-
Ο χρήστης SocratesDTC έγραψε:
ρε παιδιά σχετικά με τους Αλόνσο-Κιμι.... λογικό ήταν να πιέσει ο Κιμι να φτάσει τον Αλόνσο και να κάνει ταχύτερο γύρο.... μη ξεχνάτε ότι η τελική διαφορά ήταν 1.8 δευτ. , ο Αλόνσο έγραψε ταχύτερο γύρο και μετά χαλάρωσε όσο ο Κίμι πάλευε να τον φτάσει
Το λογικό είναι να του πούνε απ' τη Mclaren: 'Άστο αγόρι μου, ο Νάντο αλλάζει ταχύτητα στις 17800 στροφές, σε λίγο θα του δώσουν φραπεδάκι, μή ζορίζεις τον κινητήρα σου άλλο γιατί έχουμε κι άλλον αγώνα να βγάλουμε.' Αλλά που... Εξάλλου στην ομάδα δεν ανησυχούν για τέτοια ποταπά θέματα αξιοπιστίας...
Που απευθύνεται το emoticon που έβαλες;
-
Σηκώθηκα πρωί πρωί είδα τον αγώνα αλλά δεν λέω τα αποτελέσματα για να μην ξενερώσω αυτούς που θα το δουν το μεσημέρι.
-
-
Q: Then you were pushing hard until lap 51 and then you eased off?
FA: Yeah,* we turned down the revs, but even with that the car was extremely competitive and we were maintaining the gap to Kimi. So, I pushed one lap just to check how quick the car was – a 26.2s *or whatever – and from there the gap was nine seconds with five laps to go, so I was just cruising.Q: Finally, I have been asked to ask you about the rabbit gesture – and what else do you have in your repertoire for the rest of the season?
FA: I don’t know. Every race, hopefully, if I win more races I will do something different. This was something like a kangaroo for Australia, for the fans. -
Είναι σαφές ότι η Renault είναι σε άλλο επίπεδο, μακράν μπροστά από τους άλλους και το πρωτάθλημα ήδη έχει ένα ακλόνητο φαβορί. Η Mclaren θέλει κάμποση δουλίτσα ακόμα, και η Ferrari μάλλον θα πρέπει να διαλέγει με περισσότερη σύνεση τα λάστιχα της.
Για να μην είμαι άδικος, ο ρυθμός του MS με τα σκληρά όταν ζεστάθηκαν ήταν εξαιρετικός, ο 2ος καλύτερος στην πίστα μετά τον FA(αν και είχε περισσότερα καύσιμα), αλλά αυτό είναι παντελώς άχρηστο αν έχεις χάσει 15 γύρους προσπαθώντας να τα ζεστάνεις. Βέβαια δε βοήθησαν και τα συνεχόμενα SC, αλλά η Ferrari έχει μάθει πολύ καλά, και το έχει δείξει πολλάκις ότι την τύχη σου τη φτιάχνεις μόνος σου. Γενικά πάντως, μάλλον επιβεβαιώνονται όσοι λένε ότι τα καλύτερα για τον MS έχουν περάσει....
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Ralf set for post-race penalty?O Speed ηδη εχασε και αυτος την 8η θεση αφου προστεθηκαν στον συνολικο του χρονο 25 δλ.,εξαιτιας ενος προσπερασματος που εκανε στον Coulthard υπο καθεστως κιτρινης σημαιας,ενω δεχθηκε και προστιμο 5.000$,επειδη αυθυαδιασε οπως λεγεται στους αγωνοδικες...
-
sorry μηπως ξερει κανεις ποιος κερδισε???????????????????????
θα επανελθω..........................
-
Ένα καλό Γκραν Πρι σε γενικές γραμμές.
Επανάληψη του περσινού σεναρίου στην αρχή. η Ρενώ μπροστά από τον ανταγωνισμό με τον επιρρεπή σε ηλίθιες παντομίμες Ισπανό να δράτει όλη τη δόξα και τους βαθμούς... Ο έτερος πιλότος Φιζικέλα πάλι έκανε μια γρήγορη νίκη -όπως και πέρσι- και τώρα λούζεται διάφορες ατυχίες. Πραγματικά ανεξήγητο την παρούσα χρονική συγκυρία με τον Αλόνσο να βρίσκεται με το ένα πόδι στην αντίπαλη ομάδα.
Οι ΜακΛάρεν είναι μια ομάδα ανεξιχνίαστη μέχρι στιγμής. Ικανές για το καλύτερο ή το χειρότερο. Αλλά, όπως και οι ανώτερες στα 3 πρώτα GP Renault, με κινητήρες που δεν σπάνε. Ο Μόντυ αρχίζει να αποτελεί 'ξένο σώμα' στην ομάδα? Θα δούμε...
Η Σκουντερία είναι ίσως κατώτερη και από πέρσι Καλά το 'γραφα, ότι ο Σούμι θα έχει άδοξο τέλος... Για γέλια και για κλάματα όλο το Σαββατοκύριακο Απέφυγε και σαν τον Μοντόγια ο Μιχαλάκης και τους δημοσιογράφους και πήγε και χώθηκε στα πιτ της Τογιότα, μιλάμε για νεύρα, πολλά νεύρα. Αρχίζει να διολισθαίνει στις αλησμόνητες εποχές όταν κόντεψε να παίξει ξύλο στο γκαραζ της ΜακΛάρεν. Πήγαμε 10 χρόνια πίσω δηλαδή. Αν αρχίζουν πάλι κάτι πέτρινα χρόνια, όπως μετά το 1979, ίσως και να μην ζω όταν ξαναπάρει τίτλο αυτή η ομάδα, αν ξαναπάρει...
Ο Μπάτον έτσι όπως πάει δεν θα κερδίσει ποτέ αγώνα. Άραγε παίρνει ποινή λόγω αλλαγής κινητήρα στον επόμενο αγώνα? Θα πρέπει αφού για 50-100 μέτρα δε πέρασε τη γραμμή του τερματισμού. Τραγωδία. Ο Μπάρικέλλο πήρε βαθμούς. Δεν έχω να προσθέσω το παραμικρό. Τόσο ανύπαρκτος αλλά πήρε βαθμούς. Μάσσα μ'ακούς; Έβλαψε την Φερράρι ο εγωϊσμός του φέτος.
Μπράβο στον Χάϊνφιλντ. Χωρίς τυμπανοκρουσίες έφερε μια 4η θέση στην ομάδα του. Άξιος. Καλούτσικα και ο Βιλνέβ πιο πίσω. Η Τογιότα βελτιώνεται με το πρώτο φετινό βάθρο της αλλά ο Τρούλι συνεχίζει να απογοητεύει...
Πιο κάτω ο Κούλθαρ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ! Λυπάμαι που το διατυπώνω αυτό γιατί αποτελεί μια από τις συμπάθειές μου χρόνια τώρα. Ο σάτο αδικείται με τόσο αδύνατο μονοθέσιο, ενώ οι Γουίλλιαμς αποδεικνύονται αναξιόπιστες. Τέλος να γράψω κάτι και για τον Μάσσα, το εξής που δε λέει τίποτα: Είναι πρόωρο για να τον κρίνουμε. Δείχνει γρήγορος και θεαματικός, μοιάζει επιρρεπής στα λάθη και βρίσκεται διαρκώς στην πρίζα έχοντας βρεθεί στα βαθιά. Όμως αυτή είναι και η ευκαιρία της ζωής του και αυτό το νιώθει καλά μάλλον...
-
Σε ξένα φόρουμ λένε ότι η Honda είπε στον Button να μην περάσει την γραμμή του τερματισμού για να μην τιμωρηθούν για την Ίμολα! Βέβαια έτσι έχασαν πόντους
-
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Γενικά πάντως, μάλλον επιβεβαιώνονται όσοι λένε ότι τα καλύτερα για τον MS έχουν περάσει....τα ίδια λέγατε και το 2003 και χαρήκαμε πολύ που σας διαψεύσαμε
-
Το 2006 σε σύγκριση με το 2003 είναι σαν τη νύχτα με τη μέρα για την Φερράρι εκτός αν έρθουν τα πάνω κάτω στην συνέχεια, κάτι που δε συνηθίζεται στη F1.
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
Το 2006 σε σύγκριση με το 2003 είναι σαν τη νύχτα με τη μέρα για την Φερράρι εκτός αν έρθουν τα πάνω κάτω στην συνέχεια, κάτι που δε συνηθίζεται στη F1.δεν λέω αυτό, απλά και τότε έλεγαν ότι ο ΜΣ γέρασε έκανε λάθη κτλ, και κατάφερε να πάρει τους τίτλους τόσο την ίδια χρονιά, όσο και την επόμενη.... έλεος δηλαδή..... κάνει ένα λάθος και αμέσως βγαίνουν συμπεράσματα.....
-
κάτι άλλο ρε παιδιά...... πόσο υποτιμητικό είναι για κάποιον οδηγό να του λένε στον ασύρματο και να το ακούει όλος ο κόσμος ότι πρέπει να πιέσει περισσότερο και ότι δε μπορεί να είναι 2 δευτ. πιο αργός από τον team mate του... Ο λόγος φυσικά για τον Φισικέλα, που το ίδιο πράγμα έχει συμβεί αρκετές φορές τα 2 αυτά χρόνια που είναι μαζί με τον Αλόνσο... δε νομίζω ότι αυτό μπορεί να βοηθήσει τον Φισικέλα.
-
μας απογοητευσατε κυριοι της ρενω....
δεν εγινε το 1-2, ο φιζικο ξεκινησε απο τα αποδυτηρια, δε περασε ο ναντο πριν τη πρωτη στροφη τον μπατον, δεν καναμε fl, το ενα μονοθεσιο κατεληξε στη 5η θεση....θα πρεπει να γινει εδε για το κακο μας αποτελεσμα σημερα....
σοβαρα τωρα...
αν δεν ειχαμε το επεισοδιο με τον φιζικο ειχαμε προοπτικη για το 1-2...με τα τρακαρισματα ομως και τη κατασταση που επικρατησε στη πιστα και το οτι ο φιζικο εφτασε 5ος χωρις μπερδεματα ειναι καλο για μας... για τον ναντο τι να πω?ελπιζω να συνεχισει να 'ποτιζει' πικρα τους αντιπαλους μας!!! φαινεται καθαρα οτι ειμαστε πολυ δυνατοι αυτη τη στιγμη αλλα περιμενω και την ανακαμψη της μακλαρεν και της φερραρι (?) για να πω αν θα εχουμε το ιδιο αγχος με περσι....προς το παρον παμε πολυ καλα!
ο μοντογια τον θελει εναν ψυχολογο, μπραβο στον κιμι και στη μακλαρεν για τη 2η θεση...
way to go και για την τογιοτα...εμενα ακομα δε με ενθουσιαζει η παρουσια της, σα να μην εχει βαρος αυτη η ομαδα προς το παρον...μπραβο στη ζαουμπερ για την εμφανιση της, κριμα για τον μπατον και για τη φερραρι...
υγ. να ναι καλα το launch control για τις εκκινησεις μας....
υγ2. c u in italy!!!
-
Κάτι που ξέχασα πριν... Περίεργο που 'έσβησε' 2 φορές (γύρος προθέρμανσης και μετέπειτα διόρθωση στα κερμπ και εγκατάληψη στην στροφή της ευθείας τερματισμού) ο κινητήρας του Μοντόγια. Προβλήματα στα ηλεκτρονικά άραγε; Πάντως και ο Κολομβιανός έψαχνε το γιατί...
-
ενεργοποιηθηκε λεει το συστημα ασφαλειας του κινητηρα απο τον κραδασμο...
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
κάτι άλλο ρε παιδιά...... πόσο υποτιμητικό είναι για κάποιον οδηγό να του λένε στον ασύρματο και να το ακούει όλος ο κόσμος ότι πρέπει να πιέσει περισσότερο και ότι δε μπορεί να είναι 2 δευτ. πιο αργός από τον team mate του... Ο λόγος φυσικά για τον Φισικέλα, που το ίδιο πράγμα έχει συμβεί αρκετές φορές τα 2 αυτά χρόνια που είναι μαζί με τον Αλόνσο... δε νομίζω ότι αυτό μπορεί να βοηθήσει τον Φισικέλα.καταλαβαινω γιατι το λες αλλα δε μπορεις να ξερεις με τι ψυχικα αποθεματα παει ο καθενας στον αγωνα..πιστευω οτι οι ανθρωποι της ρενω δε θα τον 'βιαζαν' ψυχολογικα αν ξερανε οτι θα 'σπασει' αρα μαλλον ο φιζικο τα θελει τα λεκτικα μπινελικια...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ενεργοποιηθηκε λεει το συστημα ασφαλειας του κινητηρα απο τον κραδασμο...Α δηλαδή σε κάθε τετ-α-κε θα ακινητοποιείται η McLaren;
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
ενεργοποιηθηκε λεει το συστημα ασφαλειας του κινητηρα απο τον κραδασμο...
Α δηλαδή σε κάθε τετ-α-κε θα ακινητοποιείται η McLaren;
Στην αρχή δεν έσβησε. Απλά περίμενε να περάσουν όλοι για να βάλει όπισθεν.
Επίσημο thread:GP Αυστραλίας-Μελβούρνη