-
Έχω ένα Honda Jazz CVT. Η ερώτηση είναι απλή.
Στο φανάρι βάζεις νεκρό ή το αφήνεις στο D;
Απο όσο ξέρω στα απλά αυτοματα είναι κακό να βάζεις Νεκρό στα φανάρια. Ισχύει και στο cvt;
Στο manual δεν το ξεκαθαρίζει...αλλά μάλλον συμπεραίνω οτι λέει να βάζεις Ν
Στην αντιπροσωπεία οι πωλήτες μου λένε 'δεν παθαίνει τίποτα ότι και να κάνεις'
Στο forum μας μου έχει πεί κάποιος οτι υπερθερμένεται άν έχει ταχύτητα...
Ξέρει κανείς τι ισχύει πραγματικά;(η πρακτική μου μέχρι στιγμής είναι να βάζω Ν άν είναι να περιμένω για 2+ λεπτά)
-
Έχω ένα Honda Jazz CVT. Η ερώτηση είναι απλή.
Στο φανάρι βάζεις νεκρό ή το αφήνεις στο D;
Απο όσο ξέρω στα απλά αυτοματα είναι κακό να βάζεις Νεκρό στα φανάρια. Ισχύει και στο cvt;
Στο manual δεν το ξεκαθαρίζει...αλλά μάλλον συμπεραίνω οτι λέει να βάζεις Ν
Στην αντιπροσωπεία οι πωλήτες μου λένε 'δεν παθαίνει τίποτα ότι και να κάνεις'
Στο forum μας μου έχει πεί κάποιος οτι υπερθερμένεται άν έχει ταχύτητα...
Ξέρει κανείς τι ισχύει πραγματικά;(η πρακτική μου μέχρι στιγμής είναι να βάζω Ν άν είναι να περιμένω για 2+ λεπτά)
-
Έχω ένα Honda Jazz CVT. Η ερώτηση είναι απλή.
Στο φανάρι βάζεις νεκρό ή το αφήνεις στο D;
Απο όσο ξέρω στα απλά αυτοματα είναι κακό να βάζεις Νεκρό στα φανάρια. Ισχύει και στο cvt;
Στο manual δεν το ξεκαθαρίζει...αλλά μάλλον συμπεραίνω οτι λέει να βάζεις Ν
Στην αντιπροσωπεία οι πωλήτες μου λένε 'δεν παθαίνει τίποτα ότι και να κάνεις'
Στο forum μας μου έχει πεί κάποιος οτι υπερθερμένεται άν έχει ταχύτητα...
Ξέρει κανείς τι ισχύει πραγματικά;(η πρακτική μου μέχρι στιγμής είναι να βάζω Ν άν είναι να περιμένω για 2+ λεπτά)
-
Ο χρήστης dolfinpg έγραψε:
Απο όσο ξέρω στα απλά αυτοματα είναι κακό να βάζεις Νεκρό στα φανάρια.Αυτό εξαρτάται από πόση ώρα πρόκειται να είσαι σταματημένος. Η αλλαγή από το Ν στο D συνεπάγεται μια μικρή φθορά στους συμπλέκτες (παρόμοια φθορά όπως και κάθε αλλαγή ταχύτητας που κάνει το αυτοκίνητο καθώς κινείται). Όση ώρα είσαι σταματημένος με το κινητήρα υπό φορτίο (στο Drive) ο κινητήρας φθείρεται περισσότερο από όσο στο Ν. Ανάλογα με το χρόνο που πρόκειται να μείνεις σταματημένος κάνεις την επιλογή ανάμεσα στο Ν και στο D, τα 2 λεπτά είναι πολύ καλός χρόνος επιλογής.
Για το CVT δεν ξέρω (δεν έχει υδραυλικό μετατροπέα ροπής?). Όταν είσαι σταματημένος (χωρίς να αφήσεις το πεντάλ του φρένου) ο κινητήρας δουλεύει υπό φορτίο;
-
Ευχαριστώ για την απάντηση καταρχάς.
Λοιπόν σχετικά με αυτό που ανέφερες, πρέπει να έχει φορτίο γιατί το νιώθω έτοιμο να φύγει και μόλις αφήσω το φρένο φεύγει με αρκετή δύναμη χωρίς να πατήσω γκάζι.Δεν τσουλάει απλά δηλαδή... -
Τα CVT μπορεί να εμπλέκουν ελάχιστα το συμπλέκτη όταν πατάς το φρένο (να είναι έτοιμο, με απειροελάχιστη φθορά) και μόλις αφήσεις το φρένο να εμπλέκουν περισσότερο. Δεν ξέρω τι γίνεται, θα ρωτήσω κάποιον που ξέρει.
Αυτόματο κιβώτιο CVT Honda