Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αμορτισέρ σε 206
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αμορτισέρ σε 206
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 11 / 15
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    286
    2066
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      felleas last edited by

      Oι πρώτες εντυπώσεις από τα Monroe Reflex ύστερα από 1500 χλμ είναι πολύ καλές.
      Το 206 αν και ''σηκώθηκε'' λίγο δεν κοπανάει πουθενά.
      Εχει σφίξει αρκετά ωστόσο οι κλίσεις δεν έχουν μειωθεί αισθητά.
      Η ανέση τέλεια.

      Για τα λεφτά τους και για την χρήση που τα ήθελα είναι ότι καλύτερο.

      Να φανταστείτε ότι ούτε ευθυγράμμιση δεν έκανα (ακόμα)
      Το πεζάκι με 160+ στην Αττική πάει ευθειόΤΑΤΑ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        miltellas last edited by

        Στο 206 μετά από αλλαγή αμορτισέρ δεν χαλάει η ευθυγράμμιση, δοκιμασμένο. Μόνο αν χαμηλώσεις και λογικό είναι.
        Βέβαια ο κανόνας είναι να ευθυγραμμίζεις αλλά στο δικό μου που έχω αλλάξει αμορτισέρ 4 φορές δεν χάλασε ποτέ η ευθυγράμμιση από αυτά. Μέχρι και ψαλίδια έχω αλλάξει και η ευθυγράμμιση κρατήθηκε πολύ καλά (ήθελε μικρορύθμιση αλλά αυτή μπορεί να χαθεί και από 2-3 καλές λακκούβες).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannos last edited by

          Καλημέρα! (Νέος! )
          Τι θα μου προτείνατε SP ή τις αναρτήσεις του RC? Και με τί ελατήρια? Και πόσο θα κοστίσει συνολικά το καθένα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giannis206 last edited by

            Ότι και να βάλεις είναι πολύ καλές και σχετικά φτηνές λύσεις.
            Αλλά θα σου πρότεινα να βάλεις και μεγαλύτερες ράβδους στρέψης!

            Υ.Γ Βλέπω το πήρες ζεστά το θέμα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giannos last edited by

              Γιάννη το πήρα απόφαση! Άλλη δουλειά δεν έχω........
              Τελικά ράβδους στρέψεις να βάλω ή να μή βάλω; 21 δεν έχει το gti?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giannis206 last edited by

                Ο χρήστης giannos έγραψε:
                Γιάννη το πήρα απόφαση! Άλλη δουλειά δεν έχω........
                Τελικά ράβδους στρέψεις να βάλω ή να μή βάλω; 21 δεν έχει το gti?

                Πρόσεξε δεν μιλάμε για την αντιστρεπτική που είναι η κεντρική, μιλάμε για τις ράβδους στρέψης που παίζουν τον ρόλο ελατηρίου πίσω!Νομίζω 19,5mm φοράς θα το δω και θα σου πω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  miltellas last edited by

                  Το ελάχιστο για χαμήλωμα είναι 19,5 ράβδους και 21 πίσω αντιστρεπτική, αλλά για να δουλέψει ιδανικά το χαμήλωμα με H&R-Eibach είναι να βάλεις πίσω ράβδους 20χιλ και πίσω αντιστρεπτική 21χιλ (χρήσιμη θα είναι και η εμπρός αντιστρεπτική 20,6χιλ από 206CC 1.6 αλλά νομίζω ότι η μαμίσια σου τόση είναι). Από κει και πέρα βλέπεις που βρίσκεσαι και πράττεις ανάλογα με τις επιθυμίες-φιλοδοξίες σου (παχύτερη αντιστρεπτική επρός ή πίσω ή άλλες πίσω ράβδους, διαφορετικά αμορτισέρ-ελατήρια κλπ).
                  Οι πλέον οικονομικές και με μεγάλη διαφορά λύσεις είναι τα Record SP και τα μαμά αμορτισέρ του RC. Επειδή όταν έβαλα του RC είχα ήδη κουράσει τα SP δεν μπορώ να σου πω αξιόπιστα διαφορές (εκτός του ότι τα SP μπαίνουν και σε μαμά ύψος ενώ του RC μόνο χαμηλωμένα). Όταν έβαλα του RC είδα διαφορά προς το καλύτερο αλλά προς το καλύτερο θα έβλεπα κι αν έβαζα τα ίδια που είχα (Record SP)... Και με τις δύο επιλογές, άνεση τέλος φυσικά!
                  Αν θέλεις να ανέβεις σε επίπεδο αμορτισέρ υπάρχουν λύσεις από την Peugeot Sport αλλά τα νούμερα πολλαπλασιάζονται και δεν είμαι σίγουρος ότι θα ευχαριστηθείς την διαφορά χρημάτων. Ο Μάκης (τελευταία κυκλοφορεί κυρίως Αθήνα) που μας πατάει όλους χαλαρά στην πίστα (και δεν είμαστε άσχετοι) φοράει H&R με Record SP, 20άρες ράβδους με 21 αντιστρεπτική (πρόσφατα έβαλε πίσω 22άρα σαν και μένα και του άρεσε περισσότερο). Άρα οι λύσεις που σου προτείνουμε ανεβάζουν κατακόρυφα τις δυνατότητες του αυτοκινήτου σε τέτοιο βαθμό που θα ζοριστείς πάρα πολύ να τις εξαντλήσεις (αν έχεις τέτοια κότσια μπράβο σου - πας για πρωτάθλημα).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giannos last edited by

                    Για να πώ την αλήθεια δε θέλω να γίνει και κούτσουρο το αμάξι... Κάνω συχνά ταξίδια και δέν θέλω να γίνει κουραστικό.
                    Αυτό που θέλω είναι να χαμηλώσει 2,5-3 πόντους, γιατι είναι σαν τρακτερ, να έχει καλύτερη αίσθηση και κράτημα στις στροφές και να είναι πίο αξιόπιστο και ευχάριστο στην 'οδήγηση' ,βασικά στους Ελληνικούς δρόμους αλλά και στιν πίστα (που δεν το'χω βάλει, μέχρι στιγμής).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      miltellas last edited by

                      Για να μην πλανάσαι από τις δηλώσεις διαφόρων ημιμαθών ή επαγγελματιών που πάση θυσία θέλουν να κερδίσουν λεφτά από σένα...
                      ... αν βάλεις ελατήρια χαμηλώματος θα πρέπει να αλλάξεις και αμορτισέρ, οπωσδήποτε. Με τα ελατήρια θα σκληρύνει το 206 και θα πάψει να είναι άνετο. Και μην ακούς περί μαλακών ελατηρίων, γιατί αν είναι να βάλεις μαλακά (αν πράγματι υπάρχουν τέτοια αστεία ελατήρια) και χαμηλά η οδηγική συμπεριφορά υπό πίεση θα χειροτερέψει και δεν θα καλυτερέψει.
                      Το χαμήλωμα πάει πακέτο με σκλήρυνση, απαράβατος νόμος σαν τον νόμο της βαρύτητας, αλλιώς όλα θα γίνουν χειρότερα!
                      Και εφόσον σκληρύνεις η αλλαγή αμορτισέρ είναι μονόδρομος.
                      Αν θέλεις άνεση και κράτημα μαζί, βάλε Record SP και άλλαξε την πίσω αντιστρεπτική ή και τις ράβδους στρέψης (ξεκίνα μόνο με αμορτισέρ, μετά άλλαξε πρώτα την αντιστρεπτική και δες πώς υπερστρέφει, γιατί αν αλλάξεις και ράβδους ενδεχομένως η αύξηση της υπερστροφής να είναι παραπάνω από όσο ανέχεσαι)! Ιδανική λύση για άνεση και κράτημα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pappaki last edited by

                        Λοιπόν ερώτηση,Peugeot 206 1.6 gti,μετά από 46.000χμ είμαι για ανάρτηση....το έργο είναι low budget.
                        Αυτο που σκέφτομαι πολύ είναι το χαμήλωμα,είμαι πολύ επιφυλακτικός(περισσότερο με την αλλαγή ελατηρίων).
                        Από ότι βλέπω ακούγονται καλά λόγια για record sp,όχι μόνο εδώ,ενώ κάτι πήρε το αυτί μου για αμορτισέρ τις Ισπανικής ΑLKO.Αρκετά κάλη λύση είναι και τα osrav τα αυτορυθμιζόμενα(430 ευρώ),τα οποία μάλλον θα ήταν η επιλογή μου,αν δεν συνδυαζόντουσαν αποκλειστικά με ελατήρια χαμηλώματος(άλλα 120 ευρώ) όσο δηλαδή το απλό σετ της KW αμορτισέρ+ελατήρια(550ευρώ).
                        Ενώ παίζει και το set-up του RC,για το οποίο δεν είμαι και αρκετά ψημένος.
                        Προσώπικα είμαι ικανοποιημένος από τη μαμά ανάρτηση,αλλά θα ήθελα και λίγο παραπέρα,χωρις να χάσει το αυτοκίνητο τη ρυθμίσιμη συμπεριφορά που έχει καθως και να μην χάσει μέγαλο μέρος της άνεσης του.
                        Τιμές εδώ Αθήνα
                        Record sp(280ευρώ)
                        Alko(240 ευρώ)
                        RC(αμορτισέρ+ελατήρια υπολογίζω 350 ευρά)
                        Osrav(430+ελατήρια)
                        KW suspension(560 ευρώ)
                        Ακούω απόψεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pskarm last edited by

                          ελατηρια rc ξεχνα τα...απλα δε κανουν.
                          να ξερεις πως οτι ελαητριο και να βαλεις θα κοπαναει και θα χασει την ανεση του.......................
                          αν θες ανεση και καλυτερο στριψιμο βαλε αμορτισερ ρεκορντ
                          +αντιστρεπτικη πισω 21χιλ απο 2.0 60ευρω κοστος...
                          τιποτα αλλο. θα δεις ενα εντελως αλλο αμαξι.
                          ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ τα προοδευτικα εεε...

                          υ.γ κατι πρεπει να γινει με τα τοπικ για τα 206...εχει γεμισει ολο το φορουμ.........................ακουει κανεις?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giannos last edited by

                            Μίλτο το 206 1.6 gti πίσω νομίζω οτι φοράει αντιστρεπτική 21 λέει να την αλλάξω;

                            Ερώτηση: Όσο πιο χοντρές είναι οι ράβδοι στρέψεις τόσο πιο υπερστροφικό είναι;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pskarm last edited by

                              21 eμπρος
                              19 πισω αντιστρεπτικες

                              19.5 ραβδους...

                              η 21αρα αντιστρεπ[τικη πισω απο 2.0 ειναι οκ.
                              αν το λεω η καρδια σου βαζεις και 22 απο rc αλλα τοτε να περιμενεις ενα ατσαλο ραλλυ στο θεμα υπερστροφης...

                              οι ραβδοι δεν κανουν το αμαξι υπερστροφικοτερο...για να αλλαξεις απο 19.5 πισω πρεπει να πας πολυ μακρυα το θεμα οποτε ξεχνα το για τωρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pappaki last edited by

                                Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                ελατηρια rc ξεχνα τα...απλα δε κανουν.

                                Δεν ταιριάζουν ή δεν δουλεύουν επείδη είναι για το βάρος του RC;
                                Πάντως και εγώ μάλλον εκεί καταλήγω, σε σκληρότερα αμορτισέρ(τι? θα δούμε....) και μαμά ελατήρια,με την αντιστρεπτική να είναι το επόμενο βήμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pskarm last edited by

                                  οι αντιστρπετικες πρεπει να ερθουν πριν απο ολα.
                                  εγω ξεκινησα με 22 πισω μετα 22 εμπρος και μετα αναρτηση...
                                  με τις αντιστρεπτ. και μαμα αναρτηση και τα κοντινεταλ σε αθλια κατασταση το αμαξι γυρνουσε καθετα στη κηφισιας με σλαλομ στα 80-90χλμ!!!!!!!!!τετοια συμπεριφορα τυφλα να εχει το 106!!!!!!!
                                  πραγματικα εγινε αμαξι αξιο λογου.εφτιαξε και το τιμονι λιγο

                                  τα ε΄λετηρια του rc ειναι για ενα αμαξι +100κιλα πιο πολυ εμπρος.τι λες να γινει αμα τα βαλεις σε σενα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pappaki last edited by

                                    Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                    οι αντιστρπετικες πρεπει να ερθουν πριν απο ολα

                                    Θα το λάβω υπόψην μου.

                                    α ε΄λετηρια του rc ειναι για ενα αμαξι +100κιλα πιο πολυ εμπρος.τι λες να γινει αμα τα βαλεις σε σενα?

                                    Γι αυτό είμαι και εγώ επιφυλακτικός........

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nik_marin last edited by

                                      Ο χρήστης pskarm έγραψε:

                                      τα ε΄λετηρια του rc ειναι για ενα αμαξι +100κιλα πιο πολυ εμπρος.τι λες να γινει αμα τα βαλεις σε σενα?

                                      Τι θα γίνει ?
                                      θα είναι πιο σκληρό από ότι είναι τώρα μαμά. (και μάλλον πιο μαλακό από το να Βάλη H&R , Eibach ή οτιδήποτε άλλο)…

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pskarm last edited by

                                        εγω νομιζω οτι θα ψηλωσει αρκετα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giannos last edited by

                                          Ρε παιδιά εγώ γιατί νομίζω οτι το 206 1.6 Gti φοράει μπροστά αντιστρεπτικές 21 και πίσω 21 με 19.5 ράβδους στρέψεις;;;;
                                          Τελικά τί γίνεται;
                                          Θα πάω να τις βγάλω και θα τις μετρήσω....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pskarm last edited by

                                            τις εχω βγαλει εγω και τις εχω μετρησει...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 11 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr