-
Η πιθανότερη εξήγηση/μαντεψιά/υποψία που δίνω είναι ότι πάνε με το μοτέρ φυλαγμένο σε αυτό το σημαντικό τεστ ώστε να πάρουν αρκετά δεδομένα στησίματος, ελαστικών, κλπ για να προχωρήσουν στην εξέλιξη.
Κατόπιν θα μπορέσουν να πιέσουν, με τα προβλήματα που ίσως αυτό συνεπάγεται, και που θα αφαιρούν από το διαθέσιμο χρόνο για εκμάθηση/στήσιμο.
Απλή μαντεψιά, έτσι;
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Η πιθανότερη εξήγηση/μαντεψιά/υποψία που δίνω είναι ότι πάνε με το μοτέρ φυλαγμένο σε αυτό το σημαντικό τεστ ώστε να πάρουν αρκετά δεδομένα στησίματος, ελαστικών, κλπ για να προχωρήσουν στην εξέλιξη.Κατόπιν θα μπορέσουν να πιέσουν, με τα προβλήματα που ίσως αυτό συνεπάγεται, και που θα αφαιρούν από το διαθέσιμο χρόνο για εκμάθηση/στήσιμο.
Απλή μαντεψιά, έτσι;
Ακουγεται πολυ λογικο,κατι τετοιο σκεφτηκα.Αντε,πρωτη του κιμι αυριο μετα απο 'αποχη' 2.5 μηνων.
-
Tέζα ανοιχτό είναι το μοτέρ
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Tέζα ανοιχτό είναι το μοτέρΓια αυτό η πίσω πτέρυγα είναι τόσοδούλα σαν τσιγαρόχαρτο!
-
Γνωριζει κανεις τους χρονους απο τις περσινες χειμερινες δοκιμες στην Βαρκελώνη ?
( ετσι , γιατι εχω μια υποψια .... )[/b]
-
Ο χρήστης antony baltz έγραψε:
Γνωριζει κανεις τους χρονους απο τις περσινες χειμερινες δοκιμες στην Βαρκελώνη ?Απo περσι το Φλεβαρη εχει κατι χρονους εδω:
-
Κύριοι βλέποντας καθημερινά τά δοκιμαστικά και ολους τους δύρους που κανει κάθε οδηγός βλέπω οτι Renault Ferrari Honda πολύ μακριά απο τούς αλλους.
Η μεγάλη απογοήτευση φαίνεται να ειναι η mclaren λόγω του απαράδεκτου κινητήρα της mercedes. -
Pos Driver Team Tyres Time Laps
- Massa Ferrari (B) 1:15.970 73
- Barrichello Honda (M) 1:16.361 66
- Fisichella Renault (M) 1:16.365 68
- Heidfeld BMW-Sauber (M) 1:16.549 89
- Button Honda (M) 1:16.739 81
- Alonso Renault (M) 1:16.754 109
- Coulthard Red Bull-Ferrari (M) 1:16.885 43
- M.Schumacher Ferrari (B) 1:16.907 78
- Trulli Toyota (B) 1:17.250 85
- R.Schumacher Toyota (B) 1:17.506 71
- Liuzzi Toro Rosso (M) 1:17.590 93
- Raikkonen McLaren-Mercedes (M) 1:17.741 65
- Kubica BMW-Sauber (M) 1:17.992 93
- de la Rosa McLaren-Mercedes (M) 1:18.258 47
-
Πω πω πατωσε η McLaren
Edit: Τελικα αδειασε ο Kimi το ρεζερβουαρ και περασε τον Kubica
-
αν και ειναι νορις ακομα φενεται οτι η mercedes τα εχει κανει μπαχαλο.
ας περιμενουμε λιγο και ακομα να δουμε. -
Μιας και ειναι νωρίς, μπορεί να μην είναι μόνο η Mercedes...
-
Τρομερά σετάκια από τον Alonso στη Βαρκελώνη, που έκανε κανονικό race simulation. Μεγάλα σετ έκαναν ακόμα η Mclaren, καθώς και 1-2 ο MS, που φάνηκαν σχετικά καλά εκ πρώωτης όψεως..
Βλάβες είχαν η Renault - Toyota, ενώ και η νέα Ferrari έμεινε για 2-3 ώρες στα πιτς, αλλά είπαν ότι δεν ήταν κάποιο μηχανικό πρόβλημα.
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Edit: Τελικα αδειασε ο Kimi το ρεζερβουαρ και περασε τον KubicaΌντως!
Πω πω χάλια... -
Τα νέα δυστυχώς δεν είναι τόσο καλά για τη Mclaren. Ο Φινλανδικός τύπος αναφέρει ότι οι JPM/KR δεν ήταν και τόσο ευχαριστημένοι, καθώς ειδικά το μοτέρ είναι αρκετά πίσω. Αναμένεται βέβαια μια μεγάλη εξέλιξη πριν το Μπαχρέιν.
-
Για νέο αεροδυναμικό πακέτο μιλάς ή την εξέλιξη/βελτίωση μέσω των δοκιμών;
-
Συγνώμη, χάλια διατύπωση έκανα. Εννοούσα ότι έρχεται μια νέα έκδοση του μοτέρ από την Mercedes. Μάλλον στις αρχές του Γενάρη είχαν δίκιο όσοι υποστήριζαν ότι δεν ήταν πρόβλημα επάρκειας παραγωγής V-8 που οδήγησε τη Mclaren να δοκιμάζει με τον V-10, αλλά επρόκειτο για επανασχεδιασμό του V-8.
-
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
Pos Driver Team Tyres Time Laps- Massa Ferrari (B) 1:15.970 73
.
.
.
.
.
.
. 8. M.Schumacher Ferrari (B) 1:16.907 78
Νομιζω πως πρεπει να ειμαστε λίγο ( εως πολύ ) προσεκτικοι στην ¨μετάφραση' των χρόνων απο τα χειμερινα δοκιμαστικα .
( μην καταληξουμε να λέμε πως ο FM ειναι 1 sec πιο γρήγορος απο τον MS ... )
εΚΤΙΜΏ πως η McLaren 'πληρώνει' ( εάν πληρώνει ... και εάν έχουν προβλήματα στον κινητηρα ) το sprint στο τελος του περσινού πρωταθλήματος. Μια τρομερή προσπάθεια για να γυρίσουν ανάποδα ( τα αγύριστα ...αλλα thnx McLaren για το υπεροχο 2ο μισο του πρωτα΄θλήματος ). Ισως να μην έδωσαν την απαραίτητη προσοχη στους νεους V8 ... αλλά και να στην αλλαγή των κανονισμών περί ελαστικών .
Εδώ να θυμισω ( ή καλύτερα να θυμηθώ ) ότι η McLaren έχει κανει το πιο 'περιπετιώδες ταξιδι' μεσα στο στρατόπεδο της Michelin .
Μονοκάρινο(?) - Δικάρινο - Μηδενοκάρινο ...
Δεν ξέρω ... καθε χρόνο λέω να μην βλέπω καθόλους τους χρόνους από τα χειμερινα δοκιμαστικα αλλα καθε χρόνο τα ίδια κάνω .... παλι μπερδευτικα ....
- Massa Ferrari (B) 1:15.970 73
-
Οι χρονοι του Massa με V8 δεν παυουν να ειναι εντυπωσιακοι!!! - Edit: Ο καλυτερος χρονος που εγραψε η F2004 το τριημερο του Ισπανικου GP (με V10) ηταν μολις 1.15.4!
Κατι αλλο: Ολες οι 'μεγαλες' ομαδες εχουν αναγωρισμενης αξιας δοκιμαστες (DLR, Badoer, Zonta, Davidson, Wurz) - πλην της Renault. Μενει να δουμε ποσο καλα μπορει να παιξει αυτο το ρολο ο Kovalainen και αν τελικα τους κοστισει. (Αν θυμαστε οταν δοκιμαζε ο απειρος FM στη Ferrari μερικοι του εριξαν το φταιξιμο για το χαλι των ελαστικων)
-
Ενδιαφέρον θα έχει και η απόδοση των ελαστικών της Michelin, όχι μόνο τώρα αλλά και προς το τέλος του πρωταθλήματος, αφού θα αποχωρήσει(τελευταία της χρονιά)!
Για να δούμε... -
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Τα νέα δυστυχώς δεν είναι τόσο καλά για τη Mclaren. Ο Φινλανδικός τύπος αναφέρει ότι οι JPM/KR δεν ήταν και τόσο ευχαριστημένοι, καθώς ειδικά το μοτέρ είναι αρκετά πίσω. Αναμένεται βέβαια μια μεγάλη εξέλιξη πριν το Μπαχρέιν.Και νομιζω ειναι εδω οι δηλωσεις http://www.iltalehti.fi/osastot/formulat/200601274021182_fo.shtml
Χειμερινές Δοκιμές 2006