-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
οτι χρωμα και ναναι,το rs ειναι που κανει τη διαφορα!
Και σε clio ακόμα καλύτερα..
αχ βαχ!
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Και ποιόν να πάρουμε ρε Bagus απ' τον Πανιώνιο;Ωχ συγγνώμη, λάθος forumMικρος ειναι ο κοσμος Σπυροπουλος ??
Φιλε Gti πριν ειχα ενα clio 1,4 mtv με πολλα πραγματα επανω οποτε ξερω απο Renault...Στα 5+ χρονια που το ειχα δεν μου ειχε βγαλει κανενα σοβαρο προβλημα παρα την αυξημενη κατα 40% ιπποδυναμη που ειχε και την ροπη που ειχε φτασει τα 18 κιλα!!! Α εβγαζε κανονικα και καρτα καυσαεριων
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
[img]http://www.renaultsport.fr/fr/Images/600_CLIO-CUP-3-4-ARR_tcm2-24617.JPG[]
[img]http://www.renaultsport.fr/fr/Images/600_CLIO-CUP-3-4-FACE_tcm2-24621.JPG[/]
Τι είναι αυτό 'τροφή' για τα type R ;
Το προηγούμενο δίλιτρο κλίο πάντως δεν ήταν τροφή για τα type R, μάλλον το αντίστροφο..
ΧΑΙΡΕΤΩ ΚΑΙ ΓΩ ΤΟ ΚΛΑΜΠ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΗΜΟΥΝ (Ο ΜΠΑΜΠΑΣ)ΕΝΟΣ 21ΤΟΥΡΜΠΟ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΟΥΠΕΡ!ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ!ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ CLIO SPORT ΤΟ ΠΡΩΤΟ Ε ΧΩΡΙΣ ESP ΧΩΡΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΗΤΕΙΑ ΣΚΕΤΗ ΚΑΙ ΩΕΛΩ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΣΤΟ ΦΙΛΟ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΗΚΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ (ΚΑΤΕΡΙΝΗ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)Μ ΕΝΑ ΙΑΠΩΝΑ TYPE R ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΕ ΞΕΦΤΥΛΙΣΕ ΣΕ ΤΕΛΙΚΕΣ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ?ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΚΛΕΙΣΥΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΓΑΛΛΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
-
Μα λογικο ειναι ρε παιδια...
Το TypeR εχει 30 αλογα παραπανω απο το ph1 και 20 αλογα παραπανω απο το ph2....Το clio απο την αλλη εχει μικροτερο βαρος..
Σε συγκριση typeR vs 182 πιστευω οτι τα 2 αμαξια ειναι πολυ κοντα το ενα στο αλλο,με ενα ελαφρυ προβαδισμα του ταπερ στις επιδοσεις και του clio στην συμπεριφορα(sport πλαισιο παντα μιλαμε)
-
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... highlight=
κλαψτε μαζί μου...
χρονιάρες μέρες που είναι ... κάντε μου ένα δωράκι ρε παιδια....
απο 1 ευρώ να βάλετε......
-
-
Χτυπα τις ρε
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Εγω παιρνω τις πινακιδες αυριο και ξεκινω το στρωσιμο.........?
Λοιπόν;;;;;
Ακούμεεεεεε!!!!!!
-
Καλημερα παιδες..
Τις πινακιδες(τσιγκινες γμτ) τις πηρα,μαζι με την αδεια και το σηματακι τελων κυλοφοριας,αλλα δεν βγηκε η ασφαλεια η οποια θα βγει σημερα το πρωι....
Ετσι οι εντυπωσεις αναβαλλονται για αυριο μετα την(νυκτερινη σημερινη) πρωτη βολτα για στρωσιμο....
-
Ιταλικό στρώσιμο Βαγγέλη?
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Ιταλικό στρώσιμο Βαγγέλη?Oui!
Δεν προσέχεις αρκετά μου φαίνεται...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Ιταλικό στρώσιμο Βαγγέλη?
Oui!
Δεν προσέχεις αρκετά μου φαίνεται...
Η αλήθεια είναι πως όχι:oops:
-
Καλημερα παιδες...Αναφερω:
Πηγαμε χθες μια βολτα στην Πεντελη-Νεα Μακρη και μετα προς Ντραφι.....
Το αμαξι καθοτι σε διαδικασια στρωσιματος το πηγαιναμε φυλαγμενα μεν,σβελτα δε.... προσεχαμε να το φρεναρουμε με τον κινητηρα και οχι κανοντας χρηση των φρενων
Αναρτηση:Η αναρτηση της Renault sport ειναι ολα τα λεφτα...Τα ορια του αυτοκινητου δειχνουν(και για εμενα τουλαχιστον ΕΙΝΑΙ) ανεξαντλητα...
Ειναι πολυ φιλικο και καταλαβαινεις καθε στιγμη που βρισκονται οι τροχοι.Η κρεμαγιερα του ειναι γρηγορη και μπορεις να το κανεις οτι θελεις.
Εξαιρετικα σφιχτο,χωρις να κοπαναει πουθενα και χωρις να κουραζει..Πολυ καλη δουλεια των Γαλλων σε αυτο το τομεα...Κινητηρας:Κατω απο τις 4500-5000 ικανοποιητικος,δυνατος χωρις ομως κατι το ιδιαιτερο...Ειναι ροπατος παντου βεβαια και με καθε ταχυτητα...Μετα τις 5000 αλλαζει ο ηχος,η χροια γινεται τραχυτερη και αρχιζει το παρτυ...Το σκαλοπατι οπως ειχα πει και σε προηγουμενο ποστ ειναι εμφανεστατο...Δεν σε χαλαει καθολου ομως και θελεις να το δουλευεις ψηλα μεχρι τον κοφτη στις 7200-7400.....Εχει και shift light εργοστασιακο
Περισσοτερα θα σας πει ο Δασκαλος-Cavallino
ΠΑω να ετοιμαστω για το Μεγαροοοοο
-
μέγαρο ήρθες, στρώσιμο δεν εκανες όμως....
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Καλημερα παιδες...Αναφερω:Πηγαμε χθες μια βολτα στην Πεντελη-Νεα Μακρη και μετα προς Ντραφι.....
Το αμαξι καθοτι σε διαδικασια στρωσιματος το πηγαιναμε φυλαγμενα μεν,σβελτα δε.... προσεχαμε να το φρεναρουμε με τον κινητηρα και οχι κανοντας χρηση των φρενων
Αναρτηση:Η αναρτηση της Renault sport ειναι ολα τα λεφτα...Τα ορια του αυτοκινητου δειχνουν(και για εμενα τουλαχιστον ΕΙΝΑΙ) ανεξαντλητα...
Ειναι πολυ φιλικο και καταλαβαινεις καθε στιγμη που βρισκονται οι τροχοι.Η κρεμαγιερα του ειναι γρηγορη και μπορεις να το κανεις οτι θελεις.
Εξαιρετικα σφιχτο,χωρις να κοπαναει πουθενα και χωρις να κουραζει..Πολυ καλη δουλεια των Γαλλων σε αυτο το τομεα...Κινητηρας:Κατω απο τις 4500-5000 ικανοποιητικος,δυνατος χωρις ομως κατι το ιδιαιτερο...Ειναι ροπατος παντου βεβαια και με καθε ταχυτητα...Μετα τις 5000 αλλαζει ο ηχος,η χροια γινεται τραχυτερη και αρχιζει το παρτυ...Το σκαλοπατι οπως ειχα πει και σε προηγουμενο ποστ ειναι εμφανεστατο...Δεν σε χαλαει καθολου ομως και θελεις να το δουλευεις ψηλα μεχρι τον κοφτη στις 7200-7400.....Εχει και shift light εργοστασιακο
Περισσοτερα θα σας πει ο Δασκαλος-Cavallino
ΠΑω να ετοιμαστω για το Μεγαροοοοο
ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΠΟΛΥ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ CLIO SPORT ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΓΩ ΟΤΑΝ ΠΗΡΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ CLIO SPORT ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ ΝΑ ΧΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΤΡΕΛΕΝΕΣΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΓΑΛΛΟΣ ΣΤΡΙΒΕΙ ΚΑΙ ΦΡΕΝΑΡΕΙ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΣ ΟΤΙ ΧΑΛΑΕΙ ΟΠΩΣ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΞΕΣ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΟ ΣΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΥ Θ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΣΤΡΑΜΠΟΥΛΑΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Η ΜΑΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΑ ΣΟΥ ΦΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΗ.ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ.
ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ
-
[quote='G.MONTANAΟ ΓΑΛΛΟΣ ΣΤΡΙΒΕΙ ΚΑΙ ΦΡΕΝΑΡΕΙ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΣ ΟΤΙ ΧΑΛΑΕΙ ΟΠΩΣ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ![/quote]
πάντως αν είχε/έχει τις ίδιες αντοχες που έχουν τα δικά μου renault (megane-clio-laguna 99-01) δεν θα είχα να φοβηθώ τίποτα!!
-
Το 182 cup εχει εντελως διαφορετικη αναρτηση απο τα 172 ph1 k ph2...Οι διαφορες δεν ειναι μονο στα αμορτισερ κ στα ελατηρια αλλα και σε αλλα σημεια....
Εχω οδηγησει 172 και δεν εχει την αισθηση της αναρτησης του 182 χωρις να ειναι κακο βεβαια...
Οταν λες οτι χαλανε σαν τα αλλα αυτοκινητα τι εννοεις ? ? Στο GRC δεν εχουμε ακουσει παραπονα για τα Rs ακομα και σε συνηθισμενες βλαβες που βγαζουν τα ρενω(πολλαπλασιαστες,γρυλοι παραθυρων και αλλα)
-
ρε παιδια μήπως παιρνει πατέντα το megane να το κάνω sport chasis??? θέλω και γω ακαμψίες!!!!!!
παρατηρώντας τα βίντε από τα μέγαρα όμολογώ πως αν ήμουν απ'έξω και έβλεπα το αμάξι μου θα τράβαγα τα μαλλιά μου.. το εργοστασιακό του στήσιμο ενώ στο δρόμο δεν με προβλημάτισε ποτε στην πίστα χωλαίνει απίστευτα... 180 μοίρες στροφή λοιπόν και αρχίζει το ψάξιμο... βέβαια όσο και άν το στήσω το γύρισμα που κάνει τώρα δεν θα το έχω αλλά τουλάχιστον δεν θα δείχνει ότι είναι έτοιμο να κοπεί στα δύο....
-
Φίλε Πάνο, ήμουν κι εγώ στα Μέγαρα και σε είδα...
Κρίνοντας από τον (εντυπωσιακό) τρόπο που οδηγούσες, θα έλεγα ότι ήρθε ο καιρός να αρχίσεις να ψάχνεις για άλλο αυτοκίνητο . Το Megane φάνηκε να σου πέφτει...λίγο
-
[off topic]σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια . για τέτοιες περιπτώσεις υπάρχει σχεδόν πάντα ένα ετοιμοπόλεμο golf mkII. δυστυχώς εδώ και μία εβδομάδα είναι αραγμένο με λαβωμένο ημιαξόνιο. εξού και το megane εντός..... [/off topic]
να εκφράσω και ένα παραπονάκι ρε παιδιά??
πήγαμε και κάναμε το χαβαλέ μας. θέλω να πιστεύω πως δεν ενοχλήσαμε κανέναν. κοιτούσα συνεχώς πίσω μου και αρκετές φορες ρολάριζα στην πίσω ευθεία εκτός γραμμής και απελπιστικά αργά ώστε να με περάσουν 2 η και 3 πιο γρήγορα τουτου ωστε να μην τους ενοχλήσω με το δικό μου οδήγημα που ώντας drift ηταν σαφώς και πιο αργό.. αυτό που με στεναχωρεί λοιπόν είναι να διαβάζω παράπονα η κακεντρεχή σχόλια είτε εδώ είτε στο psclub όσον αφορα τη συμπερίφορά μας και κατα πόσο έχεουμε ιδέα τι εστί πίστα και τι λούνα παρκ...
κύριοι ξέρω πότε μία πίστα είναι για να γράψω χρόνο και ξέρω και πότε είναι λουνα παρκ. όσοι γκρινιάζατε για το ασύμφορο των 40 ευρώ για μισή μέρα σε λασπωμένη πίστα καλά κάνατε αλλα με βρίσκει αδιαφορο. Δλδ τι περιμένατε να μάθετε τα αυτοκίνητα σας σε απόλυτα ασφαλές και ελεγχόμενο περιβάλλον με ιδανικό οδόστρωμα??? τι να μάθετε δλδ?? προσωπικά ένιωθα πως είμαι ξανα πίσω από το τιμόνι της laguna με την αράχνη στο on και τον κώλο στο up. αυτα για την ώρα...
ps την επόμενη φορά με σλίκ και στεγνή πίστα.... (μην αρχίσετε να γκρινιάζετε πάλι όμως! 'λαστιχα-ημιαξόνια-μπιλιοφόροι')
RENAULT FORUM