Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αμορτισέρ σε 206
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αμορτισέρ σε 206
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 15 / 15
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    286
    2083
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sifounas last edited by

      Χεχεχε
      Έχω το 1,6.
      Πλεύσεις μετά την αλλαγή των μαμά σχεδόν εξαφανιστήκαν. Εμφανίζεται γύρο στα 160 .
      Το λάθος βεβαία μπορεί να έγινε με την επιλογή της ανάρτησης αλλα τώρα που έγινε πιο σκληρό το αμάξι είδα ότι θέλω κάτι πιο απόλυτο μην πω εντελώς πισταδικο..
      Τώρα για τη μείωση των κλήσεων
      το σωστό σίγουρα είναι η αλλαγή των αντιστρεπτικών
      κάποιος πιο οικονομικός τρόπος υπάρχει?
      αυτό που σκέφτηκα είναι σκληρότερα και χαμηλότερα ελατήρια μπροστα και μεγαλύτερη ράβδο πισω από 2λιτρο ή rc ,
      τέλος παιδιά σε αυτό το θέμα έχω βρει την καλύτερη μην πω άψογη ανάλυση πάνω στο 206 μου λυθήκαν πολλές απορίες..
      μπράβο σε όλους!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pskarm last edited by

        ΞΑΝΑΠΕΣ ΜΙΑ ΤΗ ΦΟΡΑΣ...ΣΟΡΥ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sifounas last edited by

          Bilstein + Eibach

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pskarm last edited by

            τα χοντρα για 206 2.0???
            εχω ακουσει αλλους 2 που βριζουν με αυτο το συνδιασμο και καμια 10αρια που ειναι ευχαριστημενοιι...
            απο που τα πηρες?χαρτια εχεις?μηπως επεσες σε κανα bilsteainnnnn
            apo koyrdistainnnnn?

            γενικα ειναι καλος συνδιασμος δε ξερω γιατι σε απογοητευσε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              miltellas last edited by

              Αν πίσω έχει μαμίσιες ράβδους-αντιστρεπτική φυσικά και θα απογοητευτεί.

              Οι ταλαντώσεις μετά τα 160χαω οφείλονται στην αιτία που προανέφερα: στα αμορτισέρ. Όσο πιο πολλά τα χαω τόσο χειρότερα. Αν ταλαντεύεται από τα 160χαω τότε λογικά μετά τα 200χαω θα είναι σκοτώστρα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                miltellas last edited by

                Ο χρήστης sifounas έγραψε:

                το σωστό σίγουρα είναι η αλλαγή των αντιστρεπτικών
                κάποιος πιο οικονομικός τρόπος υπάρχει?

                60Ε η πίσω 22άρα από το RC ή η 21 από το GTi (μια χαρά δουλεύει κι αυτή) είναι πολλά λεφτά;
                Βασικά θα χρειαστείς οπωσδήποτε τις δύο 20άρες ράβδους πίσω. Αν δεν τις αλλάξεις το 206 σου θα πηγαίνει ατσούμπαλα (η μούρη θα ακούει και ο κώλος τα δικά του... οπότε τελικά και η μούρη το χάνει το παιχνίδι ανήμπορη να αναλάβει όλο το φορτίο). 90-100Ε καί οι δύο πολλά είναι; Αλλάζοντας μόνο την αντιστρεπτική θα κάνεις μισή δουλειά. Άσε που έτσι θα βελτιωθεί πολύ περισσότερο και το τιμόνι σου...

                Ρε πιο φτηνές αναρτησοβελτιώσεις από το 206 δεν υπάρχουν! Το ξέρεις;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giannis206 last edited by

                  Ο χρήστης Miltellas έγραψε:

                  Ρε πιο φτηνές αναρτησοβελτιώσεις από το 206 δεν υπάρχουν! Το ξέρεις;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 11
                  • 12
                  • 13
                  • 14
                  • 15
                  • 15 / 15
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr