-
ΚΑΛΟΝ ΜΗΝΑ
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Συγγνώμη που σας χαλάω το... 'ευχάριστο' κλίμα, αλλά χτες το βράδυ είδα τα πλάνα από τον αγώνα στην εκπομπή του 'υποφαινόμενου', και μου δημιουργήθηκε η απορία: τόσος κόσμος μαζεύτηκε στις ΕΔ, τόσο επιτυχημένη διοργάνωση υποτίθεται ότι ήταν, ένας χριστιανός δε βρέθηκε να τους πει πού να κάθονται, για να μη θρηνήσουμε θύματα;Και επιτυχημενη ηταν η διοργανωση και οι θεατεs δεν ενοχλουσαν καθολου.
Οι ενοχλητικοι ηταν για μια ακομη φορα οι κασκαντερ φωτοργαφοι
Και οι ασχετοι αγωνιζομενοι. Πρεπει να ηταν ο οδηγοs του 19 που ειχε τουμπαρει στο τελοs τηs ε.δ.πανοπουλοs και ενω το yaris ηταν σαν μαιμου επανω σε κατι πουρναρια εξω απο τον δρομο, σχεδον σταματουσε τα επομενα πληρωματα για να μην πεσουν επανω στο αυτ/το του.
Απαραδεκτοs κυριε οπωs και να λεγεσε.Και μιαs και το εφερε η κουβεντα τι δουλεια ειχε ο Μπαντουναs στο Νο. 19 και ο Χατζηρηγαs στο Νο. 22 οταν τα υπολοιπα Α5 ηταν μετα το Νο. 36
Το ξερετε οτι στηs δυο τελευταιεs ε.δ. εριξε χαλαζι και οι κυριοι αυτοι δεν ενοχληθηκαν καθολου επιδη ειχαν Νο. πολυ μπροστα απο τα αλλα Α5;
Απαραδεκτοι ή Μ.......
-
O κοσμος ηταν πολυς, οπως καθε χρονο λογω του οτι ο Πυργος αγαπαει τους αγωνες και τους αγκαλιαζει, απο την οργανωση μεχρι τον τελευταιο θεατη.
Επισης οι προσβασεις των ειδικων ηταν πολυ ευκολες, και οι διαδρομες μικρες.
Εγω στο χαλαρο ειδα 3 ειδικες και ενα SP.Tωρα μερικους κριτες, ηταν απαραδεκτοι.
Στο κλασσικο S της Αλφειουσας, αντι να διωξει τον κοσμο απο την εξοδο της στροφης εκει που θα κατεληγε το αγωνιστικο αν εβγαινε,(και ειχε πολυ κοσμο) προσπαθουσε να βαλει σε ταξη αυτους που ηταν απο την αλλη πλευρα και κινδυνευαν σαφως λιγοτερο. -
Και μια και είπαμε για πλάνα από τον αγώνα, τι έπαθε ο 'ομιλών' και κάθε λίγο και λιγάκι τόνιζε ότι ο Πλάγος είχε προβλήματα, όταν αναφερόταν στον Χ'ρήγα? Ούτε καν αναφέρθηκε στο ότι ένας ταλαντούχος (κατά γενική ομολογία) οδηγός έτρεχε για πρώτη φορά χώμα, με συγκεκριμένο αυτοκίνητο και με νέο (και όχι πολύπειρο) συνοδηγό και ήρθε με άνεση 1ος Α5 και 3ος F3... Και απ' ότι ξέρω ήταν μπροστά από την αρχή και όχι όταν ξεκίνησαν τα προβλήματα του αντιπάλου του, εκτός αν πέφτω τόσο έξω... Και στο κάτω-κάτω τι πάει να πει 'προβλήματα'? Αυτά δεν μετράνε στα ράλλυ? Ή όποιος έχει πρόβλήμα παίρνει μια αβάντα 15-20', έτσι για να είναι ο αγώνας επί ίσοις όροις?
Λίγη αντικειμενικότητα κύριοι δεν βλάπτει...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
... όταν αναφερόταν στον Χ'ρήγα? Ούτε καν αναφέρθηκε στο ότι ένας ταλαντούχος (κατά γενική ομολογία) οδηγός έτρεχε για πρώτη φορά πρωταθληματικό χώμα, με συγκεκριμένο αυτοκίνητο και με νέο (και όχι πολύπειρο) συνοδηγό ...Λίγη αντικειμενικότητα κύριοι δεν βλάπτει...
http://www.xwmatinos.gr/xwma/doc/06/ALA ... TELIKA.pdf
-
Ο χρήστης malsot έγραψε:
... όταν αναφερόταν στον Χ'ρήγα? Ούτε καν αναφέρθηκε στο ότι ένας ταλαντούχος (κατά γενική ομολογία) οδηγός έτρεχε για πρώτη φορά πρωταθληματικό χώμα, με συγκεκριμένο αυτοκίνητο και με νέο (και όχι πολύπειρο) συνοδηγό ...
Λίγη αντικειμενικότητα κύριοι δεν βλάπτει...
http://www.xwmatinos.gr/xwma/doc/06/ALA ... TELIKA.pdf
Σωστός, έχεις δίκιο, το είχα ξεχάσει... Αλλά δεν μπορείς να υπολογίσεις σαν σοβαρή εμπειρία ένα σπριντάκι όλο και όλο. Όπως και να το πας, η επίδοση δεν μετριάζεται από αυτό...
-
Σαφώς και έχεις δίκιο. Αλλά πρέπει επίσης να αναγνωρίσεις και την έλλειψη σοβαρού ανταγωνισμού(βλέπε Μανιαδάκη,Μπαντούνα που τούμπαρε νωρίς,και τα άλλα Α5 αστέρια). Από την άλλη ο Χατζηρήγας είναι σταθερή αξία και αγώνα με τον αγώνα θα αρχίσει πάλι τα ...κόλπα του !
28ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ - ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ