Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΜΑΚΑΡΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ FIESTA ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ FIESTA S1600, ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ 6ΑΔΑ!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ... Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΑΚΟΜΗ ΨΑΧΝΕΙ BUDGET KAI ANAMENETAI NA AΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ, ΕΝΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ TAPPER...
MAKAΡΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ο ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΩΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΚΙ ΑΠΟ ΚΕΙ.
ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΠΑΥΛΕ? Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΡΕΧΕΙ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ? ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΓΩΝΩΝ?
Ο καθένας τρέχει όπου θέλει! Για να βαθμολογηθεί για το Trophy πρέπει να έχει πλήρωσει 1000 GBP για την εγγραφή στο cup στην M-Sport και να δηλώσει συμμετοχή στον εκάστοτε αγώνα μέσω της ISC και όχι απευθείας στον διοργανωτή.
Εννοείτε οτι το αυτοκίνητο πρέπει να είναι Trophy spec και όχι απλά Ν3.
Το αυτοκίνητο θα το δοκιμάσουμε την Κυριακή στο Αχαιός σε συνθήκες αγώνα.
Δεν δειχνει να έχει κάποιο αδύνατο σημείο τουλάχιστον θεωρητικά.
Απο εκει και πέρα πρέπει να έχουμε κατα νου ότι το αυτοκίνητο έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές Trophy, και έτσι υστερεί σημαντικά απέναντι στα άλλα Ν3 τουλάχιστον κατα 25 αλογα και έχει υποχρεωτικό κατώτερο βάρος 1090kgr ενώ η homologation επιτρέπει 959Kgr