Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    28ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ - ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. 28ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ - ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 5 / 5
    Ελληνικοί Αγώνες
    34
    86
    194
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      apr last edited by

      ΚΑΛΟΝ ΜΗΝΑ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        p-liatti last edited by

        Ο χρήστης tazz έγραψε:
        Συγγνώμη που σας χαλάω το... 'ευχάριστο' κλίμα, αλλά χτες το βράδυ είδα τα πλάνα από τον αγώνα στην εκπομπή του 'υποφαινόμενου', και μου δημιουργήθηκε η απορία: τόσος κόσμος μαζεύτηκε στις ΕΔ, τόσο επιτυχημένη διοργάνωση υποτίθεται ότι ήταν, ένας χριστιανός δε βρέθηκε να τους πει πού να κάθονται, για να μη θρηνήσουμε θύματα;

        Και επιτυχημενη ηταν η διοργανωση και οι θεατεs δεν ενοχλουσαν καθολου.

        Οι ενοχλητικοι ηταν για μια ακομη φορα οι κασκαντερ φωτοργαφοι

        Και οι ασχετοι αγωνιζομενοι. Πρεπει να ηταν ο οδηγοs του 19 που ειχε τουμπαρει στο τελοs τηs ε.δ.πανοπουλοs και ενω το yaris ηταν σαν μαιμου επανω σε κατι πουρναρια εξω απο τον δρομο, σχεδον σταματουσε τα επομενα πληρωματα για να μην πεσουν επανω στο αυτ/το του.
        Απαραδεκτοs κυριε οπωs και να λεγεσε.

        Και μιαs και το εφερε η κουβεντα τι δουλεια ειχε ο Μπαντουναs στο Νο. 19 και ο Χατζηρηγαs στο Νο. 22 οταν τα υπολοιπα Α5 ηταν μετα το Νο. 36

        Το ξερετε οτι στηs δυο τελευταιεs ε.δ. εριξε χαλαζι και οι κυριοι αυτοι δεν ενοχληθηκαν καθολου επιδη ειχαν Νο. πολυ μπροστα απο τα αλλα Α5;

        Απαραδεκτοι ή Μ.......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          s3 last edited by

          O κοσμος ηταν πολυς, οπως καθε χρονο λογω του οτι ο Πυργος αγαπαει τους αγωνες και τους αγκαλιαζει, απο την οργανωση μεχρι τον τελευταιο θεατη.
          Επισης οι προσβασεις των ειδικων ηταν πολυ ευκολες, και οι διαδρομες μικρες.
          Εγω στο χαλαρο ειδα 3 ειδικες και ενα SP.

          Tωρα μερικους κριτες, ηταν απαραδεκτοι.
          Στο κλασσικο S της Αλφειουσας, αντι να διωξει τον κοσμο απο την εξοδο της στροφης εκει που θα κατεληγε το αγωνιστικο αν εβγαινε,(και ειχε πολυ κοσμο) προσπαθουσε να βαλει σε ταξη αυτους που ηταν απο την αλλη πλευρα και κινδυνευαν σαφως λιγοτερο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            taurus last edited by

            Και μια και είπαμε για πλάνα από τον αγώνα, τι έπαθε ο 'ομιλών' και κάθε λίγο και λιγάκι τόνιζε ότι ο Πλάγος είχε προβλήματα, όταν αναφερόταν στον Χ'ρήγα? Ούτε καν αναφέρθηκε στο ότι ένας ταλαντούχος (κατά γενική ομολογία) οδηγός έτρεχε για πρώτη φορά χώμα, με συγκεκριμένο αυτοκίνητο και με νέο (και όχι πολύπειρο) συνοδηγό και ήρθε με άνεση 1ος Α5 και 3ος F3... Και απ' ότι ξέρω ήταν μπροστά από την αρχή και όχι όταν ξεκίνησαν τα προβλήματα του αντιπάλου του, εκτός αν πέφτω τόσο έξω... Και στο κάτω-κάτω τι πάει να πει 'προβλήματα'? Αυτά δεν μετράνε στα ράλλυ? Ή όποιος έχει πρόβλήμα παίρνει μια αβάντα 15-20', έτσι για να είναι ο αγώνας επί ίσοις όροις?

            Λίγη αντικειμενικότητα κύριοι δεν βλάπτει...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              malsot last edited by

              Ο χρήστης taurus έγραψε:
              ... όταν αναφερόταν στον Χ'ρήγα? Ούτε καν αναφέρθηκε στο ότι ένας ταλαντούχος (κατά γενική ομολογία) οδηγός έτρεχε για πρώτη φορά πρωταθληματικό χώμα, με συγκεκριμένο αυτοκίνητο και με νέο (και όχι πολύπειρο) συνοδηγό ...

              Λίγη αντικειμενικότητα κύριοι δεν βλάπτει...

              http://www.xwmatinos.gr/xwma/doc/06/ALA ... TELIKA.pdf

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                taurus last edited by

                Ο χρήστης malsot έγραψε:

                ... όταν αναφερόταν στον Χ'ρήγα? Ούτε καν αναφέρθηκε στο ότι ένας ταλαντούχος (κατά γενική ομολογία) οδηγός έτρεχε για πρώτη φορά πρωταθληματικό χώμα, με συγκεκριμένο αυτοκίνητο και με νέο (και όχι πολύπειρο) συνοδηγό ...

                Λίγη αντικειμενικότητα κύριοι δεν βλάπτει...

                http://www.xwmatinos.gr/xwma/doc/06/ALA ... TELIKA.pdf

                Σωστός, έχεις δίκιο, το είχα ξεχάσει... Αλλά δεν μπορείς να υπολογίσεις σαν σοβαρή εμπειρία ένα σπριντάκι όλο και όλο. Όπως και να το πας, η επίδοση δεν μετριάζεται από αυτό...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  malsot last edited by

                  Σαφώς και έχεις δίκιο. Αλλά πρέπει επίσης να αναγνωρίσεις και την έλλειψη σοβαρού ανταγωνισμού(βλέπε Μανιαδάκη,Μπαντούνα που τούμπαρε νωρίς,και τα άλλα Α5 αστέρια). Από την άλλη ο Χατζηρήγας είναι σταθερή αξία και αγώνα με τον αγώνα θα αρχίσει πάλι τα ...κόλπα του !

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 3
                  • 4
                  • 5
                  • 5 / 5
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr