-
-
Το ίδιο είναι να έχεις τα μηχανικά χρονόμετρα χειρός και το ίδιο τα ηλεκτρονικά...; Κι ας πάρεις κάποιους x βαθμούς ποινής παραπάνω. Δεν είναι αγώνας ταχύτητας, εδώ μετράει η συμμετοχή και το να περάσεις όμορφα, μια μορφή εκδρομής με μια μικρή δόση συναγωνισμού που θα σε κρατάει σε εγρήγορση και θα κάνει το όλο πράγμα πιο ενδιαφέρον.
Υ.Γ. Βέβαια στον παραπάνω αγώνα δε μιλάμε απλώς για ηλεκτρονικά χρονόμετρα, αλλά για microcomputers...
-
Εχεις δικιο και μ αρεσει (ομολογω) που το βλεπεις τοσο ρομαντικα
Να σου ομολογησω επισης οτι ηδη παρηγγειλα απο Γερμανια ενα ζευγαρι μηχανικα χρονομετρα, τα οποια θα τοποθετηθουν μπροστα απο το συνοδηγο.
Ειμαι σε αναζητηση επισης ενος Map Light (μιας και κατι ακουστηκε πως το επομενο Ακροπολις θα εχει και βραδυνες regularity )
Επισης ψαχνω να βρω καποια φτηνη σχετικα λυση για ενα μηχανικο Tripmeter, μιας και το βαλαντιο μου αυτη τη στιγμη δε μπορει να πλησιασει τα Halda
Το προβλημα ειναι τι θα κανω ολα αυτα τα πραγματα, οταν θα τελειωνει καποιο event. Ασφαλως δε θα μπορω να τα αφηνω εκτεθειμενα/τοποθετημενα πανω σε ενα αυτοκινητο cabrio Θα πρεπει να καθομαι να τα ξεβιδωνω και φτου κι απ την αρχη κλπ κλπ κλπ
Αχχχχχ..... -
Έχεις ακούσει την ιστορία με τα δύο vintage (δε θυμάμαι μάρκες) τα οποία συμμετείχαν μόνα τους στην αντίστοιχη κατηγορία όπου ο ένας από αυτούς αφαίρεσε το οδόμετρο του αυτοκινήτου του για να είναι ο αγώνας δίκαιος εφόσον το αυτοκίνητο του άλλου δεν είχε καν (πρέπει να ήταν 15 και πίσω);
Εσύ που έχεις εμπειρία, ισχύει τελικά ότι το road book διαβάζεται από κάτω προς τα πάνω;
-
Δεν εχω και τοσο μεγαλη εμπειρια. Αληθεια...
Τα roadbooks στα regularity διαβαζονται κανονικα. Τουλαχιστον απ οσο γνωριζω... (οπως ειπα ομως, δεν εχω ΚΑΙ ΤΟΣΟ μεγαλη εμπειρια)
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Δεν εχω και τοσο μεγαλη εμπειρια. Αληθεια...Τα roadbooks στα regularity διαβαζονται κανονικα. Τουλαχιστον απ οσο γνωριζω... (οπως ειπα ομως, δεν εχω ΚΑΙ ΤΟΣΟ μεγαλη εμπειρια)
Σε μερικες λεσχες τα roadbook διαβαζονται αναποδα....
-
Νομίζω ότι αυτό το άρθρο είναι πολύ κοντά στο θέμα αυτού του thread και είναι καλή εισαγωγή:
-
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Δεν εχω και τοσο μεγαλη εμπειρια. Αληθεια...
Τα roadbooks στα regularity διαβαζονται κανονικα. Τουλαχιστον απ οσο γνωριζω... (οπως ειπα ομως, δεν εχω ΚΑΙ ΤΟΣΟ μεγαλη εμπειρια)
Σε μερικες λεσχες τα roadbook διαβαζονται αναποδα....
Πριν από 3 χιλιόμετρα δεξιά στη διασταύρωση, και μετά όλο πίσω 1,6 χμ, μπαίνεις ανάποδα στον αυτοκινητόδρομο και ΄πριν από 20 χιλιόμετρα πιάνεις δεξιά, πάς με κατεύθυνση ΑΠΟ χωριό Τουρμποχώρι, και 2 χιλιόμετρα πριν από εκεί που είσαι αρχίζει η Ε.Δ.!
Ξέρω πως η τοποθέτηση των τουλίπων είναι ανάποδη και όχι οι οδηγίες τους, αλλά είχε πλάκα!
-
Εχει χρησιμοποιησει καποιος μηχανικο οδομετρο/tripmeter τυπου Halda?
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Εχει χρησιμοποιησει καποιος μηχανικο οδομετρο/tripmeter τυπου Halda?Εμείς χρησιμοποιούμε το ηλεκτρο-μηχανικό retrotrip2 με το οποίο είμαστε αρκετά ευχαριστημένοι. Το Retrotrip 2 είναι μεν ηλεκτρονικό στον εσωτερικό μηχανισμό του αλλά έχει κλασικά μηχανικά ψηφία.
Θετικά: αρκετά classic look
Εύκολη ρύθμιση ανα πάσα στιγμή (εκεί πιστεύω υπερτερεί απο τα μηχανικά τύπου halda)
Δυνατό ήχο 'κλικ' κατα την αλλαγή των μέτρων που βοηθάει στο να κρατάς ρυθμό.
Αρνητικά: Έχουμε χάσει θέση γενικής σε Ακρόπολις (regularite) γιατί ο ένας μετρητής από τους δύο στα καλά καθούμενα γράφει λάθος.. Το φαινόμενο επαναλαμβάνεται συχνά, αλλά απο τοτε χρησιμοποιούμε και τους δύο μετρητές για τις ειδικές και είμαστε ΟΚ.
Έχει μικρά σχετικά ψηφία που κουράζουν το συνοδηγό (ιδίως σε νυκτερινούς 24ωρους!) -
προφανως μιλας γι αυτο εδω!
Εχω ακουσει γενικα καλα λογια, αλλα το προβλημα ειναι το εξης.
οτι δεν ξερεις αυριο-μεθαυριο αν της τη 'βαρεσει' της ΕΛΠΑ και θελει να το 'παιξει' πιο κυριλε και πιο σοφιστικε και πει 'τερμα' σε οτιδηποτε μη μηχανικο (ακομη και στα ηλετρονικα χρονομετρα)
Θα εχω πεταξει λοιπον τα λεφτα μου σε αυτη την περιπτωση
Οποτε σκεφτομαι να διαθεσω καμμια 300αρα παραπανω και να παρω εξαρχης ενα full mechanical. Κι επειδη δεν μπορω να φτασω τα Halda, μαλλον θα προσανατολιστω σε και τετοιο...
Εχεις ακουσει καποια σχολια για το Belmogtwin MkII ? Γνωριζεις καποιους που το πηραν αν ειναι ευχαριστημενοι ή όχι?
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
προφανως μιλας γι αυτο εδω!Εχω ακουσει γενικα καλα λογια, αλλα το προβλημα ειναι το εξης.
οτι δεν ξερεις αυριο-μεθαυριο αν της τη 'βαρεσει' της ΕΛΠΑ και θελει να το 'παιξει' πιο κυριλε και πιο σοφιστικε και πει 'τερμα' σε οτιδηποτε μη μηχανικο (ακομη και στα ηλετρονικα χρονομετρα)
Θα εχω πεταξει λοιπον τα λεφτα μου σε αυτη την περιπτωση
Οποτε σκεφτομαι να διαθεσω καμμια 300αρα παραπανω και να παρω εξαρχης ενα full mechanical. Κι επειδη δεν μπορω να φτασω τα Halda, μαλλον θα προσανατολιστω σε και τετοιο...
Εχεις ακουσει καποια σχολια για το Belmogtwin MkII ? Γνωριζεις καποιους που το πηραν αν ειναι ευχαριστημενοι ή όχι?
Ναι το retrotrip είναι αυτό που έχεις στην φωτό.
Για το Belmogtwin MkII δεν γνωρίζω κάτι.
Αν της την 'βαρέσει' της ΕΛΠΑ και ζητήσει μηχανικό, να πώ την αλήθεια θα προτιμήσω το μαμα κοντέρ του αυτοκινήτου ρυθμισμένο (μια και καλή!) άψογα.... Που να μπαίνεις σε διαδικασίες να αλλάζεις γραναζάκια κλπ κλπ κάθε φορά που θα θές να καλιμπράρεις το όποιο Halda... Στο κάτω κάτω έτσι ξεκινήσαμε να τρέχουμε και πηγαίναμε μια χαρα!!! -
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Αν της την 'βαρέσει' της ΕΛΠΑ και ζητήσει μηχανικό, να πώ την αλήθεια θα προτιμήσω το μαμα κοντέρ του αυτοκινήτου ρυθμισμένο (μια και καλή!) άψογα....Δε διαφωνω σε αυτο, αλλα υπαρχει ενα πολυ σημαντικο προβλημα αν χρησιμοποιησεις το κοντερ του αυτοκινητου σου:
Δεν μπορεις να κανεις καλο παιχνιδι, στις ειδικες που εχουν σημειο αλλαγης της ΜΩΤ
μεχρι να ξαναμηδενισεις οδομετρο και χρονομετρα... χαθηκε το παιχνιδι
Ασε που θα πρεπει να εχεις σημειωσει και το σημειο αλλαγης, γιατι μετα θα πρεπει να κανεις τις αφαιρεσεις του και τις προσθεσεις, για να ξαναακολουθεις το Roadbook -
Τον συνοδηγό τον έχουμε έτοιμο! Αμαξι και χρήματα ψάχνουμε ακόμη
Χωρίς πλακα, καποια στιγμή θα συμμετέχουμε σε ρεγκουλαριτέ, το πότε είναι ακόμη άγνωστο. Πρέπει να είναι πολύ καλή φάση!
Από ότι καταλαβαίνω παντως το πρώτο πράγμα που θα πρεπει να κάνει καποιος που ενδιαφέρεται, είναι να μπει συνεπιβάτης σε καποιους που ξέρουν τι γίνεται και μετά να ξεκινήσει
Regularity Rally