Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγή κινητήρα και νομοθεσία
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγή κινητήρα και νομοθεσία
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    7
    89
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos-kalogridis last edited by

      Θα ήθελα να παραθέσω την απορία μου σχετικά με ένα θέμα που προέκυψε με την πρόθεση μου να αλλάξω κινητήρα στο αυτοκίνητο μου. Συγκεκριμένα έχω ένα 518 E28 BMW μοντέλο 84 και πρόσφατα αγόρασα ενα M535 E28 απο Γερμανία. Ο σκοπός ήταν να μεταφέρω όλα τα εξαρτήματα (κινητήρα, σαζμάν, διαφορικό, φρένα, κλπ) στο δικό μου και να δηλώσω στο υπουργείο την αλλαγη του κινητήρα.
      Εκεί βρέθηκα μπροστά στο πρόβλημα του οτι ο κυβισμός του κινητήρα δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος απο 25% του προηγούμενου κινητήρα.
      Εδώ οι απόψεις είναι δύο:
      α. Η παραπάνω προϋπόθεση ισχύει παντα.
      β. Η παραπάνω προϋποθεση ισχύει μόνο όταν ο κινητήρας είναι εκτός των τεχνικών προδιαγραφών του κατασκευαστή για το συγκεκριμένο μοντέλο.

      Υπάρχει κανείς που έχει ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα και αν ισχύει η πρώτη αποψη κατω απο ποια λογική εφόσον η μετατροπή θα γίνει σε επίσημο αντιπρόσωπο της BMW και θα αντικατασταθούν όλα τα μέρη του αυτοκινήτου που προβλέπονται στις προδιαγραφές του κατασκευαστή;

      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos-kalogridis last edited by

        Θα ήθελα να παραθέσω την απορία μου σχετικά με ένα θέμα που προέκυψε με την πρόθεση μου να αλλάξω κινητήρα στο αυτοκίνητο μου. Συγκεκριμένα έχω ένα 518 E28 BMW μοντέλο 84 και πρόσφατα αγόρασα ενα M535 E28 απο Γερμανία. Ο σκοπός ήταν να μεταφέρω όλα τα εξαρτήματα (κινητήρα, σαζμάν, διαφορικό, φρένα, κλπ) στο δικό μου και να δηλώσω στο υπουργείο την αλλαγη του κινητήρα.
        Εκεί βρέθηκα μπροστά στο πρόβλημα του οτι ο κυβισμός του κινητήρα δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος απο 25% του προηγούμενου κινητήρα.
        Εδώ οι απόψεις είναι δύο:
        α. Η παραπάνω προϋπόθεση ισχύει παντα.
        β. Η παραπάνω προϋποθεση ισχύει μόνο όταν ο κινητήρας είναι εκτός των τεχνικών προδιαγραφών του κατασκευαστή για το συγκεκριμένο μοντέλο.

        Υπάρχει κανείς που έχει ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα και αν ισχύει η πρώτη αποψη κατω απο ποια λογική εφόσον η μετατροπή θα γίνει σε επίσημο αντιπρόσωπο της BMW και θα αντικατασταθούν όλα τα μέρη του αυτοκινήτου που προβλέπονται στις προδιαγραφές του κατασκευαστή;

        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos-kalogridis last edited by

          Θα ήθελα να παραθέσω την απορία μου σχετικά με ένα θέμα που προέκυψε με την πρόθεση μου να αλλάξω κινητήρα στο αυτοκίνητο μου. Συγκεκριμένα έχω ένα 518 E28 BMW μοντέλο 84 και πρόσφατα αγόρασα ενα M535 E28 απο Γερμανία. Ο σκοπός ήταν να μεταφέρω όλα τα εξαρτήματα (κινητήρα, σαζμάν, διαφορικό, φρένα, κλπ) στο δικό μου και να δηλώσω στο υπουργείο την αλλαγη του κινητήρα.
          Εκεί βρέθηκα μπροστά στο πρόβλημα του οτι ο κυβισμός του κινητήρα δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος απο 25% του προηγούμενου κινητήρα.
          Εδώ οι απόψεις είναι δύο:
          α. Η παραπάνω προϋπόθεση ισχύει παντα.
          β. Η παραπάνω προϋποθεση ισχύει μόνο όταν ο κινητήρας είναι εκτός των τεχνικών προδιαγραφών του κατασκευαστή για το συγκεκριμένο μοντέλο.

          Υπάρχει κανείς που έχει ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα και αν ισχύει η πρώτη αποψη κατω απο ποια λογική εφόσον η μετατροπή θα γίνει σε επίσημο αντιπρόσωπο της BMW και θα αντικατασταθούν όλα τα μέρη του αυτοκινήτου που προβλέπονται στις προδιαγραφές του κατασκευαστή;

          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lefteris25 last edited by

            Πας και περνεις βεβαιωση απο την αντιπροσωπεια οτι ο κινητηρας που θες να βαλεις ειναι μεσα στις προδιαγραφες του μοντελου και πας και κανεις την δηλωση...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos-kalogridis last edited by

              Lefteris25,

              Το έχεις κάνει εσύ με ανάλογη περίπτωση; Ρωτάω γιατι και ένας μηχανικός σε συνεργείο μου είπε πως δεν γίνεται και ένα γραφείο διεκπερέωσης υποθέσεων επίσης (πολύ πιθανόν να θέλουν να μου φάνε λεφτά βέβαια).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                face last edited by

                πιο αναλυτικά απο εδώ δεν θα τα βρείς....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos-kalogridis last edited by

                  Thanks a million face! Τουλάχιστον να ξέρω τι μου γίνετε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    face last edited by

                    Ο χρήστης Νίκος Καλογρίδης έγραψε:
                    Thanks a million face! Τουλάχιστον να ξέρω τι μου γίνετε.

                    ur welcome...αλλα όχι εμένα..τον luke_execute μέλος του gtc.gr που έκανε ίσως το πιο αναλυτικό και κατατοποιστικό thread για αλλαγή κινητήρα στην ελλάδα..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr