              Δηλαδη με 3η 75 (και ΜΕΓΙΣΤΗ 78)
              ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ
              5η και 140 78, και πληρη με επιταχυνση 78 επισης
              Αρα από τα 140 μεχρι το τερμα γκάζι ο ίδιος θόρυβος???????

              Δουλευόμαστε, εντάξει δεν έχω μετ/κο στη φυσική αλλά πως γίνεται αυτό?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                Μόνο σε σταθερά 120/140 ή κάτι τέτοιο...

                Aυτό εννοείται...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Ο χρήστης coyote έγραψε:

                  Δειτε με 3η και 80km/h ποσο πιο θορυβωδες ειναι π.χ. απο το Astra (9 ολοκληρα dB).

                  ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ..... ρε παιδιά κάτι δε πάει καλά

                  Οτι στροφές και να εχει το αμαξι είναι σχεδόν ίδιος με τη μεγιστη επιτάχυνση
                  Δηλαδη με 3η 75 (και ΜΕΓΙΣΤΗ 78)
                  ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ
                  5η και 140 78, και πληρη με επιταχυνση 78 επισης
                  Αρα από τα 140 μεχρι το τερμα γκάζι ο ίδιος θόρυβος???????

                  Δουλευόμαστε, εντάξει δεν έχω μετ/κο στη φυσική αλλά πως γίνεται αυτό?

                  Τα στοιχεία είναι από τους 4τ.

                  Μετά κάνεις ένα λάθος....θεωρείς τα 78 με τα 75 dB μικρή διαφορά!

                  ΛΑΘΟΣ!

                  Εάν δεις γράφω ότι κάθε 3 dB ο θόρυβος διπλασιάζεται!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης coyote έγραψε:

                    Δειτε με 3η και 80km/h ποσο πιο θορυβωδες ειναι π.χ. απο το Astra (9 ολοκληρα dB).

                    ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ..... ρε παιδιά κάτι δε πάει καλά

                    Οτι στροφές και να εχει το αμαξι είναι σχεδόν ίδιος με τη μεγιστη επιτάχυνση
                    Δηλαδη με 3η 75 (και ΜΕΓΙΣΤΗ 78)
                    ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ
                    5η και 140 78, και πληρη με επιταχυνση 78 επισης
                    Αρα από τα 140 μεχρι το τερμα γκάζι ο ίδιος θόρυβος???????

                    Δουλευόμαστε, εντάξει δεν έχω μετ/κο στη φυσική αλλά πως γίνεται αυτό?

                    στο θόρυβο παίζει ρόλο και το οδόστρωμα. Αν είναι τραχύ, φυσικά αυξάνεται, οπότε πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι έχουν μετρηθεί σε ίδιες συνθήκες. Αν το Civic μετρήθηκε Ελληνικό και το Astra παλαιότερα Θήβα, δεν έχει νόημα η συζήτηση, ειδικά στα πολλά χλμ.

                    Μήπως να διασπαστεί σε Θόρυβος-μετρήσεις; το σκίσαμε λίγο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyote last edited by

                      Ο χρήστης elteo έγραψε:

                      Δειτε με 3η και 80km/h ποσο πιο θορυβωδες ειναι π.χ. απο το Astra (9 ολοκληρα dB).

                      ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ..... ρε παιδιά κάτι δε πάει καλά

                      Οτι στροφές και να εχει το αμαξι είναι σχεδόν ίδιος με τη μεγιστη επιτάχυνση
                      Δηλαδη με 3η 75 (και ΜΕΓΙΣΤΗ 78)
                      ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ
                      5η και 140 78, και πληρη με επιταχυνση 78 επισης
                      Αρα από τα 140 μεχρι το τερμα γκάζι ο ίδιος θόρυβος???????

                      Δουλευόμαστε, εντάξει δεν έχω μετ/κο στη φυσική αλλά πως γίνεται αυτό?

                      Τα στοιχεία είναι από τους 4τ.

                      Μετά κάνεις ένα λάθος....θεωρείς τα 78 με τα 75 dB μικρή διαφορά!

                      ΛΑΘΟΣ!

                      Εάν δεις γράφω ότι κάθε 3 dB ο θόρυβος διπλασιάζεται!

                      το ξέρω πολύ καλά αυτό. Λεω όμως ότι
                      '5η και 140 78, και πληρη με επιταχυνση 78 επισης
                      Αρα από τα 140 μεχρι το τερμα γκάζι ο ίδιος θόρυβος???'
                      Λοίπόν θα πάμε όλοι μαζί για ομαδικό τεστ drive.

                      Oρίστε την μερα να μας κανονίσει ο borbos να πάμε όλοι μαζί να μας κάνει βόλτα τεσσερα τέσσερα άτομα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyote last edited by

                        Πηγα και διάβασα τους τροχούς παλι
                        Το αρθρο με το 5θυρο είναι γραμμένο πολύ γρήγορα,
                        Παρατήρησα ότι το 4θυρο ειναι αθόρυβο!!!!
                        Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω. Εγω έχω οδηγήσει το 4θυρο και όντως δε μου φάνηκε να έχει πολύ θόρυβο (πήγα μέχρι 160-180) αλλα δεν έδωσα σημασία
                        Τωρα, οι μετρήσεις με 5η είναι τελείως διαφορετικές μεταξύ των 2 αυτοκινήτων.

                        Επίσης όταν μετράμε το προσπέρασμα νταλίκας στο άρθρο με το mazda βάζουμε στο κιβώριο 6η στο civic και 5η στο mazda....
                        Φυσικά....
                        Αυτό παιδιά λέγεται πιστοποίηση μετρήσεων, δηλαδή όλα τα μετράμε με τον ίδιο τρόπο (αλλά στο θόρυβο όλα με 5η....)
                        Ο οδηγός δε θα προσπεράζει την νταλίκα με overdrive..... δηλαδή εγω στο jazz το αυτόματο θα προσπεράσω με 7η?????????? οχι θα κατεβάζω στο μανυαλ σε πέμπτη

                        Τι θέλω να πώ, καλή η σελίδα με τις μετρήσεις αλλά να λέμε σε μία παρένθεση τι κάνει και οδηγός ή ποια είναι η τιμή τους προσπεράσματος με 5η στα αμάξια που έχουν 6 ταχύτητες για να μη δημιουργούμε εντυπώσεις...

                        Υπαρχει λοιπόν πρόβλημα σε 2 σημεία γενικά.

                        1. θόρυβος με 5η ή 6η
                        2. προσπέρασμα νταλίκα με 6ή και 5η...

                        και 2,5) το τετράθυρο έχει βαμβάκι και δε κάνει θόρυβο?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          barabakos last edited by

                          Αν μπορώ να βοηθήσω λίγο: Στο γερμανικό autozeitung έχει συγκριτικό για Civic 1.8, Focus 2.0 και Mazda3 2.0. To Focus είναι μακράν το πιο ήσυχο ενώ το civic είναι το ίδιο με το Mazda3. Απ' ότι κατάλαβα (δεν ξερω γερμανικά, με τα μεταφραστήρια) οι μετρήσεις έγιναν με τη μεγαλύτερη ταχύτητα στο κιβώτιο (εκτός από το ρελαντί φυσικά και εκεί που αναφέρει 50χλμ με 3η)

                          http://www.autozeitung.de/index.php?page=3er-vergleichstest&action=detail&id=1545&tb=8&current=2

                          Επίσης υπάρχει συγκριτικό του civic 2.2 με πετρέλαιο με άλλα πετρέλαια όπου ο θόρυβος είναι σχεδόν ο ίδιος σε όλα

                          http://www.autozeitung.de/index.php?page=4er-vergleichstest&action=detail&id=1608&tb=8&current=2

                          Ας μας βοηθήσει κάποιος γερμανομαθής plz

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης coyote έγραψε:

                            1. προσπέρασμα νταλίκα με 6ή και 5η...

                            αν προσπερνάς νταλίκα με 5η ή 6η και λίγα χλμ. ο θόρυβος που θ'ακους θα 'ναι από τον Αγ. Πέτρο που σου χτυπάει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coyote last edited by

                              Ο χρήστης lkar έγραψε:

                              1. προσπέρασμα νταλίκα με 6ή και 5η...

                              αν προσπερνάς νταλίκα με 5η ή 6η και λίγα χλμ. ο θόρυβος που θ'ακους θα 'ναι από τον Αγ. Πέτρο που σου χτυπάει

                              η γυναίκα μου που μου χτυπάει από καμία στην εθνική σε διαβεβαιώνω ότι δε μοιάζει με κανέναν Πέτρο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                borbos last edited by

                                Ο χρήστης coyote έγραψε:

                                Oρίστε την μερα να μας κανονίσει ο borbos να πάμε όλοι μαζί να μας κάνει βόλτα τεσσερα τέσσερα άτομα

                                ωραια θα κανουμε ομαδικο test drive,θα φερω και μπαγκαζιερα!!παω να βαλω κοτσαδορο!!!αλλα αφου εχεις Type r τι σε νοιαζει το νεο civic?παντως εμενα ο θορυβος δεν με ενοχλει καθολου!!ποσοι οταν πανε να αγορασουν αυτοκινητο κοιτανε ποσο θορυβο κανει?πιστευω 2 στους 10 το πολυ!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ο χρήστης borbos έγραψε:
                                  ποσοι οταν πανε να αγορασουν αυτοκινητο κοιτανε ποσο θορυβο κανει?πιστευω 2 στους 10 το πολυ!!

                                  όχι πλέον...

                                  το θέμα της άνεσης (θόρυβος) απασχολεί πλέον και τον έλληνα ιδίως όταν μιλάμε για μικρομεσσαία.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    johnkyr last edited by

                                    ρε παιδία ... μήπως οι 17ρες ζάντες .. είναι υπευθυνες ... για τον 'πολύ' θόρυβο ???

                                    και το 1.4 πχ 17ρες φοράει ?

                                    αν ο θόρυβος είναι από το μοτερ... δεν με πολύ χαλάει ... αν όμως είναι απο το αμάξωμα τι να πω ....

                                    τεστ drive το απόγευμα-βράδυ χωρίς πολύ κίνηση--- δοκιμή και βλέπουμε....

                                    αν μετά το rallye πάω στο civic όσο θόρυβο και να λέτε ότι κάνει για μενά θα είναι πολύ ησυχο...

                                    δηλώνω ακόμα αναποφάσιστος .... Focus 2.0 --- Civic 1.8

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nick last edited by

                                      Οσο λιγότερος θόρυβος τόσο ξεκούραστα ταξίδια. Σε μικρές ηλικίες κανένα πρόβλημα και ελευθέρας να ειναι δεν χαμπαριάζουν τίποτα!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        borbos last edited by

                                        ρε παιδια ξαναλεω.ας το οδηγησετε πρωτα και μετα ολοι οσοι λετε για θορυβους κτλ ας γραψουν αν οντως κανει θορυβο!!μην τρελαθουμε τελειως!!ετσι λεγατε και για τον αξονα πισω αλλα τελικα στριβει και παρα στριβει το αυτοκινηο!!οποτε οσοι λετε οτι κανει θορυβο και πραγματικα ενδιαφερεστε για το αυτοκινητο μπορειτε να το οδηγησετε και να μας πειτε τη γνωμη σας!!οπως λεει και ο johnkyr αν μετα το Rallye μπει σε civic θα νομιζει οτι δεν δουλευει το αυτοκινητο!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          borbos

                                          δεν είναι όμως μέτρο σύγκρισης το rallye...στο θέμα του τεστ drive έχεις δίκιο αλλά εδώ κι ένα χρόνο έχω καινούριο αμάξι όπότε δεν ενδιαφέρομαι.
                                          Απλά συζήτηση κάνουμε με τα δεδομένα που μας δίνονται.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            borbos last edited by

                                            Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                            borbos

                                            δεν είναι όμως μέτρο σύγκρισης το rallye...στο θέμα του τεστ drive έχεις δίκιο αλλά εδώ κι ένα χρόνο έχω καινούριο αμάξι όπότε δεν ενδιαφέρομαι.
                                            Απλά συζήτηση κάνουμε με τα δεδομένα που μας δίνονται.

                                            ενα παραδειγμα εφερα με το rallye,ο θορυβος για τον καθενα μπορει να ειναι ενοχλητικος και για καποιον αλλον να μην ειναι!!απλα σε πολλες ενοτητες στο forum κρινετε διαφορα πραγματα-αυτοκινητα μονο με τα test των περιοδικων και χωρις να το εχετε οδηγησει ή να εχετε μπει καν μεσα!!εγω εκει εξαγριονομαι!!δεν αναφερομαι μονο στο civic για να μην παρεξηγηθω!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 389
                                            • 390
                                            • 74 / 390
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr