-
για τους fan μακλαρενικους και μη οπαδούς του ayrton....
-
Ο χρήστης grc πανος έγραψε:
για τους fan μακλαρενικους και μη οπαδούς του ayrton....http://katebe.free.fr/images/zolder/zolder_senna.jpg
H Lotus-Renault ήταν η δεύτερη στάση. Όλα άρχισαν από την Toleman-Hart το 1984. -
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Εμένα η MP4/4 είναι το αγαπημένο μου. Το έχω συνδυάσει με το dominance του 1988, τον Senna, τη Honda και τις 15 νίκες σε 16 αγώνες. Αυτό το μονοθέσιο ήταν και ο λόγος που κάποτε ήμουν McLaren!Τώρα τι είσαι;
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Τώρα τι είσαι;Honda
Τίποτα δεν είμαι, Χάρη. Θέλω να πάει καλά η Honda φέτος και να το πάρει ή ο Kimi ή ο Schumacher. Από εκεί και πέρα, ας γίνει ό,τι να 'ναι...
-
............. FERRARI 641
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Εγώ πάντως παραδέχομαι την Tyrrell.Έφερε πολλές καινοτομίες στο χώρο. Και νομίζω ήταν η πρώτη που σήκωσε τη μύτη (αλλά η benetton το τελειοποίησε). Καλά θυμάμαι;
Για μαζεμένες καινοτομίες μια ήταν η ομάδα: Lotus!
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Χάρη...είσαι πολύ λάθος, κατά την ταπεινή μου γνώμη...! Δες το από κοντά το αυτοκίνητο να μου πεις αν θα το θεωρήσεις έργο τέχνης ή παχύ έντερο...!Πάντως και λειτουργικα να το εξετάσεις, η εξάτμιση κάνιε στο αυτοκίνητο ότι κάνει το παχύ έντερο στον άνθρωπο
ΥΓ1. Το δοκίμασες το racer; 15Mb είναι όλο κι όλο, αλλά έχει μόνο μια πιστα και ένα αυτοκίνητο (ΜΗν κατεβάσει την έκδοση final 0.5 -είναι πολύ παλιά, αλλά την 0.53.beta20., που υποστηρίζει αναλογικό συμπλέκτη και χειρόφρενο). Για πίστα κατέβασε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ την Swiss Stroll, ενώ από αυτοκίνητα κατέβασε το MR2 (που σου αρέσει κιόλας) και κανά-δυο άλλα που θα σου πω, αν αποφασίσεις να το δοκιμάσεις το game).
Let me know.
-
Και εγώ συμφωνώ για την ΜΡ4/4, αλλά ας μην ξεχνάμε από που προήρθε ο σχεδιασμός της:
Brabham BT55 του 1986! Το μονοθέσιο μπορεί να πάτωσε (κυρίως λόγω της χαμηλής ιπποδύναμης του BMW εκείνης της σεζόν αλλά και της απροθυμίας του Bernie να επενδύσει στην ομάδα), αλλά ο επαναστατικός σχεδιασμός του για την εποχή εκείνη (απίστευτα χαμηλό κέντρο βάρους, κεκλιμένα τοποθετημένος κινητήρας) αποδείχθηκε επιτυχημένος, όταν ο θεός -Gordon Murray- τα μάζεψε και πήγε στη McLaren για να δημιοργήσει με τον Steve Nichols την ΜΡ4/4...
To μόνο τραγικό με την BT55 ήταν ότι με αυτή έχασε τη ζωή του ο Elio de Angelis στο Paul Ricard...
Bruce, μιας και εσύ άνοιξες αυτό το topic, εσένα ρωτάω, να χώσω κι άλλα μονοθέσια που γουστάρω τρελά;;; (είναι αρκετά...)
Αγαπημένα σας (παλιά) μονοθέσια