-
**1.28.4 **
Τι να παίξω ρε 'σεις!
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
1.25.363Άλλο version της πίστας έχεις ή πάλι πίσω φτερό 1;;;
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
1.25.363Ρε ms για ελεγξε λιγο μηπως κανεις λαθος και ειναι 1.26.363???
Ανοιγω δωματιο δοκιμων μπας και βρω κανενα δεκατο για οποιον ενδιαφερεται...
-
1.27.002
Βασίλης και ms πάνε χεράκι χεράκι και εμείς οι υπόλοιποι... :bleh:
-
Εγω παλι εχω μεινει στο 1.28.028 και δεν λεει να κατεβει στο 1.27
Ρε ms με τους χρονους σου θα μας κανεις να.... -
άσε το τιμόνι άρχισε πάλι να κάνει τα 'δικά' του.... τζάμπα παλεύω για καλούς χρόνους νομίζω...
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
άσε το τιμόνι άρχισε πάλι να κάνει τα 'δικά' του.... τζάμπα παλεύω για καλούς χρόνους νομίζω...Κάνει το ίδιο πρόβλημα με το παλιό;
Όταν επέστρεψες το παλιό, σου είπαν τι είχε πάθει; -
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
άσε το τιμόνι άρχισε πάλι να κάνει τα 'δικά' του.... τζάμπα παλεύω για καλούς χρόνους νομίζω...
Κάνει το ίδιο πρόβλημα με το παλιό;
Όταν επέστρεψες το παλιό, σου είπαν τι είχε πάθει;το ίδιο πρόβλημα ναι. Όσον αφορά το παλιό, μου είπαν ότι δεν έχει τίποτα... προφανώς είδαν απλά αν δουλεύει και όχι αν δουλεύει...σωστά.
-
Άνοιξε το και ρίξε μια ματιά μήπως έσπασε τίποτα. Εκτός και αν χάσεις την εγγύηση κλπ.
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Άνοιξε το και ρίξε μια ματιά μήπως έσπασε τίποτα. Εκτός και αν χάσεις την εγγύηση κλπ.μα το θέμα είναι ότι ενώ χρησιμοποίησα την εγγύηση δε κατάφερα κάτι, αφού μου είπαν ότι δουλεύει και ότι απλά πρέπει να κάνεις ρυθμίσεις, αλλά προφανώς δε είναι θέμα ρύθμισης.... τέλος πάντων βαριέμαι να το ανοίξω. Θα δούμε... 2 αγώνες έμειναν... μετά βλέπουμε.
-
Μαλλον δεν θα παιξω την Δευτερα
-
Έκανα room! Όποιος πιστός.....
-
1.25.284 (και με προβληματικό τιμόνι!)
-
Ααααχχχ.... ωραία ήταν....
Εκτός απ' τους χρόνους μου.... 1.28.000 το MAX!
-
REMINDER...! >O αγώνας θα διεξαχθεί Δευτέρα 13/2/2006
Ελεύθερα Δοκιμαστικά 22.15-22.45
Server Name: 4T FORUM
Password: ------- (sent via PM)Qualifying order:
[b]patrox
mschumacher
pininfarina
iron
vasilakis[b]Όσοι δε συμμετείχαν CHINA 04 mode θα βγουν 1οι σε σειρά η οποία θα καθοριστεί από το Free Practice όπου αυτός με το ταχύτερο χρόνο θα βγει τελευταίος για τη προσπάθειά του.
-
Έτοιμο!!!
-
τελειώσε γρήγορα ο αγώνας για μένα αφού πριν τη degner το τιμόνι έστριψε απότομα δεξιά (μόνο του φυσικά) με αποτέλεσμα να χάσω τον έλεγχο και να ακουμπήσω τις μπαριέρες.... κρίμα... τζάμπα τόσες δοκιμές...
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
τελειώσε γρήγορα ο αγώνας για μένα αφού πριν τη degner το τιμόνι έστριψε απότομα δεξιά (μόνο του φυσικά) με αποτέλεσμα να χάσω τον έλεγχο και να ακουμπήσω τις μπαριέρες.... κρίμα... τζάμπα τόσες δοκιμές...Για διακοπες δεν ειπαμε οτι πηγες στην Ιαπωνια Γιαννη...?
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
τελειώσε γρήγορα ο αγώνας για μένα αφού πριν τη degner το τιμόνι έστριψε απότομα δεξιά (μόνο του φυσικά) με αποτέλεσμα να χάσω τον έλεγχο και να ακουμπήσω τις μπαριέρες.... κρίμα... τζάμπα τόσες δοκιμές...
Για διακοπες δεν ειπαμε οτι πηγες στην Ιαπωνια Γιαννη...?
yep
-
Λοιπόν η κατάταξη λέει...
1ος Βασ
2ος Πινι
3ος Theo
4oς IronΔεν κατάφερα να σώσω τα αποτελέσματα πάτησα λάθος κουμπί!
Άντε και ένα γρήγορο review:
Qualifying: Πολ-ποζίσιον με πολύ μικρή διαφορά από τον MS. Σημειωτέον ότι δεν κάναμε καλούς γυρούς και οι δύο, αλλά πίσω από τις 2 πρώτες θέσεις το...ΧΑΟΣ! Όπως και να έχει στην κορυφή, η κατάσταση θύμιζε Σουζούκα επί Σέννα-Προστ και Σούμι-Μίκα...Race: Όπως συνηθίζεται στην Ιαπωνία κάτι συμβαίνει στην εκκίνηση(καραμπόλες, κολλήματα κλπ), αλλά αυτός ο Charlie Whiting αρνείται πεισματικά να ορίσει επανάληψη. 'The show must go on!' λέει...
Διατήρηση της 1ης θέσης με τον MS σε απόσταση αναπνοής 1-2 secs και πλεόν γίνεται μάχη ποιος θα κερδίσει δέκατα. Μιας και ήμουν στην πρωτοπορία, έβαλα στόχο να κάνω καθαρούς γυρούς και αν τα βρω σκούρα(δηλ. να με φτάσει ο MS) να πιέσω. Όμως η μάχη διάρκησε πολύ λίγο, o MS εγκατέλειψε στην Degner εξαιτίας προβλήματος στο σύστημα διεύθυνσης.
Απο εκεί και πέρα, χαμηλές στροφές του κινητήρα(Σπα... :angry2: ), πέρασμα-χαιρετισμός από τα πιτς αλά Σέννα-Donington '93... ...και τελικά την νίκη!Υ.Γ. Λαχτάρησαν καρδιές στο warmup! Βροχή και μάλιστα με πολύυυυυυ νερό! Όμως ο αγώνας έγινε σε στεγνό οδόστρωμα οπότε ο rain-master Theo περιορίστηκε πολύ πίσω στην 3η θέση...
17ος αγώνας F1C-2004 mode-SUZUKA Δευτέρα 13/2/06