-
-Ποιος απο τους δυο χρειαζεται λιγοτερη συντηρηση - αν μπορουμε να το θεσουμε ετσι;)
- Επιδοσεις
- Ειναι αληθεια οτι οοι κινητηρες Diesel πανε για καταργηση;
- Αξιοπιστια;
-
-Ποιος απο τους δυο χρειαζεται λιγοτερη συντηρηση - αν μπορουμε να το θεσουμε ετσι;)
- Επιδοσεις
- Ειναι αληθεια οτι οοι κινητηρες Diesel πανε για καταργηση;
- Αξιοπιστια;
-
-Ποιος απο τους δυο χρειαζεται λιγοτερη συντηρηση - αν μπορουμε να το θεσουμε ετσι;)
- Επιδοσεις
- Ειναι αληθεια οτι οοι κινητηρες Diesel πανε για καταργηση;
- Αξιοπιστια;
-
Ίδια συντήρηση αλλά η φτερωτή της τουρμπίνας ίσως έχει περιορισμένη διάρκεια ζωής οπότε αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα....
Όχι βέβαια, ζουν και βασιλεύουν και τον κόσμο κυριεύουν (η Ελλάδα ως γνωστόν είναι από άλλο πλανήτη...)
Φυσικά υπό κανονικές συνθήκες δεν σπάνε και δεν χαλάνε και αντέχουν για πάντα.... αλλά σπάνε και χαλάνε κάποια τμήματά τους αν τους βάλεις νοθευμένο καύσιμο.... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
(η Ελλάδα ως γνωστόν είναι από άλλο πλανήτη...)Απο τον αστερισμο του Οριονα...
οοοοχ...αρχιζω και οριωμαι
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
- Ειναι αληθεια οτι οοι κινητηρες Diesel πανε για καταργηση;
Αν ενοείς σαν καύσιμο, μακράν όχι.
Αν ενοείς το υποσύνολο τνω πετρελαιοκινητήρων που ΔΕΝ φοράει τουρμπίνα, μάλλον έχουν ήδη καταργηθεί...
Δε μου έρχεται κάποιος που να βγάζει ατμοσφαιρικό ντήζελ σήμερα, και η πορεία ήταν φθίνουσα εδώ και χρόνια...Πάντως τα ατμοσφαιρικά ντήζελ είναι/ήταν ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ αδύναμα, αλλά και ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ οικονομικά, ακόμα και σε σχέση με τουρμποντήζελ!!
Diesel Vs Turbo Diesel