-
Τι εγινε ρε παιδες ? Γιατι τετοια νεκρα στο subforum μας ???
Χρονια πολλα σε ολους τους Renaultακηδες.....
-
χρονια πολλα σε ολους τους φιλους της ρενω και ολοι οι υπολοιποι να πα να.....
-
[Μητροπουλος mode off]
-
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
χρονια πολλα σε ολους τους φιλους της ρενω και ολοι οι υπολοιποι να πα να......... αγοράσουν κανένα RENAULT για να γίνουμε πολλοί!
Χρόνια πολλά παιδιά!
-
many happy returns!!
Παιδιά χθες πάτησα αισίως τα 60000χμ και πέρασα σήμερα από το συνεργείο για να κανονίσω τα σχετικά για το σέρβις,όπου με πληροφόρησαν ότι το κόστος θα ανέλθει στα 300Ε
Σημειωτέον υπόψη ότι το εν λόγω συνεργείο δεν είναι εξουσιοδοτημένο,ασχολείται όμως μόνο με ρενό.Έχει κανείς εμπειρία ανάλογη;Έχω ακούσει ότι των 60000χμ το σερβις είναι το πιο απαιτητικό.Ποιά είναι τα απαραίτητα που πρέπει να γίνουν και ποια είναι φρουφρου;
Υ.Γ:Το αυτοκίνητο το έχω από τον Ιούλιο του 2001...και ακόμα δεν του έχω προσθέσει υγρό για τον κλιματισμό του Ο κλιματισμός όμως δουλεύει σούπερ Να το πω στα παιδιά να του βάλουν(έχουν ειδικό μηχάνημα για τα μοντέλα μετά το 2000)ή να κάνω την πάπια;Θυμάμαι ότι μια τέτοια διαδικασία κοστίζει +60Ε..
Μήπως να πάω σ'ενα περίπτερο να πάρω 20 εισιτήρια για λεωφορείο και να ξεμπερδέψω;;;
-
Η τιμη ειναι εξαιρετικη.....
Στο σερβις των 60000 αλλαζονται:
Αντλια νερου,ιμαντας εκκεντροφορων,λαδια , φιλτρο λαδιου , φιλτρο βενζινης. + οτι αλλο προκυψει.....
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Η τιμη ειναι εξαιρετικη.....Στο σερβις των 60000 αλλαζονται:
Αντλια νερου,ιμαντας εκκεντροφορων,λαδια , φιλτρο λαδιου , φιλτρο βενζινης. + οτι αλλο προκυψει.....
Αντλία νερού να μην αλλάζετε 'ελαφρά τη καρδία' Άμα βουίζει ή άμα έχει διαροή ναι.Αλλιώς όχι.
Εμείς στο μαγαζί δεν αλλάζουμε τρόμπα νερού τσαμπουκά.Σε πληροφορώ ότι περίπου 10%-20% είχαν τελικά ανάγκη αλλαγής τρόμπας στην πορεία. -
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
many happy returns!!Παιδιά χθες πάτησα αισίως τα 60000χμ και πέρασα σήμερα από το συνεργείο για να κανονίσω τα σχετικά για το σέρβις,όπου με πληροφόρησαν ότι το κόστος θα ανέλθει στα 300Ε
Σημειωτέον υπόψη ότι το εν λόγω συνεργείο δεν είναι εξουσιοδοτημένο,ασχολείται όμως μόνο με ρενό.Έχει κανείς εμπειρία ανάλογη;Έχω ακούσει ότι των 60000χμ το σερβις είναι το πιο απαιτητικό.Ποιά είναι τα απαραίτητα που πρέπει να γίνουν και ποια είναι φρουφρου;
Υ.Γ:Το αυτοκίνητο το έχω από τον Ιούλιο του 2001...και ακόμα δεν του έχω προσθέσει υγρό για τον κλιματισμό του Ο κλιματισμός όμως δουλεύει σούπερ Να το πω στα παιδιά να του βάλουν(έχουν ειδικό μηχάνημα για τα μοντέλα μετά το 2000)ή να κάνω την πάπια;Θυμάμαι ότι μια τέτοια διαδικασία κοστίζει +60Ε..
Μήπως να πάω σ'ενα περίπτερο να πάρω 20 εισιτήρια για λεωφορείο και να ξεμπερδέψω;;;
Χρυσός κανόνας.Ότι δουλεύει καλά δεν το πειράζεις! Να τους πεις να μην το ακουμπήσουν
-
Θοδωρη δεν υπαρχει οδηγια να αλλαζεται η αντλια στο σερβις των 60.000 χλμ ???
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Θοδωρη δεν υπαρχει οδηγια να αλλαζεται η αντλια στο σερβις των 60.000 χλμ ???Όχι Bagus.Εντάξει υπήρχαν τρόμπες που πραγματικά όταν αλλαζόταν ο ιμάντας εκεντροφόρου βρέθηκαν με διαροές ή με βουητό από το ρουλεμάν.Αλλά μέχρι το να γίνει καθεστώς η αλλαγή τρόμπας απέχει πολύ.
Επισήμως τέτοια οδηγία δεν υπήρχε ποτέ... -
Ευχαριστώ παιδιά.Έκλεισα να το πάω την επόμενη τρίτη,οπότε και θα γράψω περισσότερα.
Θα τους πω και για την αντλία νερού αυτά που είπατε. -
Εγω ετσι ειχα ακουσει,δηλαδη οτι επρεπε στα 60.000 χλμ να αλλαζεται και η αντλια...
Εγω την ειχα αλλαξει αργοτερα παντως γιατι δεν ειχε κανενα προβλημα...
-
300E μονο? πολυ καλη τιμη...
-
Kαλημέρα κ Χρόνια Πολλά σε όλους έστω κ καθηστερημμένα
Τι κάνει η Ranultπαρέα μας???
300€ όντως είναι πάρα πολύ καλή τιμή! Μόνο στα συνεργεία της Πάτρας έχω βρει καλύτερες τιμές
-
Μου κακοφάνηκαν λίγο τα 300Ε γιατί στα προηγούμενα βασικά σέρβις πλήρωνα ακόμα λιγότερα
Επειδή έχω να πατήσω σε αντιπροσωπεία,από τότε που έκανα την αγορά,ξέρετε στο περίπου τί τιμές παίζουν για τα σέρβις,χοντρικά;Το συγκεκριμένο συνεργείο(Ανατολική Αττική βρίσκεται,όποιος θέλει του στέλνω πληρ. με pm)σου επιτρέπει να είσαι παρών σε όλη τη διάρκεια του σέρβις(σου φτιάχνουν και καφεδάκι..),σε ενημερώνουν από πριν τι σκοπεύουν να αλλάξουν,μαστορέψουν κλπ και ΠΟΤΕ δεν χρεώνουν φρουφρού κλπ όπως αφειδώς κάνει η αντιπροσωπεία.
Θυμάμαι μια φορά είχε πέσει κοκα κολα στο κλιματιστικό και είχαν πιάσει μάκα όλοι οι διακόπτες και τα 2 κουμπάκια(μιλάμε για κλιο ΙΙ)Με το πέρασμα του χρόνου τα κουμπάκια δεν μπορούσαν να σταθεροποιηθούν όταν τα πίεζες με αποτέλεσμα το κλιματιστικό να μην δουλεύει.
Στην αντιπροσωπεία που το πήγα(τη θεώρησα σοβαρή εργασία και σκέφτηκα να έχω μια πιο ''εξουσιοδοτημένη''άποψη οι φωστήρες αποφάνθηκαν:ΤΑ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΠΑΣΕΙ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΙΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ :700Ε ΜΟΝΟ...Με το σαγόνι να έχει αρχίσει να μουδιάζει(σημάδι ότι το εγκεφαλικό πλησιάζει)το πήγα στα παιδιά στο εν λόγω συνεργείο.Για να μην πολυλογώ,το άνοιξαν με ένα κατσαβιδάκι,είδαν τη γλίτσα που είχαν πιάσει τα κουμπάκια,τα καθάρισαν μ'ενα βετεξ και σε 5 ΛΕΠΤΑ το κλιματιστικό δούλευε ΜΙΑ ΧΑΡΑ. Και φυσικά δεν μου πηραν ούτε ευρώ.
Αυτά για τις αντιπροσωπείες
-
σερβις σε Clio II 1.4 or 1.6 16v σε αντιπροσωπεία έχουμε πληρώσει από 600€ (το στάνταρτ εκτός από 20% έκπτωση που έκαναν σε κάποιους) έως και 850 ευρώ!!! με αντλία κ τακάκια!
Την Πάτρα την αναφέρω διότι κ τα δύο συνεργεία είναι κορυφαία κ πλήρες σερβις με αντλίες, βαλβολίνες, φίλτρα ακόμα κ A/C κ τακάκια πλήρωσε φίλη σε clio II 1.6 16v προ μηνός 335 ευρώ!
Πάντως έχουν ξεφύγει με το τι ζητάνει κ τι χρεώνουν κ δυστυχώς δεν είναι μόνο στα Renault αυτό...
-
Τις τιμές που χρεώνουμε εμείς θα σου πω γιατί στην ελεύθερη αγορά όλα συμβαίνουν.
Για το service που θα κάνεις εσύ είναι 180 το κυρίως service και άλλα 220 για το σετ ιμάντα εκεντροφόρου. Το όλο 400.Να κοιτάξεις να σου βάλουν το σετ με τα ρουλεμάν και όχι μόνο τον ιμάντα εκεντροφόρου.
-
για το A/C που διάβασα, φίλος με clio που σταμάτησε να δουλεύει το A/C άκουσε διάφορα, από αντικατάσταση συμπιεστή έως.... άστο!
Τελικά με τους μηχανικούς μου που μίλησε τον ρώτησαν αν έχει βάλει ποτέ φρέον!
Φυσικά ήταν αρνητική η απάντηση κ του είπαν ότι το πιθανότερο έχει μείνει από φρέον κ για να μην πάθει ζημιά ο συμπιεστής δεν δίνει εντολή να δουλέψει!Όντως πήγε το μέτρησε κ ήταν 'άδειο' έβαλε φρεον κ όλα καλά
-
Ο χρήστης mad_n έγραψε:
σερβις σε Clio II 1.4 or 1.6 16v σε αντιπροσωπεία έχουμε πληρώσει από 600€ (το στάνταρτ εκτός από 20% έκπτωση που έκαναν σε κάποιους) έως και 850 ευρώ!!! με αντλία κ τακάκια!Την Πάτρα την αναφέρω διότι κ τα δύο συνεργεία είναι κορυφαία κ πλήρες σερβις με αντλίες, βαλβολίνες, φίλτρα ακόμα κ A/C κ τακάκια πλήρωσε φίλη σε clio II 1.6 16v προ μηνός 335 ευρώ!
Πάντως έχουν ξεφύγει με το τι ζητάνει κ τι χρεώνουν κ δυστυχώς δεν είναι μόνο στα Renault αυτό...
Τα 335 που λες κατεβαίνουν και κάτω από 300 και χωρίς χάρες και εκπτώσεις.
RENAULT FORUM