-
Θα ήθελα να παραθέσω την απορία μου σχετικά με ένα θέμα που προέκυψε με την πρόθεση μου να αλλάξω κινητήρα στο αυτοκίνητο μου. Συγκεκριμένα έχω ένα 518 E28 BMW μοντέλο 84 και πρόσφατα αγόρασα ενα M535 E28 απο Γερμανία. Ο σκοπός ήταν να μεταφέρω όλα τα εξαρτήματα (κινητήρα, σαζμάν, διαφορικό, φρένα, κλπ) στο δικό μου και να δηλώσω στο υπουργείο την αλλαγη του κινητήρα.
Εκεί βρέθηκα μπροστά στο πρόβλημα του οτι ο κυβισμός του κινητήρα δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος απο 25% του προηγούμενου κινητήρα.
Εδώ οι απόψεις είναι δύο:
α. Η παραπάνω προϋπόθεση ισχύει παντα.
β. Η παραπάνω προϋποθεση ισχύει μόνο όταν ο κινητήρας είναι εκτός των τεχνικών προδιαγραφών του κατασκευαστή για το συγκεκριμένο μοντέλο.Υπάρχει κανείς που έχει ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα και αν ισχύει η πρώτη αποψη κατω απο ποια λογική εφόσον η μετατροπή θα γίνει σε επίσημο αντιπρόσωπο της BMW και θα αντικατασταθούν όλα τα μέρη του αυτοκινήτου που προβλέπονται στις προδιαγραφές του κατασκευαστή;
Ευχαριστώ
-
Θα ήθελα να παραθέσω την απορία μου σχετικά με ένα θέμα που προέκυψε με την πρόθεση μου να αλλάξω κινητήρα στο αυτοκίνητο μου. Συγκεκριμένα έχω ένα 518 E28 BMW μοντέλο 84 και πρόσφατα αγόρασα ενα M535 E28 απο Γερμανία. Ο σκοπός ήταν να μεταφέρω όλα τα εξαρτήματα (κινητήρα, σαζμάν, διαφορικό, φρένα, κλπ) στο δικό μου και να δηλώσω στο υπουργείο την αλλαγη του κινητήρα.
Εκεί βρέθηκα μπροστά στο πρόβλημα του οτι ο κυβισμός του κινητήρα δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος απο 25% του προηγούμενου κινητήρα.
Εδώ οι απόψεις είναι δύο:
α. Η παραπάνω προϋπόθεση ισχύει παντα.
β. Η παραπάνω προϋποθεση ισχύει μόνο όταν ο κινητήρας είναι εκτός των τεχνικών προδιαγραφών του κατασκευαστή για το συγκεκριμένο μοντέλο.Υπάρχει κανείς που έχει ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα και αν ισχύει η πρώτη αποψη κατω απο ποια λογική εφόσον η μετατροπή θα γίνει σε επίσημο αντιπρόσωπο της BMW και θα αντικατασταθούν όλα τα μέρη του αυτοκινήτου που προβλέπονται στις προδιαγραφές του κατασκευαστή;
Ευχαριστώ
-
Θα ήθελα να παραθέσω την απορία μου σχετικά με ένα θέμα που προέκυψε με την πρόθεση μου να αλλάξω κινητήρα στο αυτοκίνητο μου. Συγκεκριμένα έχω ένα 518 E28 BMW μοντέλο 84 και πρόσφατα αγόρασα ενα M535 E28 απο Γερμανία. Ο σκοπός ήταν να μεταφέρω όλα τα εξαρτήματα (κινητήρα, σαζμάν, διαφορικό, φρένα, κλπ) στο δικό μου και να δηλώσω στο υπουργείο την αλλαγη του κινητήρα.
Εκεί βρέθηκα μπροστά στο πρόβλημα του οτι ο κυβισμός του κινητήρα δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος απο 25% του προηγούμενου κινητήρα.
Εδώ οι απόψεις είναι δύο:
α. Η παραπάνω προϋπόθεση ισχύει παντα.
β. Η παραπάνω προϋποθεση ισχύει μόνο όταν ο κινητήρας είναι εκτός των τεχνικών προδιαγραφών του κατασκευαστή για το συγκεκριμένο μοντέλο.Υπάρχει κανείς που έχει ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα και αν ισχύει η πρώτη αποψη κατω απο ποια λογική εφόσον η μετατροπή θα γίνει σε επίσημο αντιπρόσωπο της BMW και θα αντικατασταθούν όλα τα μέρη του αυτοκινήτου που προβλέπονται στις προδιαγραφές του κατασκευαστή;
Ευχαριστώ
-
Πας και περνεις βεβαιωση απο την αντιπροσωπεια οτι ο κινητηρας που θες να βαλεις ειναι μεσα στις προδιαγραφες του μοντελου και πας και κανεις την δηλωση...
-
Lefteris25,
Το έχεις κάνει εσύ με ανάλογη περίπτωση; Ρωτάω γιατι και ένας μηχανικός σε συνεργείο μου είπε πως δεν γίνεται και ένα γραφείο διεκπερέωσης υποθέσεων επίσης (πολύ πιθανόν να θέλουν να μου φάνε λεφτά βέβαια).
-
πιο αναλυτικά απο εδώ δεν θα τα βρείς....
-
Thanks a million face! Τουλάχιστον να ξέρω τι μου γίνετε.
-
Ο χρήστης Νίκος Καλογρίδης έγραψε:
Thanks a million face! Τουλάχιστον να ξέρω τι μου γίνετε.ur welcome...αλλα όχι εμένα..τον luke_execute μέλος του gtc.gr που έκανε ίσως το πιο αναλυτικό και κατατοποιστικό thread για αλλαγή κινητήρα στην ελλάδα..
Αλλαγή κινητήρα και νομοθεσία