Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μια λογικη προταση
    1. Home
    2. Ράλι Ακρόπολις
    3. Μια λογικη προταση
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Ράλι Ακρόπολις
    12
    25
    48
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alman310 last edited by

      Αν εννούμε τον ίδιο, πρώτον έχω την εντύπωση ότι μάλλον δεν του χρειάζονται τα παραπάνω περάσματα για να πάει γρήγορα, και δεύτερον πηγαίνει πιο γρήγορα από αρκετούς νεότερους..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cmarin last edited by

        Ο Νάσος έχει απόλυτο δίκιο για τα 4-5 πληρώματα, αφού οι υπόλοιποι είναι σαν τουρίστες χωρίς ανταγωνισμό, μόνο για τη συμμετοχή.
        Μία ιδέα είναι πάντως να υπήρχε ένας κανονικός αγώνας κυπέλου σε κάποιες από τις ειδικές και πριν αυτές γίνουν επίσημα γνωστές.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          platis last edited by

          Εξω απ τον χορο....
          Δημητρη, δεν υπονοω τιποτα και δεν θελω να καταγγειλω κανεναν.Δεν χρειαζονται καταγγελιες, ολοι εκτιθεμεθα δημοσια και τα εργα μας κρινονται. Στην δευτερη δημοσιευση-απαντηση στον alpinestars διευκρινισα οτι χρειαζοταν.
          Καλημερα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • Z
            zivas last edited by

            Καλημερα, στο προσφατο παρελθον υπηρχε ανοχη απο την οργανωτικη επιτροπη στις 'λογικες' αναγνωρισεις των ε.δ. απο τους Ελληνες αγωνιζομενους. Καποιοι συναθλητες μας ομως δεν σεβαστηκαν την ανοχη αυτη. Θυμιζω περιπτωση ,ενα μηνα πριν τον αγωνα, αφου εχει τελειωσει το στρωσιμο της ε.δ.,την νυχτα βρεχει καταρακτωδως, την επομενη αγωνιζομενος με το βαρους 2.5 τοννων SUV του περασε απο την ε.δ. ( να δει τιιιιι????? ) και αφησε πισω του χαντακια βαθους μισου μετρου..

            Στην συγκεκριμενη περιπτωση συμμετεχουμε σε αγωνα για το παγκοσμιο πρωταθλημα και οφειλουμε να ακολουθουμε τους κανονισμους των αναγνωρισεων που εχουν ζητησει οι οδηγοι του.

            Διαφωνω, Χρηστο, οτι τα 2 περασματα σε συνθηκες ερασιτεχνικης εμπλοκης σε ακροπολις δεν ειναι αρκετα.Αρκει να γνωριζεις σωστα την διαδικασια να καταγραφεις μιας ε.δ. να εισαι καλα δεμενος με τον συνοδηγο σου και να μην περιμενεις να φορμαριστεις απο τις 'αναγνωρισεις'.

            Επισης δεν νομιζω οτι προσφερει τιποτα το ιδιαιτερο ενα περασμα πριν στρωθουν οι δρομοι , αφου η λογικη λεει οτι οταν στρωθει μια ε.δ. γραφεις απο την αρχη.

            Κωστα , καναμε πριν λιγα χρονια αγωνα πανω στις ε.δ. του ακροπολις και ειχαμε και καποιες ξενες συμμετοχες αλλα νομιζω απαγορευτηκε απο την FIA .

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • P
              platis last edited by

              Αν και δεν μ αρεσει (δεν συμφωνω δηλαδη), απολυτα σεβαστη η αποψη σου ,προεδρε. Θα προσπαθησεις ομως απο τη θεση σου, οι κακοι μας συναδελφοι να παψουν να ειναι οι διαμορφωτες των καταστασεων?
              Επιτρεψε μου μονο μια παρατηρηση. Ενα περασμα στα 6 ειναι τιποτα (παραπανω). Ενα ομως στα 2, δεν μπορει, αφηνει εικονες.
              Καλησπερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                roadrunner_gr last edited by

                http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=947267

                Μία λογική πρόταση του Bolywood!

                και μία 'διαφορετική' αντιμετώπιση!

                http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=947298

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 2 / 2
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr