-
Ο χρήστης dea@735 έγραψε:
Για τα Κarcher τι γνώμη έχετε σκέφτομαι να αγοράσω ενα μικρό...
Μπράβο 'mirage' που το πας για μαμίσι το θέμα.
Να ξέρετε όλοι σας ότι εγγύηση σημαίνει επισκευή και όχι αντικατάσταση έστω κι αν η βλάβη παρουσιαστεί μια ώρα μετά την αγορά . Υπάρχει νομική κάλυψη γι' αυτό και το ΙΝ.ΚΑ δεν μπορεί να κάνει τίποτε παραπάνω. Όσο για τα servise , εξαρτάται από την εταιρεία παραγωγής και όχι από το κατάστημα αγοράς .
Η ερώτηση μου αφορά το after sales της εταιρείας και την αξιοπιστία της ελληνικής αντιπροσωπείας...και αφού το θέμα μας αφορά τα πλυστικά...μα τι κάθομαι και απολογούμαι....
Y.Γ Λίγος σεβασμός δεν έβλαψε κανέναν, επειδή δεν με έχεις μπροστά σου δεν σημαίνει οτι μπορείς και να με βρίζεις...πόσο μάλλον όταν δεν με γνωρίζεις κάν... -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Για τα Κarcher τι γνώμη έχετε σκέφτομαι να αγοράσω ενα μικρό...
Μπράβο 'mirage' που το πας για μαμίσι το θέμα.
Να ξέρετε όλοι σας ότι εγγύηση σημαίνει επισκευή και όχι αντικατάσταση έστω κι αν η βλάβη παρουσιαστεί μια ώρα μετά την αγορά . Υπάρχει νομική κάλυψη γι' αυτό και το ΙΝ.ΚΑ δεν μπορεί να κάνει τίποτε παραπάνω. Όσο για τα servise , εξαρτάται από την εταιρεία παραγωγής και όχι από το κατάστημα αγοράς .
Η ερώτηση μου αφορά το after sales της εταιρείας και την αξιοπιστία της ελληνικής αντιπροσωπείας...και αφού το θέμα μας αφορά τα πλυστικά...μα τι κάθομαι και απολογούμαι....
Y.Γ Λίγος σεβασμός δεν έβλαψε κανέναν, επειδή δεν με έχεις μπροστά σου δεν σημαίνει οτι μπορείς και να με βρίζεις...πόσο μάλλον όταν δεν με γνωρίζεις κάν...ΣΥΓΝΩΜΗ ... ΣΥΓΝΩΜΗ ... ΣΥΓΝΩΜΗ ........... Θέλησα να σε πειράξω επειδή έβλεπα το θέμα να ξεφεύγει με την ερώτησή σου . Τώρα αν νομίζεις ότι σε έβρισα ... ποτέ . Ακόμα κι αν σε γνώριζα .
-
Ο χρήστης dea@735 έγραψε:
Για τα Κarcher τι γνώμη έχετε σκέφτομαι να αγοράσω ενα μικρό...
Μπράβο 'mirage' που το πας για μαμίσι το θέμα.
Να ξέρετε όλοι σας ότι εγγύηση σημαίνει επισκευή και όχι αντικατάσταση έστω κι αν η βλάβη παρουσιαστεί μια ώρα μετά την αγορά . Υπάρχει νομική κάλυψη γι' αυτό και το ΙΝ.ΚΑ δεν μπορεί να κάνει τίποτε παραπάνω. Όσο για τα servise , εξαρτάται από την εταιρεία παραγωγής και όχι από το κατάστημα αγοράς .
dea@735 Τα είπες όλα και είσαι άξιος!
ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ!!!
Αυτό βέβαια δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ σχέση με την ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ορισμένων ΑΝΘΡΩΠΩΝ , που εκπροσωπούν τις 'δύστηχες' εταιρείες... -
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Σε μηχανήματα πιεστικά κλπ για καθαρισμούς η εταιρεία είναι μια Nilfisk
Ναι, καλά... Κάθε χρόνο, το σέρβις του στοιχίζει το 50% του καινούριου...
Μιλάμε για επαγγελματική χρήση πάντα... ο χρόνος έχει αποδείξει την ποιότητα τους και την αποτελεσμάτικότητα τους!!! και αυτά θέλουν service γιατί δουλέυουν με τρελούς ρυθμούς!!!! Υπάρχει σοβαρό after sales!!!!!
είναι πιο ακριβά γιατί επιπλέον τα κάνεις απόσβεση σε έξι μήνες !!! -
Ο χρήστης dea@735 έγραψε:
Για τα Κarcher τι γνώμη έχετε σκέφτομαι να αγοράσω ενα μικρό...
Μπράβο 'mirage' που το πας για μαμίσι το θέμα.
Να ξέρετε όλοι σας ότι εγγύηση σημαίνει επισκευή και όχι αντικατάσταση έστω κι αν η βλάβη παρουσιαστεί μια ώρα μετά την αγορά . Υπάρχει νομική κάλυψη γι' αυτό και το ΙΝ.ΚΑ δεν μπορεί να κάνει τίποτε παραπάνω. Όσο για τα servise , εξαρτάται από την εταιρεία παραγωγής και όχι από το κατάστημα αγοράς .
Η ερώτηση μου αφορά το after sales της εταιρείας και την αξιοπιστία της ελληνικής αντιπροσωπείας...και αφού το θέμα μας αφορά τα πλυστικά...μα τι κάθομαι και απολογούμαι....
Y.Γ Λίγος σεβασμός δεν έβλαψε κανέναν, επειδή δεν με έχεις μπροστά σου δεν σημαίνει οτι μπορείς και να με βρίζεις...πόσο μάλλον όταν δεν με γνωρίζεις κάν...ΣΥΓΝΩΜΗ ... ΣΥΓΝΩΜΗ ... ΣΥΓΝΩΜΗ ........... Θέλησα να σε πειράξω επειδή έβλεπα το θέμα να ξεφεύγει με την ερώτησή σου . Τώρα αν νομίζεις ότι σε έβρισα ... ποτέ . Ακόμα κι αν σε γνώριζα .
OΚ έληξε το θέμα από μένα και έγω έπρεπε να το είχα διατυπώσει καλύτερα. Βάλε και εσύ κανά emoticon στο τέλος να σε καταλάβω και εγώ
AΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ!!! (after sales)