-
Καλησπέρα,
τις τελευταίες μέρες, άκουγα ενα περίεργο μεταλλικό θόρυβο να έρχεται από το κάτω μέρος του αυτοκινήτου σε ένα φάσμα στροφών 2000-4000 περίπου. Το έκανε όμως μόνο αφού το αυτοκίνητο είχε ζεσταθεί αρκετά (μετά δηλ. από 15 λεπτά λειτουργίας).
Στην αρχή νόμιζα ότι έχει σχέση με την εξάτμιση, τελικά σήμερα το πρωί πήγα σε συνεργείο και είναι ο καταλύτης, που μου είπαν ότι έχει σπάσει εσωτερικά. Το σήκωσαν το αμάξι και το άκουσα και ο ίδιος, ο θόρυβος προέρχεται όντως από τον καταλύτη. Μου είπαν ότι κάτι τέτοιο μπορεί να έγινε είτε από κάποιο πρόβλημα ηλεκτρολογικό (πολλαπλασιαστής) είτε από απότομη επαφή του καταλύτη όταν ήταν ζεστός με νερά. Το 1ο αποκλείεται να έχει συμβεί στην περίπτωση αυτή, θα το είχα καταλάβει, άρα μάλλον είναι η 2η περίπτωση. Αλήθεια, έχει ακούσει κανείς κάτι τέτοιο;
Το θέμα είναι ότι τώρα δεν ξέρω τι να κάνω. Ο τύπος στο συνεργείο μου είπε οτι με 300Ευρώ μπορεί να βάλει καταλύτη που κάνει για VW, SEAT, αλλά δεν είναι ειδικά για Fabia που έχω εγώ. Από την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι καινούργιο έχει 1000Ευρώ (!!!!) με τοποθέτηση. Οπότε απορρίπτεται.
Σε ένα άλλο συνεργείο skoda μου είπαν για ένα καταλύτη πολύ ελαφρά μεταχειρισμένο με 400Ευρώ και για άλλον περισσότερο μεταχειρισμένο με 250 Ευρώ. Τι προτείνετε; Θα έχω πρόβλημα αν βάλω αυτόν με τα 250?
-
Καλησπέρα,
τις τελευταίες μέρες, άκουγα ενα περίεργο μεταλλικό θόρυβο να έρχεται από το κάτω μέρος του αυτοκινήτου σε ένα φάσμα στροφών 2000-4000 περίπου. Το έκανε όμως μόνο αφού το αυτοκίνητο είχε ζεσταθεί αρκετά (μετά δηλ. από 15 λεπτά λειτουργίας).
Στην αρχή νόμιζα ότι έχει σχέση με την εξάτμιση, τελικά σήμερα το πρωί πήγα σε συνεργείο και είναι ο καταλύτης, που μου είπαν ότι έχει σπάσει εσωτερικά. Το σήκωσαν το αμάξι και το άκουσα και ο ίδιος, ο θόρυβος προέρχεται όντως από τον καταλύτη. Μου είπαν ότι κάτι τέτοιο μπορεί να έγινε είτε από κάποιο πρόβλημα ηλεκτρολογικό (πολλαπλασιαστής) είτε από απότομη επαφή του καταλύτη όταν ήταν ζεστός με νερά. Το 1ο αποκλείεται να έχει συμβεί στην περίπτωση αυτή, θα το είχα καταλάβει, άρα μάλλον είναι η 2η περίπτωση. Αλήθεια, έχει ακούσει κανείς κάτι τέτοιο;
Το θέμα είναι ότι τώρα δεν ξέρω τι να κάνω. Ο τύπος στο συνεργείο μου είπε οτι με 300Ευρώ μπορεί να βάλει καταλύτη που κάνει για VW, SEAT, αλλά δεν είναι ειδικά για Fabia που έχω εγώ. Από την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι καινούργιο έχει 1000Ευρώ (!!!!) με τοποθέτηση. Οπότε απορρίπτεται.
Σε ένα άλλο συνεργείο skoda μου είπαν για ένα καταλύτη πολύ ελαφρά μεταχειρισμένο με 400Ευρώ και για άλλον περισσότερο μεταχειρισμένο με 250 Ευρώ. Τι προτείνετε; Θα έχω πρόβλημα αν βάλω αυτόν με τα 250?
-
Καλησπέρα,
τις τελευταίες μέρες, άκουγα ενα περίεργο μεταλλικό θόρυβο να έρχεται από το κάτω μέρος του αυτοκινήτου σε ένα φάσμα στροφών 2000-4000 περίπου. Το έκανε όμως μόνο αφού το αυτοκίνητο είχε ζεσταθεί αρκετά (μετά δηλ. από 15 λεπτά λειτουργίας).
Στην αρχή νόμιζα ότι έχει σχέση με την εξάτμιση, τελικά σήμερα το πρωί πήγα σε συνεργείο και είναι ο καταλύτης, που μου είπαν ότι έχει σπάσει εσωτερικά. Το σήκωσαν το αμάξι και το άκουσα και ο ίδιος, ο θόρυβος προέρχεται όντως από τον καταλύτη. Μου είπαν ότι κάτι τέτοιο μπορεί να έγινε είτε από κάποιο πρόβλημα ηλεκτρολογικό (πολλαπλασιαστής) είτε από απότομη επαφή του καταλύτη όταν ήταν ζεστός με νερά. Το 1ο αποκλείεται να έχει συμβεί στην περίπτωση αυτή, θα το είχα καταλάβει, άρα μάλλον είναι η 2η περίπτωση. Αλήθεια, έχει ακούσει κανείς κάτι τέτοιο;
Το θέμα είναι ότι τώρα δεν ξέρω τι να κάνω. Ο τύπος στο συνεργείο μου είπε οτι με 300Ευρώ μπορεί να βάλει καταλύτη που κάνει για VW, SEAT, αλλά δεν είναι ειδικά για Fabia που έχω εγώ. Από την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι καινούργιο έχει 1000Ευρώ (!!!!) με τοποθέτηση. Οπότε απορρίπτεται.
Σε ένα άλλο συνεργείο skoda μου είπαν για ένα καταλύτη πολύ ελαφρά μεταχειρισμένο με 400Ευρώ και για άλλον περισσότερο μεταχειρισμένο με 250 Ευρώ. Τι προτείνετε; Θα έχω πρόβλημα αν βάλω αυτόν με τα 250?
-
Οχι μεταχειρισμένο, σε κάθε περίπτωση!!
Βάλε έναν μεταλλικό (επώνυμο) που κάνει περίπου 300
-
[quote='kouk']Οχι μεταχειρισμένο, σε κάθε περίπτωση!!
Βάλε έναν μεταλλικό (επώνυμο) που κάνει περίπου 300
-
υπαρχουν στο εμποριο επωνυμες μαρκες που φυσικα κανουν και για το δικο σου. Εαν κανει και στα αλλα αυτοκινητα του γκρουπ VW, κανει σαφως και για το δικο σου.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
υπαρχουν στο εμποριο επωνυμες μαρκες που φυσικα κανουν και για το δικο σου. Εαν κανει και στα αλλα αυτοκινητα του γκρουπ VW, κανει σαφως και για το δικο σου.Απλά μου έκανε εντύπωση η πολύ μεγάλη διαφορά τιμής μεταξύ καινούργιου αντιπροσωπείας (1000) και καινούργιου από το συνεργείο εξατμίσεων-καταλυτών (300). Ακόμα και ο ελαφρά μεταχειρισμένος για fabia κάνει 400ευρώ...
-
Mε κλειστα ματια, καινουργιο με 300ε
-
Καινούργιο από εξατμισά με max 300 ευρώ
Μόνο μην ξεχάσεις το χαρτάκι της έγκρισης τύπου του καταλύτη , ζήτα το από τον εξατμισά.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Καινούργιο από εξατμισά με max 300 ευρώΜόνο μην ξεχάσεις το χαρτάκι της έγκρισης τύπου του καταλύτη , ζήτα το από τον εξατμισά.
Έχω βρει τιμές για μεταλλικούς - κεραμικούς που παίζουν από 180-300 ευρώ. Από ότι κατάλαβα ο μεταλλικός είναι αρκετά πιο ανθεκτικός, αλλά ενδέχεται να έχω γρηγορότερα πρόβλημα με κάρτα καυσαερίων - ΚΤΕΟ. Από την άλλη, ο κεραμικός (όπως αυτός που έχει τώρα) δεν είναι τόσο ανθεκτικός αλλά δεν θα έχει πρόβλημα με την κάρτα.
Τι προτείνεις;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
υπαρχουν στο εμποριο επωνυμες μαρκες που φυσικα κανουν και για το δικο σου. Εαν κανει και στα αλλα αυτοκινητα του γκρουπ VW, κανει σαφως και για το δικο σου.Γιατι αν δεν κανει για το γκρουπ VW τι θα γινει δηλαδη?
-
Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
υπαρχουν στο εμποριο επωνυμες μαρκες που φυσικα κανουν και για το δικο σου. Εαν κανει και στα αλλα αυτοκινητα του γκρουπ VW, κανει σαφως και για το δικο σου.
Γιατι αν δεν κανει για το γκρουπ VW τι θα γινει δηλαδη?
τιποτα δεν θα συμβει, απλα το εγραψα γιατι υπεθεσα οτι ο φιλος εχει βρει ηδη καποιο που του εχουν πει οτι κανει για αυτοκινητα του group.
-
Ο χρήστης kergaz έγραψε:
Καινούργιο από εξατμισά με max 300 ευρώ
Μόνο μην ξεχάσεις το χαρτάκι της έγκρισης τύπου του καταλύτη , ζήτα το από τον εξατμισά.
Έχω βρει τιμές για μεταλλικούς - κεραμικούς που παίζουν από 180-300 ευρώ. Από ότι κατάλαβα ο μεταλλικός είναι αρκετά πιο ανθεκτικός
και πιο 'ελευθερος' θα ελεγα...οσον αφορα το ποτε θα πρεπει να αρχησεις να ανυσηχεις αν δουλευει καλα και θα περναει απο ΚΤΕΟ, ρωτα καποιον που εχει βαλει μεταλικο! αντε καλη τυχη!
ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ - ΠΡΟΒΛΗΜΑ