Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περιφερειακά Πρωταθλήματα 2004-2005
    1. Home
    2. WRC
    3. Περιφερειακά Πρωταθλήματα 2004-2005
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 13 / 14
    WRC
    33
    267
    296
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      el-em last edited by

      Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
      bravisimo Λωρη και Αρη!!!

      ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΜΠΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΓΙΑΤΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ.

      ΦΙΛΙΚΑ,

      'EL-EM'

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        msamaro last edited by

        Συγχαρητήρια και από μένα για το αποτέλεσμα! Περιμένουμε αναλυτική περιγραφή!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          el-em last edited by

          ΚΑΤ'ΑΡΧΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥΣ.
          ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΑΦΙΞΗ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΠΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 20.00 ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΗΝ HERTZ ΤΩΝ ΔΥΟ ΝΟΙΚΙΑΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ. ΤΟ ΕΝΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ MONDEO STATION ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΙΑ MERCEDES 220 CDI. ΙΔΑΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.
          ΦΤΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ PORTO CERVΟ,ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ,ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ. ΑΦΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΕΙΔΙΚΕΣΘΑ ΠΑΡΑΚΑΜΦΘΕΙ ΔΙΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΡΓΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.
          ΤΡΙΤΗ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ MONDEO ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΑΝΕΙ ΤΑ ΤΑΣΣΙΑ ΤΟΥ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΛΛΟ (ΠΑΡ ΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΕΜΕΝΑ ΜΕ TIRE UPS) KAI ΟΙ ΖΝΤΕΣΤΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΕΝΟ ΛΑΣΤΙΧΟ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΝΑ ΒΟΥΛΚΑΝΙΖΑΤΕΡ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΟΛΜΠΙΑΣ ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ.
          ΕΔΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ. ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ Ο ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΝΤΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΧΕΙ 1440 ΕΥΡΩ ΣΥΝ 62 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΓΙΑ ΕΞΤΡΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ,ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΤΙΣ 10 ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13.00 ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΡΙΤΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΕΛΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΔΥΟ Ε.Δ. ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΕΛΕΙ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΛΕΙΨΕΙΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ.
          ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ ΤΡΩΜΕ ΜΕ TON ΦΙΛΟ ΜΑΣ MARKU ALEN ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΙΟ ΤΟΥ.
          ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΧΕΙ SHAKE DOWN ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ. ΣΤΟ SAKE DOWN ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΑΛΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΜΠΟΥΖΙ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ.
          ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΙ ΤΩΡΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ SERVICE PARK ΣΤΙΣ 07.30 ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΠΛΟΗΓΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΓΕΛΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ Ε.Δ. ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΙΣ ΜΑΖΕΨΟΥΝ. ΟΠΩΣ ΑΠΕΔΕΙΧΘΗ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΟΙ ΚΡΙΤΕΣ ΤΗΣ Ε.Δ. (30 ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ) ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΝΩΡΙΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ Ε.Δ. (ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ 14) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΚΡΙΤΗ!!! ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΕΙΨΗΣ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΩΡΑ,ΟΤΑΝ ΤΟΠΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΑΡΔΗΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ROAD BOOK ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΚΑΝΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ Ε.Δ. ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ Η Ε.Δ. ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΙΒΟΝΤΑΣ ΛΑΘΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΠΡΟΞΕΝΗΣΕ ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ TEISKONEN ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ME SUBARU,ΜΕ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΟ ΤΟ ΣΥΝΤΡΗΠΤΙΚΟ ΚΑΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΠΟΔΙΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΤΟΥ. ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟΙ ΚΡΙΤΕΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΣΥΜΒΕΙ.
          ΑΣ ΠΑΜΕ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ. ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΡΗΓΟΡΑ (ΑΝ ΚΑΙ Ο ΑΡΗΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΣΦΙΓΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΛΥ ΑΓΧΟΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ Ε.Δ. ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ) ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΡΩΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΡΟΛΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 21 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ. ΣΤΗΝ ΑΠΛΗ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΡΕΤΑΡΕΙ ΠΑΛΙ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΜΙΑΣ ΩΡΑΣ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ Η ΟΠΟΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΗΤΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ ΜΕΤΑ ΙΣΙΩΝΕ ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 5 ΧΛΜ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΗΦΟΡΙΖΕ ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 3 ΧΛΜ. ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ (ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΟΥ NAVARA ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ) ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ,ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΗΦΟΡΙΚΑ ΧΛΜ ΧΑΣΑΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 3 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ,ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΑΣ. ΣΤΟ SERVICE ΞΑΝΑΑΛΛΑΞΑΜΕ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ (ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΕΙ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ) ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ Η ΚΑΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ.
          ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΒΟΛΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ Ε.Δ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ !! ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΤΕΤΡΑΔΑ. Ο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ SERVICE ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΠΑΛΙ ΜΠΟΥΖΙ ΚΑΙ ΜΠΕΚ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΟΛΤΑ ΟΠΟΥ Η ΕΙΚΟΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΙΔΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ Ε.Δ. ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΒΡΑΔΥ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΑΠΕΧΘΑΝΕΤΑΙ Ο ΑΡΗΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ. ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ Ε.Δ. ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ BΓΑΙΝΕΙ Ο SCANDOLLA ΣΤΗΝ Ι Δ Ι Α ΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΕΙ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΕΙ LONGHI KAI CUNICO ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ PEREGO NA ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ CANTAMESA ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ 33 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΠΙΣΩ ΜΑΣ.
          ΣΤΟ ΒΡΑΔΥΝΟ SERVICE ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ,ΤURBO WASTE GATE Κ.Α. ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΕ ΝΕΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ.
          ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ Ε.Δ. ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΧΡΟΝΟ ΑΛΛΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ CANTAMESA 5 ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥΜΕΝΟΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΑΣ. ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ Ε.Δ. ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΒΡΕΧΕΙ,ΠΑΜΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ 8 ΔΕΥΤΕΡΑ. ΦΤΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SERVICE ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ OVERBOOST ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 2,28 ΜΕ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΟΡΙΟ ΤΟ 2,65. ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΟΥ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ OVERBOOST ΚΑΙ Ω ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ.
          ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ 4 ΚΑΙ 1,7 ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΕΠΟΜΕΝΕΣ Ε.Δ. ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ 11,5 ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ CANTAMESA ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΘΕΣΗ.ΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΣΕ ΕΑΛΙΞΗ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ(ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΡΙΕΡΑ) ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΥΔΡΟΛΙΣΘΣΗ ΣΕ ΧΩΜΑΤΙΝΗ Ε.Δ. ΧΑΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ 4 ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ Ε.Δ.
          ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΞΑΝΑΡΕΤΑΡΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ,(ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΝΕΡΑ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΚΑΛΩΔΙΑ) ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ ΟΔΗΓΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΛΜ (ΣΤΗΝ ΑΠΛΗ) ΜΕ ΤΟ ALS ΑΝΑΜΕΝΟ.
          ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ Ε.Δ. ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ 4,2 ΑΠΟ ΤΟΝ CANTAMESA ΑΞΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ.
          ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΜΕ ΓΙΑ ΟΚΤΩ Ε.Δ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΣΜΕΝΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ Ο ΑGHINI.
          ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΜΕ 'ΚΟΥΚΛΕΣ' Ε.Δ. ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΑΛΕΝΤΑΡΙ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ 5.

          ΦΙΛΙΚΑ,

          'EL-EM'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            msamaro last edited by

            Πολύ ωραία η περιγραφή. Αλήθεια στην Ιταλία δεν παραπονούνται για το χάλι της οργάνωσης?? Έτσι και είχαν συμβεί αυτά τα γεγονότα στην Ελλάδα δεν μπορώ να φανταστώ τι πανικός θα είχε συμβεί από τα παράπονα και τις καταγγελίες (και δίκαια δηλαδή).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              el-em last edited by

              Ο χρήστης msamaro έγραψε:
              Πολύ ωραία η περιγραφή. Αλήθεια στην Ιταλία δεν παραπονούνται για το χάλι της οργάνωσης?? Έτσι και είχαν συμβεί αυτά τα γεγονότα στην Ελλάδα δεν μπορώ να φανταστώ τι πανικός θα είχε συμβεί από τα παράπονα και τις καταγγελίες (και δίκαια δηλαδή).

              ΠΑΡΑΠΟΝΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝΤΟΝΑ.
              Ο NAVARA ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΕ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ MITSUBISHI ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ,ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΛΕΙΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ. ΕΝ ΤΕΛΕΙ Η MITSUBISHI ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΕ.

              ΤΑ ΕΓΡΑΨΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΣΟΙ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΥΨΗΛΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΡΚΕΤΑ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΕΝ ΤΡΙΤΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΒΟΛΩΝ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ.

              ΦΙΛΙΚΑ,

              'EL-EM'

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                msamaro last edited by

                Ο χρήστης el-em έγραψε:
                ΤΑ ΕΓΡΑΨΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΣΟΙ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΥΨΗΛΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΡΚΕΤΑ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΕΝ ΤΡΙΤΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΒΟΛΩΝ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ.

                ΦΙΛΙΚΑ,

                'EL-EM'

                Mην ξεχνάμε όμως ότι και ο μισθός του μέσου έλληνα εργαζόμενου είναι ίσως στο 1/2 του αντίστοιχου Ιταλού.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  rallycards last edited by

                  ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ el-em. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ! ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ!

                  ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ. ΤΟ ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ ΤΟΥ ΚΟΥΝΙΚΟ ΗΤΑΝ ΤΗΣ ΑΙΜΟΝΤ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΛΟΝΓΚΙ ΚΑΙ ΚΑΝΤΑΜΕΣΑ? ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΚΔΗΚΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    ΑΦΟΥ ΕΠΑΝΑΛΑΒΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ>Ο χρήστης harriswrc έγραψε:

                    ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΗΡΩΜΑ! ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ...ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ. ΑΠΛΑ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ 'ΑΠΟ ΜΕΣΑ'...

                    ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΕΛ-ΕΜ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ

                    ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΜΕ ΓΙΑ ΟΚΤΩ Ε.Δ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΣΜΕΝΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ Ο ΑGHINI.

                    ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΚΗ, ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΙ Ο AGHINI, ΠΟΥ ΠΑΡΑ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ, ΗΤΑΝ ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΒΩΒΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ?
                    ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο CANTAMESSA ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΕΝΑΜΙΣΙ ΛΕΠΤΟ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ 3 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΩΒΟ?
                    ΜΕ ΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ...

                    ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΚΕΡΔΙΣΕ ΚΑΤΑ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΥΣ PEREGO KAI BROCCOLI (ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΤΟ 9ΑΡΙ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ...), ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ MANFRINATO KAI ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ...
                    Ο ΡΥΘΜΟΣ ΤΩΝ NAVARRA, CANTAMESSA, CUNICO KAI LONGHI (ΟΣΟ ΗΤΑΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΙ 2 ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ) ΗΤΑΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΠΙΑΣΤΟΣ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zivas last edited by

                      Ο χρήστης el-em έγραψε:
                      ΤΑ ΕΓΡΑΨΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΣΟΙ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΥΨΗΛΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΡΚΕΤΑ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΕΝ ΤΡΙΤΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΒΟΛΩΝ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ.

                      ΦΙΛΙΚΑ,

                      'EL-EM'

                      Για καλο σε στελνουμε εξω, για να βαζεις ιδεες???
                      Παντως εκει μιλας για 2ημερο αγωνα των 200 χλμ σε αντιθεση με τους εδω μονοημερους των 100, επισης εκει ,απο οσο θυμαμαι , στις μικροτερες κλασεις μειωνεται το ποσο..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Z
                        zivas last edited by

                        ...επισης ,εκει,( παλι ) εχει προνοησει η csai και επιβαλει βενζινη των ,περιπου, 2 ευρω για ολους, αντιθετα απο εδω που την χρυσοπληρωνουμε 6 και 7 ευρω..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          el-em last edited by

                          Ο χρήστης zivas έγραψε:
                          ...επισης ,εκει,( παλι ) εχει προνοησει η csai και επιβαλει βενζινη των ,περιπου, 2 ευρω για ολους, αντιθετα απο εδω που την χρυσοπληρωνουμε 6 και 7 ευρω..

                          Ο ΑΓΩΝΑΣ ΟΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕ 160 ΧΛΜ Ε.Δ.
                          ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ,ΝΑΙ ΜΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΔΥΟ ΕΥΡΩ (ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΠΛΑ ΠΑΙΡΝΩ ΣΑΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΟΥ) ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 8 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΡΕΤΑΡΙΖΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΗΜΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5 ΜΟΤΕΡ ΕΣΠΑΣΑΝ.
                          ΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΣ ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ,ΤΟΤΕ ΠΑΣΣΟ.

                          ΦΙΛΙΚΑ,

                          'EL-EM'

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            el-em last edited by

                            Ο χρήστης rallycards έγραψε:
                            ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ el-em. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ! ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ!

                            ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ. ΤΟ ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ ΤΟΥ ΚΟΥΝΙΚΟ ΗΤΑΝ ΤΗΣ ΑΙΜΟΝΤ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΛΟΝΓΚΙ ΚΑΙ ΚΑΝΤΑΜΕΣΑ? ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΚΔΗΚΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ?

                            TO SUBARU ΤΟΥ CUNICO ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΗΣ AIMOND,ΜΟΝΟ ΤΩΝ LONGHI KAI SCANTOLLA.
                            ΣΟΥ ΕΦΕΡΑ 14 ΚΑΡΤΕΣ ΤΟΥ NAVARA ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΛΛΕΚΤΕΣ.
                            ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΜΕ P.M. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΟΥ ΤΙΣ ΣΤΕΙΛΩ.

                            ΦΙΛΙΚΑ,

                            'EL-EM'

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Z
                              zivas last edited by

                              Ο χρήστης el-em έγραψε:

                              ...επισης ,εκει,( παλι ) εχει προνοησει η csai και επιβαλει βενζινη των ,περιπου, 2 ευρω για ολους, αντιθετα απο εδω που την χρυσοπληρωνουμε 6 και 7 ευρω..

                              Ο ΑΓΩΝΑΣ ΟΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕ 160 ΧΛΜ Ε.Δ.
                              ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ,ΝΑΙ ΜΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΔΥΟ ΕΥΡΩ (ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΠΛΑ ΠΑΙΡΝΩ ΣΑΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΟΥ) ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 8 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΡΕΤΑΡΙΖΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΗΜΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5 ΜΟΤΕΡ ΕΣΠΑΣΑΝ.
                              ΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΣ ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ,ΤΟΤΕ ΠΑΣΣΟ.

                              ΦΙΛΙΚΑ,

                              'EL-EM'

                              O Aγωνας ειχε 194 περιπου χλμ ε.δ. ( ασχετο ποσα εγιναν διοτι εαν υπολογισεις και ποσα εγιναν στο μ. ροδο ΄04.... )

                              Οι κινητηρες δεν σπανε απο την φτηνη βενζινη (στην Ελλαδα δεν θα υπηρχαν ι.χ. εβο εν κινησει... ) αλλα σπανε και ρεταρουν απο ρισκο προγραμμα -πιεση, στην προσπαθεια εξευρεσης και του τελευταιου ιππου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                rallycards last edited by

                                Ο χρήστης el-em έγραψε:

                                ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ el-em. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ! ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ!

                                ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ. ΤΟ ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ ΤΟΥ ΚΟΥΝΙΚΟ ΗΤΑΝ ΤΗΣ ΑΙΜΟΝΤ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΛΟΝΓΚΙ ΚΑΙ ΚΑΝΤΑΜΕΣΑ? ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΚΔΗΚΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ?

                                TO SUBARU ΤΟΥ CUNICO ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΗΣ AIMOND,ΜΟΝΟ ΤΩΝ LONGHI KAI SCANTOLLA.
                                ΣΟΥ ΕΦΕΡΑ 14 ΚΑΡΤΕΣ ΤΟΥ NAVARA ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΛΛΕΚΤΕΣ.
                                ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΜΕ P.M. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΟΥ ΤΙΣ ΣΤΕΙΛΩ.

                                ΦΙΛΙΚΑ,

                                'EL-EM'

                                ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
                                ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
                                ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
                                ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
                                ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
                                ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΕ PM THN ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΟΥ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  el-em last edited by

                                  Ο χρήστης zivas έγραψε:

                                  ...επισης ,εκει,( παλι ) εχει προνοησει η csai και επιβαλει βενζινη των ,περιπου, 2 ευρω για ολους, αντιθετα απο εδω που την χρυσοπληρωνουμε 6 και 7 ευρω..

                                  Ο ΑΓΩΝΑΣ ΟΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕ 160 ΧΛΜ Ε.Δ.
                                  ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ,ΝΑΙ ΜΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΔΥΟ ΕΥΡΩ (ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΠΛΑ ΠΑΙΡΝΩ ΣΑΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΟΥ) ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 8 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΡΕΤΑΡΙΖΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΗΜΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5 ΜΟΤΕΡ ΕΣΠΑΣΑΝ.
                                  ΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΣ ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ,ΤΟΤΕ ΠΑΣΣΟ.

                                  ΦΙΛΙΚΑ,

                                  'EL-EM'

                                  O Aγωνας ειχε 194 περιπου χλμ ε.δ. ( ασχετο ποσα εγιναν διοτι εαν υπολογισεις και ποσα εγιναν στο μ. ροδο ΄04.... )

                                  Οι κινητηρες δεν σπανε απο την φτηνη βενζινη (στην Ελλαδα δεν θα υπηρχαν ι.χ. εβο εν κινησει... ) αλλα σπανε και ρεταρουν απο ρισκο προγραμμα -πιεση, στην προσπαθεια εξευρεσης και του τελευταιου ιππου.

                                  ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑ 194 ΧΛΜ ΑΛΛΑ ΠΛΗΡΩΣΑΝ 168,ΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΛΟΓΙΚΗ ΕΙΧΑΝ ΚΟΣΤΟΣ (ΚΡΙΤΕΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΙ,ΦΤΙΑΞΙΜΟ ΔΡΟΜΟΥ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ,ΝΟΣΟΚΟΜΙΑΚΑ,ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ Κ.Α)ΓΙΑ ΤΑ 168 ΧΛΜ Ε.Δ.
                                  ΤΩΡΑ ΑΝ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥΝΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ (VLADOIL) ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΠΑΣΣΟ ΠΑΛΙ.

                                  ΦΙΛΙΚΑ,

                                  'EL-EM'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    pavlos last edited by

                                    Ο χρήστης zivas έγραψε:
                                    O Aγωνας ειχε 194 περιπου χλμ ε.δ. ( ασχετο ποσα εγιναν διοτι εαν υπολογισεις και ποσα εγιναν στο μ. ροδο ΄04.... )

                                    Οι κινητηρες δεν σπανε απο την φτηνη βενζινη (στην Ελλαδα δεν θα υπηρχαν ι.χ. εβο εν κινησει... ) αλλα σπανε και ρεταρουν απο ρισκο προγραμμα -πιεση, στην προσπαθεια εξευρεσης και του τελευταιου ιππου.

                                    Στην ουσια ομως ηταν 5 ειδικές * 3, δεν απέχει πολύ απο τον αριθμό των ειδικών ελληνικού αγώνα μια που στην Ελλάδα το έδαφος (και η ΕΘΕΑ) δεν επιτρέπει 3ο περασμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sp0 last edited by

                                      Μπράβο Λώρη!!!! Μπράβο Άρη!!! Συγχαρητήρια και πάλι....Μέσα στη μάχη ΚΑΙ στην Ιταλία....Τώρα βουρ για Παλάδιο!!!!!!...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        el-em last edited by

                                        Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
                                        Μπράβο Λώρη!!!! Μπράβο Άρη!!! Συγχαρητήρια και πάλι....Μέσα στη μάχη ΚΑΙ στην Ιταλία....Τώρα βουρ για Παλάδιο!!!!!!...

                                        KAI META Ξ E K O Y Ρ Α Σ Η !!!!
                                        14 ΑΓΩΝΕΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ 7 ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ.

                                        ΦΙΛΙΚΑ,

                                        'EL-EM'

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • E
                                          el-em last edited by

                                          ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΜΕΡΙΚΑ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΣΤΗΝ 5ΝΘΗΜΕΡΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΧΩΡΑ.

                                          1. Ο GIGI GALI 'ΣΧΟΛΑΣΕ' ΤΟΝ D'AMORE ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΤΟΥ BALDACCI Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ 1.60 ΚΑΙ 48 ΚΙΛΑ. ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙ ΣΤΙΣ ΜΠΟΥΝΙΕΣ ΤΟΥ GIGI, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ.
                                          2. Ο ANDREA NAVARA ΕΙΧΕ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ FIAT ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΜΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ. ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΑ ΠΗΔΑΛΙΑ ΤΟΥ S-2000.
                                          3. ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΓΡΑΦΤΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ NAVARA.

                                          ΦΙΛΙΚΑ,

                                          'EL-EM'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thvarveris last edited by

                                            Ο χρήστης el-em έγραψε:
                                            ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΜΕΡΙΚΑ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΣΤΗΝ 5ΝΘΗΜΕΡΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΧΩΡΑ.

                                            1. Ο GIGI GALI 'ΣΧΟΛΑΣΕ' ΤΟΝ D'AMORE ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΤΟΥ BALDACCI Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ 1.60 ΚΑΙ 48 ΚΙΛΑ. ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙ ΣΤΙΣ ΜΠΟΥΝΙΕΣ ΤΟΥ GIGI, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ.
                                            2. Ο ANDREA NAVARA ΕΙΧΕ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ FIAT ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΜΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ. ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΑ ΠΗΔΑΛΙΑ ΤΟΥ S-2000.
                                            3. ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΓΡΑΦΤΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ NAVARA.

                                            ΦΙΛΙΚΑ,

                                            'EL-EM'

                                            Λώρη σε τι επίπεδο το Ιταλικό πρωτάθλημα είναι επαγγελματικό; Και εννοώ σε τι ποσοστό είναι οι οδηγοί που το κάνουν σαν βιοποριστικό επάγγελμα;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 13 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr