-
Γεια χαρά σε όλους..
είμαι κάτοχος ενός IBIZA '99 1000 κυβικών. Στο αυτοκίνητο έχει αλλαχτεί καταλύτης κ έχει καθαριστεί η πεταλούδα του γκαζιού και έχει ρυθμιστεί το injection..Τα service του κανονικά όσο το έχω στην κατοχή μου (~10 μήνες)..Ο κινητήρας φαίνεται να δουλεύει καλά κ το αυτοκίνητο πιάνει κάπου 150 στο κοντέρ..Ωστόσο νομίζω ότι οι επιδόσεις του δεν είναι οι 'πρεπουσες'..Χρονομετρημένο από μένα για 50-80 με 3η δίνει κάπου 8.2 δλ τη στιγμή που οι 4 τροχοί στο τεστ του αυτοκινήτου το μέτρησαν το ίδιο ρεπριζ 7.0 δλ. Αρκετή διαφορά αν σκεφτεί κανείς ότι τις μετρήσεις τις κάνουν με 2 ατομα..Δεν έχει κάποιο ράγισμα ο σωλήνας εξαγωγής απ' ότι μου είπαν από το συνεργείο..Μπορείτε να μου πείτε καμιά ιδέα τι να ελέγξω? Έχει κανείς σας Ibizaki 1000άρι να μου πει πόσο κάνει 50-80 με 3η? Σαν τελική στο κοντέρ τι ένδειξη έχετε? Ευχαριστώ όλους όσους απαντήσουν
-
Γεια χαρά σε όλους..
είμαι κάτοχος ενός IBIZA '99 1000 κυβικών. Στο αυτοκίνητο έχει αλλαχτεί καταλύτης κ έχει καθαριστεί η πεταλούδα του γκαζιού και έχει ρυθμιστεί το injection..Τα service του κανονικά όσο το έχω στην κατοχή μου (~10 μήνες)..Ο κινητήρας φαίνεται να δουλεύει καλά κ το αυτοκίνητο πιάνει κάπου 150 στο κοντέρ..Ωστόσο νομίζω ότι οι επιδόσεις του δεν είναι οι 'πρεπουσες'..Χρονομετρημένο από μένα για 50-80 με 3η δίνει κάπου 8.2 δλ τη στιγμή που οι 4 τροχοί στο τεστ του αυτοκινήτου το μέτρησαν το ίδιο ρεπριζ 7.0 δλ. Αρκετή διαφορά αν σκεφτεί κανείς ότι τις μετρήσεις τις κάνουν με 2 ατομα..Δεν έχει κάποιο ράγισμα ο σωλήνας εξαγωγής απ' ότι μου είπαν από το συνεργείο..Μπορείτε να μου πείτε καμιά ιδέα τι να ελέγξω? Έχει κανείς σας Ibizaki 1000άρι να μου πει πόσο κάνει 50-80 με 3η? Σαν τελική στο κοντέρ τι ένδειξη έχετε? Ευχαριστώ όλους όσους απαντήσουν
-
Γεια χαρά σε όλους..
είμαι κάτοχος ενός IBIZA '99 1000 κυβικών. Στο αυτοκίνητο έχει αλλαχτεί καταλύτης κ έχει καθαριστεί η πεταλούδα του γκαζιού και έχει ρυθμιστεί το injection..Τα service του κανονικά όσο το έχω στην κατοχή μου (~10 μήνες)..Ο κινητήρας φαίνεται να δουλεύει καλά κ το αυτοκίνητο πιάνει κάπου 150 στο κοντέρ..Ωστόσο νομίζω ότι οι επιδόσεις του δεν είναι οι 'πρεπουσες'..Χρονομετρημένο από μένα για 50-80 με 3η δίνει κάπου 8.2 δλ τη στιγμή που οι 4 τροχοί στο τεστ του αυτοκινήτου το μέτρησαν το ίδιο ρεπριζ 7.0 δλ. Αρκετή διαφορά αν σκεφτεί κανείς ότι τις μετρήσεις τις κάνουν με 2 ατομα..Δεν έχει κάποιο ράγισμα ο σωλήνας εξαγωγής απ' ότι μου είπαν από το συνεργείο..Μπορείτε να μου πείτε καμιά ιδέα τι να ελέγξω? Έχει κανείς σας Ibizaki 1000άρι να μου πει πόσο κάνει 50-80 με 3η? Σαν τελική στο κοντέρ τι ένδειξη έχετε? Ευχαριστώ όλους όσους απαντήσουν
-
Θα σου απαντήσει ο George Tabs , κάτοχος του ιδίου ακριβώς
-
..επίσης κάτοχοι polo 1000 '98-'02 όπως και κάτοχοι seat arosa θα μπορούσαν να 'ρίξουν φως' στο θέμα του topic μιας κ τα αυτοκίνητα τους φορούν ίδια μηχανή κ έχουν παραπλήσιο βάρος..
-
Καλημέρα!
Όντως έχω ένα Ίμπιζα χιλιάρι, 3ης γενιάς. (η γενιά που κυκλοφορεί τώρα είναι η 4η)
Το δικό μου είναι μοντέλο 09/2000 και έχει τον MPi κινητήρα. Δηλώνει 0-100 σε 19,2 δλ και τελική 145.
Το συγκεκριμένο αμάξι δεν δοκιμάστηκε από τους 4Τ ποτέ, και νομίζω ούτε κι από το Drive. Όσο γνωρίζω το 99 έβγαινε το 2ης γενιάς σαν χιλιάρι, και πρωτοπαρουσιάστηκε η 3η γενιά σε 1400άρι με 60 ίππους μόνο. Το δικό μου χιλιάρι πρέπει να βγήκε λίγο πριν το καλοκαίρι του 2000...
Σε όγκο, βάρος κλπ δεν έχει διαφορά σαν αμάξι, αλλά το 2ης γενιάς όσο ξέρω έχει μεν τον ίδιο χιλιάρη κινητήρα, αλλά με SPi (ψεκασμό μονού σημείου) το οποίο μπορεί να κάνει διαφορές... Επίσης το δικό μου έχει ηλεκτρονικό γκάζι, ενώ του 99 πρέπει να έχει την παλιά καλή ντίζα...
Τα 100 τα πιάνει με 4η, οπότε λογικό ακούγεται...
Τελική στο κοντέρ βλέπω σχετικά εύκολα 150 και αν επιμείνω πιάνει και 160.
170 αν έχω κανένα γρήγορο βανάκι μπροστά, συχνό φαινόμενο στη Γερμανία!
Τελική έχω πιάσει κόφτη 5ης που έχει 185 στο κοντέρ σε κατηφόρα γκρεμό...
Το σφάλμα του κοντέρ είναι αρκετό... Στα 100 κοντερίσια είναι αν θυμάμαι καλά κάτι πάνω από 10 χμ/ώρα, και στα 160 (που είναι η κοντερίσια τελική του) έχει οριακά κάτω από 145 (που είναι η πραγματική)... Οι μετρήσεις αυτές έγιναν με GPS φέτος το καλοκαίρι (το αμάξι είχε στα 50Κ χμ περίπου).Όταν ο κινητήρας είχε 15-20 Κ χμ κέρδισα μια δυναμομέτρηση στο Μαλιώρα και έδειξε στον τροχό 42,5 άλογα.
Μου άνοιξαν το καπώ για να παίρνει περισσότερο αέρα και έδειξε 43,5 ίππους στον τροχό.
Δεδομένο πως ο κατασκευαστής δηλώνει 50 άλογα, μάλλον βγάζω και κάτι παραπάνω...Να πω πως το στρώσιμο ήταν ΕΥΛΑΒΙΚΟ και πως από τα 50.000 χμ που έχει, κάπου τα μισά έχουν γίνει στην Ευρώπη σε αυτοκινητόδρομο. Στην Σάμο αλαφιασμένο στος στροφές έκανε κάμποσα, και μέσα στην πόλη σχεδόν ποτέ δεν έχω πήξει στην κίνηση, μιας και είμαι ρεμάλι και δεν χρειάζεται να κινούμαι όταν έχει κίνηση!!
Σέρβις έκανα στα 1500 χμ, αλλά ΔΕΝ έκανα στα 7500 χμ μιας και ήμουν Γερμανία, και τα υπόλοιπα τα έκανα όπως λέει ο κατασκευαστής σε εξουσιοδοτημένο.Το αμάξι από το 2002 φοράει σκούπα Πεζώ 106 καπ (μιας και στη δυναμομέτρηση είδα πως απέδιδε καλύτερα με περισσότερο αέρα...) η οποία μάλλον αύξησε την κατανάλωση λαδιού, δεν άλλαξε την κατανάλωση βενζίνης και έδωσε περισσότερη ροπή στις μεσαίες. Στον κόφτη και εκεί κοντά είτε δεν έγινε τίποτα, ίσως και να έπεσε και μια ιδέα...
Επιδόσεις δεν έχω μετρήσει, αλλά μάλλον χρειάζεται... ημερολόγιο!!!
Επίσης δεν μπορώ να κάνω τέτοια μέτρηση τώρα, μιας και το αμάξι είναι στην Ελλάδα κι εγώ Ελβετία...Πάντως από κινητήρα σε κινητήρα μπορεί να υπάρχουν διαφορές +- 3 με 5 ίππων που αν ο ένας πέσει στο +3 και ο άλλος στο -3 κάνει μια διαφορά 6 ίππων, που στα αμάξια μας είναι 10-15%, και είναι αρκετή να κάνει διαφορές...
Άλλωστε η διαφορά ισχύος στην κατηγορία αυτή είναι πολύ ευαίσθητη... Δηλαδή αν είχαμε άλλα 10 άλογα θα είχαμε 0-100 περίπου 3-5 δευτερόλεπτα κάτω (15-16 αντί 19-20), αντίθετα η Μ3 με όχι 10, αλλά 20 άλογα παραπάνω θα είχε μικρή διαφορά στα 0-100...
-
GeorgeTabs,
σ' ευχαριστώ για την λεπτομερέστατη ομολογώ απάντησή σου στο θέμα. Το τεστ των 4Τ για το δικό μου ibizaki είναι στο τεύχος 317 (2ος '97) απ' όπου αναφέρω κ την σχετική μέτρηση (7.0'' 50-80 3η). Εκεί αναφέρει ότι έχει ψεκασμό πολλών σημείων. Όντως το δικό μου έχει ντίζα όπως λες. Πάντως ακόμη πιστεύω ότι κάτι τρέχει με το Ibizaki μου παρόλο που δεν κάνει κάποιο περίεργο θόρυβο, κάποιο δισταγμο στην απόκριση ή κάποιο άλλο σύμπτωμα. Τις προσεχείς μέρες θα κάνω κ καθαρισμό των μπεκ μήπως βελτιωθούν τα πράγματα.
-
Στο σέρβις των 30.000 χμ μου καθάρισαν την πεταλούδα.
Να σημειώσω πως τα πρώτα 15.000 χμ τα έκανα απολύτως και μόνο στο εξωτερικό κατά βάση γρήγορα (όσο γρήγορα πάει το μικρούλι ) στην άουτομπαν. Οπότε πραγματικά λίγα χιλιόμετρα τα έκανα σε κίνηση με κακή βενζίνη...
Παρόλα αυτά η διαφορά ήταν αισθητή!!!
Φυσικά δεν έβαλα χρονόμετρα πριν και μετά, αλλά ένιωθες τη διαφορά!
Και στο 30.000 χμ δεν ένιωσα πως χειροτέρεψε από όταν ήταν καινούριο!!!Τώρα που το θυμήθηκα και είμαι στα 50.000 παίζει να την ξανακαθαρίσω!!
επιδόσεις Seat Ibiza 1000