-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Θυμάμαι ότι το είχε αναφέρει. Το ύφος μου αναφέρεται στην γενικότερη κατάσταση στην Ελλάδα, όχι μόνο στον Alpha.Η γενικοτερη κατασταση στην Ελλαδα, με κανει να πιστευω οτι ετσι και επιτρεπονταν κατι τετοιο θα βλεπαμε 20 γυρους full screen και 50 γυρους παραθυρακι.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Θυμάμαι ότι το είχε αναφέρει. Το ύφος μου αναφέρεται στην γενικότερη κατάσταση στην Ελλάδα, όχι μόνο στον Alpha.
Η γενικοτερη κατασταση στην Ελλαδα, με κανει να πιστευω οτι ετσι και επιτρεπονταν κατι τετοιο θα βλεπαμε 20 γυρους full screen και 50 γυρους παραθυρακι.
Συμφωνώ.
-
έχω την εντύπωση πως αν αλλάξει ο τρόπος, θα έχουμε περισσότερες διαφημήσεις από πριν και δεν είναι καλό αυτό.
-
Θυμάστε που λέγαμε για τις χαρούλες του Fisichella με την ανακοίνωση της μεταγραφής του Αλόνσο? Να και κάτι σαν επιβεβαίωση του τί περίπου θα γίνει φέτος.
http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=109524 -
Classic Spa-Francorchamps race to stay
Says FIA President Max MosleyThe classic Belgian Grand Prix, axed from this year's Formula One calendar while the circuit at Spa-Francorchamps undergoes major repairs and improvements, will return next year and stay, Max Mosley, president of the sport's ruling body, said here on Tuesday.
Mosley, president of the International Motoring Federation (FIA), said the event 'must stay on the calendar' in the future because it is one of the great traditional races of the sport.
His confident support for the race will help to quell fears that, after losing its place this year, the Belgian Grand Prix might be one of the long-term casualties as Formula One begins to concentrate on a more globalised and less-European calendar.
Mosley told reporters that he understood that Bernie Ecclestone, the sport's commercial rights-holder and ringmaster, had taken over all the risk in running the Belgian race at the sweeping and majestic Spa-Francorchamps track in the Ardennes because he knew it had to be a part of the sport.
'Yes, I think Bernie is taking the risk and, financially, I don't think it is a good business proposition for him, not by his usual standards,' said Mosley. 'But he knows it has to stay as part of the calendar, so when it returns in 2007, it should stay.'
Spa-Francorchamps has been the scene of some of the sport's most famous races, greatest accidents and memorable victories and is the favourite circuit of the majority of the drivers, despite its dangers. It is regarded as the fastest and most challenging track on the calendar, but it is also the circuit, closest to the birthplace and family home of seven-time World Champion Michael Schumacher, who has always claimed it is very special to him.
-
Kυκλοφόρησε το καινούριο Autosport
-
Takuma Sato και Yuji Ide ειναι και επισημα απο σημερα οι 2 πιλοτοι της Super Aguri για φετος...
-
Συμπληρώθηκε και η τελευταία ομάδα του πρωταθλήματος, δεν μένει τίποτα άλλο από την εκκίνηση του πρώτου αγώνα!
-
Διάβαζα χθες βράδυ το νέο τεύχος του R&D και μια αναφορά του με έβαλε ξανά σε σκέψεις. Δεν ήξερα ότι η FIA απαγόρεψε τη χρήση εμβόλων διαμέτρου μεγαλύτερης των 98mm (φαντάζομαι θα ήταν από τις πιο αθόρυβες αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς). Το σχόλιο του Δ. Χοϊδά είναι:
'Με τον τρόπο αυτόν, η FIA διασφάλισε ότι δεν θα υπάρξουν ομάδες(Ιαπωνικές, εννοείται) που θα ξεχώριζαν σημαντικά από τις υπόλοιπες μέσω της υιοθέτησης μιας τεχνολογίας εμβόλων βασισμένης σε διαμέτρους πολύ μεγαλύτερες των 100mm και ειδικά η στιγμή που, μετά τα πρόσφατα οικονομικά προβλήματα των Fiat-Ferrari, οι Ιαπωνικές αυτές εταιρείες (συν τη BMW) είναι και οι μόνες που έχουν τη δυνατότητα και τους πόρους να επενδύσουν σε ένα τόσο σημαντικό τεχνολογικό άλμα, που θα ανεβάσει το όριο περιστροφής των κιητήρων στις 24.000 στροφές.'Και συνεχίζει λέγοντας ότι η ιστορία αυτού του περιορισμού στη διάμετρο των εμβόλων (που ουσιαστικά θέτει ένα minimum εύρος διαδρομής του εμβόλου και εμποδίζει τη γενναία αύξηση των στροφών) γίνεται για να κρατηθεί ζωντανή η Cosworth στο παιχνίδι της Formula 1, της FIA, και να αποτελέσει το αντίπαλο δέος για τη Ferrari, όταν τα μεγάλα εργοστάσια αποσχιστούν και κάνουν το δικό τους πρωτάθλημα.
Χμμ, ενδιαφέρον, δε βρίσκετε??
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Και συνεχίζει λέγοντας ότι η ιστορία αυτού του περιορισμού στη διάμετρο των εμβόλων (που ουσιαστικά θέτει ένα minimum εύρος διαδρομής του εμβόλου και εμποδίζει τη γενναία αύξηση των στροφών) γίνεται για να κρατηθεί ζωντανή η Cosworth στο παιχνίδι της Formula 1, της FIA, και να αποτελέσει το αντίπαλο δέος για τη Ferrari, όταν τα μεγάλα εργοστάσια αποσχιστούν και κάνουν το δικό τους πρωτάθλημαΟυτε ο Τραγκας τοση ιντριγκα...
-
Tι παπάρες που είναι στη FIA θέλουν να σταματήσουν την εξέλιξη της τεχνολογίας μου φαίνεται.
-
Χωρις ντροπη κλεμενο απο το autosport.com:
Mercedes-Benz motorsport director Norbert Haug fears his company may not be able to solve its engine problems before the first round of the season in Bahrain, in three weeks time.
Haug publicly admitted for the first time that Mercedes is lagging behind on the V8 engine development and is facing some problems.
'I openly admit that we are not where we want to be with the V8 programme. The timescale is tight and we have some problems. Will we have it 100 per cent solved before Bahrain? Who knows?
'In the past we haven't had the biggest bore, so we've had to make a big step and associated with that is a learning process.'
But the German added that recent reports, which claimed the Mercedes V8 is significantly down on revs compared to its rivals, were wide off the mark.
'These things get exaggerated. We're not panicking,' he said.
-
Συνεχίζονται οι αποχωρήσεις απο την McL. Εκτός των τριών που έχουν φύγει στην πόρτα της εξόδου είναι και ο Paddy Lowe και ο Neil Oatley (σύνολο 5!) - Παναθηναϊκό μου θυμίζει ...
Η Bridgestone έχει σημαντικότατο πρόβλημα με degredation σε σχέση με Michelin. Τα δευτερ που χάνει στο stint είναι ... πολλά!
-
Felipe Massa believes Ferrari need to raise their game for the start of the season, but the Brazilian driver is confident some new developments for their car will help them be more competitive.
'We have to improve a lot,' Massa told Gazzetta dello Sport. 'At the moment I'm not worried about the laptimes because we have many new components to install in the 2006 car.
'The important thing here is to find and maintain reliability, which during these days is the most important aspect.
'Laptimes count, but we still have many kilometres at our disposal. From now on we'll install new components on the car. We'll bring to the 248 the synthesis of the solutions which have brought the best results in testing from November until now. At that point, I'm sure, laptimes will improve.'
Ferrari have been setting promising laptimes in winter testing with their new 248 F1 car, although their star driver Michael Schumacher admitted the Italian squad were behind World Champions Renault and closely matched with the Honda team.
Autosport:
Massa believes it's too early to make predictions about Ferrari's form for the season-opener in Bahrain in three weeks time.
'Let's wait, we are preparing suitable material. The basis of the car is good, but needs to be developed. Only at the end of this work I'll be able to be more precise. It's early now,' he added.
Schumacher suffered problems with the clutch's electronic control in testing in Bahrain yesterday, meaning his day was cut short. The team flew replacement parts in order to be able to continue testing today.
'The work had to be stopped soon after the start. These things happen, we'll make up the lost time,' Schumacher said.
-
Ο χρήστης f1enigma έγραψε:
Συνεχίζονται οι αποχωρήσεις απο την McL. Εκτός των τριών που έχουν φύγει στην πόρτα της εξόδου είναι και ο Paddy Lowe και ο Neil Oatley (σύνολο 5!) - Παναθηναϊκό μου θυμίζει ...Yπαρχει καποιο link γι αυτο?(ο ΠΑΟ πηρε νταμπλ μετα τις αποχωρησεις )
-
Για τον Lowe ειχε εκτενη αναφορα το Autosport αυτης της εβδομαδας. Αν χαθει και ο Oatley (που ειναι στη McLaren απο τον καιρο του Νωε) τοτε πραγματικα κατι παει πολυ στραβα στο Paragon
-
Για τον Lowe αναφέρεται το Autosport Mag, για τον Oatley δεν αναφέρεται, αλλά λέει ότι κάποιος άλλος (εκτός Lowe) είναι. Ξέρω ότι ο Oatley μιλάει με Toyota.
Όσον αναφορά Bridgestone δεν θα το βρεις πουθενά
Μπορεί να γραφτεί στο Autosport που θα κυκλοφορήσει, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι αυτός που μου το είπε θα το γράψει κιόλας.
-
Και κάτι άλλο. Εάν πιστέψουμε τον Φιλανδικό Τύπο ο Kimi απέρριψε πρόταση συμβολαίου 3ετούς διάρκειας με ποσό 60mEuro απο τον Dennis. Πάντως τέλος του 2005 η McLaren δεν είχε να πάρει option για τον Kimi, και ενδιάμεσα (απο τότε που πήγε στην McL) υπήρχαν και άλλες option. Άρα το συμβόλαιό του πρέπει να ήταν 2+2+1 ή κάπως έτσι ...
-
Εκτιμας οτι ο Kimi εχει καταληξει σε ποια ομαδα θελει ή θα παει το 2007, ή ολα ειναι ανοιχτα?
-
Επισήμως (μέσω μάναζτερ) μου μεταφέρθηκε ότι θα περιμένουν να δουν πώς θα πάει η χρονιά και θέλουν φυσικά να πάει σε ομάδα για να χτυπήσει τίτλο ... (λογικά και τα δυο πέρα απο το γεγονός ότι τα λόγια είναι του μάνατζέρ του)
1.) φαντάζομαι ότι δεν θέλει να πάει με τον Schumi στην Ferrari (ο Weber έκανε πρόταση επέκτασης συμβολαίου για 2 χρόνια λέγεται), και το option που έχει συμφωνήσει λένε ότι αναφέρεται σε Ferrari χωρίς Schumi.
2.) εάν η Toyota αρχίζει και είναι ισχυρός παίχτης γιατί να μην πάει εκεί; Όλες τις προϋποθέσεις έχει ! Το βρίσκω πολύ λογικό εάν πάει καλά η ομάδα να το σκεφτεί σοβαρά ...
3.) Renault δύσκολη περίπτωση γιατί άντε να τον πείσεις ότι θα μείνει στην F1 (commitment to F1 on yearly basis είπε ο Ghosn), κάτι που αντιμετωπίζει και ο Montoya σαν δίλημα με την ίδια ομάδα
4.) RBR δεν νομίζω ότι θα αποδώσει το 2007, οπότε είναι ρίσκο γιαυτόν.
5.) Φυσικά υπάρχει και η McLaren η οποία δεν αποκλείεται απο τις επιλογές του (στην έσχατη περίπτωση βέβαια).
Bottom Line και για να μην το κουράζουμε εκτιμώ ότι δεν έχει αποφασίσει ακόμα ...
FORMULA 1 - Διαφορα ΝΕΑ - ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2006