-
Και ποιος ''πρωτοκλασσατος'' ειναι ελευθερος στην παρουσα φαση...?
Μια χαρα ειναι η ΤΟΥΟΤΑ με αυτους που εχει...
-
Ο Χουάν Πάμπλο που έχεις αβαντάρ ...... λόγου χάρη !!!!!!!
Υπάρχει ο Κίμι, ο Βούρτς,( γιατι οχι και ο Βιλνέβ !!!!!! )Γιατι νομίζεις Fanis F1 , οτι δεν μπορεί να σπάσει συμβόλαιο η Τογιότα ;;;;
-
Ο χρήστης antsakalis έγραψε:
Ο Γιάρνο Τρούλι , λογικά θα ανανεώσει με την Τογιότα μέχρι το 2009 .
Η Τογιότα , προσέφερε συμβόλαιο στον Ιταλό οδηγό που αν μείνει στην Ιαπωνική ομάδα , το συμβόλαιο του θα λίγει , μαζί με του Ράλφ !!!!!
Κι εκεί που νόμιζα οτι η Τογιότα είχε στόχο , να βρεί πρωτοκλασάτους οδηγούς ;;;;;Ο Trulli νομιζω (χωρις να ειμαι σιγουρος) οτι ειναι πρωτοκλασσατος οδηγος και εχει ατυχησει που δεν εχει βρεθει σε κορυφαια ομαδα.
Γνωμη μου ειναι οτι και ο Ralf ειναι πολυ δυνατος και κοντα στον jt αν οχι στο ιδιο επιπεδο.
-
O Kimi τα εχουμε πει δεν υπαρχει περιπτωση να παει προς τα εκει...
Τωρα αν τους Wurz-Villeneuve (ειδικοτερα τον 1ο...),τους θεωρεις ''πρωτοκλασσατους αυτη ειναι αποψη σου...Τωρα για το αν η ΤΟΥΟΤΑ μπορει να σπασει συμβολαια,τοτε παραδεχομαι πως μπορει,το θεμα ειναι οι πιλοτοι να θελουν να πανε εκει...
-
Όλα με τα λεφτά εξαγωράζονται , αν και νομίζω οτι ο Κίμι δεν θα ήθελε να πάει Τογιότα , γιατι είναι γλυκιά η θέση δίπλα στον Μίκαελ !!!!!!
Για τον Μόντυ γιατι δεν μιλάς ;;;; ...
Καλή η Ρεντ Μπούλ !!!!! -
Tι να πω δηλαδη για τον Juan...?
Eιναι γελοιο να πιστευει κανεις οτι ο Κολομβιανος θα παει στην ΤΟΥΟΤΑ... -
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Tι να πω δηλαδη για τον Juan...?
Eιναι γελοιο να πιστευει κανεις οτι ο Κολομβιανος θα παει στην ΤΟΥΟΤΑ...ή ότι είναι πρωτοκλασσάτος...
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Ο Trulli νομιζω (χωρις να ειμαι σιγουρος) οτι ειναι πρωτοκλασσατος οδηγος και εχει ατυχησει που δεν εχει βρεθει σε κορυφαια ομαδα.Αν είναι ή όχι πρωτοκλασσάτος οδηγός ο JT δεν θα το πω, αυτό όμως που θα πω είναι ότι είναι σίγουρα... πρωτοκρασσάτος!!![/b]
-
-
Bεβαια,με τοσα κρασια που παραγει...
-
Αν είναι ή όχι πρωτοκλασσάτος οδηγός ο JT δεν θα το πω, αυτό όμως που θα πω είναι ότι είναι σίγουρα... πρωτοκρασσάτος!!!
Καλό !!!!!!!!!
-
APRIL 23, 2006
-
Greeks narrowing down F1 plans
The Greek Tourism Development Ministry has finalised the conditions required for locations which are bidding to be the venue of a Formula 1 track in Greece. There are several different plans for racing circuits in the country with the major bids coming from Orchomenos, near Thebes; from the port of Patras in the west and from the island of Crete.Μάλιστα .....
Για να δούμε , τι θα δούμε .....
Πάντως θέλω να πιστεύω πως μέσα σε μια 6ετια θα έχουμε μια πίστα προδιαγραφών Φ1 και ποιός ξέρει σε ακόμα μερικά χρόνια αγώνα Φ1 -
Ολα αυτα εγιναν Μεγαλη Εβδομαδα ε; Ooooooooκ
-
McLaren criticise Raikkonen
Kimi should have been quicker in qualifyingOddly, the only praise aimed in Kimi Raikkonen's direction last weekend originated from men in red.
His current team, McLaren, implied a touch of criticism of the rated Finn's Imola form, after he finished a lowly fifth on Sunday, following a similarly disappointing qualifying.
Juan Pablo Montoya, who outqualified his teammate, was on the podium.
''Kimi should have been three or four tenths quicker in qualifying and was capable of it,'' said team boss Ron Dennis. ''We should have qualified harder and we could have raced harder.''Mercedes' Norbert Haug agreed that Kimi's trouncing was his 'own error', adding : ''But we should not criticise him, because he so often drove well in the past.
''Even the usually moderate team 'CEO' Martin Whitmarsh joined the party, telling 'Speed TV' that McLaren 'as a team' did not cut the mustard in the Italian sun.
He said : ''From where we put ourselves after qualifying, the result is ok.''
-
Honda make u-turn over fiery Button issue
At Imola, Honda performed an interesting u-turn when re-reconsidering Jenson Button's fiery V8 failure of the Australian GP in Melbourne.
At the time, the snap-decision to bring Button's car to a halt within sight of the chequered flag was explained by bosses as due to the avoidance of a ten-position grid penalty at the next race.
But Honda's Otmar Szafnauer - subsequently backed by Nick Fry and Button at Imola - said at the weekend that the decision was made not for tactical reasons, but simply to protect Button and his rivals' 'safety'.
He explained : ''I think we were half a kilometre from the finish line. We just told him the best thing to do was to pull over as quickly as he could.''
-
Μετάφραση στα Ελληνικά:
Όχι δεν κάναμε λαλακία που δεν αφήσαμε τον Button να τερματίσει. Ειναί φρικτές συκοφαντίες το ότι δεν ξέρουμε που βρισκόμαστε και έχουμε ψευδαισθήσεις νίκης.
Το κάναμε για λόγους ασφαλείας. Ξέρετε τι μπορεί να πάθει κάποιος αν ο Button τερματίσει με σπασμένο κινητήρα;Απολύτως τίποτα!
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Μετάφραση στα Ελληνικά:
Όχι δεν κάναμε λαλακία που δεν αφήσαμε τον Button να τερματίσει. Ειναί φρικτές συκοφαντίες το ότι δεν ξέρουμε που βρισκόμαστε και έχουμε ψευδαισθήσεις νίκης.
Το κάναμε για λόγους ασφαλείας. Ξέρετε τι μπορεί να πάθει κάποιος αν ο Button τερματίσει με σπασμένο κινητήρα;Απολύτως τίποτα!
δεν τους αποκλειουν για κανα 2 γκραν πρι να βαλουν λιγο μυαλο? θελουν και νικες...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
δεν τους αποκλειουν για κανα 2 γκραν πρι...... μηπως και ανεβει λιγο ψηλοτερα η McLaren στο grid
-
adis4gr έγραψε:
δεν τους αποκλειουν για κανα 2 γκραν πρι...... μηπως και ανεβει λιγο ψηλοτερα η McLaren στο grid
Καλό .....
FORMULA 1 - Διαφορα ΝΕΑ - ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2006